Dacă vedeţi "minusuri" în conturi, nu disperaţi! O parte dintre tranzacțiile făcute în weekend de clienții ING Bank au fost procesate de două ori. Reprezentanții băncii susțin că a fost vorba de o eroare operațională, iar banii vor fi returnați
”O parte dintre tranzacțiile făcute în weekend au fost procesate de două ori din cauza unei erori operaționale. În 24 de ore banii vor fi returnați”, au precizat pentru HotNews.ro reprezentanții băncii olandeze.
Ulterior, pe Facebook, ING a venit cu noi precizări. „O parte dintre clienții ING au putut vedea astăzi tranzacții dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operatională, in care unele fisiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii si sisteme ING. Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului si vă asiguram ca toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create si vrem sa stiti ca suntem la curent cu toate sesizarile voastre”, se arată în postare de pe Facebook.
Cert este că Home Bank, platforma de online banking a ING, nu funcţiona corespunzător luni, împiedicând vizualizarea soldurilor şi transmiţând mesaje că situaţia va reveni la normal în curând.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.