URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 17 FEBRUARIE 2020

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Deși anual se asfaltează câteva zeci de străzi, numărul celor care rămân la stadiul de ulițe cu hârtoape este în continuă creștere. Acesta e paradoxul orădean, că nu prididesc edilii să asfalteze pe cât se dezvoltă noile cartiere. Dar principalul vinovat de toată această problemă e tot Primăria.
Zic şi eu
Adrian Cris
Poate vă şochez: mie mi-a plăcut sâmbăta trecută la Conferinţa Judeţeană a PSD Bihor! Recunosc, am avut o plăcere sadică, pe care am savurat-o ignorând că unii din cei 648 delegaţi veniseră la sărbătoarea de partid cu maşinile primăriilor. La fel, nu mi-a păsat nici că rezultatul "alegerilor" îmi era clar încă de două săptămâni: pentru că n-a îndrăznit nimeni să-l concureze, Mang a fost reales printr-o simplă ridicare de mâini.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Pe o străduță din Oradea țevile pocnesc mai des decât dopurile de șampanie prin restaurantele elegante. De câte ori apa rece, apa caldă sau agentul termic se infiltrează la suprafață din străfundurile bătrânei instalații, apare o echipă cu un scenariu bine stabilit: decopertează asfaltul, sapă tranșeea, ajunge la țeavă, taie bucata bolnavă, o sudează pe cea nouă, acoperă la loc, tasează pământul și betonează. Ulterior vine o altă echipă cu o basculă de asfalt și mai multe lopeți, după care, în sfârșit, pe străduța ghinionistă se lasă liniștea.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre dorința Guvernului Orban de a elimina pensiile speciale ale magistraților și despre grevele anunțate de aceștia ca reacție?





De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Recent a fost publicată în Monitorul Oficial al României Decizia nr. 581/1 octombrie 2019 a Curţii Constituţionale, prin care s-a stabilit că soluţia legislativă ce permitea menţinerea măsurilor asigurătorii ca urmare a sesizării penale făcute de Fisc este neconstituţională.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Hematuria reprezintă prezenţa sângelui în urină. Cauzele sunt variate şi se pot grupa în 2 categorii: renale şi extrarenale.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
28 Ianuarie 2020, 16:49

Pasajul CFR din strada Matei Corvin va fi lărgit la patru benzi printr-o investiţie de 12,2 milioane lei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

După ani de amânări, pasajul CFR din strada Matei Corvin, unde în prezent se formează cozi de maşini, va fi lărgit de la două la patru benzi.

Consiliu Local a aprobat a aprobat marţi, cu unanimitate de voturi, studiul de fezabilitate a lucrării, urmând ca de lărgirea efectivă a pasajului să se ocupe Compania Naţională de Autostrăzi şi Infrastructură Rutieră.

"Creşterea în viitor a traficului auto la intrarea dinspre Satu Mare, ca urmare a deschiderii capătului de autostradă spre Ungaria impune lărgirea la patru benzi a actualei treceri înguste pe sub calea ferată, la intrarea pe centura Oradiei. Lucrarea va fi terminată anul viitor, în urma unui parteneriat dintre Primăria Oradea şi CNAIR", a declarat primarul Ilie Bolojan.

Conform proiectului de hotărâre, pasajul va avea 32 metri lungime şi 15 metri lăţime şi va juca un rol important în fluidizarea circulaţiei, în condiţiile în care odată cu punerea în funcţiune a Autostrăzii A3 Satu Nou – Frontieră este de aşteptat ca traficul auto pe DN1 Oradea – Satu Mare, cu trecere pe sub pasajul din Episcopia Bihor, să se dubleze.

În prezent, şoseaua din strada Matei Corvin are două benzi pe sens care la trecerea pe sub pasajul CFR se îngustează la una singură pe sens, generând ambuteiaje.

Lucrările de lărgire a pasajului, estimate la 12,2 milioane lei, vor avea un termen de predare de 15 luni, acestea urmând să fie finalizate în cea de-a doua parte a anului viitor.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
7 Comentarii
CrisDumi
Ai numărat benzile????
Postat 29 Ianuarie 2020, 18:39 de sandu1260
CrisDumi
Las-o dracului de treabă, habar n-ai ce zici. Se pare că ești mai largă decât banda respectivă
Postat 29 Ianuarie 2020, 12:24 de sandu1260
mda...
Cris, baga-te sub pasaj si numara benzile. Daca ajungi la 3, ia-o de la capat. Continua pana iti ies 2.
Postat 29 Ianuarie 2020, 12:08 de seth
Trecere cu o bandă pe sens ?!?
Când ai trecut pe acolo ultima dată, Simai ... când erai în scutece ?!? Ieșirea se face pe două sensuri iar intrarea pe unul doar. Așadar, dacă ar fi vorba de cele patru benzi ... lipsește doar una !?! Lucrarea era necesară, dar va costa de fapt peste 3.000.000 Euro din buzunarul orădenilor ... pentru lărgirea cu încă o bandă la intrare !?! Problema e alta însă ... fiind legată de lipsa unor variante de trecere alternativă, așa încât va fi un blocaj pe durată lungă, iar "aleea expres" nu va face față traficului de intrare și ieșire pe relația Episcopia. Atâta minte are "diliul" șef cu echipa lui de neterminați ... să închidă zona cu un șantier, fără să gândească o lucrare nouă, care să fie nu numai durabilă, cât mai ales să fie de viitor mai către partea nordică a cartierului Rogerius, cu o nouă trecere dacă tot se bagă bani !?!
Postat 29 Ianuarie 2020, 05:21 de CrisDumi
Oradeanbihor
Se pare că ești
Postat 28 Ianuarie 2020, 19:38 de sandu1260
@ sandu
Esti prost sau te faci?
Postat 28 Ianuarie 2020, 19:16 de oradeanbihor
Foarte bine
Era cazul . Dar bineînțeles or sa comenteze unii " că o vai ce trafic " ::::))))
Postat 28 Ianuarie 2020, 18:23 de sandu1260
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4 RON
  • 1 EUR = 4.7694 RON
  • 1 HUF = 0.0142 RON