URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 21 MAI 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Voi nu simțiți că, încet, încet, sportul bihorean se duce la vale? Că, deși acum se dau mult mai mulți bani decât înainte, rezultatele sunt mai modeste? Ne-om fi prostit noi sau s-or fi deșteptat adversarii? Dacă la baschet am ajuns să tremurăm la meciurile cu Voluntarii, care joacă în sala căminului cultural din localitate, înseamnă că am făcut ceva greșit. Sigur, suntem în finală cu Clujul, dar parcă nu mai avem tăria de a aduce titlul acasă...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Tarom are un vechi monopol pe cursele București - Oradea, ba surse din industrie spun chiar că ruta este cea mai profitabilă a companiei. O informație intuită și din prețurile biletelor, exorbitante, și din faptul că se găsesc greu cu o zi - două înainte de zbor, iar adesea chiar deloc. 
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Partidele și-au depus candidaturile pentru alegerile locale. Ce vă doriți de la viitorul primar și viitoarea administrație a Oradiei?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 29 aprilie 2024 a fost publicată în Monitorul Oficial și urmează să intre în vigoare o lege care modifică Codul rutier și are o istorie interesantă. Legea va intra în scurt timp în vigoare și va permite deținătorilor de permis categoria B (valabil pentru autoturisme) să conducă și motociclete, în anumite condiții.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
14 Decembrie 2011, 14:30

Doctorul Ovidiu Burtă a renunţat şi el la conducerea Colegiului Medicilor. Urmează demisii în bloc?

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Internistul Ovidiu Burtă şi-a depus miercuri demisia din rândul celor 19 membri ai Consiliului Judeţean al Colegiului Medicilor Bihor. Surse din interiorul organizaţiei au declarat pentru BIHOREANUL că demisia a fost scrisă în cursul zilei de miercuri chiar la sediul Colegiului, şi - deşi deocamdată nu a fost motivată oficial - se pare că aceasta ar fi survenit ca urmare a nemulţumirii acestuia faţă de faptul că medicii specialişti nu au fost acceptaţi în Biroul Executiv, format din cinci persoane (preşedinte, 3 vicepreşedinţi şi secretar).

Aceleaşi surse au afirmat că în curând va urma o demisie în bloc a tuturor medicilor specialişti din Consiliul Judeţean al Colegiu deoarece, fiind în minoritate, activitatea lor în acest organism nu s-ar mai justifica. Concret, ar fi vorba despre decanul FMF, Gheorghe Bumbu, directorul medical al Spitalului Judeţean, medicul Adrian Duşe, şi anestezista Carmen Pantiş, fostă şefă a aceluiaşi spital. Singurul medic specialist care ar dori să rămână este pediatrul pensionar Marius Bembea, care în urmă cu trei săptămâni s-a autopropus şi a şi fost ales ca vicepreşedinte al Colegiului.

Preşedintele Colegiului Medicilor Bihor, dr. Adrian Ţăgureanu, nu a fost de găsit, iar doctorul Burtă a refuzat orice discuţie pe marginea demisiei sale.

Gestul internistului Ovidiu Burtă survine la o doar săptămână după ce doctorul Hadrian Borcea, şeful SMURD, şi-a dat demisia din Consiliul Judeţean al Colegiului, supărat că medicii de familie l-au umilit pe decanul FMF, Gheorghe Bumbu, şi "nu au înţeles că frustrările şi micile interese ale unor grupuri nu pot prima asupra grijei faţă de pacienţii" şi nici asupra "respectulului pe care medicii îl merită".

Borcea s-a referit atât la faptul că, deşi a fost propus de trei ori, o dată ca preşedinte şi de două ori ca vicepreşedinte, Bumbu nu a fost votat pentru niciuna dintre funcţii, iar discrusul lui a stârnit nemulţumirea medicilor de familie.

După cum BIHOREANUL a mai scris, la alegerile pentru conducerea Colegiului Medicilor Bihor, desfăşurate pe parcursul lunii trecute, medicii de familie au reuşit o mobilizare exemplară, reuşind să câştige la vot aproape toate funcţiile de conducere.

