URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 06 AUGUST 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Am o mare admiraţie pentru cei care nu cred în Covid, care nu dau doi bani pe regulile stabilite de Guvern şi care au reuşit să afle, prin propriile mijloace, că Uniunea Europeană ne dă bani grei, chipurile,  pentru fiecare mort care ar fi decedat din cauza coronavirusului...
Zic şi eu
Adrian Cris
Am ajuns de unde am plecat, dar cu un preţ mare: resurse materiale şi umane irosite, doar pentru că nu vrem să purtăm o mască, să nu ne îmbulzim unii în alţii şi să ne spălăm pe mâini.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Sunt curios să văd cum o mai scoate la capăt Primăria Oradea de data asta. A vrut să găsească o soluţie pentru acoperişul parcării de pe Strada Independenţei şi, pentru a nu fi acuzată de totalitarism, a organizat concurs. A făcut un regulament (contestat de Ordinul Arhitecţilor din România), a adunat un juriu, a stabilit un termen limită şi tot ce i-a mai rămas de făcut a fost să numere punctele primite pe fiecare proiect, să facă un clasament şi să declare un câştigător. Acum mai trebuie doar să scoată castanele fierbinţi din foc cu propriile mâini.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Care este prima măsură care ar trebui luată de urgență de autorități pentru limitarea creșterii răspândirii infecțiilor cu coronavirus?







De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, Legea nr. 136/2020, cunoscută popular ca legea carantinei şi izolării la domiciliu, adoptată în urma unei decizii din 25 iunie 2020 a Curţii Constituţionale, prevede că izolarea unei persoane fără acordul acesteia se poate dispune doar pentru 48 de ore, într-o unitate sanitară sau, după caz, într-o locaţie alternativă ataşată unităţii sanitare, atunci când medicul constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Steatoza hepatică reprezintă o acumulare excesivă de grăsimi la nivelul ficatului (în special trigliceride) cu mărirea sa uşoară până la moderat şi cu caracter benign şi reversibil de obicei, dar uneori putând deveni gravă, cu evoluţie spre ciroză (în condiţiile acumulării excesive şi îndelungate şi a asocierii unor factori nocivi). Î
03 Iulie 2020, 17:39

Imperiul Chanel - evoluţie şi file de istorie

Imperiul Chanel - evoluţie şi file de istorie foto: https://pixabay.com
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

După lansarea primului parfum, Chanel No. 5, brandul mondial a reuşit să cunoască apogeul popularităţii. Până în prezent, aroma enigmatică rămâne una dintre cele mai apreciate compoziţie din istorie.

Coco Chanel poate fi considerată cea mai specifică şi revoluţionară femeie din domeniul modei. Aceasta a devenit un adevărat simbol al eleganţei şi feminităţii, care a pus bazele unui adevărat imperiu. Datorită viziunilor sale reformatoarea aceasta a inspirat generaţii după generaţii.

Începând cu anul 1929 Chanel şi-a extins linia cosmetică cu o gamă variată de produse decorative şi pentru îngrijirea pielii. Coco Chanel nu doar a promovat alte valori decât cele impuse de societate, dar şi a creat un nou stil de viaţă. Chanel este una dintre cele mai cunoscute case de modă din Franţa, acesta reprezintă un brand cu renume mondial, ce lansează o gamă variată de parfumuri de lux. Toate cosmeticele sunt produse exclusiv în laboratoarele proprii ale mărcii, situate în oraşul Grasse din Franţa.

Casa de modă Chanel a fost prima care a lansat  produse cosmetice decorative, combinate cu diverse colecţii de haine. Simbolul Chanel este reprezentat de camelia albă, floarea preferată a fondatoarei Chanel, pe care des o folosea pentru decorarea ţinutelor.

Momentan, marca deţine numeroase laboratoare ştiinţifice care studiază minuţios proprietăţile plantelor, pentru a menţine frumuseţea şi tinereţea pielii. Logo-ul denotă două potcoave încrucişate, apărut pentru prima dată în anul 1925 pe sticla parfumului Chanel No. 5.

Se stipulează că acest simbol denotă un indice al succesului şi al norocului. Iar în viziunea altora, logo-ul este format din iniţialele fondatoarei- Coco Chanel.

În anii 1920 - 1930, Coco Chanel deţinea 4 întreprinderi de succes, o fabrică de textile, un lanţ de parfumuri şi un atelier pentru bijuterii, având peste  3.500 de angajaţi.

Parfumuri legendare Chanel

- Chanel Nr. 5
- Coco Mademoiselle
- Chance Eau Tendre
- Allure Homme
- Platinum Egoiste
- Bleu de Chanel

 Produse cosmetice Chanel

- Soleil Tan de Chanel - bronzer pulbere
- Lumiere Sculptee de Chanel Highlighting Powder - pudră cu particule reflectorizante
- Ecriture de Chanel - dermatograf lichid
- Rouge Allure Fatale - ruj roşu


foto: https://pixabay.com

Invenţiile Chanel

- "Parfum abstract" ce emană o aromă unică, diferită de mireasma naturii (Chanel nr. 5, 1921).
- Parfumierii mărcii au introdus  în parfumurile aldehide, diverşi compuşi aromatici sintetici. (Chanel nr. 5)
- Imperiu ce valorează astăzi milioane, a fost consolidat de o persoană dornică de a proteja şi lupta pentru drepturile femeilor. Brandul mondial Chanel a trecut prin două războaie mondiale, prin crize economice, revoluţii şi globalizare.  

"Simplitatea este adevărata eleganţă."

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0757 RON
  • 1 EUR = 4.8336 RON
  • 1 HUF = 0.014 RON