Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a anulat recent licitaţia lansată pe SICAP pentru găsirea unei firme care să promoveze Oradea - în schimbul a 1,44 milioane lei - în destinaţiile care vor fi conectate pe cale aeriană cu municipiul, prin zboruri Ryanair: Milano, Bologna, Londra şi Düsseldorf.
"Da, licitaţia a fost anulată din raţiuni de buget. Nu pare că avem previziuni pozitive legate de bugetul local din anul 2021", a precizat, la solicitarea BIHOREANULUI, city managerul Mihai Jurca, în acelaşi timp preşedinte al APTOR.
După cum BIHOREANUL a scris, în ianuarie, municipalitatea, prin APTOR, a lansat o licitaţie în valoare de 1,44 milioane de lei pentru promovarea Oradiei ca destinaţie turistică de city break. Beneficiarul a cerut ca firma câştigătoare să conceapă şi să publice minim 96 de postări de promovare a orașului pe o pagină de Facebook cu minimum 4 milioane de urmăritori, minimum 48 de postări de promovare a destinaţiei pe o pagină de Instagram cu minimum 500.000 de urmăritori.
De asemenea, câştigătorul ar fi urmat să publice cel puțin 12 videoclipuri de promovare a Oradiei pe un canal de YouTube cu minim 50.000 de abonaţi, precum şi să conceapă şi să publice minimum 60 de bannere web pe o platformă web cu versiuni în limbile engleză, italiană şi germană care să aibă cel puțin 50 milioane de vizitatori pe lună.
Mai mult, APTOR a cerut ca firma să şi conceapă şi să decoreze un avion cu însemne de promovare a oraşului.
Licitaţia a fost lansată cu scopul de a promova oraşul şi a asigura pasageri pentru viitoarele zboruri internaţionale de pe Aeroportul Oradea. Amintim că la finalul lunii februarie, compania low cost irlandeză Ryanair ar urma să lanseze zboruri dinspre şi înspre aeroporturile Milano-Bergamo, Bologna, Londra-Stansted şi Düsseldorf-Weeze.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.