Din cei 131 de participanţi din întreaga Europă, orădenii s-au clasat pe locurile 12, 13 şi 60. Totuşi, echipa de pe locul 13 nu s-a bucurat de victoria cuvenită, întrucât a fost descalificată pentru o defecţiune tehnică la vehicul.
Toate cele trei vehicule cu care s-au prezentat studenţii sunt prototipuri realizate de ei şi funcţionează exclusiv pe energie electrică, adică pe diferite baterii. "Vreau să remarc inventivitatea tinerilor noştri ingineri. Sunt convins că aceşti participanţi îşi vor găsi loc de muncă oriunde, în SUA, Germania...", a spus şi Dinu Fodor, un alt profesor universitar ce i-a însoţit pe studenţi, referindu-se la capacitatea acestora de a găsi soluţii tehnice inovative pentru crearea acestor prototipuri.
Întrebat de rectorul Cornel Antal dacă este viabilă dotarea Universităţii cu un astfel de vehicul nepoluant, Fodor a răspuns afirmativ, mai cu seamă că în curând studenţii vor termina un alt prototip, un vehicul pneumo-electric. Totodată, Fodor a spus că la o prezentare din Bucureşti, studenţii şi profesorii orădeni au fost curtaţi şi de reprezentanţi ai fabricii Dacia din Piteşti pentru o posibilă colaborare la realizarea unui autoturism electric. Profesorul n-a putut să ofere încă mai multe detalii despre acest subiect.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.