URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 25 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
15 Mai 2019, 13:30

Pregătiri pentru Festivalul Copiilor. Se caută producători şi comercianţi de mâncăruri, dulciuri şi jucării

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Ne pregătim pentru o nouă ediţie a celui mai colorat şi distractiv festival pentru copii din judeţul Bihor, în Cetatea Oradea!

Cetatea Oradea va găzdui şi în acest an cel mai mare festival pentru copii din zonă – Festivalul Copiilor Oradea, pe parcursul a 3 zile pline de veselie şi culoare. Programul festivalului va include o multitudine de activităţi şi atracţii pentru copii, spectacole de teatru, jocuri şi jonglerii, baloane, ateliere de creaţie, standuri cu dulciuri şi multe alte surprize.

A început perioada de înscriere pentru închirierea amplasamentelor din cadrul Festivalului Copiilor Oradea. Astfel, producătorii şi comercianţii de jucării, dulciuri şi alte bunătăţi, care doresc să ni se alăture la Festivalul Copiilor Oradea în perioada 31 mai – 2 iunie, se pot înscrie online, aici: www.festivalulcopiilororadea.ro.

Înscrierile se pot face până la data de 27 mai 2019, ora 12:00.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toţi paşii[1] din formularul de înscriere disponibil online [2], respectiv să completeze toate informaţiile solicitate în câmpurile dedicate (informaţii despre companie, produsele comercializate, informaţii cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere şi să furnizeze informaţii cu privire la tipul de amplasament vizat şi puterea instalată necesară funcţionării.

Sunt disponibile:

8 (opt) standuri din lemn pentru agenţi economici din sectoarele alimentar şi non-alimentar;
8 (opt) amplasamente construcţie proprie tip food truck;
3 (trei) locaţii pentru bar;
1 (una) locaţie pentru cozonac secuiesc.

ELEMENTE DE PREŢ

Preţul de ocupare a domeniului public pentru activităţile comerciale desfăşurate în cadrul Festivalului Copiilor Oradea este:

-40 lei +TVA/stand/zi (producătorii şi meşterii care deţin autorizaţii conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife).

-Pentru comercianţii din zona de alimentaţie publică, bar si atracţii / activităţi se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:

Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise şi prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva

ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE

Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online.

Etapa II – Centralizarea ofertelor şi stabilirea ofertanţilor calificaţi. În situaţia în care un ofertant nu îndeplineşte una sau mai multe dintre cerinţele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.

Etapa III – Atribuirea locaţiilor, conform hărţii evenimentului.  

Exemplu practic: Dacă pentru una din locaţiile Festivalului va exista o singură solicitare de la unul din ofertanţii calificaţi, acesta va fi atribuită la preţul 40 lei +TVA /stand/zi, după care se va trece la atribuirea următoarei locaţii. În schimb, dacă pentru aceeaşi locaţie vor fi mai multe solicitări, se va face o licitaţie cu strigare. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei (40 lei +TVA /stand/zi) + primul pas.

Etapa IV – Instalare şi montaj.

Etapa V – Desfăşurarea Festivalului Copiilor Oradea, 31 mai -2 iunie 2019.

Etapa VI – Demontare şi curăţenie în spaţiu.

PROGRAMUL FESTIVALULUI COPIILOR ORADEA 2019:

 • 31 mai – 2 iunie 2019, 10:00 – 22:00.

Festivalul Copiilor Oradea 2019 este organizat de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea) cu sprijinul Primăriei municipiului Oradea şi se desfăşoară în Cetatea Oradea, în perioada 31 mai – 2 iunie 2019.

[1] Necompletarea unui câmp sau omiterea unei etape din procesul de înregistrare a cererii de participare va face imposibilă finalizării înscrierii.

[2] Formularul online este singura modalitate de înscriere ca şi expozant la Festivalul Copiilor Oradea 2019.

Ne găsiţi online:

Facebook: https://www.facebook.com/festivalulcopiilororadea/.

E-mail: turism@oradea.ro

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6567 RON
  • 1 EUR = 4.9761 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON