URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
30 Septembrie 2020, 08:25

HORNBACH continuă extinderea în România şi inaugurează noul magazin din Oradea în urma unei investiţii de 28,5 milioane de euro

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

- Noul magazin va fi deschis publicului începând cu data de 30 septembrie 2020

- Amplasată pe un teren de 5,4 ha, noua locaţie are o suprafaţă de circa 23.000 mp

- Investiţiile totale Hornbach în România ajung la 175,2 milioane de euro

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcţii şi grădinărit, îşi extinde reţeaua din România şi anunţă inaugurarea celui de-al şaptelea magazin, la Oradea.

"Ne bucurăm că, în ciuda contextului economic generat de criza pandemică, vom putea inaugura cel de-al şaptelea magazin din reţeaua Hornbach în România. Investiţia totală este de 28,5 milioane de euro, sumă ce cuprinde şi stocul iniţial de marfă. Odată cu această deschidere de magazin, investiţiile totale ale Hornbach în România se ridică la 175,2 milioane de euro", a declarat Mugurel-Horia Rusu, Director General Hornbach România.

În ceea ce priveşte principalele motive ce au dus la decizia de a deschide un magazin în Oradea, reprezentantul companiei a subliniat că a fost aleasă această zonă deoarece este în plină dezvoltare, mai ales datorită bunei gestionări a bugetelor locale şi a absorbţiei ridicate de fonduri europene. De asemenea, atât evoluţia pozitivă a oraşului în ultimii ani, cât şi infrastructura şi poziţionarea în apropiere de graniţă au fost aspecte importante luate în calcul.

Magazinul din Oradea este amplasat pe un teren de 5,4 hectare, are o suprafaţă de circa 23.000 de metri pătraţi şi include un Drive In pentru materiale de construcţii, unde clienţii pot intra cu maşina şi încărca direct produsele dorite, o zonă dedicată articolelor de grădină şi animalelor de companie, dar şi departamente cu produse electrice, materiale de construcţii, de feronerie, gresie şi pardoseli, decoraţiuni interioare, un centru de înrămări tablouri şi unul de mixat vopsele şi o expoziţie cu articole destinate camerei de baie.

"Suntem convinşi că sortimentul de o calitate ridicată, ce ţine cont de rigorile germane, alături de consilierea profesională şi competenţa angajaţilor noştri vor fi principalele motive pentru care orădenii vor vizita noul magazin. În plus, strategia preţurilor mereu mici face din Hornbach un partener stabil pentru clienţi, aceştia beneficiind 365 de zile pe an de preţuri competitive, aspect ce garantează proiecte reuşite", a mai spus Directorul General al Hornbach România.

Peste 100 de angajaţi vor oferi clienţilor sfaturi competente şi servicii extinse, cele mai căutate fiind serviciile de montaj, debitare lemn, confecţionare perdele, înrămări tablouri şi transport.

De altfel, pe lângă magazinul fizic, clienţii din Oradea şi din toată ţara au acces şi la magazinul online, accesând site-ul www.hornbach.ro.

Un avantaj al magazinelor Hornbach îl constituie serviciul de Rezervare & Ridicare, prin care clienţii pot rezerva produsele online şi apoi le pot ridica din magazin în doar 4 ore de la emiterea comenzii sau oricând în următoarele 3 săptămâni. De asemenea, există posibilitatea de a comanda online din cele peste 60.000 de produse cu livrare acasă oriunde în România.

Pe lângă cele enumerate mai sus, clienţii din Oradea vor avea acces şi la serviciul de self-scan. Acesta va scurta şi mai mult timpul petrecut în magazin, deoarece, prin simpla instalare a aplicaţiei mobile Hornbach, clienţii îşi vor putea scana singuri produsele, iar apoi vor plăti rapid, cu ajutorul codului QR generat automat, la casele de marcat. Hornbach se adaptează continuu cerinţelor tehnologice actuale, făcând tot posibilul să pună pe primul loc nevoile clienţilor.

"Inaugurarea magazinului din Oradea reconfirmă succesul Hornbach în România şi arată, o dată în plus, că extinderea prin deschiderea de magazine de mari dimensiuni în oraşe cheie din ţară este o strategie corectă", a mai spus Mugurel-Horia Rusu.

Acesta a mai adăugat că, pentru perioada următoare, Hornbach ia în considerare dezvoltarea reţelei şi pe pieţele din Cluj-Napoca şi Constanţa.

Noul magazin Hornbach, situat pe Calea Sântandrei nr. 2, va fi deschis pentru public începând cu data de 30 septembrie şi, precum celelalte magazine din reţea, va avea program de luni până sâmbătă, între orele 08.00 şi 21.00, şi duminica, de la 08.00 la 19.00. În ceea ce priveşte zona Drive In, aceasta va fi deschisă de luni până sâmbătă, între 07.00 şi 21.00, iar duminica în intervalul 08.00-19.00.

Fondată în anul 1877, Hornbach este singura companie din domeniul construcţiilor şi grădinăritului care se poate mândri cu o istorie de 6 generaţii. În acest moment, concernul deţine 161 de magazine mixte de materiale de construcţii şi grădinărit şi magazine online, în 9 ţări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Cehia, Luxemburg, Elveţia, Suedia, Slovacia şi România), dintre care 7 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara, Sibiu şi Oradea).

Conceptul comercial şi gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienţilor. Hornbach le garantează acestora preţuri mereu mici, fiind lider de piaţă pe acest segment, iar consilierea oferită de specialiştii companiei direct la raft şi serviciile puse la dispoziţie în fiecare magazin sunt foarte apreciate.

Prin pionierat, cum ar fi deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcţii şi produse de grădinărit (1968), a primului megastore (1980) şi a primului magazin de materiale de construcţii cu conceptul drive-in (2003), Hornbach îşi dovedeşte în permanenţă forţa inovatoare. De decenii, Hornbach este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 22.000 de angajaţi care contribuie la succesul companiei.

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON