URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 28 FEBRUARIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Oamenii nu ar trebui să fie nervoşi neapărat pe scumpire, ci pe faptul că Primăria, tot din banii lor, a plătit în patru ani aproape 6 milioane de euro penalizări pentru că nu colectăm aşa cum ne cere UE. Aici sunt banii noştri! Ne plac fondurile nerambursabile, dar detestăm să respectăm condiţiile de aderare asumate de Statul Român.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Diferenţa dintre Forin Cîţu şi Ludovic Orban e precum aceea dintr-un rocker veritabil şi ceea ce ilustrează porecla de Şică Mandolină ce s-a lipit de şeful liberalilor, de când cu prestaţiile sale artistice îndoielnice de prin emisiunile TV, menite să mai aducă o brumă de popularitate. E diferenţa între sunetul grav al unei chitare electrice şi acordul fals al unei mandoline prost manevrate, de un artist preocupat mai degrabă de reacţiile publicului decât de sonorităţile propriei creaţii...
Zic şi eu
Adrian Cris
E momentul să ne gândim la deschidere, nu la noi închideri. Nu doar pentru că economiile se clatină şi oamenii o iau razna, ci şi pentru că, pur şi simplu, situaţia epidemiologică s-a îmbunătăţit. De la peste 10.000 noi cazuri descoperite zilnic în toamnă, am coborât la 2.000-3.000/zi, cu mai puţin de 1.000 de pacienţi în ATI şi sub 100 de decese. În Oradea, de la 450 de pacienţi, în spitalul Covid sunt mai puţin de 200...
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Înainte de a fi nemulţumiţi de această nouă scumpire, ar trebui să înţelegem că ridicarea, transportarea, depozitarea şi reciclarea deşeurilor pe care le producem sunt operaţiuni din ce în ce mai costisitoare. În plus, cred că sunteţi cu toţii conştienţi că producem tot mai multe deşeuri şi pe undeva era normal să ni se ceară mai mulţi bani pentru a fi scăpaţi de ele. Dacă ar fi să plătim după cât poluăm, ar trebui să plătim facturi de 10 ori mai mari...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre faptul că elevii pot din nou să meargă la școală în format fizic?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
În data de 3 februarie a.c. a fost publicată în Monitorul Oficial Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 4/2021 prin care a fost modificat Codul administrativ în sensul în care funcţiile de prefect sunt definite ca funcţii de demnitate publică (politice), prefecţii nemaifiind înalţi funcţionari publici.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Astmul bronşic este o afecţiune a căilor respiratorii caracterizată printr-o reactivitate crescută a acestora la o multitudine de stimuli. Clinic se caracterizează prin paroxisme de dispnee (greutate în respiraţie apărută în crize), tuse şi wheezing (respiraţie ”şuierătoare”). Boala este episodică, manifestările acute alternând cu perioade asimptomatice.
02 Noiembrie 2018, 11:48

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României

APTOR: Oradea, noua destinaţie turistică şi de business a României (foto: Visit Oradea)
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

În data de 26 octombrie, la Athenee Palace Hilton Bucureşti, au avut loc două evenimente de promovare a Oradei, oraşul fiind prezentat invitaţilor de către Asociaţia Visit Oradea, organizaţia de management al destinaţiei care stă la baza dezvoltării strategiei de promovare a destinaţiei turistice Oradea.

Primul eveniment al zilei a fost Oradea, The New Tech Platform, eveniment ce s-a adresat companiilor şi start-up-urilor IT, cărora Oradea le pune la dispoziţie un mediu corect de afaceri şi programe menite să le susţină dezvoltarea. "Unul din obiectivele Oradei este acela de a atrage investitori şi de a dezvolta mediul de afaceri IT, aceasta fiind din punctul nostru de vedere, strategia corectă de dezvoltare a unui oraş", a declarat Mihai Jurca.  

Poziţia Oradei ca oraş propice dezvoltării business-urilor este confirmată şi de cifre. Astfel, pe parcursul anilor 2017-2018, Oradea s-a poziţionat ca fiind cel mai eficient oraş din România în ceea ce priveşte valoarea cheltuielilor de capital de 240,4 milioane de euro şi a fondurilor europene atrase, în valoare de 140,6 milioane de euro. (conform studiului UrbanizeHuB)

Ziua a continuat cu evenimentul Oradea, The Art în Travel and Business, la care au participat reprezentanţi din industria hotelieră şi ai agenţiilor de turism, eveniment care a conturat poziţia Oradei în topul oraşelor turistice din ţară. În ultimii 5 ani, numărul turiştilor care vizitează acest oraş a crescut constant (cu 20% în fiecare an) ajungând, în 2017, la un număr de 223.356 de vizitatori, depăşind numărul de locuitori ai oraşului (206.000).

"Tuturor ne plac cifrele şi la ele ne raportăm în primul rând atunci când măsurăm rezultatele pe care le-am înregistrat până acum cu programele pe care le-am implementat. Iar cifrele arată bine. O creştere costantă a numărului de turişti, începând cu anul 2013, este ceea ce ne confirmă că se poate face turism şi într-un oraş considerat mic. Am arătat şi vom continua să arătăm că Oradea oferă o mulţime de perspective pentru turişti, de la monumentele istorice cu arhitectură Art Nouveau, până la staţiunile termale, oraşul fiind situat pe un lac subteran de apă termală.", a mai declarat Mihai Jurca, Director Executiv Visit Oradea. 

Un alt aspect discutat au fost investiţiile făcute de Primăria Oradea în infrastructură şi refacerea monumentelor istorice şi înfrumuseţarea oraşului, poziţionarea fiind cea de capitală Art Nouveau a României, un centru cultural care se mândreşte cu o istorie veche de peste 900 de ani. 

Cele două întâlniri reprezintă un pas dintr-o campanie pe care Visit Oradea şi Primăria Municipiului Oradea o desfăşoară pentru a creşte vizibilitatea oraşului, precum şi fluxurile turistice către Oradea.

Asociația pentru promovarea Turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea) este o organizație de management al destinației, realizată în baza unui partenerial public-privat între autoritatea locală din Oradea și cei mai importanți actori turistici din Oradea și Băile Felix.

Cu un număr de 7 membri, dintre care 4 actori economici de turism privaţi (Hotelurile Ramada Oradea, Double Tree by Hilton Oradea, Lotus Center, Group President Băile Felix ), asociația are ca principal scop realizarea şi implementarea politicii de dezvoltare turistică a destinației, gestionarea concertată a acţiunilor, componentelor şi politicilor turistice locale, precum şi a destinaţiei turistice - Oradea-Băile Felix și 1 Mai.

Totodată, Visit Oradea are ca şi scop asigurarea realizării politicii de marketing, a planurilor de dezvoltare turistică şi a unei agende de evenimente relevante, pentru dezvoltarea şi valorificarea potenţialului turistic al destinaţiei, prin coalizarea organizaţiilor şi a factorilor interesaţi, în scopul stimulării şi sprijinirii dezvoltării locale, regionale şi naţionale, prin creşterea fluxurilor şi activităţii turistice, ţinând cont de principiile turismului durabil.

Membrii fondatori Visit Oradea: Primăria Municipiului Oradea, Agenţia de Dezvoltare Locală Oradea, Zona Metropolitană Oradea, Centrul Comercial Lotus Center Oradea, Hotel Double Tree by Hilton Oradea, Hotel President Băile Felix, Hotel Ramada Oradea.

Mihai Jurca
Director Executiv, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 3.9845 RON
  • 1 EUR = 4.8725 RON
  • 1 HUF = 0.0135 RON