Logoul ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918, propus de o agenţie de publicitate din Bucureşti, conţine o gafă, anunţă site-ul Gandul.info.
Observaţia a fost făcută de scriitorul Alexandru Petria, care a taxat pe Facebook greşeala, neobservată până acum de către cei care au ales această siglă.
Logo-ul este reprezentat de numărul 100, scris cu puncte tricolore, alături de textul "România 1918-2018. Sărbătorim împreună". Culorile din cifra "1" reprezintă steagul României, însă ordinea este greşită: în loc de albastru-galben-roşu, culorile sunt în ordinea inversă - "roşu-galben-albastru".
"E foarte bine că a fost ales logo-ul pentru centenar. E foarte rău că pe cifra 1 culorile sunt puse invers. Treabă de profesionişti; şi autorul, şi juriul, desigur", a scris scriitorul Alexandru Petria.
Potrivit gandul.info, este vorba despre propunerea "Hora" a agenţiei de publicitate FCB BUCHAREST ce a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 şi al Războiului pentru Întregirea Neamului.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.