SCANIA ROMANIA SRL angajează:
Office administrator / RECEPTIONERĂ la sediul Oradea
Responsabilităţi:
- afişează o ţinută şi o imagine profesională la recepţie;
- se asigură că spaţiul de la recepţie este prezentat şi întreţinut în conformitate cu standardele internaţionale Scania;
- preia şi redirecţionează apelurile telefonice;
- primeşte şi coordonează clienţii în cadrul firmei şi asigură protocolul;
- asigură întreţinerea spaţiului recepţiei, cât şi a sălilor de întâlniri;
- administrează şi facilitează fluxul eficient al corespondenţei interne şi externe în format scris;
- recepţionează diverse bunuri, colete livrate la recepţia principală;
- administrează comenzile de consumabile şi facturile de achiziţie;
- administrează chitanţe încasări şi alte documente similare;
- verifică, arhivează şi predă la dept. contabilitate facturile emise de către dept. service şi piese (interne şi externe);
- verifică chitanţele emise şi banii încasaţi; administrează instrumentele de plată;
- preia, centralizează şi transmite electronic reclamaţiile primite de la clienţi;
- verifică bonuri service ieşire camioane;
- ţine evidenţa contractelor de furnizori;
- administrează documentaţia flotei auto (poliţe asigurări, ITP, înmatriculări);
- asigură o relaţie de bună colaborare cu colegii.
Cerinţe:
- cunoştinţe foarte bune de limba engleză;
- cunoştinţe avansate operare PC - MS Office (Word şi Excel);
- orientare către clienţi (interni sau externi);
- capacitate de lucru sub presiune;
- dorinţa de a învăţa lucruri noi şi de a-şi ajuta colegii din alte departamente;
- deschidere spre schimbare;
- spirit de echipă;
- integritate, empatie;
- entuziasm, abilităţi de comunicare excelente.
GESTIONAR MAGAZIE PIESE - service Oradea
Descrierea postului:
- manevrează, conform prevederilor legale în vigoare, piesele de schimb primite de la furnizorii externi şi interni;
- oferă suport tehnic în relaţiile cu clienţii, furnizorii şi departamentele interne;
- elaborează şi ţine la zi situaţia pieselor din magazie;
- înştiinţează colaboratorii în caz de întârzieri privind activităţile planificate;
- este la curent cu dezvoltarea domeniului tehnic, în special cel având legătură cu produsele, metodele de lucru şi echipamentul în domeniul de activitate;
- face propuneri privind rezolvarea problemelor de care se ocupă şi le supune spre avizare, aprobare sau decizionare şefului ierarhic şi conducerii societăţii;
- aplica în condiţii optime procedurile de lucru;
- asigură administrarea eficientă a resurselor disponibile: spaţii depozitare proprii / închiriate / ale dealerilor etc.
Cerinţe:
- studii medii finalizate (liceu);
- cunoştinţe operare calculator;
- limba engleză nivel mediu - scris, citit
- muncitor, loial, hotărât;
- capacitate de ascultare;
- aptitudini de comunicare şi de dezvoltare a relaţiilor interpersonale;
- orientat către performanţă.
- experienţă pe un post similar: minim 2 ani sau cunoştinţe foarte bune despre piese de schimb constituie avantaj
MECANIC şi ELECTROMECANIC CAMIOANE - zona ORADEA
Descrierea postului:
- execută lucrări de mecanică auto şi/sau lucrări de electrică;
- execută reparaţii şi întreţinere pentru camioane;
- execută intervenţii şi reparaţii pe teren;
- păstrează ordinea şi curăţenia la locul de muncă;
- îndeplineşte responsabilităţile stabilite de Şeful de Service
Cerinţe:
- studii de calificare mecanic / electromecanic auto
- experienţă pe un post similar: minim 1 an
- cunoştinţe generale operare PC
- limba engleză nivel mediu - scris, citit
Responsabil service, recepţie zona ORADEA
Cerinţe:
- studii superioare în domeniul tehnic;
- orientare către clienţi (interni sau externi);
- capacitatea de a asculta şi în acelaşi timp de a oferi informaţii clienţilor;
- cunoştinţe foarte bune de limba engleză;
- cunoştinţe avansate operare PC - MS Office (Word şi Excel);
- capacitate de lucru sub presiune;
- integritate, loialitate;
- abilităţi de lucru în echipă;
- abilităţi de comunicare excelente.
Responsabilităţi:
- gestionează funcţionarea atelierului şi a Recepţiei Service asigurându-se că există flux eficient de lucru autorizat prin atelier, manoperă de calitate şi documentaţie relevantă completată corect;
- construieşte şi dezvoltă relaţii cu clienţii prin furnizarea de servicii excelente clienţilor, asigurându-se că nevoile acestora sunt întrunite;
- conduce şi motivează personalul din atelier şi de la Recepţia Service;
- oferă suport tehnic atelierului şi clienţilor externi;
- asigură păstrarea în stare bună a uneltelor şi echipamentului din atelier;
- gestionează şi analizează costurile de funcţionare ale atelierului, cât şi bugetul de cheltuieli;
- monitorizează preţurile din service şi discount-urile pentru a se asigura că acestea respectă nivelul stabilit;
- participă la şi iniţiază o promovare activă şi eficientă a serviciilor din atelier;
- se asigură că repartizarea sarcinilor şi procedurilor este dezvoltată şi adaptată la cerinţele de capacitate şi abilităţi solicitate personalului din subordine;
- monitorizează prelucrarea reclamaţiilor şi se ocupă de cele majore sau complicate;
- selectează, dezvoltă şi instruieşte personalul din subordine pentru a răspunde nevoilor afacerii;
- controlează toate regulile de sănătate şi securitate din cadrul atelierului şi al Recepţiei Service.
CV-urile se trimit la adresa de e-mail corina.pataki@scania.ro. Tel. 0728-444.798.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.