URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 23 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
20 Martie 2013, 07:29

Clasa porno: Ce obscenităţi sexuale făceau elevii de clasa a opta de la Gojdu

Clasa porno: Ce obscenităţi sexuale făceau elevii de clasa a opta de la Gojdu LA SPOVEDANIE. Şeful Inspectoratului Şcolar, Daniel Negrean (foto), a fost primul care a vorbit public despre comportamentul deviant al elevilor de la Colegiul Gojdu (fundal), argumentând că ascunderea sub preş a unor asemenea lucruri nu e în folosul nimănui. Chit că pentru Negrean-tatăl asta a însemnat să-şi pună chiar el cenuşă în cap, din cauza propriului său fiu
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Fete şi băieţi care se păruiesc pe coridoare şi-n sălile de clasă ori care fac sex prin toaletele şcolilor sunt "eroii" a tot mai multe filmuleţe care circulă pe internet, semn al unei depravări tot mai stridente ce acaparează şcolile româneşti.

O situaţie similară, ba poate mult mai revoltătoare, s-a petrecut recent şi la Colegiul Naţional Emanuil Gojdu, fără ca imaginile să devină virale pe vreun site. Cel puţin nu deocamdată. "Actorii": mai mulţi elevi de clasa a VIII-a, care au umblat dezbrăcaţi în pauze prin clasă, au urmărit filme porno pe ecranele "smartphoanelor", ba s-au şi masturbat, chiar în toiul orelor, fără să le pese de prezenţa profesorului!

BIHOREANUL vă prezintă dedesubturile unui scandal pe care profesorii şi părinţii elevilor implicaţi l-ar fi vrut ţinut ascuns, dar care dovedeşte că exhibiţionismul şi apucăturile perverse au devenit deja o "modă" a şcolilor de la noi. Iar dacă nu te raliezi ei eşti fraierul clasei...

"Subiect sensibil"

Poveştile despre isprăvile sexuale din Gojdu circulau de câteva zile, în felurite variante, care de care mai scandaloase, de la masturbări în public până la propuneri sexuale indecente, şi toate îl aveau ca şi "cap al răutăţilor" pe fiul inspectorului şcolar general Daniel Negrean. Înainte ca bârfele să se amplifice, Negrean a surprins însă pe toată lumea, organizând vinerea trecută o conferinţă de presă în care a vorbit despre "un subiect sensibil" petrecut în februarie la Colegiul Naţional Emanuil Gojdu, unde învaţă şi fiul său. Şeful IŞJ a mărturisit că a ales să trateze public acest subiect înainte ca întâmplările să devină un "cancanism" de pe urma căruia şcoala să nu se aleagă decât cu reputaţia serios şifonată.

Din capul locului, Negrean a declarat că a fost implicat personal în poveste, într-o dublă calitate: nu doar de inspector general, ci şi de părinte! Iar asta fiindcă fiul său, Alex, este elev într-o clasă "cu probleme". "Un grup de elevi au folosit un limbaj neadecvat în şcoală, au făcut gesturi obscene în pauze şi în cadrul orei de curs, şi au folosit telefoanele mobile pentru a naviga pe internet", aşa a descris Negrean evenimentul despre care spunea că a aflat de la fiul său.

Fără să intre în prea multe detalii despre "crima" adolescenţilor, inspectorul şef a afirmat că în acest caz conducerea şcolii a acţionat "ca la carte" de îndată ce a fost înştiinţată chiar de către el. Concret, direcţiunea a convocat o comisie disciplinară care, după finalizarea anchetei începute, a stabilit că toate informaţiile sesizate de Negrean erau reale.

Cu "scula"-n geam

Deşi inspectorul general s-a rezumat să caracterizeze faptele ca fiind "grave şi intolerabile", fără a spune în ce anume constau, BIHOREANUL a aflat că în clasa unde învaţă Negrean jr s-au petrecut adevărate obscenităţi sexuale. Copiii îşi făcuseră, de cel puţin câteva luni, un adevărat obicei din vizionarea în grup a unor filme porno pe telefoanele mobile, nu doar în pauze, ci şi în timpul orelor. Excitaţi, băieţii se lăudau cu erecţiile în faţa colegelor şi le îndemnau să le atingă organele genitale, pentru a se convinge nemijlocit, ceea ce - culmea! - unele au şi făcut. Mai mult, băieţii şi-au "expus" penisurile înfierbântate şi la geamurile sălii de clasă, ca să le vadă şi alţii, din curte, mândria.

Pe 18 februarie, asemenea scene s-au repetat într-o pauză, când unul dintre adolescenţi, complet dezinhibat, s-a dezbrăcat şi s-a plimbat aşa prin clasă. Ba, mai mult, în timpul orei care a urmat, elevul a ajuns chiar şi să se masturbeze, fără să-i pese de prezenţa profesorului de istorie. Ca şi cum toate astea nu erau de ajuns, băiatul, coleg de bancă cu fiul lui Negrean, a ejaculat "glorios", ştergându-se apoi liniştit cu un şerveţel, pe care în final l-a aruncat în capul unui alt coleg!

Incredibil este că niciun elev din clasă nu a reclamat scena, nici dirigintei clasei, nici vreunui alt profesor ori părinţilor. Şi mai halucinant este că nici măcar profesorul de istorie nu a raportat incidentul, la ancheta comisiei de disciplină motivând ulterior că nici măcar n-ar fi observat nimic!

Poate că toată povestea ar fi rămas neştiută, dar Alex ar fi decis să se spovedească în faţa tatălui. De frică să nu afle de altundeva sau din remuşcări de conştiinţă, nu poate şti nimeni. Cert e că gestul n-a fost deloc uşor de făcut, având în vedere că el însuşi făcea parte din gaşca de "cinefili" de la Gojdu.

"Am belit-o!"

Interesant este că după ce Alex i-a "trădat", povestind tocmai tatălui său aventurile de la şcoală, colegii au decis la unison să nege orice acuzaţie. "Am belit-o! Alex o să spună tot, dar noi nu vom recunoaşte nimic!", dădea consemnul tăcerii unul dintre băieţi, în timpul unor discuţii purtate între protagonişti pe Facebook. Conversaţia a fost însă interceptată şi de Negrean senior, care s-a convins încă o dată că povestea pe care i-o spusese Alex e adevărată.

Drept urmare, inspectorul şef a sesizat conducerea liceului, cerându-le directorilor să ia măsuri. "Şcoala a demarat o anchetă prin comisia de cercetare disciplinară. S-au făcut audieri ale elevilor în prezenţa părinţilor, s-a discutat cu profesorul în ora căruia s-au întâmplat aceste fapte, iar psihologul şcolar a aplicat chestionare şi a făcut consiliere cu elevii", a relatat Negrean.

