URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 15 DECEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Au fost anunțate firmele înscrise la marile lucrări pentru fluidizarea traficului pe axa Magheru-Magazinul Crișul - Gară. Așa că, după licitații și contestații, s-ar putea ca, de pe la mijlocul anului viitor, întreaga zonă să fie răvășită, iar circulația, bulversată. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Spre deosebire de concetățenii care dobândesc brusc experiență juridică la orice controversă pe legi (în pandemie nu au devenit mulți medici?), nu știu dacă surprinzătoarea decizie a CCR de anulare a alegerilor prezidențiale este izvorâtă numai și numai din sfânta literă a Constituției...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți de acord cu decizia Curții Constituționale de a anula alegerile prezidențiale?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În urma validării alegerilor parlamentare, mandatul Guvernului în funcție încetează și este nevoie de învestirea unui nou Guvern. Președintele României desemnează un candidat la funcția de prim-ministru în urma consultărilor cu partidele politice reprezentate în Parlament. Nu este obligatoriu ca acest candidat să provină de la partidul cu cele mai multe mandate în Parlament, desemnarea lui fiind atribuția exclusivă a Președintelui.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
27 Iulie 2015, 15:20

SCANIA face angajări la Oradea. Vezi ce joburi se caută!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

SCANIA ROMANIA SRL angajează:

Office administrator / RECEPTIONERĂ la sediul Oradea

Responsabilităţi:

- afişează o ţinută şi o imagine profesională la recepţie;

- se asigură că spaţiul de la recepţie este prezentat şi întreţinut în conformitate cu standardele internaţionale Scania;

- preia şi redirecţionează apelurile telefonice;

- primeşte şi coordonează clienţii în cadrul firmei şi asigură protocolul;

- asigură întreţinerea spaţiului recepţiei, cât şi a sălilor de întâlniri;

- administrează şi facilitează fluxul eficient al corespondenţei interne şi externe în format scris;

- recepţionează diverse bunuri, colete livrate la recepţia principală;

- administrează comenzile de consumabile şi facturile de achiziţie;

- administrează chitanţe încasări şi alte documente similare;

- verifică, arhivează şi predă la dept. contabilitate facturile emise de către dept. service şi piese (interne şi externe);

- verifică chitanţele emise şi banii încasaţi; administrează instrumentele de plată;

- preia, centralizează şi transmite electronic reclamaţiile primite de la clienţi;

- verifică bonuri service ieşire camioane;

- ţine evidenţa contractelor de furnizori;

- administrează documentaţia flotei auto (poliţe asigurări, ITP, înmatriculări);

- asigură o relaţie de bună colaborare cu colegii.

Cerinţe:

- cunoştinţe foarte bune de limba engleză;

- cunoştinţe avansate operare PC - MS Office (Word şi Excel);

- orientare către clienţi (interni sau externi);

- capacitate de lucru sub presiune;

- dorinţa de a învăţa lucruri noi şi de a-şi ajuta colegii din alte departamente;

- deschidere spre schimbare;

- spirit de echipă;

- integritate, empatie;

- entuziasm, abilităţi de comunicare excelente.

 

GESTIONAR MAGAZIE PIESE - service Oradea

Descrierea postului:

- manevrează, conform prevederilor legale în vigoare, piesele de schimb primite de la furnizorii externi şi interni;

- oferă suport tehnic în relaţiile cu clienţii, furnizorii şi departamentele interne;

- elaborează şi ţine la zi situaţia pieselor din magazie;

- înştiinţează colaboratorii în caz de întârzieri privind activităţile planificate;

- este la curent cu dezvoltarea domeniului tehnic, în special cel având legătură cu produsele, metodele de lucru şi echipamentul în domeniul de activitate;

- face propuneri privind rezolvarea problemelor de care se ocupă şi le supune spre avizare, aprobare sau decizionare şefului ierarhic şi conducerii societăţii;

- aplica în condiţii optime procedurile de lucru;

- asigură administrarea eficientă a resurselor disponibile: spaţii depozitare proprii / închiriate / ale dealerilor etc.

Cerinţe:

- studii medii finalizate (liceu);

- cunoştinţe operare calculator;

- limba engleză nivel mediu - scris, citit

- muncitor, loial, hotărât;

- capacitate de ascultare;

- aptitudini de comunicare şi de dezvoltare a relaţiilor interpersonale;

- orientat către performanţă.

- experienţă pe un post similar: minim 2 ani sau cunoştinţe foarte bune despre piese de schimb constituie avantaj

 

MECANIC şi ELECTROMECANIC CAMIOANE - zona ORADEA

Descrierea postului:

- execută lucrări de mecanică auto şi/sau lucrări de electrică;

- execută reparaţii şi întreţinere pentru camioane;

- execută intervenţii şi reparaţii pe teren;

- păstrează ordinea şi curăţenia la locul de muncă;

- îndeplineşte responsabilităţile stabilite de Şeful de Service

Cerinţe:

- studii de calificare mecanic / electromecanic auto

- experienţă pe un post similar: minim 1 an

- cunoştinţe generale operare PC

- limba engleză nivel mediu - scris, citit

 

Responsabil service, recepţie zona ORADEA

Cerinţe:

- studii superioare în domeniul tehnic;

- orientare către clienţi (interni sau externi);

- capacitatea de a asculta şi în acelaşi timp de a oferi informaţii clienţilor;

- cunoştinţe foarte bune de limba engleză;

- cunoştinţe avansate operare PC - MS Office (Word şi Excel);

- capacitate de lucru sub presiune;

- integritate, loialitate;

- abilităţi de lucru în echipă;

- abilităţi de comunicare excelente.

Responsabilităţi:

- gestionează funcţionarea atelierului şi a Recepţiei Service asigurându-se că există flux eficient de lucru autorizat prin atelier, manoperă de calitate şi documentaţie relevantă completată corect;

- construieşte şi dezvoltă relaţii cu clienţii prin furnizarea de servicii excelente clienţilor, asigurându-se că nevoile acestora sunt întrunite;

- conduce şi motivează personalul din atelier şi de la Recepţia Service;

- oferă suport tehnic atelierului şi clienţilor externi;

- asigură păstrarea în stare bună a uneltelor şi echipamentului din atelier;

- gestionează şi analizează costurile de funcţionare ale atelierului, cât şi bugetul de cheltuieli;

- monitorizează preţurile din service şi discount-urile pentru a se asigura că acestea respectă nivelul stabilit;

- participă la şi iniţiază o promovare activă şi eficientă a serviciilor din atelier;

- se asigură că repartizarea sarcinilor şi procedurilor este dezvoltată şi adaptată la cerinţele de capacitate şi abilităţi solicitate personalului din subordine;

- monitorizează prelucrarea reclamaţiilor şi se ocupă de cele majore sau complicate;

- selectează, dezvoltă şi instruieşte personalul din subordine pentru a răspunde nevoilor afacerii;

- controlează toate regulile de sănătate şi securitate din cadrul atelierului şi al Recepţiei Service.

 

CV-urile se trimit la adresa de e-mail corina.pataki@scania.ro. Tel. 0728-444.798.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.7332 RON
  • 1 EUR = 4.9708 RON
  • 1 HUF = 0.0121 RON