URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 25 OCTOMBRIE 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Un eveniment unic în viaţă, care ar fi trebuit să rămână pe veci în memoria tinerilor căsătoriţi, s-a transformat într-un coşmar. Mi-am imaginat cum trebuie să fi gândit protagoniştii nunţii de pomină care s-a lăsat cu percheziţii la fostul comisar şef Eugen Boc şi cu Covid la nora acestuia.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Obsesia asta a multora, că presa face și desface lucruri la modul absolut, mi-a amintit de o întâmplare relatată cândva de Ilie Bolojan, care nu văd de ce n-ar fi cunoscută acum de toată lumea. S-a întâmplat, acum câțiva ani, ca primarul Oradiei să fie convocat la o discuție de șefii Consiliului Județean, Pasztor Sandor și Ioan Mang, pentru a discuta, cu ziarul BIHOREANUL pe masă, anumite articole...
Zic şi eu
Adrian Cris
Nu ştiu ce şanse rămân, după ultima decizie a Curții Constituționale, ca alegerile legislative să fie la termen, aşa încât actualii parlamentari să nu-şi depăşească mandatele constituţionale. Deşi, potrivit Constituţiei, prelungirea acestora e posibilă doar în anumite condiţii (stare de război, de calamitate, de urgenţă) care, slavă Domnului, nu există, CCR a ajutat din nou PSD, dornic ca scrutinul, cu orice preţ, să aibă loc cât mai târziu.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Alegerile interne în PNL Bihor au murit, s-a votat fără comentarii lista impusă de șefu'. Desființarea competiției interne într-un partid poate fi catalogată drept aroganță bazată pe putere și, adeseori, este primul pas către pierzanie. Nu comentez lista lui Bolojan și nici competențele membrilor ei, care sunt convins că se vor descurca în Parlament, ci doar moartea unui principiu simplu, însă esențial, care stătea cândva la baza funcționării partidelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre rezultatul alegerilor locale?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Codul administrativ prevede ce drepturi și ce obligații au consilierii locali și județeni, primarul, viceprimarul și președintele consiliului județean. Iată care sunt acestea...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
În urma identificării unor cazuri de listerioză în Marea Britanie, este bine de ştiut că această afecţiune infecţioasă rară este transmisă de obicei la oameni prin consumul unor alimente contaminate cu Listeria (lapte insuficient pasteurizat, brânză şi alte produse lactate, carne insuficient preparată termic), sau, mai rar, prin contact direct cu alte persoane sau animale infectate. Listerioza afectează cel mai frecvent nou-născuţii, bătânii, gravidele şi persoanele cu un sistem imunitar scăzut.
30 Septembrie 2020, 08:25

HORNBACH continuă extinderea în România şi inaugurează noul magazin din Oradea în urma unei investiţii de 28,5 milioane de euro

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

- Noul magazin va fi deschis publicului începând cu data de 30 septembrie 2020

- Amplasată pe un teren de 5,4 ha, noua locaţie are o suprafaţă de circa 23.000 mp

- Investiţiile totale Hornbach în România ajung la 175,2 milioane de euro

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, îşi extinde reţeaua din România şi anunţă inaugurarea celui de-al şaptelea magazin, la Oradea.

"Ne bucurăm că, în ciuda contextului economic generat de criza pandemică, vom putea inaugura cel de-al şaptelea magazin din reţeaua Hornbach în România. Investiţia totală este de 28,5 milioane de euro, sumă ce cuprinde şi stocul iniţial de marfă. Odată cu această deschidere de magazin, investiţiile totale ale Hornbach în România se ridică la 175,2 milioane de euro", a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

În ceea ce priveşte principalele motive ce au dus la decizia de a deschide un magazin în Oradea, reprezentantul companiei a subliniat că a fost aleasă această zonă deoarece este în plină dezvoltare, mai ales datorită bunei gestionări a bugetelor locale şi a absorbţiei ridicate de fonduri europene. De asemenea, atât evoluţia pozitivă a oraşului în ultimii ani, cât şi infrastructura şi poziţionarea în apropiere de graniţă au fost aspecte importante luate în calcul.

Magazinul din Oradea este amplasat pe un teren de 5,4 hectare, are o suprafaţă de circa 23.000 de metri pătraţi şi include un Drive In pentru materiale de construcţii, unde clienţii pot intra cu maşina şi încărca direct produsele dorite, o zonă dedicată articolelor de grădină şi animalelor de companie, dar şi departamente cu produse electrice, materiale de construcţii, de feronerie, gresie şi pardoseli, decoraţiuni interioare, un centru de înrămări tablouri şi unul de mixat vopsele şi o expoziţie cu articole destinate camerei de baie.

"Suntem convinşi că sortimentul de o calitate ridicată, ce ţine cont de rigorile germane, alături de consilierea profesională şi competenţa angajaţilor noştri vor fi principalele motive pentru care orădenii vor vizita noul magazin. În plus, strategia preţurilor mereu mici face din Hornbach un partener stabil pentru clienţi, aceştia beneficiind 365 de zile pe an de preţuri competitive, aspect ce garantează proiecte reuşite", a mai spus Directorul General al Hornbach România.

Peste 100 de angajaţi vor oferi clienţilor sfaturi competente şi servicii extinse, cele mai căutate fiind serviciile de montaj, debitare lemn, confecţionare perdele, înrămări tablouri şi transport.

De altfel, pe lângă magazinul fizic, clienţii din Oradea şi din toată ţara au acces şi la magazinul online, accesând site-ul www.hornbach.ro.

Un avantaj al magazinelor Hornbach îl constituie serviciul de Rezervare & Ridicare, prin care clienţii pot rezerva produsele online şi apoi le pot ridica din magazin în doar 4 ore de la emiterea comenzii sau oricând în următoarele 3 săptămâni. De asemenea, există posibilitatea de a comanda online din cele peste 60.000 de produse cu livrare acasă oriunde în România.

Pe lângă cele enumerate mai sus, clienţii din Oradea vor avea acces şi la serviciul de self-scan. Acesta va scurta şi mai mult timpul petrecut în magazin, deoarece, prin simpla instalare a aplicaţiei mobile Hornbach, clienţii îşi vor putea scana singuri produsele, iar apoi vor plăti rapid, cu ajutorul codului QR generat automat, la casele de marcat. Hornbach se adaptează continuu cerinţelor tehnologice actuale, făcând tot posibilul să pună pe primul loc nevoile clienţilor.

"Inaugurarea magazinului din Oradea reconfirmă succesul Hornbach în România şi arată, o dată în plus, că extinderea prin deschiderea de magazine de mari dimensiuni în oraşe cheie din ţară este o strategie corectă", a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a mai adăugat că, pentru perioada următoare, Hornbach ia în considerare dezvoltarea reţelei şi pe pieţele din Cluj-Napoca şi Constanţa.

Noul magazin Hornbach, situat pe Calea Sântandrei nr. 2, va fi deschis pentru public începând cu data de 30 septembrie şi, precum celelalte magazine din reţea, va avea program de luni până sâmbătă, între orele 08.00 şi 21.00, şi duminica, de la 08.00 la 19.00. În ceea ce priveşte zona Drive In, aceasta va fi deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 şi 21.00, iar duminica în intervalul 08.00-19.00.

Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcţiilor şi grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generaţii. În acest moment, concernul deţine 161 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit şi magazine online, în 9 ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 7 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara, Sibiu şi Oradea).

Conceptul comercial şi gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienţilor. Hornbach le garantează acestora preţuri mereu mici, fiind lider de piaţă pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiştii companiei direct la raft şi serviciile puse la dispoziţie în fiecare magazin sunt foarte apreciate.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcţii şi produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) şi a primului magazin de materiale de construcţii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach îşi dovedeşte în permanenţă forţa inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 22.000 de angajaţi care contribuie la succesul companiei.

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.1185 RON
  • 1 EUR = 4.873 RON
  • 1 HUF = 0.0134 RON