URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 20 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
28 Martie 2019, 16:25

„Suntem şi noi oameni”: Colegii curierului de la Urgent Cargus Oradea acuzat că a fost agresiv îi iau apărarea

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Angajaţii staţiei Oradea a firmei de curierat Urgent Cargus s-au solidarizat cu colegul lor Mircea Mihuţa, acuzat de un client că ar fi fost agresiv în urma unor discuţii privind o livrare. Printr-o reacţie scrisă adresată BIHOREANULUI, Eduard Dobrai, managerul staţiei, îl laudă pe colegul respectiv şi aduce referinţe pozitive în favoarea acestuia, apreciind că nu este cazul ca acesta să fie sancţionat.

„In urma celor petrecute, pana la solutionarea cazului am decis ca acest curier sa nu fie suspendat, avand nenumarate referinte pozitive primite din partea colaboratorilor nostri locali, atat persoane fizice cat si juridice. Consider ca imaginile redate reprezinta doar adevarul din partea uneia dintre parti”, arată Dobrai.

„Nimeni din aceasta companie nu merita sa suporte jignirile si injuriile aduse de catre clientii nemultumiti, pentru asta exista serviciul nostru de Sesizari si organele competente. Orele si zilele de munca depuse de colegii mei, chiar si de Mircea Mihuta, nu merita sa fie calcate in picioare de catre nimeni”, mai spune mesajul.

Dobrai face trimitere şi la un alt incident, petrecut în urmă cu două săptămâni, când un curier Urgent Cargus ar fi fost bătut de un locatar deranjat de prezenţa acestuia, dar în ciuda acestui fapt „acel curier a venit a doua zi cu zambetul pe buze si a spus ca viata merge inainte”.

„Din pacate, aceasta meserie vine si cu parti bune si cu parti rele, iar daca Mircea a gresit sunt sigur ca isi va asuma acest lucru. Consider ca autoritatile competente sunt singurele in masura sa decida care este adevarul din aceasta intamplare”, mai spune Eduard Dobrai, care face, în finalul mesajului său, un apel la clienţi să „se gandeasca si la faptul ca cel care le aduce coletul este si el om, si nu merita sa fie apostrofat si luat de sus”.

El mai face trimitere şi la două referinţe provenite de la clienţi, neasumate însă cu nume, care vorbesc despre Mircea Mihuţa în termeni pozitivi, descriindu-l ca „respectuos”, „amabil” si „civilizat”.

Şeful staţiei Oradea a Urgent Cargus a mai declarat BIHOREANULUI că, în cursul zilei de joi, un alt angajat va livra psihologului Răzvan T. Coloja coletul în jurul căruia a izbucnit scandalul de miercuri.

Întreaga poveste, aici: Un angajat din Oradea al unei firme de curierat, acuzat de un client că l-a agresat pentru că-l reclamase la șefi (VIDEO)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
@Curierul
Chit că sunteți din Petroșani și nu din Oradea, ați fost printre puținii care au păstrat un raport politicos vis-a-vis de acest subiect, așa că am să vă clarific eu situția deoarece observ că din articol nu se înțelege. Pasul 1: La voi pe mașini scrie ”Îți livrăm pachetul a doua zi chiar dacă facem turul României”. Coletul meu a ajuns după 48 de ore când m-a sunat curierul în cauză să cobor să-l ridic. I-am spus că livrarea se face până la ușă iar el mi-a închis pur și simplu telefonul în nas. Îl resun, îmi răspunde, îi zic că s-a întrerupt convorbirea, îmi spune omul scurt ”pa-pa, ne auzim mâine” și îmi închide din nou. Nu mai răspunde la telefon. Pasul 2: Deoarece nimeni nu-mi dictează condiții pe banii mei decid să depun o sesizare la voi la sediu. Dau peste oameni total dezinteresați caremi spun că nu pot lua legătura cu curierul. Îi întreb dacă cumva centrul a pierdut legătura total cu oamenii de pe teren, pentru că asta mi s-ar părea bizar. Le spun că dacă până la ora 17:00 nu-mi vine coletul la ușă depun reclamație la ANPC deoarece nu e prima oară când mi se întâmplă asta cu firma voastră. Pasul 3: La ora 17:00 fix sună interfonul. E curierul vostru. Apăs să-i deschid, de trei ori la rând, ușa de la intrarea în bloc nu funcționează așa că îi spun că mă îmbrac eu și cobor - vin să ridic coletul. Pasul 4: Mă așteptam la niște scuze pentru comportament. Am dat însă peste un tip care îmi rânjea zeflemitor și care mi-a vorbit ironic, chit că mi-am păstrat tonul calm și politicos. Mi-a spus direct că dacă vrea el nu-mi dă coletul. N-m ce să-i fac. I-am spus că pe banii mei nu decide el când anume își face treaba pentru care e plătit. Efectiv mi-a râs în față și s-a întors să plece spunând ”aha - deci nu-ți trebuie coletul, booooon”. Am scos banii și l-am întrebat unde pleacă cu livrarea mea. A ținut morțiș să-mi arate că ușa de la scară nu se deschide, i-am spus că știu și că din această cauză am coborât eu. I-am spus și că pentru că a discutat nepoliticos cu mine și mi-a închis telefonul în nas am depus o sesizare la voi la sediu. Când a auzit că am depus o sesizare pe numele lui mi-a spus direct ”ah, depunem sesizări? Acum chiar că nu-ți mai primești pachetul, hai pa”. Pasul 5: I-am spus că pe banii mei nu ne târguim. Curierul vostru mi-a zis râzând (și subliniez: râzând) că pur și simplu n-am nicio dovadă că el este acolo, că a venit cu coletul ori că eu am banii să i-l achit. Moment în care am scos telefonul, i-am spus că poate vrea să-i depun încă o reclamație la sediu, i-am spus ”acum o să am dovadă că ești aici” și am apăsat pe ”record”. Pasul 6: Restul se vede în filmare. Văzându-se înregistrat omul o ia a treia sau a patra oară la pas cu coletul meu, mă prinde de gât și vrea să-mi smulgă telefonul. Banii de la început am avut grijă să-i filmez nu pentru că aș dori eu să-i flutur averea ci pentru ca sî se vadă clar în filmare că EL este acolo cu coletul meu iar eu AM banii de achitat coletul. În caz că va dori să nege livrarea așa cum a afirmat singur. Înțeleg stresul la care sunteți supuși. Dar coletul meu a ajuns DUPĂ 4 ZILE. Patru zile de stres, negocieri, niște amenințări primite de la colegul vostru, sunat la reclamații, negociat cu doamnele de acolo, dat declarații lungi la poliție, făcut plângere penală pentru agresiune și amenințare, târguieli și nervi. Totul pentru un ștecher de 60 de lei pe care am avut ghinionul să-l selectez cu livrare prin firma voastră și nu cea a concurenței care era cu circa un leu mai scumpă. Înțeleg și solidaritatea de care dați dovadă față de colegul vostru; dar dacă eu, ca psiholog, m-aș solidariza cu un coleg care a apucat strâns de gât un client în timpul ședinței, ce-ar spune asta despre mine, profesia mea ori psihologie în general? Consideram aceste clarificări ca fiind necesare de dat. Problema nu e coborâtul după colet. Problema intervine când curierul începe să decidă cu de la sine putere când, cum și dacă are chef să livreze coletul pe care plătit să-l livreze. Restul - agresivitatea, ironiile, amenințarea cu bătaia - sunt sigur că e ca izolat și nu toți sunteți ca omul acesta din Oradea. Sunt - oricum - situații de care se vor ocupa poliția și procurorul.
Postat 30 Martie 2019, 04:02 de Razvan_T_Coloja
Posta romana
Deschideti citeva puncte de lucru in oras,mai ieftin parcati duba cu colete in parcari cu plata, de unde livrati coletele clientilor.Puneti si camere de supraveghere.Angajatorul va plateste o asigurare de accident,risc,de viata pentru situatiile critice ce pot surveni in timpul serviciului? Un full casco...Scuza oficiala pentru aceste livrari trunchiate era ca, in timpul livrarii la client,se sparg masinile si dispar colete...
Postat 29 Martie 2019, 21:13 de excalibur
Door to door delivery
Buna seara.Sunt un curier din Petrosani (Urgent cargus) asta este (door to door delivery) oare de ce sa vin la usa dumneavoastra sa ma sechestrati,sa ma amenințați cu cutitul sa puneti câini pe mine,sa ma bateti,sunt colegi care au pățit asa ceva.Eu personal am pățit,am fost sa livrez un colet si a scăpat câinele din apartament ,un ditamai dulaul ,noroc cu vecinii care au intervenit scapand doar... cu o muscatura. Un alt client ieșind cu cutitul la mine ,ca el nu a facut comanda de acel colet.Si sunt foarte multe cazuri.Dar domnule va era greu să coborati la scara? Acum înțelegem și noi...femei însărcinate.. persoane vârstnice.. femei cu copii mici..
Postat 29 Martie 2019, 20:49 de Curierul
""pana la solutionarea cazului""
...ar trebui d-l manager sa se refere la ce inseamna "door to door delivery", daca tariful serviciul de curierat acopera costurile acestuia,eforturile materiale si umane, daca clientii nemultumiti au probleme psihice, daca a (nu) cere scuze e o forma de manifestare a conceptului "customer satisfaction" si daca ,in final, curierii au dreptul sa-si aleaga clientii.
Postat 28 Martie 2019, 16:38 de excalibur
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6625 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON