URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 28 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De când au venit liberalii la conducerea Oradiei, numai de dezbinare avem parte. Se face un pod nou peste Criș: de ce se face? Și dacă se face, de ce are doar o bandă pe sens? La ce ne trebuie drum expres când pe terenurile alea vegetația creștea liniștită încă de pe vremea lui Ladislau Întemeietorul? Iar se fac pasaje supra și subterane? E scandalos cum se intervine la renovarea parcurilor, nu era mai bine înainte?!
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
18 Aprilie 2018, 19:00

Cum arată propunerile pentru brandul Oradiei, toate respinse de juriu (FOTO)

Cum arată propunerile pentru brandul Oradiei, toate respinse de juriu (FOTO) Propunerea făcută de Peter Arpad Lorant a fost selectată în TOP 5, însă n-a fost destul de bună pentru a fi desemnată câştigătoare
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Aşa cum au anunţat la începutul săptămânii, reprezentanţii Asociaţiei pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune au publicat pe site-ul dedicat, brandoradea.ro, propunerile pentru un logo al Oradiei. Toate, însă, au fost respinse de juriul competiţiei.

În concurs au fost înscrise 180 de propuneri, din care 172 au răspuns din punct de vedere formal cerinţelor din regulamentul de concurs. Chiar şi aşa, niciuna dintre acestea nu a fost pe placul juriului şi nu a fost considerată destul de bună pentru a deveni logo-ul oraşului.

Totuşi, dintre propuneri, juriul a selectat în "finală" un top 5, respectiv propunerile trimise de Peter Arpad, Hye Studio, Paublusztig Bettina, SC Marketing Ideas SRL şi Cristian Şuta.

Premiul de 47.000 lei pus la bătaie de municipalitate nu va fi acordat niciunui participant.

Componenţa juriului concursului pentru găsirea unui logo al oraşului: Costel Babus - Designer Coordonator Departament Design Digi24, asistat de Florin Nemeş – director Naţional de marketing RCS&RDS; Sorin Brad – Profesor catedra de Grafică şi design a Facultăţii de Arte Vizuale din cadrul Universităţii din Oradea; Diana Bora - director de marketing Lotus Center; Nadia Ionescu- director de marketing şi vânzări Ramada Oradea; Cătălin Popa – Fundaţia Comunitară Oradea, Mircea Chirilă – directorul săptămânalului BIHOREANUL şi Mihai Jurca – director executiv APTOR.

Vezi cum arată toate propunerile pentru logo-ul Oradiei, aici!

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
2 Comentarii
modelele au fost jalnice
absolut fara imaginatie si fara calitate. de ce nu mergeti la scoala de arta sa provocati elevii de acolo sa conceapa un simbol potrivit?
Postat 18 Aprilie 2018, 20:01 de roger
Uau
Nu este unul care să se apropie de frumos
Postat 18 Aprilie 2018, 19:49 de Sandu1201
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5892 RON
  • 1 EUR = 4.971 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON