URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 26 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oricât ar fi de digitalizată lumea și plin internetul de informații despre tot felul de locuri, inclusiv în imagini, nimic nu se compară cu plăcerea călătoriei, fie ea cât de scurtă, pentru a le vedea cu propriii ochi. Iar când de plăcerea asta vor avea parte sute, poate mii de copii de la țară, dintre care mulți nu au ieșit din comuna lor ori au ajuns în cel mai bun caz până în cel mai apropiat orășel, cu atât e mai meritorie orice inițiativă care îi ajută să capete această experiență, totdeauna de neuitat dacă e prima.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
23 Octombrie 2019, 16:33

Au început înscrierile pentru expozanţi la Târgul de Crăciun din Oradea, ediţia 2019

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, organizează în perioada 29 noiembrie - 26 decembrie 2019 o nouă ediţie a Târgului de Crăciun Oradea. 

Piaţa Unirii va îmbrăca haine de sărbătoare şi într-o atmosferă de poveste ne vom bucura de concerte în aer liber, tradiţii şi colinde, distracţie pentru copii mari şi mici, decoraţiuni, cadouri şi mii de luminiţe fermecate. 

Pregătirile sunt în toi, aşa că începând cu data de 23.10.2019, cei care doresc să participe în calitate de comercianţi la Târgul de Crăciun Oradea 2019 se pot înscrie online pe https://targuldecraciunoradea.ro/. 

Căutăm producători de bunătăţi tradiţionale, dulciuri sau alte specialităţi, meşteri populari, artizani de suveniruri şi articole specifice sărbătorilor de iarnă, care să ni se alăture în Piaţa Unirii în perioada 29.11 - 26.12.2019. Perioada de înscrieri este 23 octombrie - 15 noiembrie 2019 (ora 12:00). Formularul de înscriere este disponibil la următorul link: https://targuldecraciunoradea.ro/.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toţi paşii din formularul de înscriere disponibil online, respectiv să completeze toate informaţiile solicitate în câmpurile dedicate (denumire companie şi informaţii cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere şi să furnizeze informaţii cu privire la tipul de amplasament vizat şi puterea instalată necesară funcţionării. 

Sunt disponibile:
-    36 (treizeci şi şase) de căsuţe din lemn pentru agenţi economici din sectoarele alimentar şi non-alimentar; 
-    12 (doisprezece) locaţii pentru amplasamente de tip construcţie proprie food-truck; 
-    2 (două) locaţii pentru cozonac secuiesc.

ELEMENTE DE PREŢ

1. Preţul de ocupare a domeniului public pentru activităţile comerciale desfăşurate în căsuţe:
- 75 lei +TVA/căsuţă/zi (producătorii şi meşterii care deţin autorizaţii conform legii beneficiază de o reducere de 30% din tarife).
- Taxa de instalare: 400 lei + T.V.A./căsuţă. Taxa nu acoperă consumul de utilităţi. 
- Garanţie: 1.000 lei/căsuţă.

În cazul în care vor exista mai multe solicitări pentru acelaşi amplasament (căsuţă), departajarea se va face prin licitaţie. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei + primul pas. 

2. Pentru comercianţii cu amplasament de tip construcţie proprie se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise şi prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul evenimentului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor fără tva.
- Taxa de instalare: 1.680 lei + T.V.A. Taxa acoperă racordul la utilităţi şi consumul de utilităţi pe perioada Târgului de Crăciun Oradea 2019.

ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE 

Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online, în perioada 23 octombrie – 15 noiembrie 2019.
Etapa II – Centralizarea ofertelor şi stabilirea ofertanţilor calificaţi. În situaţia în care un ofertant nu îndeplineşte una sau mai multe dintre cerinţele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.
Etapa III – Atribuirea căsuţelor se va face prin selectarea poziţiei dorite de către solicitant din categoria specifică produselor comercializate. Amplasamentele sunt catalogate pe baza categoriei de produs, categoriile fiind patru la număr. Fiecare categorie este marcată cu o culoare specifică, iar poziţiile din cele patru categorii sunt numerotate individual. Toate aceste elemente sunt reprezentate clar pe planul de amplasare al evenimentului, în Regulamentul de participare. 
Exemplu practic: Dacă pentru căsuţa nr. 1 din categoria ALIMENTE va exista o singură solicitare de la unul din ofertanţii calificaţi, acesta va fi atribuită la preţul 75 lei +TVA /căsuţă/zi, după care se va trece la atribuirea căsuţei cu nr. 2. În schimb, dacă pentru căsuţa cu nr. 1 vor fi mai multe solicitări, se va face o licitaţie cu strigare. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei (75 lei +TVA /căsuţă/zi) + primul pas.
Etapa IV – Instalare şi montaj.
Etapa V – Desfăşurarea Târgului de Crăciun, 29 noiembrie - 26 decembrie 2019.
Etapa VI – Demontare şi curăţenie în spaţiu, începând cu data de 27 decembrie 2019.


Ne găsiţi online:
Facebook: https://www.facebook.com/targuldecraciunoradea/
Eveniment dedicat: https://www.facebook.com/events/399347887426989/
Instagram: https://www.instagram.com/oradeatargdecraciun/.
E-mail: turism@oradea.ro

Târgul de Crăciun din Oradea 2019 este organizat de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea) cu sprijinul Primăriei municipiului Oradea şi se desfăşoară în Piaţa Unirii, în perioada 29 Noiembrie - 26 Decembrie. 

Visit Oradea

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6386 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0127 RON