Având în vedere contextul epidemiologic actual referitor la adoptarea unor măsuri în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid-19), precum şi numărul important de clienţi care se deplasează la sediul companiei noastre, pentru a depune documente aferente reclamaţiilor, avizelor şi contractelor, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a luat decizia ca, în perioada 13.03.2020 - 31.03.2020 activitatea în relaţia cu publicul din incinta instituţiei să se realizeze printr-un aflux controlat, cu respectarea strictă a măsurilor preventive de igienă asigurate în cadrul instituţiei noastre.
Recomandăm ca în această perioadă să se apeleze cu precădere la canalele alternative de comunicare asigurate prin poşta electronică (e-mail), aplicaţia "Contul Meu" sau telefonul clientului, respectiv dispeceratul central al companiei noastre.
Astfel, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare:
- e-mail: secretariat@apaoradea.ro; relatii.public@apaoradea.ro; cao@apaoradea.ro
- telefon dispeceratul central: 0259 - 430.928 sau 0359 – 410.203 ( program permanent )
- telefonul clientului: 0259 – 432 684 ( pentru intervalul orar 0730 şi 1530 )
Totodată, în cazul plăţilor facturilor emise de compania noastră, rugăm clienţii să utilizeze cu prioritate metodele alternative, plata online prin aplicaţia "Contul Meu" (www.apaoradea.ro sau https://plataonline.apaoradea.ro ), virament bancar, Pay Point sau "un-doi Centru de plăţi" ( Mobile Distribution )". Aceste detalii privind modalităţile de plată a facturilor se regăsesc şi pe verso factură CAO.
Măsurile au fost luate in contextul celor mai recente decizii adoptate la nivel național şi local pentru a preveni răspândirea noului virus, pentru a proteja sănatatea publicului şi a personalului angajat care vine în contact cu aceştia.
Conducerea
S.C. COMPANIA DE APĂ ORADEA S.A.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.