URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 07 IULIE 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De când suntem stațiune turistică, edilii fac tot posibilul ca să ne simțim veșnic în vacanță. Avem dealuri de vizitat în împrejurimi, iar dacă nu mergem noi la ele, vin ele la noi. Apă termală este din belșug și ne-ar mai lipsi doar o deltă pentru ca peisajul să fie complet. Și atunci ce și-au zis slujbașii din Primărie? Dacă Peța și Crișul nu pot forma o deltă, măcar să avem țânțarii aferenți!
Zic şi eu
Adrian Cris
Dar nu despre candidaţi aş vorbi acum, că pentru asta va fi timp destul, ci vreau să acord o „bulină roşie” UDMR Bihor pentru meritul de a-l fi retras pe actualul preşedinte al CJ, Pásztor Sándor, din cursa pentru un nou mandat. Sigur, i s-a dat şansa să anunţe că el nu şi-l mai doreşte, la fel ca în urmă cu 4 ani, când şi Alexandru Kiss a fost lăsat să declame acelaşi text. Dar numai cine l-a crezut atunci pe Kiss îi dă crezare acum lui Pásztor!
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Mi-au plăcut mereu restaurantele mici, de tip italian sau franţuzesc, cu măsuţe micuţe, majoritatea de două persoane, decorate minimalist, apropiate una de alta, aproape înghesuite. Contrastează puternic cu ditamai mesele de ping-pong din restaurantele româneşti pe care ai loc să-ţi pui 7 feluri de mâncare simultan şi mai poţi sta şi confortabil cu coatele lăbărţate. Ne place să avem spaţiu mult pentru noi înşine fiindcă, atunci când suntem la masă, ne simţim regi şi trebuie să ne comportăm în consecinţă.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre restricțiile impuse de autorități în contextul pandemiei de Covid-19?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Codul administrativ reglementează atribuțiile prim-ministrului României în calitatea sa de conducător al Guvernului. Astfel, conform articolului 28 din cod, prim-ministrul conduce Guvernul şi coordonează activitatea membrilor acestuia, cu respectarea atribuţiilor pe care aceştia le exercită.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Refluxul gastroesofagian constă în reîntoarcerea conţinutului gastric sau duodenal în esofag şi reprezintă, probabil, cea mai frecventă afecţiune digestivă. Cauza cea mai importantă este insuficienta contracţie a sfincterului esofagian inferior (un "inel" muscular care închide esofagul inferior, nepermiţând alimentelor în curs de prelucrare din stomac să ajungă în esofag şi chiar în cavitatea bucală).
23 Octombrie 2019, 16:33

Au început înscrierile pentru expozanţi la Târgul de Crăciun din Oradea, ediţia 2019

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, organizează în perioada 29 noiembrie - 26 decembrie 2019 o nouă ediţie a Târgului de Crăciun Oradea. 

Piaţa Unirii va îmbrăca haine de sărbătoare şi într-o atmosferă de poveste ne vom bucura de concerte în aer liber, tradiţii şi colinde, distracţie pentru copii mari şi mici, decoraţiuni, cadouri şi mii de luminiţe fermecate. 

Pregătirile sunt în toi, aşa că începând cu data de 23.10.2019, cei care doresc să participe în calitate de comercianţi la Târgul de Crăciun Oradea 2019 se pot înscrie online pe https://targuldecraciunoradea.ro/. 

Căutăm producători de bunătăţi tradiţionale, dulciuri sau alte specialităţi, meşteri populari, artizani de suveniruri şi articole specifice sărbătorilor de iarnă, care să ni se alăture în Piaţa Unirii în perioada 29.11 - 26.12.2019. Perioada de înscrieri este 23 octombrie - 15 noiembrie 2019 (ora 12:00). Formularul de înscriere este disponibil la următorul link: https://targuldecraciunoradea.ro/.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toţi paşii din formularul de înscriere disponibil online, respectiv să completeze toate informaţiile solicitate în câmpurile dedicate (denumire companie şi informaţii cu privire la persoana de contact, etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere şi să furnizeze informaţii cu privire la tipul de amplasament vizat şi puterea instalată necesară funcţionării. 

Sunt disponibile:
-    36 (treizeci şi şase) de căsuţe din lemn pentru agenţi economici din sectoarele alimentar şi non-alimentar; 
-    12 (doisprezece) locaţii pentru amplasamente de tip construcţie proprie food-truck; 
-    2 (două) locaţii pentru cozonac secuiesc.

ELEMENTE DE PREŢ

1. Preţul de ocupare a domeniului public pentru activităţile comerciale desfăşurate în căsuţe:
- 75 lei +TVA/căsuţă/zi (producătorii şi meşterii care deţin autorizaţii conform legii beneficiază de o reducere de 30% din tarife).
- Taxa de instalare: 400 lei + T.V.A./căsuţă. Taxa nu acoperă consumul de utilităţi. 
- Garanţie: 1.000 lei/căsuţă.

În cazul în care vor exista mai multe solicitări pentru acelaşi amplasament (căsuţă), departajarea se va face prin licitaţie. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei + primul pas. 

2. Pentru comercianţii cu amplasament de tip construcţie proprie se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:
- Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise şi prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul evenimentului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor fără tva.
- Taxa de instalare: 1.680 lei + T.V.A. Taxa acoperă racordul la utilităţi şi consumul de utilităţi pe perioada Târgului de Crăciun Oradea 2019.

ÎN CE CONSTĂ PROCEDURA DE ATRIBUIRE 

Etapa I – Depunerea solicitărilor de participare, prin intermediul formularului online, în perioada 23 octombrie – 15 noiembrie 2019.
Etapa II – Centralizarea ofertelor şi stabilirea ofertanţilor calificaţi. În situaţia în care un ofertant nu îndeplineşte una sau mai multe dintre cerinţele din Regulamentul de participare sau nu a prezentat unul sau mai multe documente solicitate în formularul de înscriere, Comisia de evaluare va declara ofertantul ca fiind necalificat.
Etapa III – Atribuirea căsuţelor se va face prin selectarea poziţiei dorite de către solicitant din categoria specifică produselor comercializate. Amplasamentele sunt catalogate pe baza categoriei de produs, categoriile fiind patru la număr. Fiecare categorie este marcată cu o culoare specifică, iar poziţiile din cele patru categorii sunt numerotate individual. Toate aceste elemente sunt reprezentate clar pe planul de amplasare al evenimentului, în Regulamentul de participare. 
Exemplu practic: Dacă pentru căsuţa nr. 1 din categoria ALIMENTE va exista o singură solicitare de la unul din ofertanţii calificaţi, acesta va fi atribuită la preţul 75 lei +TVA /căsuţă/zi, după care se va trece la atribuirea căsuţei cu nr. 2. În schimb, dacă pentru căsuţa cu nr. 1 vor fi mai multe solicitări, se va face o licitaţie cu strigare. Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitaţiei (75 lei +TVA /căsuţă/zi) + primul pas.
Etapa IV – Instalare şi montaj.
Etapa V – Desfăşurarea Târgului de Crăciun, 29 noiembrie - 26 decembrie 2019.
Etapa VI – Demontare şi curăţenie în spaţiu, începând cu data de 27 decembrie 2019.


Ne găsiţi online:
Facebook: https://www.facebook.com/targuldecraciunoradea/
Eveniment dedicat: https://www.facebook.com/events/399347887426989/
Instagram: https://www.instagram.com/oradeatargdecraciun/.
E-mail: turism@oradea.ro

Târgul de Crăciun din Oradea 2019 este organizat de Asociaţia pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea) cu sprijinul Primăriei municipiului Oradea şi se desfăşoară în Piaţa Unirii, în perioada 29 Noiembrie - 26 Decembrie. 

Visit Oradea

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2843 RON
  • 1 EUR = 4.8365 RON
  • 1 HUF = 0.0137 RON