URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 29 NOIEMBRIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
După calculele edililor, iarna asta vom plăti mai mult la încălzire în sistem cetralizat, cu 40%. Iar Primăria va compensa creșterea gazului cu 25%. Problema nu e nici la Birta, nici la orădeni, nici măcar la Uniunea Europeană. Scumpirea gazului și a curentului se manifestă la nivel mondial, așa că nici Joe Biden nu ne-ar scuti de aceste măriri.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Deşi practic meseria asta de trei decenii, azi, mâine, nu încetează să mă minuneze un fenomen permanent manifest în politica românească: modul în care se autodevorează coaliţiile de partide ajunse la guvernare, făcându-se cioburi înainte de-a apuca să furnizeze ceva substanţial naivilor de electori. A fost boala CDR-ului, a fost a USL-ului, este a guvernării de azi şi va fi, probabil, şi a celei de mâine...
Zic şi eu
Adrian Cris
Retrogradat de propriul partid dintr-un post de eurodeputat într-unul de consilier local în Oradea, PSD-istul Emilian Pavel a oferit vinerea trecută, în şedinţa "parlamentului" municipal, o mostră de satisfacţie pigmee. 
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre coaliţia între adversarii politici PSD şi PNL, care vor guverna România împreună?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Practic, de pe o zi pe alta, după două săptămâni de vacanţă şcolară forţată în care nu au făcut absolut nimic, autorităţile au stabilit brusc că se vor deschide doar şcolile în care există o rată de vaccinare de peste 60% în rândul cadrelor didactice. Dincolo de faptul că măsura nu are o logică medicală, modul în care a fost dispusă nu are nicio legătură cu legea...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Campania de vaccinare gratuită a fetiţelor din clasa a IV-a reprezintă o şansă reală de prevenţie a cancerului de col uterin, boală a cărei mortalitate ne situează pe primul loc în Europa. Din păcate, politizarea şi informarea defectuoasă privind beneficiile acestei campanii, care s-a dorit a fi onestă şi benefică pentru sănătate, a determinat refuzarea vaccinării de către mulţi, mult prea mulţi părinţi, în necunoştinţă de cauză...
03 Decembrie 2018, 20:00

Compania Brandient va concepe, în schimbul a 28.000 euro, brandul Oradiei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătate de an de la închiderea concursului public pentru desemnarea unui brand de oraş fără să fi ales niciun câştigător, municipalitatea orădeană a apelat direct la specialişti.

Un proiect din 2018

Agenţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a contractat firma Brandient pentru a concepe un brand care să promoveze Oradea ca destinaţie turistică. Firma aleasă este una de top în domeniu, fiind responsabilă de brandingul Băncii Transilvania, companiei Dedeman şi berii Silva. 

"Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019", se menţionează într-un comunicat al APTOR. La fel ca la ediţia precedentă, proiectul va fi coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurca.

"Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică. A trebuit să ne recunoaştem limitele şi să acceptăm umil observaţiile şi criticile constructive ale participanţilor şi publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public şi, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputaţi specialişti români din domeniu", a transmis Mihai Jurca.

Cu consultare publică

Potrivit directorului, proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare a reprezentanţii grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte şi altele. Acesta va continua cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic şi vizual, şi mai departe, cu creaţia şi designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În total, APTOR va plăti 28.000 euro pentru serviciile Brandient.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, Brandient are birouri în Bucureşti şi Singapore şi este una dintre cele mai importante firme independente de branding de pe pieţele emergente cu peste 50 de premii de top. Recent, firma a fost premiată cu prestigioasele Red Dot Design Award și Platinum Graphis Award și inclusă în REBRAND Hall of Fame.

Brandient este firma care semnează brandingul sau, în unele cazuri, rebrandingul unor clienţi cunposcuţi, precum Banca Transilvania, CEC Bank, compania Dedeman, farmaciile HelpNet, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, berea Silva şi laptele Fulga. 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Știați că Oradea a avut "brand" în preajama aderării RO la UE, în toamna lui 2006 ?!?
Și mai știați că acest brand a stat pe un panou din holul Parlamentului European până în 2015, când nimeni de la Oradea nu a cerut "producătorului" prelungirea care costa 30 Euro ?!? Dar știați că acest "brand" a fost un cadou facturat simbolic tot cu 30 Euro, de către aceeași firmă britanică care facea astfel de lucruri pentru o serie de bănci, instituții și orașe, regiuni și mari metropole ... iar valoarea efectivă a fost de 2.450 Euro pe primul an de utilizare, cu drept pe 10 ani și prelungire la cerere ?!? Ei bine, să dai 28.000 Euro pe ceva ce nu ai știut să păstrezi cu 30 Euro înseamnă că, ori ești prost ori nemernic cu rea intenție !?! Hai, e-liberare ...
Postat 04 Decembrie 2018, 11:45 de CrisDumi
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.3869 RON
  • 1 EUR = 4.9491 RON
  • 1 HUF = 0.0134 RON