URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 07 AUGUST 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Am o mare admiraţie pentru cei care nu cred în Covid, care nu dau doi bani pe regulile stabilite de Guvern şi care au reuşit să afle, prin propriile mijloace, că Uniunea Europeană ne dă bani grei, chipurile,  pentru fiecare mort care ar fi decedat din cauza coronavirusului...
Zic şi eu
Adrian Cris
Am ajuns de unde am plecat, dar cu un preţ mare: resurse materiale şi umane irosite, doar pentru că nu vrem să purtăm o mască, să nu ne îmbulzim unii în alţii şi să ne spălăm pe mâini.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Sunt curios să văd cum o mai scoate la capăt Primăria Oradea de data asta. A vrut să găsească o soluţie pentru acoperişul parcării de pe Strada Independenţei şi, pentru a nu fi acuzată de totalitarism, a organizat concurs. A făcut un regulament (contestat de Ordinul Arhitecţilor din România), a adunat un juriu, a stabilit un termen limită şi tot ce i-a mai rămas de făcut a fost să numere punctele primite pe fiecare proiect, să facă un clasament şi să declare un câştigător. Acum mai trebuie doar să scoată castanele fierbinţi din foc cu propriile mâini.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Care este prima măsură care ar trebui luată de urgență de autorități pentru limitarea creșterii răspândirii infecțiilor cu coronavirus?







De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, Legea nr. 136/2020, cunoscută popular ca legea carantinei şi izolării la domiciliu, adoptată în urma unei decizii din 25 iunie 2020 a Curţii Constituţionale, prevede că izolarea unei persoane fără acordul acesteia se poate dispune doar pentru 48 de ore, într-o unitate sanitară sau, după caz, într-o locaţie alternativă ataşată unităţii sanitare, atunci când medicul constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Steatoza hepatică reprezintă o acumulare excesivă de grăsimi la nivelul ficatului (în special trigliceride) cu mărirea sa uşoară până la moderat şi cu caracter benign şi reversibil de obicei, dar uneori putând deveni gravă, cu evoluţie spre ciroză (în condiţiile acumulării excesive şi îndelungate şi a asocierii unor factori nocivi). Î
03 Decembrie 2018, 20:00

Compania Brandient va concepe, în schimbul a 28.000 euro, brandul Oradiei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătate de an de la închiderea concursului public pentru desemnarea unui brand de oraş fără să fi ales niciun câştigător, municipalitatea orădeană a apelat direct la specialişti.

Un proiect din 2018

Agenţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a contractat firma Brandient pentru a concepe un brand care să promoveze Oradea ca destinaţie turistică. Firma aleasă este una de top în domeniu, fiind responsabilă de brandingul Băncii Transilvania, companiei Dedeman şi berii Silva. 

"Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019", se menţionează într-un comunicat al APTOR. La fel ca la ediţia precedentă, proiectul va fi coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurca.

"Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică. A trebuit să ne recunoaştem limitele şi să acceptăm umil observaţiile şi criticile constructive ale participanţilor şi publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public şi, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputaţi specialişti români din domeniu", a transmis Mihai Jurca.

Cu consultare publică

Potrivit directorului, proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare a reprezentanţii grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte şi altele. Acesta va continua cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic şi vizual, şi mai departe, cu creaţia şi designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În total, APTOR va plăti 28.000 euro pentru serviciile Brandient.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, Brandient are birouri în Bucureşti şi Singapore şi este una dintre cele mai importante firme independente de branding de pe pieţele emergente cu peste 50 de premii de top. Recent, firma a fost premiată cu prestigioasele Red Dot Design Award și Platinum Graphis Award și inclusă în REBRAND Hall of Fame.

Brandient este firma care semnează brandingul sau, în unele cazuri, rebrandingul unor clienţi cunposcuţi, precum Banca Transilvania, CEC Bank, compania Dedeman, farmaciile HelpNet, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, berea Silva şi laptele Fulga. 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Știați că Oradea a avut "brand" în preajama aderării RO la UE, în toamna lui 2006 ?!?
Și mai știați că acest brand a stat pe un panou din holul Parlamentului European până în 2015, când nimeni de la Oradea nu a cerut "producătorului" prelungirea care costa 30 Euro ?!? Dar știați că acest "brand" a fost un cadou facturat simbolic tot cu 30 Euro, de către aceeași firmă britanică care facea astfel de lucruri pentru o serie de bănci, instituții și orașe, regiuni și mari metropole ... iar valoarea efectivă a fost de 2.450 Euro pe primul an de utilizare, cu drept pe 10 ani și prelungire la cerere ?!? Ei bine, să dai 28.000 Euro pe ceva ce nu ai știut să păstrezi cu 30 Euro înseamnă că, ori ești prost ori nemernic cu rea intenție !?! Hai, e-liberare ...
Postat 04 Decembrie 2018, 11:45 de CrisDumi
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0751 RON
  • 1 EUR = 4.8359 RON
  • 1 HUF = 0.014 RON