Consiliul Județean Bihor a aprobat vineri atribuirea de licențe de traseu pentru mai multe firme care asigură transportul navetiștilor în 13 zone din județ, precum și tarifele care vor putea fi practicate de aceste firme.
Potrivit hotărârii adoptate cu votul unanim al consilierilor județeni, pentru traseele Sălacea – Marghita, Curtuișeni – Valea lui Mihai și Sălacea – Valea lui Mihai, licențele au fost atribuite unei asocieri formate din firmele Razban Company și Nagy Trans.
Pe traseele Dijir – Marghita, Boianu Mare – Marghita, Borumlaca – Marghita, Borumlaca – Suplacu de Barcău și Almașu Mare – Suiug, transportul regulat de persoane îl va face o asociere formată din firmele Crislan Trans, Darian Concept și Razban Company.
Între Marghita – Oradea și Suplacu de Barcău – Almașu Mare – Marghita, navetiștii vor avea curse efectuate de Tur Cento Trans, între Oradea – Cotiglet – Corbești și Oradea – Dobrești – Luncasprie de Dorycor Trans, iar între Bucuroaia – Oradea de Romsorelia.
Traseele Oradea – Oșand, Tinca – Ucuriș, Oradea – Sititelec, Tinca – Cărăsău, Tinca – Călacea, Beiuș – Tinca, Cociuba Mare – Beiuș și Dumbrava – Șoimi – Beiuș vor fi operate de Teșan Prest.
O asociere între această firmă și Tur Cento Trans trebuie să asigure transportul pe rutele Oradea – Nojorid, Salonta – Oradea, Oradea – Ianoșda, Oradea – Livada de Bihor, Oradea – Șauaieu și Salonta – Ianoșda.
Licențele de transport pentru traseele Tinca – Tulca – Salonta și Tămașda – Avram Iancu – Salonta au fost atribuite firmei Csordas Trans, iar K&S Comtrans le-a primit pentru Salonta – Ant, Salonta – Girișu Negru, Salonta – Ghiorac și Salonta – Ciumeghiu – Boiu.
Traseele Oradea – Ștei – Băița, Criștioru de Jos – Poiana – Ștei, Pietroasa – Beiuș, Giulești – Poienii de Sus – Beiuș și Beiuș – Oradea au fost atribuite către Tur Cento Trans.
Pe rutele Ștei – Briheni, Ștei – Ferice, Giulești – Chișcău – Ștei, Ștei – Călugări, Ștei – Hinchiriș și Ștei – Valea de Jos – Valea de Sus va opera Omnitrans.
Firma Pupnicol Trans va asigura transportul navetiștilor între Roșia – Beiuș, Drăgoteni – Beiuș și Beiuș – Meziad, iar Transaleșd între Cacuciu Vechi – Aleșd, Fâșca – Hotar – Aleșd, Vadu Crișului – Butan – Aleșd și Aleșd – Cacuciu Nou – Ortiteag.
Tot vineri, consilierii județeni au aprobat și tarifele pe care le vor putea practica transportatorii pe cele 52 de trasee. Potrivit Hotărâri adoptate, cel mai ieftin bilet va costa 3,96 lei și cel mai scump 24 lei, în timp ce prețurile abonamentelor lunare variază între 158 și 790 lei.
CJ Bihor a atribuit licențele de transport în urma unei negocieri cu firme care au participat la licitațiile organizate anterior, dar care nu s-au finalizat cu desemnarea unor câștigători, deoarece pentru unele trasee, mai puțin rentabile, nu s-a prezentat niciun concurent, în schimb au existat oferte mai multe pentru traseele cele mai rentabile.
Ca să asigure serviciul de transport public de persoane prin curse regulate în tot județul, CJ Bihor a împărțit județul în 24 de zone, organizând sutele de trasee în tot atâtea loturi, în care au fost cuprinse atât trasee foarte profitabile, cât și rute de pe urma cărora firmele au încasări mai mici.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.