În final, puşi în faţa evidenţelor, elevii s-au văzut nevoiţi să admită că toate acuzele erau întemeiate. Şocant e că "eroul" principal, băiatul care s-a masturbat, a fost printre cei care au recunoscut cel mai rapid, ba chiar a bravat că ceea ce a făcut "sunt atitudini normale" pentru el şi că, mai mult, de câţiva ani întreţine în mod regulat relaţii sexuale cu diverse fete.

Turnătorul!

Raportul psihologului şcolii, Mihaela Mincic, arată că elevii, atât făptaşii, cât şi "martorii oculari", au participat voluntar la toate scenele cu tentă sexuală, fără să fi fost niciunul forţat de vreun altul. "Acţiunile lor sunt caracteristice vârstei, teribilismului şi dorinţei de a obţine aprobarea de a intra într-un grup", a comentat psihologul în raportul înaintat conducerii colegiului.

Altfel spus, elevilor fie li s-a părut "cool", fie n-au îndrăznit să-şi manifeste opoziţia de teamă să nu fie excluşi din grupul "şmecherilor", căci oricine ar fi îndrăznit aşa ceva ar fi devenit automat fraierul clasei. Mincic a opinat că elevii s-au "grozăvit" ca într-o distracţie pe care au perceput-o nevinovată, şi neînţelegând de ce ar trebui să fie pedepsiţi.

Cert e că, după ce povestea a "răsuflat" dincolo de zidurile "Bastiliei", destui gojdişti sunt deja neclintiţi în convingerea că singurul vinovat pentru toată tevatura creată este nimeni altul decât tocmai Alex Negrean. Adică "turnătorul", nicidecum "masturbatorul" său coleg de bancă, culmea, şi el fiu de cadru didactic. Drept urmare, elevii l-au exclus pe Negrean junior din "gaşca" lor de prieteni, atât din clasă, cât şi de pe Facebook, ceea ce la vârsta adolescenţilor poate fi un adevărat stigmat "social"!

Pedeapsă şi pentru prof

În urma anchetei disciplinare, conducerea colegiului a decis sancţionarea a trei elevi: colegul de bancă al lui Alex Negrean are acum nota 7 la purtare şi a fost mutat în altă clasă, unui altul care şi-a etalat penisul i-a fost scăzută nota la purtare la 8, pentru că "a vizionat filme porno şi s-a lăudat cu erecţia sa", iar fiul inspectorului şef s-a ales cu nota 9 la purtare pentru că, la rându-i, s-a uitat la filmele deocheate. "Altceva nu a făcut, şi nici nu a fost incriminat de colegi pentru altceva", asigură Daniel Negrean.

Totodată, profesorii au decis că vor monitoriza în continuare clasa cu atenţie, întrucât - dată fiind îndârjirea tuturor de a nu recunoaşte nimic - persistă suspiciunea că în poveste ar fi fost implicaţi activ şi alţi elevi.

În plus, conducerea şcolii a decis să-l tragă la răspundere şi pe profesorul de istorie în ora căruia s-a masturbat adolescentul, pentru că n-a supravegheat suficient de bine clasa. Dascălul a primit, însă, doar un avertisment scris şi nu mai predă la clasa respectivă.

Fuga de sancţiuni

Culmea e însă că ancheta şi sancţiunile i-au enervat şi pe părinţii elevilor, care, în loc să se îngrijoreze de comportamentul progeniturilor, s-au revoltat pe Negrean. "M-au întrebat de ce trebuie să-i pedepsim pe copii. Dar ce era să facem? Să-i felicităm? Comportamentul lor nu poate fi tolerat într-o şcoală, şi trebuie să înţeleagă asta!", a declarat Negrean pentru BIHOREANUL, spunând că inclusiv el şi-a pedepsit fiul, confiscându-i smartphone-ul.

Dată fiind situaţia, inspectorul şef vrea să propună municipalităţii să susţină dotarea sălilor de clasă cu camere de supraveghere, convins că astfel atitudinile nepotrivite ar fi mai uşor de ţinut în frâu. Fireşte, nici această propunere nu e pe placul părinţilor, care motivează că odraslele se vor simţi persecutate. De asemenea, Negrean vrea să înfiinţeze o linie telefonică de tip tel-verde la Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională, unde orice elev să poată face sesizări psihologilor. "Încurajez orice elev care a fost umilit sau jignit de un coleg ori un profesor să o spună".

În ce priveşte conducerea Colegiului Gojdu, evident că aceasta ar fi preferat ca povestea să nu "transpire", ca să nu rămână ştirbit renumele şcolii. "Nu e o situaţie uşoară, dar sunt convins că se întâmplă şi în alte unităţi de învăţământ. Numai că nu află nimeni", spune Negrean, care se declară totuşi mulţumit de felul în care a rezolvat colegiul problema.

Mai rămâne de văzut cu ce învăţăminte vor rămâne elevii din toată acestă poveste ruşinoasă. Deocamdată, atitudinea lor de până acum confirmă doar că noile generaţii au tot mai puţin respect faţă de şcoală, faţă de profesori şi faţă de ei înşişi, iar vinovaţi nu sunt doar copiii, ci şi familia şi societatea. Pentru că atât părinţii cât şi dascălii, ca să nu-şi "complice" existenţa, se prefac că nu le văd "năzdrăvăniile"...


05 facsimil_1.jpgSEX & DRUGS
Tentaţii adolescentine

Plăcerile sexuale nu sunt singurele curiozităţi exacerbate pe care elevii din ziua de azi şi le satisfac la şcoală. BIHOREANUL (facsimil) a relatat, în urmă cu un an, cum tot mai mulţi liceeni orădeni cad pradă dependenţei de etnobotanice, droguri considerate mai uşoare, dar extrem de nocive, pe care autorităţile nu prea reuşesc să le scoată de pe piaţă.

Un elev de 16 ani de la Colegiul Naţional Mihai Eminescu a fost luat cu Ambulanţa chiar de la şcoală, după ce i s-a făcut rău fumând o ţigară cu prafuri etnobotanice. Părinţii unui alt elev orădean, tot de 16 ani, dar de la Gojdu, au decis să-i îngheţe acestuia anul şcolar şi să-l ţină acasă, pentru a-l rupe de anturaj şi a-i putea vindeca dependenţa.

La fel ca sexul ori actele obscene, consumul de etnobotanice în şcoală e considerată o atitudine "cool" de tineri, fără să-şi dea seama că îşi pot compromite viitorul.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
62 Comentarii
Inspectorul nu avea voie sa ancheteze .
Nici vorba ca in acest articol sa fie reflectat adevarul ; copii nu au fost audiati si sunt stupefiati de aceste exagerari . Fiul mai marelui a mintit insa de retinut este abilitatea cu care unii cauta sa iasa in evidenta cu orice pret .Plus ca normal era sa se faca o ancheta de catre organele abilitate si nu de catre cei ce au aplicata iremediabil pe figura atitudinea "sarumana sefu " si in niciun caz de catre insusi "sefu " ! Totul este contrafacut si de aceasta data . Ma intreb la ce a folosit aceasta dandana ?! Mai precis, cui ? p.s.Clasa raspectiva nu are geamuri spre curte !
Postat 28 Martie 2013, 08:58 de simo36
@cristi s, ma sperii
Cristi S, esti prea 'pollitical correct'. iar viata e prea reala ca sa fii atat de pasiv la toate nebuniile ce le fac altii. strigatul e o metoda de a`ti impune autoritatea...nu e cea mai buna, chair nerecomandata la gradinita or copii de cls.1-4, dar dc la 17 ani intra copilu in depresie ca un profesor striga la elevi, chiar ca ar trebui pus semn de intrebare dc nu cumva e bai la elev. stiu si eu cum sunt respectati/bagati in seama, ascultati profesorii - cate poze nu circula pe net de ex cu "scoala in 1980 - parintii il certau pe elev pt nota luata, si scoala in 2000 - parintii il cearta pe profesor pt nota data". cred ca rolul educational nu e doar al scolii si profesorilor ci si a parintilor, cred ca e mai important sa faci clar limita intre bine si rau si sa ai valori corecte in viata decat sa stii pe de rost cat e pi cu 6 zecimale.
Postat 23 Martie 2013, 16:12 de unu
DEMISIA DE ONOARE
..In continuare, URLU IN GURA MARE: CER DEMISIA DE ONOARE a Inspectorului Negrean (fiindca nu a solicitat o ancheta obiectiva, fiind direct implicat in scandal) si a conducerii Gojdu (fiindca nu i-a exmatriculat pe copiii implicati). VINOVATII au murdarit numele acestui liceu de elita!!!!!!
Postat 23 Martie 2013, 00:51 de gojdist 8 ani
the end
nu avem posibilitatea sa corectam boala societatii, apatia. evident, intr-o lume normala, aceste specimene, cat si oricare altele care "nu functioneaza" sunt integrate in programe speciale. dar intr-o tara in care 4 milioane suporta 16 milioane, majoritatea la limita subzistentei, aceste "mofturi" nu vor fi acoperite niciodata. ramane totul la latitudinea noastra, a societatii, una din cate se pare bananiera, superificiala, saracita, bolnava, incapabila sa renasca. din acest motiv, consier ca cea mai eficienta masura, chiar daca nu ideala, este indepartarea merelor putrede, cat se mai deosebesc de restul.
Postat 22 Martie 2013, 18:56 de oz
calm
Pedeapsa pentru fluturare de penis in scoala nu trebuie sa fie exmatricularea ci "inmatricularea" intr-un program de educatie suplimentara ca sa inteleaga adolescentul de ce era rau ceea ce el credea ca e de bine. Altfel exmatriculatul care avea oricum tendinte hormonale va deveni si mai excitat nervos iar maine il va flutura pe strada. Nu cred ca am vrea asta. Sper sa intelegi acum de ce sunt anti-excludere. Exmatricularea e o masura extrema si functioneaza doar intr-o logica de tipul "noi vs. voi", caracateristica mai ales vremurilor dinainte de '89 cand erai fie perfect incadrat in societate, fie dusman de clasa. De-asta accentuam ca suntem in 2013. Inca ceva, atunci cand scrii cu majuscule este ca si cum ai urla, ceea ce nu iti permit nici tie, nici altuia atunci cand purtam un dialog civilizat. Multumesc pentru intelegere.
Postat 22 Martie 2013, 18:20 de Cristi S
DEMISIA DE ONOARE
Tu nu intelegi ideea! Exhibitionismul si iesirile necontrolate trebuie pedepsite!!! Nu e nimic de negociat!!! Daca un anume profesor jigneste copiii sau foloseste mijloace nepotrivite la clasa, DE CE NU ESTE RECLAMAT?? Personal, am dat de o nebuna la Lb.Romana (suplinitoare la Gojdu); noi, copii, ne-am plans, parintii ne-au ascultat, au reclamat la Director, au dat-o afara. End of story. Te agiti degeaba!!! PENTRU FLUTURAREA PENISULUI LA CLASA, TREBUIE SA FII EXMATRICULAT
Postat 22 Martie 2013, 17:19 de gojdist 8 ani
educatie !
Eu cer demisia tuturor profesorilor care jignesc inteligenta copiilor pretinzandu-le sa invete pe de rost si nu ii lasa sa gandeasca, a tuturor profesorilor care folosesc catalogul ca instrument de umilire si nu de reflectare a competentelor, tuturor care striga si urla la ore. Toti acestia determina in copii reactii adverse pe care mai apoi noi le blamam si le imputam copiilor. Daca toti adolescentii cu accese hormonale ar fi exmatriculati, ar ramane scoala aproape goala. Gojdu a infiintat institutia aceea pentru a servi la educatie nu pentru a nu servi la educatie. Copii exmatriculati nu sunt educati ci sunt incurajati in a ramane needucati. Iar tu gojdist 8 ani, habar n-ai ce se intampla la Brancusi sau Saguna dar iti manifesti prejudecatile puritane. Nici eu nu stiu ce se intampla la alte scoli pentru ca mergeam la Gojdu dar macar nu ma gasesc vorbind aiurea. Da, o ancheta serioasa si obiectiva care sa se soldeze cu masuri educative, nu cu excluderi ca alea nu rezolva nimic. Suntem in 2013, nu in evul mediu.
Postat 22 Martie 2013, 16:01 de Cristi S
DEMISIA DE ONOARE
CER DEMISIA DE ONOARE a Inspectorului Negrean (fiindca nu a solicitat o ancheta obiectiva, fiind direct implicat in scandal) si a conducerii Gojdu (fiindca nu i-a exmatriculat pe copiii implicati). VINOVTII au murdarit numele acestui liceu de elita!!!!!! NUME PE CARE CELELALTE GENERATII DE GOJDISTI L-AU CINSTIT SI L-AU PURTAT CU RESPECT!!!!!!!!!!!!
Postat 22 Martie 2013, 15:40 de gojdist 8 ani
imaginea Gojdu
..ca si un fost gojdist de cursa lunga (8 ani de zile) vreau sa iti spun ca eram mandru ca la noi in liceu nu se intampla 'grozavii' cum se intamplau pe la Brancusi, Saguna, etc. Acolo, probabil, baietii isi fluturau penisurile la clasa si pe-atunci, insa la Gojdu NU AM AUZIT SA ISI FLUTURE PENISURILE LA CLASA NICIODATA IN 8 ANI DE ZILE; cer in continuare demisia conducerii (fiindca nu i-a exmatriculat pe elevii in cauza) si a Inspectorului Negrean (fiindca nu a solicitat o ancheta obiectiva, fiind direct implicat in scandal)
Postat 22 Martie 2013, 15:37 de @Cristi S
@oradean
eu cred ca de fapt intelegi: din acelasi motiv pentru care (daca ai) mergi cu masina la lucru si nu pe jos sau cu tramvaiul. pentru ca la diferite varste epatam in diferite moduri. ce-ar mai fi sa ii perchezitioneze pe elevi la intrarea in scoala si cine are smarphone sa il lase la portar ?! ar fi stupid. mai bine i-ar invata cum sa foloseasca instrumentele moderne in scop educativ. da-ti copilul la o scoala unde e invatat ce e bine si ce e rau, unde e lasat sa gandeasca liber, nu doar pentru ca scoala are sau nu traditie, nume, profi severi etc.
Postat 22 Martie 2013, 15:18 de Cristi S
Gojdu
1. Nu înțeleg de ce elevii trebuie / au voie să vină cu smartphone, tablete și iPad-uri la școală. Școala e pentru învățat, fițele pot fi etalate și în timpul liber. 2. Mulțumesc Bihoreanului pentru acest articol. Nevastă-mea voia cu orice preț să ne dea copii la școală la Gojdu. Acum i-a trecut. Aștept și un articol despre liceele care au rămas cît de cît normale, dacă mai există așa ceva în Oradea.
Postat 22 Martie 2013, 13:36 de Oradean
Adevar
asa este Cristi S, ai dreptate sunt un parinte din acea clasa care a asistat la toate declaratiile copiilor, citeste mai jos ceea ce a scris B.C, este adevarat .... in articolul publicat sunt multe minciuni , au facut din tantar armasar, acest articol a fost impus de cineva ca sa fie publicat si nu cercetat, din aceata cauza un ziarist si-a dat demisia, pentru ca a fost amenintat. Cand s-au descoperit nazdravaniile copiilor Inspectorul parinte a fost foarte revoltat si a vrut sa cheme procuratura si politia sa faca investigatii , pentru ca fiul lui a declarat ca a fost maltratat fizic si supus perversiunilor sexuale ale colegilor, apoi cand a recunoscut ca a mintit si a aflat domnul inspector ca , copilul lui era implicat la fel ca si ceilalti , a inceput sa lupte pentru a-si salva imaginea si statutul.Pacat ca nu are coloana vertebrala si nu isi asuma greselile , coboara la nivelul unui frustrat si face acuzatii nefondate despre niste copii de 14 ani. Acesta este rezultatul!
Postat 22 Martie 2013, 12:47 de X
ochii larg inchisi
Am dubii ca articolul reflecta realitatea cunoscuta obiectiv si ca nu supra-dramatizeaza cazul. Adolescenti erectili au fost in toate generatiile, ipocriti au existat mereu, puritanii sunt si ei in peisaj de secole. Liceul in care s-a intamplat asta nu e deloc diferit de altele din acest punct de vedere. Dezvaluirea nu e nicio rusine publica, mai mare rusine e sa ascunzi o problema decat sa o infrunti. Oricum prefer ca adolescentii sa isi consume hormonii prin activitati sexuale consensuale decat sa se drogheze. Iar familia si profesorii, in general, ar face bine sa educe nu doar sa tina prelegeri. Directorul de ce sa isi dea demisia (habar n-am cine e si nici nu conteaza), pentru ca niste adolescenti au luat-o razna, asa cum s-a intamplat in toate generatiile de adolescenti de la inceputul lumii? Hai sa intelegem ca o minte deschisa face mai mult decat o minte ordonata puritan.
Postat 22 Martie 2013, 11:49 de Cristi S
parinti profesori - profesori parinti
Vina apartine in intregime parintilor si profesorilor. Acestia ne sunt profesorii. Dar oare sa ne multumim cu atat si sa acceptam situatia ba mai mult sa zicem ca se poate si mai rau. Domnilor profesori - atat ati investit in acesti copii si atat v-ati castigat respectul in fata lor. Azi imi mai amintesc doar de profesorii severi si cu coloana vertebrala de la scoala de acum 15 ani. La ceilalti nu le mai stiu numele. Sunt doar ceilalti. Si totusi - aceasta uraciune merita doar o nota scazuta la purtare. Daca ar fi copilul meu nu m-ar deranja sa suporte consecintele pe o lunga perioada de timp. Altfel cum sa intelegem ce e bine si ce e rau? Cum sa stim unde sa ne oprim?
Postat 22 Martie 2013, 09:59 de ioana
DEMISIA DE ONOARE
CER DEMISIA DE ONOARE a Inspectorului Negrean si a conducerii Gojdu fiindca au murdarit numele acestui liceu de elita!!!!!!
Postat 22 Martie 2013, 09:56 de gojdist 8 ani
Rusine....
Celor care sint indignati ca D-nl Negrean a scos la iveala aceasta situatie grava ,treziti-va la realitate ,sinteti intr-o degradare morala de nedescris.Ziceti ca e ceva normal ,ca le joaca hormonii feste ,noi nu am avut aceasta varsta cindva?Asta nu inseamna ca ne da dreptul sa facem faptele descries in articol.Ce sint animale fara constiinta ?Mai vezi caini pe strada actionind dupa cum le dicteaza instinctual ,dar au scuza ca nu exista constiinta ,care ,ne diferentiaza de animale .Foarte curind vor face sex prin parcuri in vazul tuturor ca de,...,e ceva normal .Sa fii fost asta pe vremea cind eram in liceu cu 23 de ani in urma s-ar fi numit exmatriculare .Da si atunci faceau tinerii actiuni de genul acesta dar in grupuri mai restrinse pe la petreceri si nicidecum intr-o sala de clasa.Au ajuns mai rau decit animalele,au nevoue urgenta de consult psihiatric pentru deviatii de comportament impreuna cu parintii lor .D-nul Negrean e facut cu oua si cu otet ca si-a permis sa scoata problema asta la iveala ,a facut ce este corect ,ar fi cazul sa vedeti unde e problema si sa actionati in mod responsabil de a o corecta nu a acoperi mizeria daca vreti ca tara asata sa mai aiba un viitor ,
Postat 22 Martie 2013, 07:23 de Ana