Vicepreşedinţi ai Colegiului au fost aleşi Ana Dorina Pop şi Ilyes Carol, iar secretar Monica Vajda. Un singur specialist a întrunit destule voturi pentru a intra în Biroul Executiv, şi anume pediatrul pensionar Marius Bembea, fost director al Spitalului de Copii.

Citeşte mai multe pe tema scandalului iscat în jurul Colegiului Medicilor Bihor, în articolele: "Doctorul Hadrian Borcea şi-a dat demisia din conducerea Colegiului Medicilor", şi "Adio, Mohan! Afară, Bumbu! Lovitură de teatru la conducerea Colegiului Medicilor Bihor"

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
45 Comentarii
Burtă în închisoare
Ovidiu Burtă este un criminalul din Oradea. Astept că doamna Ligia să fi o soaţie bună cand I viziteze în închisoare după sesiune lui de sex anal cu Mr. Big
Postat 26 Aprilie 2012, 01:40 de Fight4justice
un pic de decenta
stimata fam.Burta,un pic de moralitate,decenta si bun simt v-ar prinde mai bine decat titlurile acelea de tinichea,incercati sa obtineti ceva si prin forte proprii fara sa calcati pe altii in picioare caci va veni vremea sa platiti pt.toate mizeriile!
Postat 18 Ianuarie 2012, 17:34 de dionisie
prudenta
fiti prudenti cu fam.burta,tineti-va departe pe cat posibil,sunt ca serpii veninosi,musca pe la spate si fug!
Postat 16 Ianuarie 2012, 18:25 de stan patitul
adevar
ei sunt slugile umile ai celor aflati la putere,isi enumera cu disperare titlurilesi functiile dar pacat ca acestea miros atat de urat,poate de la atata mocirla azvarlita asupra altora,de la turnarea colegilor la securitate,de la atatea funduri pupate pentru ele!le dorim in continuare,multa fericire,chiar se merita unul pe celalalt!
Postat 16 Ianuarie 2012, 18:18 de mircea
burta,no name
burta e un incompetent in medicina,un frustrat si disperat dupa functii si bani,dar nu merita sa i se acorde atata importanta,omul nu e decat o sluga a lui bumbu si carp
Postat 23 Decembrie 2011, 20:32 de mihai
scurta blamurire
nu am intervenit pana acum, dar se vede ca "puroiul" ce iese din buboiul Zorro (buboi cu anaerobi, care nu are iz de latrina ci mult mai "impresionant", este pestilential)..dupa 4 zile de repaus de comentarii... esti evident nesatisfacut/a (sunt prea multe variantele de nesatisfacere ca sa le insir si nu-mi permite numarul de caractere admis in comentariu) .. ca tare te mai doare familia Burta iti doresc sa ajungi si tu, la nivelul profesional pe care il am: medic primar Medicina de Laborator, Conferentiar la Facultatea de Medicina si Farmacie, director al Centrului de Cercetari in Medicina de Inalta Performanta al aceleiasi facultati, director al Centrului de Transfuzie Sanguina din Oradea, expert european in medicina transfuzionala (Consiliul European Strasbourg), director in Reteaua de sanatate pe Sud-Estul Europei pe medicina transfuzionala (te-am plictisit cumva?).. si in plus sunt o sotie si o mama fericita, cu multi prieteni deosebiti - si astea toate fara sa apelez la "iz" sau imoralitate; multumesc pentru rabdarea de a citi pana la capat. Olivia Ligia Burta
Postat 22 Decembrie 2011, 09:56 de olivia ligia burta
rusine
familia burta stie cel mai bine ce este minciuna si tradarea,doar si-au construit intreaga cariera pe asa ceva!hotul striga hotul!ne intrebam cand o sa se sature de functii,cand o sa le fie rusine de ei insisi,dupa cata mizerie morala au imprastiat in jurul lor,dupa cate barfe cu iz de latrina au raspandit despre toti aceia care au avut nesansa de a se"intersecta"cu interesele si ambitiile lor diabolice !
Postat 20 Decembrie 2011, 01:24 de zorro
D-le Dr Burta, sunteti dator cu explicatii
D-le Dr., astept inca explicatiile Dvs. cu privire la "minciuna si tradarea" de care ati pomenit, sa stim si noi pe cine sa blamam. Imi e teama ca daca nu duceti pana la capat explicatia inceputa (cea cu "minciuna si tradarea"), imaginea Dvs. va avea de suferit.
Postat 16 Decembrie 2011, 09:18 de viorel
sa va fie rusine, specialistilor!!!
Mult orgoliu din partea specialistilor!!!! PAi, daca nu s-au prezentat la vot de ce se mai mira ca au iesit la votare mai multi medici de familie?! Si daca au iesit mai multi medici de familie, de ce sa nu poata pune ei presedintele?! Doar pt ca orgoliul specialistilor nu permite asa ceva?! Vi se pare ca asa e democratic?! Si inca ceva: faceti diferenta intr-o probitatea profesionala si cea morala. De exemplu, presupun ca bb si xXx sunt medici buni, specialisti de calitate, dar probitatea morala lasa de dorit (din moment ce-si descalifica colegii medici de familie, care, daca bine am inteles eu, sunt si ei medici specialisti). Sau poate doriti sa vorbim de deontologia dr. Burta?! Mai stiu si eu cate ceva. ;-) P.P.S. Daca doriti un criteriu al moralitatii, ce ziceti de spaga pe care trebuie sa o dai la medic pt a te baga in seama? Cine credeti ca ia cea mai mare spaga? ;-)
Postat 16 Decembrie 2011, 09:13 de pacientul roman
deontologie
e deontologic sa bagi pumnu in gura si sa ameninti pe cei care au ajuns acolo printr-un vot democratic! sunt curios cum va functiona colegiul cred ca la fel cum a functionat timp de 14 ani ! poate aveti curiozitatea sa vedeti de cate ori s-a intalnit comisiile si departamentele sub conducerea celor care azi blameaza curajul medicilor de familie! ar fi interesant sa va uitati peste activitatea colegiului si poate o sa va lamuriti!
Postat 15 Decembrie 2011, 22:52 de dan
clinica din Simleu
Si ce s-a ales din mareata clinica NE-premiata Oscar? Cred ca ai vrut sa spui Nobel. Praf si pulbere. Pe masura marilor realizari. Dar calmati-va. Medicii de familie si-au retras presedintele. Vorbim de onoare. Bravo medicilor de familie. Respect!!
Postat 15 Decembrie 2011, 21:11 de doctor de familie
raspuns pt bb
@bb:1. stii f putin despre medicina de familie si crezi ca stii multe; 2. mie mi-ar fi rusine sa gandesc asa precum gandesti tu; p.s. s-ar putea sa ne stim; te-ai gandit la asta? :-) p.p.s intamplator il stiu si eu pe dr. burta si-i cunosc deontologia, dar ma abtin sa comentez ;-)
Postat 15 Decembrie 2011, 20:05 de viorel
@petrisor
O singura observatie : daca tot (m)-ai citat trebuia sa o faci citand intreaga fraza....Si incqa ceva : te rog citeaza textul scris de mine, cum e, cu greseli si apoi posteaza-l corectat ! Ma amuz amintindu-mi de o zicala : ,,tot rasul te rade !'' Esti un idiot frustrat, ti s-a mai spus !
Postat 15 Decembrie 2011, 19:56 de .
ai dreptate
dr puscas a vindecat o groaza de pacienti pe vremea lui ceasca, toata tara stia de el, si venea de pretutindeni sa se vindece , a fost un mare dr si cercetator, in anii 80 mi-a vindecat tatal.jos palaria si in fata dr burta care a invatat multe de la el
Postat 15 Decembrie 2011, 19:45 de radio
haha
parhon era din barlad, de ce nu il atatcati si pe el pt ca a inventat in lume disciplina endocrinologie!!! medicii de familie au meritul ca nu pot rezolva nimic niciodata, sunt cei care nu au chef de medicina si care 6 ani de facultate +rezidentiat nu au invatat. asa ca scutiti-ma
Postat 15 Decembrie 2011, 19:42 de bb
haha
dr burta a facut la simleu , poate cea mai buna pregatire pe care o putea fc un medic in domeniul gastroenterologie.acolo exista un dr n.r. dr puscas care reusea inca din anii70-80 sa vindece ulcerul gastric si duodenal fara interventie chirurgicala, si-a inventat singur endoscop, a alcatuit un medicament ulcosilvanil daca nu ma insel, si cred ca a fost printre primii in lume care suspiciona existenta unei bacterii care provoaca ulcerul.merita de pe vremea aceea premiul oscar pt medicina(acesta a fost luat de 2 americani prin 93) sunt un doctor tanar, care l-a avut pe dr burta [profesor in trecut si care spun ca acesta este un profesionist desavarsit si un cadru universitar exemplar. medic de familie ajungi daca iei 500 la rezidentiat:)))))))))))
Postat 15 Decembrie 2011, 19:39 de bb
@medic
te felicit pentru curajul de a recunoaste punctajul, ce legatura are locul unde a facut rezidentiatul? inteleg ca esti doctor de familie, deci Simleul Silvaniei nu are nevoie de doctori nu? sa inteleg ca esti ok cu faptul ca o parte din cei 19 (aici ma refer doar la med de fam) sunt de prin vadu crisului . tinca sau de unde mai sunt, informeaza-te sa vezi. si sunt specialisti nu rezidenti. deci e mai ok sa fi SPECIALIST PE SATE LA PROPRIU decat REZIDENT INTR UN MIC ORASEL. felicitari, inteleg cum de ai punctat sub 600. numai bine doctore
Postat 15 Decembrie 2011, 18:25 de @medic
sub 6oo
Da, am sub 600 de puncte. Dar luate pe merit si nu un rezidentiat facut la Simleul Silvaniei. Nu stii unde e localitatea asta? Stai ca-ti spun. In Salaj, pe undeva. Acolo a studiat Burta.
Postat 15 Decembrie 2011, 18:10 de @@medic
@medic
pt cel intitulat medic : grav ca faci asemenea afirmatii, probabil esti din categoria doctorilor cu 'forma scurta de specializare, iti inteleg frustrarea...probabil ai punctat sub 600 la rezidentiat, de fapt sigur asa e. Se observa lipsa substantei cenusii in cazul tau, sa vorbesc diplomat. Uita te in oglinda si descarcati frustrarile asupra ta, nu asupra unor oameni care nu merita. Cius
Postat 15 Decembrie 2011, 17:29 de @medic
@doctor
extraordinar cat de penibilii sunt unii,omul si-a dat demisia si gata...atata frustrare si invidie din partea unora..."daca esti barbat zi-i ce te doare"...poate commentul dl dr,nu a fost inteles de ft multi (de ex cel citat mai sus,care nu le are nici cu gramatica :P) ce precizare sa mai aduca unor oameni care nici ce a scris dansul mai jos nu au inteles???:)) a evitat orice polemica si a vb frumos la adresa colegilor din noua conducere.Treaba si-o face ft bine si nu cred ca are nevoie de "sugestiile" altor colegi de breasla care si aici se dovedesc a fi inferiori lui (prin commenturi,ca pe plan profesional n-are rost comparatia). Cei care au ales sa demisioneze au facut-o de buna voie si btw ar avea cu ce se mandri...
Postat 15 Decembrie 2011, 16:10 de petrisor
demisie presedinte colegiu
deci demisia a fost a dr Tagureanu ! dr Burta nu a avut coloana vertebrala doar de a minti ! acum se vor linisti apele ial colegiul va fi condus de cine trebuie! dar nu de medici!!!!!!!!
Postat 15 Decembrie 2011, 15:49 de dan
oare si-a dat demisia dr Burta?
oare chiar si-a dat demisia dr Burta? ma tem ca nu! daca isi dadea demisia atunci aceea demisie ar fi fost inregistrata la colegiu! e doar o mizerie de manipulare la care cei care se numesc medici au luat parte! imi este scarba de aceasta categorie de oameni!
Postat 15 Decembrie 2011, 15:17 de dan
sarcini
Pentru a intelege disputa evidenta dintre castigatori si invinsi ar trebui sa stim ce sarcini revine Colegiului. Malpraxis, autorizari cabinete, formare profesionala, etc. Asa vom intelelege marile interese care stau in mijlocul disputei. Si lipsa de barbatie a unora dintre ei care pana acum pe o cale sau alta s-au impus. Cu ce se poate mandri doctorul Burta? Ce a facut in gastroenterologie ca sa-si merite statutul de vedeta? Ce servicii a dezvoltat care sa-i permita sa emita asemenea pretentii? Sunt altii de 20 de ori mai competitivi ca tine doctore, dar aia nu vor avea loc niciodata la masa puterii. Pentru ca oameni ca tine tin in loc pe altii. Ai primit o lectie de viata. Ai reusit sa inveti ceva din ea?? Astept cu nerabdare si alte demisii.
Postat 15 Decembrie 2011, 15:02 de medic
viorele..
eu nu am auzit vre-un medic de familie sa vindece macar un pacient sau sa il trateze de la primele simptome pana la 80 de ani(de viata). toti dati retete compensate(retete facute de specialist) prelungiti concediile medicale, si trimiteti pacientii vostrii la specialisti.. cam asta faceti.. iar cu venitul la vot e simplu, voi pt orice motiv inchideti cabinetul, stingeti mobilul si sunteti liberi, pe cand medicul specialist, ca vrea ca nu vrea trebuie sa tina garda, sa opereze sa salveze vieti. ps: stim cu totii cine sunt medicii de familie, cei care au la rezidentiat intre 520 si 610, si asta spune tot
Postat 15 Decembrie 2011, 13:35 de bb
Eu cui mai dau plicul ?
Care este miza aflata la mijlocul disputei pentru sefia Colegiului ? Trebuie sa fie bani multi de "sifonat" daca atat specialistii (recunoscuti pentru plicurile grase pe care le iau de la fiecare pacient) cat si medicii de familie (care in continuare au ramas cu ciocolata si sapunul primite pentru concediul medical) doresc controlul acestui for. Cearta dintre medici arata inca o data ca nu se poate ajunge la buna intelegere nici macar intr-o breasla care e alcatuita din persoane cu educatie superioara !!! Ce sa ne mai miram ca in societate nu se intelege nimeni cu nimeni ?! Temporar se mai inteleg unii intre ei cand au ceva de furat impreuna, iar apoi gata incepe cearta !
Postat 15 Decembrie 2011, 12:55 de Pacientul turmentat
daca o luam asa, atunci nici dr. burta nu cel adevarat ;-)
@dex: cel putin ceilalti postaci au avut curajul sa-si scrie prenumele; xXx nici acest curaj nu l-a avut; cat priveste \"aprecierile\" lui xXx vis-a-vis de medicii de familie, sunt demne de sesizare la Colegiu :-)
Postat 15 Decembrie 2011, 12:10 de antiDEX
definitie anonim
va rog verificati DEX-ul toti care "amendeaza" anonimatul.... este "xXx" mai anonim decat "Valentin" & "Viorel"? dpdv al anonimatului: EGALITATE .. deci lasati-o mai moale (daca aveti ce)
Postat 15 Decembrie 2011, 09:26 de DEX
simple comentarii
@ pt Ovidiu Burta: D-le Dr, ati mentionat in mesajul Dvs. “minciuna si tradarea “, sugerand ca acestea ar fi motivele pt care ati demisionat; va rog insistent sa mentionati unde v-ati intalnit cu cele doua (minciuna si tradarea ) pt a sti si noi pe cine sa criticam (nici eu nu sunt de acord cu minciuna si tradarea!!!); deci, astept(am) lamuriri
Postat 15 Decembrie 2011, 09:17 de viorel
simple comentarii
@pt bb: amice, ma faci sa rad: crezi ca medicii de familie au mai mult timp liber decat “specialistii”?! Medicii de familie, pe langa faptul ca sunt medici, sunt si administratorii propiilor cabinete; iar asta consuma mult, f mult timp; in plus, medicii de familie lucreaza, cei mai multi in rural, si le-a fost mult mai greu sa se prezinte la vot decat medicilor “specialisti” din urban; merita mentionat faptul ca in UE se pune baza pe medicul de familie; la noi se pune acid; “prietenii” stiu de ce ;-)
Postat 15 Decembrie 2011, 09:16 de viorel
simple comentarii
@pt xXx: 1. solicitarea lui Valentin de a te semna este un bun simt elementar; scuza ta privind democratia care iti permita sa fii anonim este puerila; democratia incurajeaza responsabilitatea, nu sesizarile anonime (astea au fost caracteristice altor vremuri); 2. si invata sa respecti vointa ceor care au votat (si pe a celor care nu au votat);
Postat 15 Decembrie 2011, 09:15 de viorel
@valentin
Foarte corecta postarea ta ! Au fost alegeri, inteleg ca cvorumul a fost respectat, la fel si ,,democratia''....Acum ce vor specialistii ?! Sa stea acasa si sa-i voteze altii ?! Au primit o lectie despre cum NU se pot castiga niste alegeri, chiar majoritari fiind, daca nu se prezinta la vot ! Aaaa, ca au orgolii si frustrari ?! Sa le fie de bine si sa si le tina pt. ei pana la urmatoarele alegeri ! @Ovidiu BURTA Din ,,Precizarea'' ta lipseste tocmai PRECIZAREA ! N-ai adus nimic nou, doar niste balbe ! Daca esti barbat, zi-i ce te doare ! Daca nu, ti-ai dat demisia, ok, e vointa ta, acum i-ati jucariile si du-te acasa ! DAR IN LINISTE, ALTII LUCREAZA !
Postat 15 Decembrie 2011, 07:38 de .
Dr
Draga Ovidiu: tine-te de meserie: e mult mai frumoasa si pasionanta decit orice post intr-o organizatie ineficienta, minata de orgolii si interese. Fostul tau coleg de spital si fotbal, Gyuri
Postat 15 Decembrie 2011, 07:23 de Buzás György Miklós
pt dr Burta
dle doctor nu cred ca medicii de familie v-au "tradat" sau v-au mintit! poate ar fi interesant sa aflam cati dintre colegii dvs v-au votat! nu va cunosc dar consider ca, contributia dvs alaturi de cea a medicilor de familie ar fi insemnat ceva pt schimbarea dorita! pacat ca orgoliile sunt prea mari! sau poate presiunile?
Postat 14 Decembrie 2011, 22:07 de beje
Precizare
Ce va face sa credeti ca mi-am dat demisia din desconsiderare ptr medicii de familie sau ptr ca mi-as fi dorit o functie in conducerea Colegiului Medicilor? I-am respectat intotdeauna pe medicii de familie,i-am considerat intotdeauna prieteni si colaboratori si nu cred ca exista un singur medic de familie care sa poata afirma contrariul. In ceea ce priveste functia,am refuzat sa candidez ptr vicepresedinte (poate ca as fi fost votat). Destui medici de familie cunosc contributia pe care am avut-o la asigurarea unor alegeri democratice. M-am ghidat initotdeauna dupa anumite principii,dar cum minciuna si tradarea nu fac parte dintre aceste principii,am considerat ca este mai bine sa imi inaintez demisia. Am vrut sa o fac cat mai discret,regret si imi cer scuze de la cei 177 de colegi (atat specialisti cat si medici de familie),care m-au votat si pe care i-am dezamagit,prin faptul ca am demisionat. Nu sunt omul care sa renunte,dar motivele ptr care am facut-o (prietenii stiu de ce) si pe care nu le voi face publice,impiedica orice colaborare. Le doresc succes colegilor din conducere si sunt convins ca vor realiza ceea ce si-au propus.
Postat 14 Decembrie 2011, 21:39 de Ovidiu Burta
Demisie in bloc?!
Sunt foarte indignata.Eu l-am votat si pe dr.Borcea,si pe dr.Burta,dr Duse,Dr Pantis,drBembea si colegii med.de fam.Am girat cu votul meu pe cei mai cunoscuti si apreciati specialisti din Oradea si pe cei mai cunoscuti med.de familie,crezind ca ei toti impreuna imi vor reprezenta cel mai bine interesle mele personale ca medic si pacient.Si iata rezultatul!!!Sunt dezamagita vazind aceasta lupta al orgoliilor,dar mai ales desconsiderarea totala al med.de familie atit din partea specialistilor cit si al pacientilor.A fi medic de familie nu inseamna sa fi cunoscut de toata obstea.Activitate unui medic adevarat se desfasoara de fapt in ANONIMAT.iNTR-UN SISTEM DE SANATATE corect gestionat isi au locul si rolul bine stabilit toti medicii.La noi este o problema serioasa in sistem.A ceste demisii sunt defapt un raspuns la modul cum se desfasoara lucrurile in sanatate a romaneasca in general si in ceea bihoreana in special.Lipsa de asumare a faptelor,fuga de raspundere...dezolant.
Postat 14 Decembrie 2011, 20:45 de Regina-Judita
pt xxx si bb
pt cei care nu cunosc legislatia medicala ii rog sa puna mana sa citeasca inainte de a scrie ceva! orice sistem de sanatate occidental are ca baza funda,mentala asistenta medicala primara adica medicina de familie ! ca la noi in tara baietii destepti nu au vrut acest lucru este evident ! daca asistenta medicala primara ar functiona la capacitate maxima in romania atunci credeti ca am fi avut nevoie de atatea lanturi 'private" ! poate aveti amabilitatea sa vedeti ce se intampla prin franta, anglia, suedia! dar cred ca o sa simtiti pe propria piele incepand cu 2013! iar de specialisti sa stiti ca in zilele alegerilor erau la cursuri, cursuri oferite tocmai pt a putea merge la vot! votul lor a fost unul de blam ! poate ii intrebati de ce nu au votat! desi au fost mobilizati exemplar si ei! dar au revuzat sa-si voteze colegii! de aste ce ziceti?
Postat 14 Decembrie 2011, 20:00 de beje
Medicii de familie sunt la fel de onorabili ca si specialistii adevarati
Disputa aceasta dintre medici este neproductiva.Medicii de familie nu sunt o categorie inferioara , ci,dimpotriva, cei mai multi dintre ei si-au ales din prima aceasta profesie, care este cea mai frumoasa ramura a medicinii,o parte dintre ei au ales alte specialitati dupa ce au promovat concursul de secundariat, iar o buna parte care n-au luat nici un concurs , au devenit rezidenti si specialisti pe filiera scurta, a Sorbonicii.Se pare ca acestia din urma sunt cei mai numerosi in spitalele oradene de azi.Un lucru este insa sigur, nici Borcea,nici Duse,nici Bumbu nu fac parte dintre acestia!
Postat 14 Decembrie 2011, 19:49 de Specialist
rusine slabilor(med familie)
medicii specialisti nu s-au prezentat la vot , fie pt ca operau ca sa salveze vieti, fie ca erau dupa amiaza in policlinica fie , ca erau la cursuri. bv profesorului burta pt atitudine si caracter. toti stim cine sunt med de familie, niste 0zerouri
Postat 14 Decembrie 2011, 19:38 de bb
@xXx
sarcastica urare de bine din partea ta.Medicii de familie reprezinta si ei o categorie/specialitate din cadrul specialitatilor medicale.Nu este drojdia breslei medicale! Asa cum printre medici specialisti sint si "specialisti" in malpraxis asa sint sint si printre med.de familie.Deci unde e noutatea?Nu stiu de ce un medic specialist este privit ca avind 2 perechi de oua(sau ovare dupa caz)?Ca medicul de familie trimite la specialist? Pai sigur ca trimite, fiindca nu are suportul logistic de a rezolva toate problemele, fiindca nu se vrea ca sa se rezolve la nivelul medicului de familie cazurile! Cind un medic de familie, va avea ca in occident aparatura medicala la cabinet, pt diagnostic, spitalele vor shoma, si multi medici "specialisti" NU vor avea obiectul muncii...Cind MS va sustine medicina de familie, va degreva spitalele de cheltuieli.Deocamdata NU se vrea.Interesele sint altele...prietenii stiu de ce ! :)
Postat 14 Decembrie 2011, 19:21 de doctor
xXx
pt valentin : de ce sa ma semnez, vorbeai de democratie, deci e dreptul meu sa nu ma semnez nu? sau gresesc cumva? si ce e de atacat la ceea ce am spus eu? sunt cei din conducerea Colegiului niste anonimi? raspuns : DA poti sa dai un search pe google sa vezi cu ochii tai treaba asta. NU GENERALIZAM, nu ma refeream la totalul de doctori de familie, mai sunt printre ei si valori dar acestia din conducere...sunt niste simpli ANONIMI
Postat 14 Decembrie 2011, 19:10 de xXx
oare e decizie personala sau impusa
Avand in vedere zvonurile ca vor demisiona in bloc, cred ca decizia nu e una personala ci una impusa probabil de mai sus ! oare care sunt interesele pt care conducerea colegiului nu trebuia pierduta in favoarea unor specialisti care nu fac parte din "elita"? daca decizia e personala atuncii stimatii doctori specialisti ar trebui sa luati lectii de democratie si eventual de deotologie!!!!!!!! ar fi cazul sa cititi codul deotologic ! l-am rasfoit si eu ! e nasol sa-ti desconsideri colegii care au castigat alegerile ! chiar mizerabil!!!!!!!!!!! cat despre titlurile de doctori profesori lasati-o balta ! au demonstrat acum cat de profesionisti sunt !!
Postat 14 Decembrie 2011, 18:39 de beje
cine e de vina ca "specialistii" nu s-au prezentat la vot?!
Toate aceste demisii demonstreaza cat de mult apreciaza medicii respectivi democratia si votul liber! Daca asa s-a votat, daca medicii "specialisti" nu s-au prezentat la vot, se va relua votarea pana cand se va vota cum doresc demisionarii?! Sa fim seriosi! Oricum, medicii demisionari vor fi inlocuiti de urmatorii de pe lista de candidati. Pt dl xXx: cel putin ai curaj si semneaza-ti postarea!!!! P.S. Si medicii de familie sunt specialisti (medicina de familie este o specialitate medicala la care accezi dupa 3 ani de rezidentiat)!
Postat 14 Decembrie 2011, 18:20 de Valentin
reluare vot
Propun reluarea votului de cate ori este nevoie pentru a fi multumiti doctorii Burta si Borcea.Pana reusesc cei doi sa iasa presedinte, respectiv vicepresedinte. Penibil. Cred ca devenim penibili. Sau interesele celor doi sunt afectate??
Postat 14 Decembrie 2011, 17:42 de medic
xXx
cine sunt acesti doctori de familie? la o cautare pe google, numele lor nu sunt asociate cu absolut nimic, inafara de functiile din colegiul medicilor , deci colegiul este condus de niste anonimi (poate ar trebui presa sa ii scoata din anonimat, sa scrie ceva despre ei, orice) pe plan medical nu au iesit in evidenta cu absolut nimic.... nu degeaba sunt doctori de familie. oricum succes noii conduceri, si spor la scris retete si trimiteri catre SPECIALISTI. numai bine
Postat 14 Decembrie 2011, 17:02 de xXx
Nu, Ovidiu!
Demisia este o greseala dupa parerea mea.Orice rezultat al unui vot democratic, cum este si aceasta conducere aleasa a Colegiului Medicilor,trebuie respectata si daca nu ne convine proportia medicilor de familie din actuala conducere a colegiului ,trebuie sa ne mobilizam pe viitor colegii specialisti pt a participa la vot/A demisiona dintr-un organism democratic este o greseala.
Postat 14 Decembrie 2011, 16:39 de Coleg
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5777 RON
  • 1 EUR = 4.9748 RON
  • 1 HUF = 0.0129 RON