Metrorex Bucureşti a dat 100 de milioane de euro pe 16 trenuri de metrou, din care primele 6 au fost deja livrate. Aşa au început şi problemele însă: garniturile sunt mai mari decât permite peronul.
În 8 dintre staţiile bucureştene, peronul este mai lat cu cinci centimetri. Ca să nu se facă de râs, responsabilii dau vina pe comunişti, care ar fi construit după ureche, potrivit Ştirile Pro TV.
Drept urmare, angajaţii Metrorex rezolvă treaba româneşte, adică cu flexul. Mai precis, au tăiat cam cinci centimetri din betonul peronului, ca să încapă trenurile.
"Nu este nimeni de vină pentru că trenurile aşa au fost comandate, ele respectă standardele europene cu privire la gabarit. Într-adevăr, în anumite staţii de metrou, Unirii, Victoriei, raza de curbură fiind foarte mică, acolo au fost mici probleme", a declarat Aurel Radu, directorul Metrorex.
Călătorii trebuie să fie atenţi, însă. Acum, că peronul a fost tăiat, riscă să calce pe lângă şi să cadă, la coborârea din vagon.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.