URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 17 OCTOMBRIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Evident că la noua centrală nu mai putem trece de pe gaz pe cărbune pentru că nu s-a inventat încă motorul acela de avion care să funcţioneze pe bază de lignit. Dar, la ce preţuri au ajuns gazele, trebuie să ne gândim la strămoşeştile metode, când prin Bărăgan se făcea foc cu bălegar şi pe la noi, unde mai sunt păduri, cu vreascuri furate din codru şi ca-n codru.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Deşi practic meseria asta de trei decenii, azi, mâine, nu încetează să mă minuneze un fenomen permanent manifest în politica românească: modul în care se autodevorează coaliţiile de partide ajunse la guvernare, făcându-se cioburi înainte de-a apuca să furnizeze ceva substanţial naivilor de electori. A fost boala CDR-ului, a fost a USL-ului, este a guvernării de azi şi va fi, probabil, şi a celei de mâine...
Zic şi eu
Adrian Cris
Aşa suna refrenul "necredincioşilor", contestatari ai existenţei / gravităţii pandemiei, şi al antivacciniştilor Covid anul trecut, când spitalele tratau predilect oameni infectaţi, iar autorităţile impuneau reguli care să evite răspândirea virusului. Dar cine să accepte "botniţa", neîmbulzeala, igiena? Răspunsul era la îndemână, trebuia doar spus şi ascultat...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre înființarea companiei Air Oradea, de către Consiliul Local și cel Județean, cu intenția declarată de a efectua 3 zboruri zilnice către București și zboruri săptămânale către 4 destinații europene?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
De o bună bucată de vreme, spaţiul public este invadat de ştirile referitoare la falimentul companiei de asigurări City Insurance, cel mai mare asigurător RCA local, care, conform informaţiilor din presă, ar deţine aproximativ 45% din piaţa poliţelor de răspundere civilă auto comercializate în România.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
O altă formă de tulburare anxioasă este tulburarea anxioasă generalizată, care se deosebeşte de panică (unde simptomele apar brusc) prin faptul că bolnavii prezintă o anxietate difuză şi persistentă, fără fobii, atacuri de panică sau tulburare obsesiv-compulsivă.
25 Septembrie 2021, 10:00

Frumuseţe de cristal: Orădeanca Amalia Buie a lansat YOLO Bloom, o linie de produse beauty vegane, cu cristale (FOTO)

Frumuseţe de cristal: Orădeanca Amalia Buie a lansat YOLO Bloom, o linie de produse beauty vegane, cu cristale (FOTO) INNER PEACE.  Pasionată de cristale şi convinsă atât de proprietăţile lor benefice pentru piele, cât şi de puterea energiei lor, Amalia Buie (foto) a găsit o formulă să le insereze în produsele ei. Între altele, foloseşte ametist în săpunul pe care l-a numit "Inner Peace" (pace interioară), şi cuarţ roz, pe care-l include într-un ser energetic împotriva ridurilor 
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Enzime de papaya şi de mango, unt de shea, ulei de cocos, lapte de cânepă, ulei de jojoba, ulei de arbore de ceai, dar şi cristale ca ametist, cuarţ roz şi peridot... Sunt doar câteva dintre ingredientele introduse în săpunurile şi poţiunile unui nou brand de cosmetice, lansat chiar în Oradea. 

Ea însăşi adeptă a stilului de viaţă vegan, iubitoare a naturii şi pasionată de magia cristalelor, creatoarea brandului, Amalia Buie, şi-a transpus principiile şi în laboratorul său de înfrumuseţare... 

Întoarcerea la natural

Cunoscută mai degrabă orădenilor pentru picturile şi creaţiile sale vestimentare, Amalia Buie are şi alte pasiuni pe care le-a ţinut până nu demult ascunse. În urmă cu mai bine de 10 ani, şi-a făcut primul săpun de casă, 100% natural, pentru că nu scăpa nicicum de o dermatită. "Am descoperit că făceam alergie la chimicalele din săpunul lichid şi din detergentul de vase. Pe vremea aceea erau foarte puţine produse naturale pe piaţă. Nu interesa pe multă lume ce conţin, să fie săpun sau cremă şi gata!", povesteşte Amalia. 

De atunci, a devenit foarte atentă la ce pune pe piele, a studiat ingrediente, metode şi beneficii, a preparat produse în casă, iar ulterior a decis să-şi lanseze propriul brand, pe care l-a numit YOLO Bloom. De unde denumirea? "You Only Live Organic and you bloom!", explică creatoarea, expresie care s-ar traduce aşa: "Trăieşti organic şi înfloreşti!". A parcurs toţi paşii impuşi în domeniu: teste, analize şi dosare ştiinţifice, colaborând pentru stabilirea reţetelor propriu-zise, a combinaţiilor de ingrediente şi a cantităţilor cu un inginer chimist cu experienţă din Cluj, Anişoara Duşa, specializată în cercetarea şi testarea produselor cosmetice.

100% vegane 

YOLO Bloom s-a lansat la începutul lunii septembrie, iar prima colecţie, pusă în vânzare online, cuprinde săpunuri de corp şi săpunuri faciale, pentru diverse tipuri de piele, toate 100% naturale, două tipuri de creme faciale, precum şi un ser anti-ageing. 

De ce sunt speciale produsele orădencei? "Sunt preparate prin metoda la rece, pentru ca ingredientele să-şi păstreze proprietăţile benefice, sunt 100% vegane, iar asta înseamnă că nu conţin niciun ingredient de origine animală, nici măcar ceară de albine, nu au fost testate pe animale şi nici nu conţin ulei de palmier, a cărui extracţie provoacă un adevărat dezastru ecologic", explică Amalia.

Orădeanca a ales ca brandul ei să fie 100% vegan, pentru că şi ea îmbrăţişează acest stil de viaţă: "Nu promovez veganismul pentru că e la modă, ci pentru că eu consider că e o necesitate să luăm în calcul o viaţă bazată mai mult pe plante. Diferenţa se vede şi se simte. Sunt convinsă că nu există niciun ingredient de origine animală care să bată plantele", spune creatoarea. 

Magia cristalelor

Produsele YOLO Bloom sunt inedite şi pentru că o bună parte dintre ele conţin bucăţele microscopice de cristale, cum ar fi ametist (în săpunul "Inner Peace"), cuarţ roz (în crema şi serul energetic) şi peridot (într-o cremă pentru fermitate şi diminuare a ridurilor). 

"Sunt pe piaţă unele produse care conţin de fapt elixir de cristale, adică un lichid în care au stat cristalele. Eu am găsit o metodă prin care să le prelucrez din forma lor pură şi să le fac compatibile cu produsele mele, introducându-le în stare fizică în acestea", explică Amalia Buie, care a şi început demersurile pentru a-şi breveta metoda, fără însă a-i dezvălui secretul. 

A introdus cristalele în YOLO Bloom pentru că, studiind, a aflat că au capacitatea materială de a intensifica eficacitatea celorlalte ingrediente. Pe deasupra, este convinsă şi de vibraţiile pozitive ale acestor minerale, cum ar fi o stare de pace adusă de ametist sau un efect de regenerare influenţat de peridot. 

Conştientă că poate fi considerată de mulţi excentrică, Amalia nu este deranjată de asta. "Eu sunt pe nişa mea. Nu contest produsele dermato-cosmetice. Eu mă adresez celor care caută produse curate, iubitorilor mineralogiei şi celor deschişi la un stil de viaţă sănătos. Cred că cei din generaţia noastră pot fi pionierii lui", spune creatoarea. Ea a pornit lupta... 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2627 RON
  • 1 EUR = 4.9488 RON
  • 1 HUF = 0.0138 RON