URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 12 DECEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Au fost anunțate firmele înscrise la marile lucrări pentru fluidizarea traficului pe axa Magheru-Magazinul Crișul - Gară. Așa că, după licitații și contestații, s-ar putea ca, de pe la mijlocul anului viitor, întreaga zonă să fie răvășită, iar circulația, bulversată. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Spre deosebire de concetățenii care dobândesc brusc experiență juridică la orice controversă pe legi (în pandemie nu au devenit mulți medici?), nu știu dacă surprinzătoarea decizie a CCR de anulare a alegerilor prezidențiale este izvorâtă numai și numai din sfânta literă a Constituției...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți de acord cu decizia Curții Constituționale de a anula alegerile prezidențiale?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Întrucât cea mai fierbinte temă a zilei este alegerea președintelui pentru un mandat de 5 ani, este important de știut ce poate și ce nu poate face președintele. În primul rând, președintele este cel care desemnează candidatul la funcția de prim-ministru, în urma consultărilor cu partidele politice. Odată însă ce prim-ministrul este numit, ca efect al acordării votului de investitură de către parlament, acesta devine practic „șeful” administrației din România.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
01 Aprilie 2021, 19:38

Regii Metrorex să vină la OTL

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Salariile princiare ale zugravilor și zidarilor din Metrorex - a se citi MetroRex - par inspirate de salariile omologilor metroului din Moscova, care concurează lejer cu Muzeul Luvru prin picturile și sculpturile murale. În schimb, angajații care fac curățenie la Metrorex își merită toți banii, la câte coji de semințe și hârtii unse de plăcinte au de strâns de pe urma chioșcăraielor din stații.

O fi semănând metroul moscovit cu Hermitage-ul, dar și talciocurile metroului bucureștean au ceva iz din Marele Bazar al Istanbulului. Deci sunt de înțeles luptele sindicaliste la baionetă pentru a se împiedica scoaterea din subteran la suprafață a economiilor de talcioc. La ce atmosferă supra-realistă au dospelile alea de chioșcuri de prin stațiile Piața Unirii 2 și Universității, dacă s-ar turna un film, sigur thrillerul acela ar fi favorit la Premiile Ocskar (orădenii știu de ce).

I-am lăsat dinadins mai la urmă pe conductorii de tren ai Metrorex. Fiindcă, deși par indispensabili și eterni, un fel de "Vatman for Ever", de fapt n-ar trebui deloc să fie așa. În alte capitale ale lumii de mulți ani metrourile sunt automatizate și nu mai au cohorte de conductori amatori de greve spontane. Când va ajunge să se construiască metroul în Cluj, n-aș zice că vor fi multe posturi de conductori...

De ce s-a legat BIHOREANUL de salariile grase de la Metrorex? Pentru că biletele și veniturile sunt subvenționate nu doar de Primăria București, ci și de Guvern, adică de noi toți. Ce-ar fi ca și OTL să fie subvenționat de Stat, să fie prețul biletului maxim 50 de bani, iar al abonamentului lunar maxim 25 de lei?

Să ne amintim că șarada grevelor spontane în transportul public a fost rezolvată la Oradea încă de acum patru ani. În 2017, când unii șoferi și vatmani OTL au încercat marea cu degetul și greva cu volanul ori maneta, Bolovanu' i-a liniștit spontan pe toți.

