URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 01 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
OTL și Compania de Apă vor să se mute din oraș și să-și facă sedii prin Parcul Industrial. Sar în ochi sumele mari necesare pentru asemenea mutări, însă, vrem nu vrem, ele trebuie făcute. E drept, avem străzi neasfaltate, blocuri nereabilitate termic, subvenții mici la termie și pomeni electorale inexistente, dar astfel de relocări au rolul de a eficientiza activitatea companiilor.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
E sufocarea pe care o simţi în lipsa libertăţii, obrazul ce-ţi arde încă sub palma securistului care ţi-a curmat cuvântul, ruşinea că te-ai născut într-un loc atât de cenuşiu. E despre "vom muri şi vom fi liberi", "dreptate, ochii plânşi cer să te vadă" sau "mai bine golan...". E despre mulţumirile primite de la omul simplu, care a găsit în tine singurul ascultător şi reazem, înfruntând "sistemul". Despre orele de nesomn...
Zic şi eu
Adrian Cris
Vă imaginați o campanie - încă una după cea din 2012 - în care Bolojan să ne roage să luăm un vomitiv, dar să votăm totuși lista comună PSD-PNL pentru europarlamentare? Sau că prin mai-iunie, el, de mână cu Mohan și Birta laolaltă cu Madar, vor încerca, dimineața, să convingă oamenii să voteze USL2 la europarlamentare, iar apoi, după-amiaza, să se bată pe Consiliul Județean și pe Primărie?
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
La o primă vedere întrebarea pare tembelă. Și la o a doua sau a zecea vedere, tot tembelă rămâne. Problema este, însă, că această întrebare a fost formulată de către doi judecători ai unei curți de apel și adresată Înaltei Curți de Casație și Justiție.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
02 Noiembrie 2018, 11:48

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României (foto: Visit Oradea)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În data de 26 octombrie, la Athenee Palace Hilton Bucureşti, au avut loc două evenimente de promovare a Oradei, oraşul fiind prezentat invitaţilor de către Asociaţia Visit Oradea, organizaţia de management al destinaţiei care stă la baza dezvoltării strategiei de promovare a destinaţiei turistice Oradea.

Primul eveniment al zilei a fost Oradea, The New Tech Platform, eveniment ce s-a adresat companiilor şi start-up-urilor IT, cărora Oradea le pune la dispoziţie un mediu corect de afaceri şi programe menite să le susţină dezvoltarea. "Unul din obiectivele Oradei este acela de a atrage investitori şi de a dezvolta mediul de afaceri IT, aceasta fiind din punctul nostru de vedere, strategia corectă de dezvoltare a unui oraş", a declarat Mihai Jurca.  

Poziţia Oradei ca oraş propice dezvoltării business-urilor este confirmată şi de cifre. Astfel, pe parcursul anilor 2017-2018, Oradea s-a poziţionat ca fiind cel mai eficient oraş din România în ceea ce priveşte valoarea cheltuielilor de capital de 240,4 milioane de euro şi a fondurilor europene atrase, în valoare de 140,6 milioane de euro. (conform studiului UrbanizeHuB)

Ziua a continuat cu evenimentul Oradea, The Art în Travel and Business, la care au participat reprezentanţi din industria hotelieră şi ai agenţiilor de turism, eveniment care a conturat poziţia Oradei în topul oraşelor turistice din ţară. În ultimii 5 ani, numărul turiştilor care vizitează acest oraş a crescut constant (cu 20% în fiecare an) ajungând, în 2017, la un număr de 223.356 de vizitatori, depăşind numărul de locuitori ai oraşului (206.000).

"Tuturor ne plac cifrele şi la ele ne raportăm în primul rând atunci când măsurăm rezultatele pe care le-am înregistrat până acum cu programele pe care le-am implementat. Iar cifrele arată bine. O creştere costantă a numărului de turişti, începând cu anul 2013, este ceea ce ne confirmă că se poate face turism şi într-un oraş considerat mic. Am arătat şi vom continua să arătăm că Oradea oferă o mulţime de perspective pentru turişti, de la monumentele istorice cu arhitectură Art Nouveau, până la staţiunile termale, oraşul fiind situat pe un lac subteran de apă termală.", a mai declarat Mihai Jurca, Director Executiv Visit Oradea. 

Un alt aspect discutat au fost investiţiile făcute de Primăria Oradea în infrastructură şi refacerea monumentelor istorice şi înfrumuseţarea oraşului, poziţionarea fiind cea de capitală Art Nouveau a României, un centru cultural care se mândreşte cu o istorie veche de peste 900 de ani. 

Cele două întâlniri reprezintă un pas dintr-o campanie pe care Visit Oradea şi Primăria Municipiului Oradea o desfăşoară pentru a creşte vizibilitatea oraşului, precum şi fluxurile turistice către Oradea.

Asociația pentru promovarea Turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) este o organizație de management al destinației, realizată în baza unui partenerial public-privat între autoritatea locală din Oradea și cei mai importanți actori turistici din Oradea și Băile Felix.

Cu un număr de 7 membri, dintre care 4 actori economici de turism privaţi (Hotelurile Ramada Oradea, Double Tree by Hilton Oradea, Lotus Center, Group President Băile Felix ), asociația are ca principal scop realizarea şi implementarea politicii de dezvoltare turistică a destinației, gestionarea concertată a acţiunilor, componentelor şi politicilor turistice locale, precum şi a destinaţiei turistice - Oradea-Băile Felix și 1 Mai.

Totodată, Visit Oradea are ca şi scop asigurarea realizării politicii de marketing, a planurilor de dezvoltare turistică şi a unei agende de evenimente relevante, pentru dezvoltarea şi valorificarea potenţialului turistic al destinaţiei, prin coalizarea organizaţiilor şi a factorilor interesaţi, în scopul stimulării şi sprijinirii dezvoltării locale, regionale şi naţionale, prin creşterea fluxurilor şi activităţii turistice, ţinând cont de principiile turismului durabil.

Membrii fondatori Visit Oradea: Primăria Municipiului Oradea, Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea, Zona Metropolitană Oradea, Centrul Comercial Lotus Center Oradea, Hotel Double Tree by Hilton Oradea, Hotel President Băile Felix, Hotel Ramada Oradea.

Mihai Jurca
Director Executiv, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5823 RON
  • 1 EUR = 4.969 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON