URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 06 AUGUST 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Am o mare admiraţie pentru cei care nu cred în Covid, care nu dau doi bani pe regulile stabilite de Guvern şi care au reuşit să afle, prin propriile mijloace, că Uniunea Europeană ne dă bani grei, chipurile,  pentru fiecare mort care ar fi decedat din cauza coronavirusului...
Zic şi eu
Adrian Cris
Am ajuns de unde am plecat, dar cu un preţ mare: resurse materiale şi umane irosite, doar pentru că nu vrem să purtăm o mască, să nu ne îmbulzim unii în alţii şi să ne spălăm pe mâini.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Sunt curios să văd cum o mai scoate la capăt Primăria Oradea de data asta. A vrut să găsească o soluţie pentru acoperişul parcării de pe Strada Independenţei şi, pentru a nu fi acuzată de totalitarism, a organizat concurs. A făcut un regulament (contestat de Ordinul Arhitecţilor din România), a adunat un juriu, a stabilit un termen limită şi tot ce i-a mai rămas de făcut a fost să numere punctele primite pe fiecare proiect, să facă un clasament şi să declare un câştigător. Acum mai trebuie doar să scoată castanele fierbinţi din foc cu propriile mâini.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Care este prima măsură care ar trebui luată de urgență de autorități pentru limitarea creșterii răspândirii infecțiilor cu coronavirus?







De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, Legea nr. 136/2020, cunoscută popular ca legea carantinei şi izolării la domiciliu, adoptată în urma unei decizii din 25 iunie 2020 a Curţii Constituţionale, prevede că izolarea unei persoane fără acordul acesteia se poate dispune doar pentru 48 de ore, într-o unitate sanitară sau, după caz, într-o locaţie alternativă ataşată unităţii sanitare, atunci când medicul constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Steatoza hepatică reprezintă o acumulare excesivă de grăsimi la nivelul ficatului (în special trigliceride) cu mărirea sa uşoară până la moderat şi cu caracter benign şi reversibil de obicei, dar uneori putând deveni gravă, cu evoluţie spre ciroză (în condiţiile acumulării excesive şi îndelungate şi a asocierii unor factori nocivi). Î
02 Noiembrie 2018, 11:48

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României (foto: Visit Oradea)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În data de 26 octombrie, la Athenee Palace Hilton Bucureşti, au avut loc două evenimente de promovare a Oradei, oraşul fiind prezentat invitaţilor de către Asociaţia Visit Oradea, organizaţia de management al destinaţiei care stă la baza dezvoltării strategiei de promovare a destinaţiei turistice Oradea.

Primul eveniment al zilei a fost Oradea, The New Tech Platform, eveniment ce s-a adresat companiilor şi start-up-urilor IT, cărora Oradea le pune la dispoziţie un mediu corect de afaceri şi programe menite să le susţină dezvoltarea. "Unul din obiectivele Oradei este acela de a atrage investitori şi de a dezvolta mediul de afaceri IT, aceasta fiind din punctul nostru de vedere, strategia corectă de dezvoltare a unui oraş", a declarat Mihai Jurca.  

Poziţia Oradei ca oraş propice dezvoltării business-urilor este confirmată şi de cifre. Astfel, pe parcursul anilor 2017-2018, Oradea s-a poziţionat ca fiind cel mai eficient oraş din România în ceea ce priveşte valoarea cheltuielilor de capital de 240,4 milioane de euro şi a fondurilor europene atrase, în valoare de 140,6 milioane de euro. (conform studiului UrbanizeHuB)

Ziua a continuat cu evenimentul Oradea, The Art în Travel and Business, la care au participat reprezentanţi din industria hotelieră şi ai agenţiilor de turism, eveniment care a conturat poziţia Oradei în topul oraşelor turistice din ţară. În ultimii 5 ani, numărul turiştilor care vizitează acest oraş a crescut constant (cu 20% în fiecare an) ajungând, în 2017, la un număr de 223.356 de vizitatori, depăşind numărul de locuitori ai oraşului (206.000).

"Tuturor ne plac cifrele şi la ele ne raportăm în primul rând atunci când măsurăm rezultatele pe care le-am înregistrat până acum cu programele pe care le-am implementat. Iar cifrele arată bine. O creştere costantă a numărului de turişti, începând cu anul 2013, este ceea ce ne confirmă că se poate face turism şi într-un oraş considerat mic. Am arătat şi vom continua să arătăm că Oradea oferă o mulţime de perspective pentru turişti, de la monumentele istorice cu arhitectură Art Nouveau, până la staţiunile termale, oraşul fiind situat pe un lac subteran de apă termală.", a mai declarat Mihai Jurca, Director Executiv Visit Oradea. 

Un alt aspect discutat au fost investiţiile făcute de Primăria Oradea în infrastructură şi refacerea monumentelor istorice şi înfrumuseţarea oraşului, poziţionarea fiind cea de capitală Art Nouveau a României, un centru cultural care se mândreşte cu o istorie veche de peste 900 de ani. 

Cele două întâlniri reprezintă un pas dintr-o campanie pe care Visit Oradea şi Primăria Municipiului Oradea o desfăşoară pentru a creşte vizibilitatea oraşului, precum şi fluxurile turistice către Oradea.

Asociația pentru promovarea Turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) este o organizație de management al destinației, realizată în baza unui partenerial public-privat între autoritatea locală din Oradea și cei mai importanți actori turistici din Oradea și Băile Felix.

Cu un număr de 7 membri, dintre care 4 actori economici de turism privaţi (Hotelurile Ramada Oradea, Double Tree by Hilton Oradea, Lotus Center, Group President Băile Felix ), asociația are ca principal scop realizarea şi implementarea politicii de dezvoltare turistică a destinației, gestionarea concertată a acţiunilor, componentelor şi politicilor turistice locale, precum şi a destinaţiei turistice - Oradea-Băile Felix și 1 Mai.

Totodată, Visit Oradea are ca şi scop asigurarea realizării politicii de marketing, a planurilor de dezvoltare turistică şi a unei agende de evenimente relevante, pentru dezvoltarea şi valorificarea potenţialului turistic al destinaţiei, prin coalizarea organizaţiilor şi a factorilor interesaţi, în scopul stimulării şi sprijinirii dezvoltării locale, regionale şi naţionale, prin creşterea fluxurilor şi activităţii turistice, ţinând cont de principiile turismului durabil.

Membrii fondatori Visit Oradea: Primăria Municipiului Oradea, Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea, Zona Metropolitană Oradea, Centrul Comercial Lotus Center Oradea, Hotel Double Tree by Hilton Oradea, Hotel President Băile Felix, Hotel Ramada Oradea.

Mihai Jurca
Director Executiv, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0757 RON
  • 1 EUR = 4.8336 RON
  • 1 HUF = 0.014 RON