Exagerare totala
Sincer, mi-se pare o exagerare totala acest intreg articol. Insa cel mai mult ma irita faptul ca o scoala de elita cum este C.N."Emanuil Gojdu" a fost judecat atat de dur. Nu mi-se pare corect ca din dorinta de masturbare a unui elev indisciplinat sa fie etichetat intreg liceul ca fiind ' O SCOALA PORNO". Dar desigur,avand un singur liceu valoros in judet si anume Gojdu.doar de el se putea lega si Bihoreanul. WHAT A SHAME. Mai trist este si ca debandada din alte scoli nu este publicata,un exemplu foarte evident ar putea fi si liceul " Mihai Eminescu" care a ajuns o doar o umbra aceea ce a fost candva,acum liceul fiind "plin" de drogati si de rebeli.
Postat 21 Martie 2013, 22:24 de AIR WICK
DEMISIA DE ONOARE
CER DEMISIA DE ONOARE a Inspectorului Negrean si a conducerii Gojdu fiindca au murdarit numele acestui liceu de elita!!!!!!
Postat 21 Martie 2013, 22:14 de gojdist 8 ani
@cineva
Daca sustineti ca Adriana Totorean a exagerat in acest articol cand de fapt realitatea e alta, VA ROG SA SPUNETI CE S-A INTAMPLAT DE FAPT; daca directorii sau diriginta le e frica sa fie sanctionati, d-voastra, aici, sub protectia anonimatului DE CE NU SPUNETI CE S-A INTAMPLAT, DE FAPT? De ce va ascundeti???
Postat 21 Martie 2013, 22:13 de johnny
mi-e jena cand citesc comentariile unora ce zic ca e ceva normal...
\"Education without Values, as useful as it is, seems rather to make man a more clever devil.\" - C. S. Lewis
Postat 21 Martie 2013, 21:11 de unu
@Adriana Totorean
@Adriana Totorean Era corect si deontologic sa ascultati si ce spun parintii celor implicati in acest scandal fabricat. V-ati angrenat in jocul ”electoral”(oare???) al inspectorului Negrean, un om dubios dealtfel. Bineintelesati scris acest articol cu un limbaj care nu va face cinste. Evident ca si copiii din aceasta clasa(si din altele) au citit articolul dvs si sunt revoltati de neadevarurile expuse atat de nonsalant. De asemenea sunt bulversati cum poate sa fie deformata realitatea. Dar cine are interes sa-i asculte pe ei? Ca doar a spus Negrean ca sunt mincinosi. Directorii de la Gojdu? Niste marionete carora le e frica sa nu-si piarda locurile caldute! Diriginta? Fuge si de umbra ei. Daca dvs credeti ca ati procedat bine asa sa va ajute Dumnezeu!
Postat 21 Martie 2013, 18:46 de Cineva
Olimpici
Este chiar revoltator acest articol. Nu mi se pare normal acest reportaj in primul rand din punct de vedere al limbajului, In al doilea rand trebuie sa fii bine informat sa te poti lansa in afirmatii denigrante asupra unei institutii publice si de renume precum este Colegiul National \\"Emanuil Gojdu\\". Uitam faptul ca \\"E. Gojdu\\" este unul dintre cele mai bune licee din tara la ora actuala, ca are olimpici nationali si internationali. Nu aveti in vizor ca in fata altor scoli oradene sunt parcate masinile de politie si salvare, insa ne legam de niste \\"copilarii\\" pentru care nici macar nu se pot prezenta dovezi concrete. E usor sa aruncam cu noroi fara a putea dovedi palpabil sau vizibil cele afirmate. Probabil ca aceste afirmatii provin din frustrarea si invidia persoanelor care si-au dorit si nu au reusit sa intre la acest liceu.
Postat 21 Martie 2013, 16:33 de Georgiana
edu
sunt la varsta la care fiziologicul le joaca feste. au fost cazuri (destule, mai ales in occident), in care "fiziologicul", le-a jucat feste si profesorilor (in special profesoarelor) ! asa ca mai usor cu aruncatul pietrelor in copiii. principala vina e in alta parte.
Postat 21 Martie 2013, 13:52 de book
curiozitatea bat-o vina
toate astea se intampla datorita curiozitatii si varstei (transformarile hormonale), care le joaca feste. pana la urma se trezesc ei dar... boacana ramane boacana..
Postat 21 Martie 2013, 13:44 de varsta
k
daca au facut in clasa ceea ce scrie aici (masturbari in grup, etc), e nashpa. de pipait gagicile si invers... s-a mai intamplat.
Postat 21 Martie 2013, 13:34 de oooops
pt OM
eu nu imi dau cu parerea. mi-ar place sa iasa la suprafata toata nedreptatea facuta, si acuzatiile adresate unui copil de 15 ani, care a avut curajul sa spuna si sa recunoasca tot ce sa intamplat, iar ceilalti copii care au fost implicati au mintit cu nerusinare, pt ca le era frica de responsabilitati, si pt ca erau pregatiti de parinti sa minta in favoarea lor.
Postat 21 Martie 2013, 13:02 de JR
PT JR
.PT JR. de acord cu ce spui; am si redactat o sesizare si am trimis-o Inspectoratului Scolar Judetean cu privire la initierea unei campanii in scolile din Bihor pe tema EXHIBITIONISMULUI; daca nu raspunde voi scrie la Ministerul Educatiei. Fa si tu ceva, in loc sa iti dai cu parerea pe aici!
Postat 21 Martie 2013, 12:48 de 0m
Pt OM
PT OM, societatea romaneasca a luat razna de la elita tarii, care in societate isi esprima cele mai elevate comportamente, iar unde nu-i vede nimeni isi manifesta cele mai primitive simturi. Nu am spus ca nu sunt de condamnat faptele copiilor, au avut un comportament rusinos, dar pt aceasta fapta trebuia pedepsiti toti in egala masura .Baietii au participat impreuna la aceea distractie, dar luand in considerare ca nivele de elita ale parintilor e mult diferita, pedeapsa a fost imapartita gresit. iar toata lumea isi da cu parerea fara sa cunoasca defapt adevarul adevarat. Problema este ca ar trebui sa ne asumam greselile sa incercam sa le corectam si sa discutam deschis cu copii nostri despre sexualitate si sa le recomandam sa citeasca despre asta, cum sa se stapaneasca, unde sa-si manifeste, cu cine, si cum sa se comporte, iar ce am scris inainte era adresat parintilor care vor sa para ceea ce nu sunt, de fapt. imi pare rau ca am dat o alta impresie la ceea ce am scris
Postat 21 Martie 2013, 12:12 de JR
PT JR
.Pt JR.. societatea romaneasca o ia razna fiindca sunt oameni care gandesc ca si tine ca pornirile animalice trebuie respectate; EU TRAIESC IN SECOLUL XXI UNDE EXHIBITIONISMUL ESTE CONDAMNAT (vezi Codul Penal al Romaniei)
Postat 21 Martie 2013, 11:31 de 0m
PT GOJDIST 8 ANI
pt gojdist 8 ani copii acelei clase nu au murdarit nimic iar cu elita oradeana lassooo baltaaaa, coboara pe pamant, toate liceele lumii au acelasi nivel. CE are ELITA oradeana cu PENISURILE copiilor, nu-si pot executa sarcinile de serviciu???? sunt copii INTELIGENTI SI BUNI LA INVATATURA cu imaginatie bogata care vor depasi multe obstacole in viata. ar trebui sa acceptati ideea ca generatiile se schimba, nu vom putea fi ca bunicii, VIATA MERGE INAINTE CU ALTE IDEI SI ALTE PERSPECTIVE
Postat 21 Martie 2013, 11:16 de JR
EXPERIMENTELE VIETII
mai lasati deoparte afirmatia \\" EDUCATIA COPIILOR DE ACASA\\" . Toate persoanele de la mic la mare au in mintea lor diverse imaginatii,(SEXUALE) uni dintre ei si le aplica in afara casei sau chiar in casa,( IN GRUP) si cei asa de grav? fiecare persoana are dreptul de a face ce vrea cu viata si imaginea lui personala. Ar fi mai frumos, sa ajunga copii a casa arsi pe fata cu tigara cu maini si picioare rupte, maltratati fizic si psihic de colegi lor? punetiva si intrebarea asta. IN clasa problema de la Gojdu a fost doar o joaca de copii se distrau pe seama lor nu si-au facut rau unu altuia, doar ca frica si rusinea parintilor nu-i lasa sa gandeasca libertin, le e frica de judecata celorlalti . DECE SA-TI REFUZI ACEASTA PLACERE CARE ESTE DICTATA DE UN INSTINCT NORMAL, DE O CERINTA ORGANICA FIREASCA. Divortam sau ne inselam parteneri pentru ca nu ne sunt indeplinite nevoile sexuale sau cele materiale, scapam din casa si pentru 5 minute pentru a satisface aceea dorinta, dar ne dorim, sa ne invatam copii sa creasca CUM AM VREA NOI SA FIE, CA SA NE MANDRIM CU EI.
Postat 21 Martie 2013, 10:48 de JR
DEMISIA DE ONOARE
.respectivii copii (vinovatii) au murdarit numele acestui liceu!! au facut de rusine generatii ale elitei oradene!!! INSPECTORUL SCOLAR SI CONDUCEREA GOJDU SA ISI DEA DEMISIA DE ONOARE!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 21 Martie 2013, 10:35 de gojdist 8 ani
deci nu
deci nu prostovane. Nu am frunzarit reviste porno cu colegii. La scoala aveam alte preocupari. Banuiesc ca daca o faceam o vedeam pe mata... In privinta SCOLILOR mult mai bune ca Gojdu, si cu elevi sclipitori, pai de ce nu ii trimiteti la Oxford? Probabil ca is mai buni si ca aia de acolo. Banuiam eu ca la Saguna, Vuia, Brancusi, Viteazu si altele is geniile.
Postat 21 Martie 2013, 10:25 de aloooo idiotule
......
Conducerii Scolii Emanuil Gojdu Ati acuzat copii ca se lasa influentati unii de altii si fac diferite fapte ... Da , asa este si merita pedepsiti, dar totodata educati si nu interzis a vorbi despre sex. In unele familii se vorbeste deschis despre asta, in alte familii este interzis iar cand afla ca, copii lor au vorbit obscen sau au facut prostii ,raman uimiti si se plang ca ei nu i-au invatat asa si ca, in fata lor copii nu-si permit sa vorbeasca urat. De ce nu vreti sa acceptati ca, copii atunci cand ies pe usa casei sunt cu totul alte persoane, ca tentatiile stazii sunt mai interesante si prietenii sunt mai buni? Oare noi, parintii am fost chiar atat de buni, suntem nepatati, ne putem etala la orice ora viata pe hartie fara sa ne fie rusine de cele facute? Cati dintre noi nu traiesc sau au trait in compromis alaturi de parteneri , colegi de munca.... sau in general de societate? Care este diferenta dintre ei ( copii influentabili) si dumneavoastra, cei care va lasati influentati de CAPUSELE POLITICE , luand decizii in functie de avantajele lor si scopurile dumneavoastra?
Postat 21 Martie 2013, 08:04 de B. C
Corectarea articolului scris sub amenintare.
Stimata doamna Adriana Totorean, va rog sa va informati mai bine si sa faceti investigatii amanuntite daca doriti sa scrieti un articol . Clasa pe care o mentionati in articol, are geamurile la strada nu spre curtea scolii , deci copii nu aveau cum sa fie vazuti de cei din curtea scolii. Fetele din calsa nu au avut nici o implicare si nici nu au fost obligate sa atinaga organele baietilor, totul s-a petrecut doar intre baieti, dupa cum au declarat copii. Unii dintre cei impicati nici nu au fost sanctionati , iar despre cel care a incitat, care a avut dorinta si chiar placerea sa mangaie organele sexuale ale colegilor , nu s-a scris nimic.Oare de ce? Servetelul despre care scrieti ca a fost aruncat prin clasa avea continut nazal, nicidecum altceva. Colegul de banca al fiului domnului inspector ,nu intretine si nici nu a intretinut relatii sexuale cu fete.... Sfatuiesc parintii sa nu-si mai apere odraslele ,sa nu-i creada incapabili de unele fapte si sa nu mai dea vina pe alti copii atunci cand afla despre plozii lor ca au comis diferite nazbatii. Domnilor si doamnelor ,aveti grija pe cine calcati in picioare cand urcati pentru ca veti intalni aceleasi persoane la coborare!
Postat 21 Martie 2013, 07:31 de B. C
alooooooo.... idiotilor
voi n-ati frunzarit niciodata o revista porno, prin banca, impreuna cu colegii ?!?
Postat 21 Martie 2013, 05:15 de ipocritilor
alooooooo.... idiotilor
voi n-ati frunzarit niciodata o revista porno, prin banca, impreuna cu colegii ?!?
Postat 21 Martie 2013, 05:15 de ipocritilor
@Ana
esti proasta !!!!!!!! daca ai sti ce invata copii de gimnaziu si liceu in scoala, te-ai cruci !
Postat 21 Martie 2013, 05:11 de Bill
pacat de scoala....
Daca se copiaza atitea lucruri din Occident de ce nu se copiaza si ce e bun . Copilul meu nu are ce cauta cu celularul in clasa il duce la scoala dar la inceputul orelor inclusive pe perioada pauzei se inchide in dulapiorul personal de pe corridor si-l ia doar cind vine acasa .Regula e regula pentru toti indefetent daca progenitura e copil de inspector sau doctor ....Din pacate Romania e prea corupta ca sa poata aplica regulile.Este penibil ca inca se incearca se se musamalizeze iar parintii sint de-a dreptul frustrati ca presa si-a permis sa scoate asa ceva la iveala .Acesti parinti sint de plans ca nu realizeaza pericolul in care sint scumpii lor urmasi,care nu vor fi decat niste personae problema in aceasta societate ,indivizi care nu stiu sa se supuna regulilor .Parintilor si Profesorilor aveti o obligatie morala sa formati acesti copii responsabili ,ei trebuie sa stie ca orice act are rasplata ,dar aici e confuzia copiilor ca ei sint rasplatiti cu bine si daca fac lucruri rele ,iar rezultatul se vede.....
Postat 20 Martie 2013, 23:32 de Ana
ce rost mai au titlurile...
RĂSPUNSUL, PRIETENI,E VÂNARE DE VÂNT, RĂSPUNSUL E VÂNARE DE VÂNT..
Postat 20 Martie 2013, 22:55 de bihoreanu
x
aceste progenituri nu au decat sa-si reguleze intai mamele ...primele experimente sa fie acasa la ele ,,,ce telefoane le trebuie in clasa?...noi am crescut cu telefoane? auzi sant ofticati parinti ca nu au musamalizat mizeria lor maine fac violuri si crime haideti sa musamalizam...sa va stranga de gat pe voi parinti ca le oferiti totul pe tava, fara sa faca nici un pic de efort..sa le cumparati avioane...nu au decat sa va dea in cap ...
Postat 20 Martie 2013, 22:52 de xx
DAR,ÎNCĂ NU E PREA TÂRZIU...
Cu cine credeți că veți face școli profesionale?!(mă întreb și mă minunez...)Cu ingineri care nu au călcat în zilele vieții lor într-o ,,unitate de producție,,? Cu ,,ingineri,, care au note mari în facultate și la titularizare iau note sub 5?!!!!(ca să nu zic 2,50) Cu niște parașute de profesoare cărora li se vede 3.14-zda prin pantaloni și care se duc mândre nevoie mare cu catalogul în mână și se întorc cu curu înspre acești adolescenți care nici măcar la orele de sport nu se duc(ca să-și mai consume din hormoni...)???!!! Am obosit să vă tot spun...sunt atâtea nevoi...și sunt atât de puțini putincioși în neamul nostru...păcat...popor de oameni frumoși și intelingenți...DAR NU NE ȘTIM RÂNDUI!
Postat 20 Martie 2013, 21:37 de bihoreanu
MIORIȚĂ LAIE,LAIE BUCĂLAIE...
Și ore trec și experții noștrii nu au nimic de zis...Și nici nu vor zice vreodată...Pentru că,așa cum am spus,SUNT IDENTICI NULI PE TOT DOMENIUL DE DEFINIȚIE! Dar,ce contează?!AU ȘI VOR AVEA SALARII ȘI GRADAȚII DE MERIT!SUNT ȘI VOR FI DIRECTORI...! INSPECTORI...METODIȘTI...ACCESEAZĂ FONDURI EUROPENE...REINVENTEAZĂ COADA LA PRUNĂ ȘI GAURA LA MACAROANĂ...ÎȘI DAU DOCTORATE SPUNÎND,ÎN URMA UNOR STUDII AVANSATE,CĂ APA ESTE UDĂ... M-AM PLICTISIT SĂ VĂ TOT SPUN CÂT DE HANDICAPATĂ ESTE ETERNA ȘI FASCINANTA ROMÂNIE...
Postat 20 Martie 2013, 21:11 de bihoreanu
demisia
inspectorul sa isi dea demisia si sa nu il tot scuze pe fiul sau...bine ca toate nenorocirile se petrec la Gojdu si la Eminescu!pacat ca tot prestigiul acestor scoli este manjit dar asta este fratilor...la aceste licee sunt acum copii de bani gata iar in alte scoli poate mai bune decat cele 2 mentionate mai sus sunt copii cu rezultate mult mai bune dar stau in umbra pt ca noh...politicul si functia parintilor dicteaza!HALAL!Demisia!!!!!
Postat 20 Martie 2013, 19:47 de ;;;
ce creștem noi...???
Și,ceea ce este cel mai straniu,excepționalii noștrii profesori,de ani(zeci de ani directori) pe listele merituoșilor,cu gradații de merit,salarii de merit,șefi de catedre,directori educativi,NU AU NIMIC DE SPUS,nu pentru că ei nu vorbesc în ziare(GRADUL LOR DE EDUCAȚIE NU LE PERMITE SĂ VORBEASCĂ CU PULIMEA....),ci pentru că(și în situații de criză se văd cei activi și valoroși) ACEȘTI OAMENI NU AU NIMIC DE SPUS! Adică-mai pe românește-acești oameni SUNT IDENTICI NULI PE TOT DOMENIUL DE DEFINIȚIE! Mă opresc zicând-VAI ȘI AMAR DE NEAMUL NOSTRU!!!BUNICUL,CARE ERA ȚĂRAN ERA MULT MAI DE VALOARE,EL CREȘTEA MĂCAR 6 CAI,4PORCI ȘI 2 VACI.NOI CE CREȘTEM,LABAGII???!!!
Postat 20 Martie 2013, 19:24 de bihoreanu
VAI ȘI AMAR...
Noi am fost întotdeauna o sărăcie de țară,încercarea (demnă de toată lauda)comuniștilor de a scoate neamul românesc din jeg a eșuat după 50 de ani într-un mod jenant.Moment în care ne-am trezit față în față cu o lume mult mai ordonată și mult mai productivă.Dar,paradoxal,pe medie nu și mai educată.Nu în sensul în care înțelegem noi educația-să știm lucruri fără nici un folos,să părem educați când de fapt nu știm bate un cui. Mai pe scurt-INTELIGENT ESTE CEL CE ȘTIE FACE,CEL CARE ARE CE VINDE
Postat 20 Martie 2013, 16:41 de bihoreanu
VAI ȘI AMAR...
Lăsați profesorii în pace,ei sunt ocupați cu ,,perfecționarea",cu fondurile europene,cu ,,EDUCATOR ÎN SOCIETATEA CUNOAȘTERII"(de parcă până acum a fost societatea întunericului),cu umplerea cu nimic a kilograme de dosare care le dau salarii de merit,cu linsu în cur a directorului,a primarului,a oricui are o poziție mai înaltă decât a lor...Ce aveți cu ei săracii?!CREDEȚI CĂ ESTE UȘOR SĂ DUCI O VIAȚĂ DE NEMERNIC?SĂRACI ȘI GOI,CU PORTOFELELE VEȘNIC GOALE,CE AVEȚI CU EI???!!!
Postat 20 Martie 2013, 16:26 de bihoreanu
ratatii
Oricum un lucru este cert generatiile astea sunt generatii de ratati, droguri, curve, sex asta este unica lor preocupare zi de zi. Vai de viata lor si de viitorul tarii noastre o realitate foarte cruda.
Postat 20 Martie 2013, 14:27 de eu
Lara Croft
Karima Adebibe?
Postat 20 Martie 2013, 14:25 de Lucian
@mariana
..am fost elev 8 ani de zile la Emanuil Gojdu si NU AM AUZIT NICIODATA ca vreun elev sa isi arate organele la geam sau sa se masturbeze la clasa!!!! Copiii respectivi sunt dusi cu pluta si NU TREBUIE SA NE FERIM SA O SPUNEM CU VOCE TARE!!!!!!! Bravo presei ca au avut curajul sa o zica!!!!!!
Postat 20 Martie 2013, 14:08 de @mariana
DEMISIA DE ONOARE
..respectivii copii (vinovatii) au murdarit numele acestui liceu!! au facut de rusine generatii ale elitei oradene!!! INSPECTORUL SCOLAR SI CONDUCEREA GOJDU SA ISI DEA DEMISIA DE ONOARE!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 20 Martie 2013, 14:04 de johnny
DEMISIA DE ONOARE
..respectivii copii (vinovatii) au murdarit numele acestui liceu!! au facut de rusine generatii ale elitei oradene!!! INSPECTORUL SCOLAR SI CONDUCEREA GOJDU SA ISI DEA DEMISIA DE ONOARE!!!!!!!!!!!!!!!
Postat 20 Martie 2013, 14:03 de johnny
„ai nostri tineri...”
Citesc aici o oda inchinata dlui Nita . De acord cu referirile la competenta . Nu sunt de acord cu referinta „om de onoare si corect” ! VA AMINTITI CUM I-A TRECUT PUSCARIA PE LA URECHE CAND CU HOTIA DE JOASA SPETA DE LA ADMITERE ! LA „GOJDU” AR TREBUI INSTALAT UN DIRECTOR ADEVARAT , ASA CUM AR MERITA ACEASTA INSTITUTIE DE FRUNTE SI TRADITIE . Doar ca acum si cu un ins ca Negrean la ISJ nu se poate.
Postat 20 Martie 2013, 13:53 de titel
realitatea
Este vina parintilor pe care ii doare in cur de copiilor ratati si drogati, parinti care nu au alta grija numai sa faca bani ca sa se poate droga si distruge ratati lor. Isi merita soarta toti si copii si parinti, iar gojdu nu mai este deloc liceul care a fost altadata asta este clar, Romania o tara de snobi si parveniti.
Postat 20 Martie 2013, 13:32 de parinti
La noi,
......................SUNT CODRI VERZI DE BRAD.....................Aşa e la noi, până nu e groasă treaba să moară careva: să-i cadă o cracă în cap, să se drogheze să ia HIV/SIDA etc. nu se întâmplă nimic, nimeni nu are curaj să facă ORDINE! Doar când îi ajunge la os ... şi atunci, vai, CANCAN, presa e de vină! Părinţii să-şi controleze şi educe copiii, atât!
Postat 20 Martie 2013, 11:52 de ADINA
@Daniel
Daniel, filmuletul respectiv e din 2007, iar respectiva Ana avea 15 ani atunci. La vremea aceea un "binevoitor" a trimis filmuletul la presa (in speta TVS), insa cei de acolo au refuzat sa prezinte cazul. Au spus ca e totusi ceva ce tine de intimitatea copiilor si nu are rost sa le distruga viitorul pentru putina audienta. Parca era ceva mai mult bun simt si mai multa responsabilitate si in presa de atunci. Astazi s-ar fi facut talk-show-uri intregi pe la RTV, Antena 1, Kanal D...
Postat 20 Martie 2013, 11:42 de Andrei
Re
Acum mai multi ani,am vazut pe net un clip porno,cu o tipa blonda,Ana,acasa la un alt tip...si titlul era ...\"Ana din Gojdu s... p...\" :)Dar is multi ani ....
Postat 20 Martie 2013, 11:35 de Daniel
dl. Nita NU poate trage toti boii dupa el! RUSINE directorilor si proesorilor!
de ani de zile situatia de la Gojdu s-a degradat din cauza snobismului si banilor primiti de obeza de Moga, fosta directoare adj, Mititean-Mititelu si altii ca ei, pentru a uita de educatia proasta a elevilor primiti in clase sau sa le treaca neobservate deviatiile comportamentale! acum Gojdu este doar un cuib de depravati si drogati, mai bine verificati si wc-urile, o sa gasiti zilnic seringi folosite acolo, nu doar prafuri (sa nu ne ascundem ca strutul cu capu-n pamant!). Pacat ca acest liceu nu mai reprezinta ceea ce a fost odata, simbol de inteligenta, onoare si putere in judet, un singur om nu poate trage dupa el toti boii - ma refer aici la dl. Nita, apreciat si laudat in tara si strainatate, un om de onoare si corect, dar tot hulit si neapreciat de tovarasii manjiti din cancelarie! sa va fie rusine directorilor si profesorilor in primul rand ca incurajati astfel de comportamente in liceu, ca nu aveti un regulament intern ferm, ca nu stiti sa aduceti disciplina in clase si mai ales ca nu va stiti impune in fata parintilor ultra-bogati si sfidatori! RUSINE SA VA FIE!
Postat 20 Martie 2013, 10:31 de roger
jenant
MI SE PARE INCALIFICABILA, ATITUDINEA COMISIE DE DISCIPLINA IN CEEA CE IL PRIVESTE PE PROFESOR, DE CE A MERITAT BIETULSA FIE SANCTIONAT. IN ASEMENEA MOMENTE CHIAR SA FI VAZUT POATE NU AR FI AVUT CURAJ SA REACTIONEZ. SPER CA DL PROFESOR SA ATACE IN JUSTITIE, SANCTIUNEA APLICATA.
Postat 20 Martie 2013, 09:05 de andreescu
Urmeaza ceva !
din cate am inteles profesorii/scoala urmeaza sa ia masuri serioase . Asta datorita presiunii facute de parinti. Tot mai multi parinti sunt nemultumiti de faptul ca scoala nu ia masuri drastice in astfel de cazuri.
Postat 20 Martie 2013, 09:01 de Nicu
opinie
Buna ziua, Ma intreb cine a dat mediei aceasta informatie. Daca a dat-o d-a Negrean fara a cere parerea celor implicati , as pune la indoiala competenta sa atat de parinte cat si de profesor. Daca era copilul sau in acea situtatie sau a oricui care a permis aparitia acestui articol i s-ar fi parut normala aparitia in presa cu posibile urmari psihice asupra acestui adolescent? Acest caz nu tine numai de atitudine scolara ci si de problema medicala. Mai important este un consult psihologic decat o stigmatizare a acelui adolescent. Nu sunt deloc de acord cu ce s-aintamplat dar nici cu aparitia in media a acestui caz. Ar trebui sa filtrati ce piblicati, ce stiri dati. Dnule Chirila, suntem aceesai generatie si stim bine cate se faceau si pe vremea noastra. Cum ar fi fost daca apareau in presa acele traznai de adolescent? Sunteti de acoord ca s-ar putea sa ne fi marcat, sau acum la varsta nostra am zice nu. Imi pun intrebarea ce adolescenti am fost daca acum , adulti fiind, nu suntem in starea sa discernem ce poate afecta un adolescent si ce nu, atata timp cat dam stiri si altii informatii fara disernamant Precizez ca nu am legatura cu nucio o persoana implicat, nu sunt nici cadru di
Postat 20 Martie 2013, 08:55 de mariana
saraca limba romana
ce-i mai rau? sa ai remuscari? sau sa ai mustrari de constiinta? dupa autoarea articolului cel mai rau e sa ai 2 in 1: remuscari de constiinta! adriana, nu stai prea bine cu limba...
Postat 20 Martie 2013, 08:54 de corectoru'
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6712 RON
  • 1 EUR = 4.9758 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON