Lansat în decembrie 2017, sistemul de plată online al Companiei de Apă Oradea reuşeşte să-şi câştige tot mai mulţi utilizatori în ultimii doi ani.
Nu a fost uşor, mai ales că un număr important de clienţi (în general de vârsta a treia şi cu domiciliul la casele din vatra veche a municipiului Oradea), circa 12.000 la număr, achitau lunar factura emisă de CAO la casieria unităţii din cadrul Agenţiei Comerciale Oradea, din strada Duiliu Zamfirescu nr. 3.
Într-un sondaj intern referitor la gradul de satisfacţie a clienţilor, cei care achitau la casierie ne-au răspuns foarte sincer, motivând că vin lună de lună la casierie din obişnuinţă, că au încredere în angajata casieră a CAO la care plătesc de ani buni, că nu au şi nici nu doresc să-şi facă card bancar etc.
Dacă la finalul anului 2018, doar un procent de 4,75% de clienţi au optat pentru plata online, spre satisfacţia noastră, în 2019, am avut primele cifre îmbucurătoare, clienţii care utilizau plata online dublându-se faţă de anul 2018.
Evident că acum traversăm o perioadă dificilă (în cadrul Stării de Urgenţă decretate în martie şi prelungite în aprilie 2020), care ne obligă pe toţi să accesăm metodele alternative de plată pentru a evita deplasările la sediile furnizorilor de utilităţi.
În momentul declarării Stării de Urgenţă, Compania de Apă Oradea avea deja pregătit un sistem online, uşor accesibil, de preluare a documentaţiilor necesare emiterii avizelor tehnice, încheierii contractelor, de gestionare a sugestiilor şi reclamaţiilor, operaţiuni care până atunci erau efectuate în cadrul Agenţiei Comerciale de la sediul unităţii din strada Duiliu Zamfirescu nr. 3.
De remarcat faptul că şi anterior acestei situaţii, cifrele de pe primul trimestru al anului 2020 ne-au confirmat trendul crescător al încasărilor online, acestea ajungând să fie cu peste 50% mai mari faţă de finalul anului 2019, 13,93% dintre clienţii CAO optând pentru plata online.
Accesibilitatea şi uşurinţa înregistrării cu un cont client pe site-ul CAO au fost în mod sigur argumente pentru opţiunea de plată a clienţilor noştri. După o primă evaluare, la jumătatea lunii aprilie 2020, este cert faptul că activările şi tranzacţiile online au crescut exponenţial, oferind clienţilor CAO încrederea şi confortul unor plăţi sigure şi rapide. Astfel, la data de 15 aprilie 2020, un procent dublu de clienţi CAO faţă de luna martie 2020, respectiv 28,21%, au ales să utilizeze sistemul de plată online oferit de compania noastră.
Fără îndoială că în această perioadă au crescut încasările şi prin celelalte mijloace alternative de plată: bănci, PayPoint, factorii poştali din ruralul ariei de operare CAO, dar de departe metoda cea mai agreată azi de clienţii noştri este plata online.
În acest context, Compania de Apă Oradea le mulţumeşte clienţilor pentru faptul că au accesat cu încredere, mai ales în această perioadă, metodele alternative de plată a facturii de servicii apă şi canal şi îi asigură de întreaga disponibilitate şi deschidere în a le oferi servicii de calitate.
În plus, CAO invită şi alţi clienţi să utilizeze sistemul de plată online, accesând pagina de web a companiei www.apaoradea.ro sau pagina de web https://plataonline.apaoradea.ro/
Cristos a Înviat!
Sărbători fericite!
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.