"Cum transportul în comun s-a extins la nivelul zonei metropolitane (Sânmartin, Băile 1 Mai, Cordău, Haieu, Betfia, Borş, Paleu, Santău Mare), precum şi cu cursele spre Parcul Industrial de pe Şoeaua Borşului, aveam nevoie să ne mărim parcul auto", a declarat Csuzi Istvan.
Concret, OTL a cumpărat şapte autobuze Mercedes Conecto, cu o lungime de 12 metri (de care mai există în parcul auto al societăţii orădene) şi două MAN, cu lungime de 18 metri. Cele din urmă circulă acum pe linia 14, cunoscută ca fiind una aglomerată. Cele nouă autobuze second hand au costat 500.000 lei şi au fost cumpărate de la dealeri auto din Germania.
Decizia OTL de a apela la autobuze second-hand a venit şi în urma eşecului procedurilor de licitaţie pentru achiziţia de midibuze, care erau prevăzute în bugetul societăţii pentru anul 2014. "Am avut trei licitaţii la care nu s-a prezentat niciun ofertant. Acum desfăşurăm o a patra licitaţie, termenul limită pentru depunerea ofertelor fiind 21 ianuarie", a precizat Csuzi Istvan.
Iniţial, OTL a lansat o licitaţie cu preţul maxim de 35.000 euro pentru un midibuz, iar la următoarea procedură l-a crescut la 40.000 euro, pentru ca apoi să-l ridice la 65.000 euro. Nici aşa, niciun producător n-a fost interesat.
Prin cea de-a patra procedură de achiziţie, OTL caută să achiziţioneze, potrivit lui Csuzi, 5 minibuze (cu 12 locuri pe scaune şi 17 în picioare, la preţul maxim de 40.000 euro bucata), respectiv 7 midibuze (cu 15-19 locuri pe scaun şi 20-25 locuri în picioare) la preţul maxim de 70.000 euro bucata.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.