"Nu are nicio legătură cu Udrea. Are legătură cu constructorul care a câştigat licitaţia", a răspuns Mang, spunând însă că nu ştie care sunt constructorii care lucrează pe DN 1H.
Precizându-i-se că CCCF Timişoara, firma căreia i s-a adjudecat şi un tronson de pe DN 76, şi-a adjudecat un tronson şi între Aleşd şi Zalău, în asociere cu alte două firme, Mang a spus că nu ştie cât de mult lucrează efectiv această firmă. "Nu ştiu dacă CCCF Timişoara lucrează sau are subantreprenor. Mă îndoiesc că lucrează".
Vicele CJ Bihor a mai ţinut să precizeze că săptămâna viitoare vor fi prezentate noutăţi privind lucrările la DN 76. "Se pare că se va rezolva. Las pe alţii să facă anunţul, după ce este rezolvată", a spus vicele CJ Bihor, fără să dea mai multe detalii.
"La aceste lucrări, esenţial e constructorul. Banii există, toată problema e capacitatea lor de a face lucrările", a conchis Ioan Mang.
Potrivit acestuia, "probleme mari" sunt pe tronsonul Oradea-Răbăgani, atribuit firmei CCCF Timişoara, între timp absobită de SCT Bucureşti, în timp ce de la Răbăgani înspre limita judeţului lucrările merg mai bine. "Pe tronsonul Azvi (n.r. Dealul Bitiilor - Ştei) se lucrează şi se va lucra şi mai bine după ce vor primi avizul de mediu", a spus Mang. Firma Azvi are nevoie de aviz de mediu pentru staţia de asfalt montată în satul Grădinari, staţie pe care localnicii o contestă, temându-se de poluare. Totuşi, a spus Mang, cel mai probabil APM Bihor va elibera în această săptămână avizul de mediu, aşa că firma va putea produce asfaltul cu care va acoperi şoseaua.
Pe de altă parte, Mang a precizat că îşi doreşte rezolvarea problemelor pe DN 76 şi pentru că "dacă nu demarează aceste lucrări vom avea probleme cu electoratul, chiar dacă n-avem nicio legătură, nu este contractul Consiliului Judeţean Bihor".
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.