Dragilor, nu vă convin salariile, mergeți liniștiți să faceți taxi că se câștigă chiar bine! Iar taximetriștii din Capitală câștigă și mai bine.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
6 Comentarii
OTL SH
Ce sa facă și ăștia !!Comenteaza deși nu au niciun drept sa o facă!!OTL-ul a cumpărat pe mulți bani autobuze (vreo 40) și tramvaie(30) toate la mâna a doua !!Rable Euro 3 ,câteva Euro 5 ,Biletul nu merita sa fie in momentul de fata 3 lei !!Cand o sa cumpărați vreo 70 de autobuze (NOI!) și încă 30 de tramvaie (NOI!) puteți comenta liniștiti ! Deocamdată nu va permiteți !Nu va dați mari ca ați cumpărat 22 de autobuze zoo și 20 de tramvaie noi ca e ft puțin !! OTL SH S.A.
Postat 02 Aprilie 2021, 15:51 de Cosmin28
Metro-uri si trenuri fara "driver"
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automated_train_systems
Postat 02 Aprilie 2021, 08:31 de cristi_h
Toti "expertii" la apel
O gramada de parelnici, unii mai habarnisti ca altii (la articole si la comentarii), nu va puneti si nu puneti nici o intrebare cu privire la miliardele de euro care pleaca anual din buzunarele romanilor, bani achitati la pompa de benzina, in fiecare zi, celor carora le-a fost instrainat Rompetrol ? Cate lucruri utile s-ar putea face cu acesti bani ? Marirea alocatiilor pt copii, modernizarea si construirea de crese, scoli, spitale, subventionarea transportului pt persoanele cu venituri mai mici, elevi, studenti, pensionari. Inainte sa sara sa ma combata, le recomand idiotilor habarnisti sau rau intentionati (exista si din astia), sa studieze modelul economic si social norvegian, cel mai performant din lume (aici intra si pensiile). De unde au norvegienii ca sa sustina un nivel de trai la cel mai inalt standard din lume ? Din sursele lor de gaze naturale si de petrol, surse pe care statul norvegian nu le-a instrainat. Statul norvegian are in proprietate resursele naturale ale tarii. Cine sunt cei care le-au vandut pe ale noastre si de ce ? Sunt si comisioane pt instrainarea resurselor naturale ale Romaniei ? Dar depre situatia gazelor naturale, despre oprirea defrisarilor si a exportului de masa lemnoasa, despre clarificarea impozitarii progresive a salariilor si pensiilor mari, asa cum s-a promis in campania electorala ? Astfel de afaceri paguboasa pt toti cetatenii romani, ar trebui sa fie pe prima pagina a ziarelor, nu cearta, scandal (scandalagii), care au menirea de a abate atentia romanilor de la furtul si jaful savarsit.
Postat 02 Aprilie 2021, 08:22 de B90
otl nu asigura traficul necesar pentru calatori, desi biletele sunt cele mai sumpe din tara!
buna observatie cu metrorexul si transportul din Bucuresti subventionat cu banii nostri... totusi ar fi cazul ca OTL sa-si corecteze cinstit traficul tramvaielor la pretul platit pentru bilete/abonamente si la numarul calatorilor!***** la orele de varf, adica intre 8-17, tramvaiele sunt aglomerate mai ceva ca la piata, iar de anul trecut a aparut o specie noua de retardati care circula gratuit si deranjeaza fonic, vizual, olfactiv platitorii de bilete - tiganii de 15-20 de ani care asculta la telefon manele si videoclipuri pe youtube sau care chiar transmit live pe whatsapp experienta lor din decebal pana la piata mare sau rogerius!
Postat 01 Aprilie 2021, 22:40 de roger
B 90=1011010=234=ALCOOR=1234
Orice sofer de metrou, nu mai e mechanic in ziau de azi . In ziua de azi metroul da pasagerii jos si merge la.depou. Trenul e o alta treaba
Postat 01 Aprilie 2021, 21:40 de Sandu2100
In atentia lui Cristia Horgos (inca un atotstiutor, aparut, ce-i drept mai in ultima vreme, prin zona)
Nu poti sa ai metrou fara mecanic la numarul mare de vagoane, necesare din cauza fluxului mare de calatori, pe care un tren METROREX il are in Bucuresti. Trenul de metrou fara mecanic este valabil doar la un nr mic de vagoane. Stai! Nu te ambala! Prima data intreaba specialistii.
Postat 01 Aprilie 2021, 21:24 de B90
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.7216 RON
  • 1 EUR = 4.9709 RON
  • 1 HUF = 0.0121 RON