URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 20 FEBRUARIE 2019

Ediția tipărită

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Ordonanţa 114 pare a fi cu dedicaţie. Împotriva băncilor lacome şi implicit a Băncii Naţionale. În plus, e vizat trustul RDS&RCS, care are o televiziune ce deranjează puterea. Altfel nu se explică de ce în telecomunicaţii se bagă un impozit pe cifra de afaceri de 3% şi la jocuri de noroc, de exemplu, de 2%.
Zic şi eu
Adrian Cris
Miercurea trecută, eurodeputatul Emilian Pavel, de la PSD Bihor, a strălucit în efortul de a merita un nou mandat, la concurenţă cu mulţi alţi colegi, de la multilateral dezvoltata Rovana Plumb (atoate-ministră, la Mediu, Fonduri Europene, Educaţie, Transporturi) până la Gabriela Zoană (o antieuropeană aproape declarată). Miluţ a încercat, în sincron cu tot Partidul, cu Guvernul, cu ministrul (in)Justiţiei şi cu trompeţii din presa arondată, să blocheze candidatura fostei şefe DNA Laura Codruţa Kovesi la conducerea viitorului Parchet European.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
E frustrant, enervant și, în final, chiar amuzant să vezi cum omul obișnuit se implică trup și suflet în orice de pe lumea asta (fotbal, tenis, religie, medicină, finanțe și bănci, cinematografie, rețete de zacuscă, vaccinuri naturiste și adevărul despre daci etc.), dar întoarce capul cu dezgust de la singurul domeniu care îi influențează viața de zi cu zi și viitorul pe termen lung, cel mai blamat, dar și cel mai important dintre toate - politica.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre cerinţele organismelor europene adresate României privind consolidarea statului de drept şi stoparea modificării legilor justiţiei?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Printr-o decizie din 29 ianuarie 2019, Curtea Constituţională a stabilit că procesele verbale încheiate de ANAF la solicitarea procurorilor, care erau utilizate pe scară largă în dosarele de evaziune fiscală, nu mai pot constitui probe în procesele penale.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Pleureziile sunt acumulări de lichid în spaţiul pleural (pleurele reprezintă 2 membrane care învelesc fiecare plămân şi care se află una în prelungirea celeilalte formând un "sac" închis). După natura lichidului pleureziile pot fi exudative (lichidul conţine o cantitate mai mare de proteine) sau transudative (lichid cu conţinut proteic mai mic). 
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Statistic vorbind, milenialii stau mai puţin într-un loc decât generaţiile precedente. Nu petrec mai mult de doi ani într-o companie şi nu ezită să sară la oportunităţi mai bune de muncă atunci când acestea se ivesc. Pun mare preţ pe libertate şi mobilitate aşa că mulţi dintre ei sunt fie freelanceri, fie nomazi digitali.
03 Decembrie 2018, 20:00

Compania Brandient va concepe, în schimbul a 28.000 euro, brandul Oradiei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătate de an de la închiderea concursului public pentru desemnarea unui brand de oraş fără să fi ales niciun câştigător, municipalitatea orădeană a apelat direct la specialişti.

Un proiect din 2018

Agenţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a contractat firma Brandient pentru a concepe un brand care să promoveze Oradea ca destinaţie turistică. Firma aleasă este una de top în domeniu, fiind responsabilă de brandingul Băncii Transilvania, companiei Dedeman şi berii Silva. 

"Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019", se menţionează într-un comunicat al APTOR. La fel ca la ediţia precedentă, proiectul va fi coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurca.

"Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică. A trebuit să ne recunoaştem limitele şi să acceptăm umil observaţiile şi criticile constructive ale participanţilor şi publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public şi, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputaţi specialişti români din domeniu", a transmis Mihai Jurca.

Cu consultare publică

Potrivit directorului, proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare a reprezentanţii grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte şi altele. Acesta va continua cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic şi vizual, şi mai departe, cu creaţia şi designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În total, APTOR va plăti 28.000 euro pentru serviciile Brandient.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, Brandient are birouri în Bucureşti şi Singapore şi este una dintre cele mai importante firme independente de branding de pe pieţele emergente cu peste 50 de premii de top. Recent, firma a fost premiată cu prestigioasele Red Dot Design Award și Platinum Graphis Award și inclusă în REBRAND Hall of Fame.

Brandient este firma care semnează brandingul sau, în unele cazuri, rebrandingul unor clienţi cunposcuţi, precum Banca Transilvania, CEC Bank, compania Dedeman, farmaciile HelpNet, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, berea Silva şi laptele Fulga. 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Știați că Oradea a avut "brand" în preajama aderării RO la UE, în toamna lui 2006 ?!?
Și mai știați că acest brand a stat pe un panou din holul Parlamentului European până în 2015, când nimeni de la Oradea nu a cerut "producătorului" prelungirea care costa 30 Euro ?!? Dar știați că acest "brand" a fost un cadou facturat simbolic tot cu 30 Euro, de către aceeași firmă britanică care facea astfel de lucruri pentru o serie de bănci, instituții și orașe, regiuni și mari metropole ... iar valoarea efectivă a fost de 2.450 Euro pe primul an de utilizare, cu drept pe 10 ani și prelungire la cerere ?!? Ei bine, să dai 28.000 Euro pe ceva ce nu ai știut să păstrezi cu 30 Euro înseamnă că, ori ești prost ori nemernic cu rea intenție !?! Hai, e-liberare ...
Postat 04 Decembrie 2018, 11:45 de CrisDumi
count display

FOTO BIHOREANUL

  • „Eu cu cine votez?” – Lansarea celei mai recente cărţi a conferenţiarului Cristina Matiuţa, despre dinamica partidelor, prilej de dialog cu publicul (FOTO)
  • Mii de turişti la Sărbătorile Zăpezii de la Vârtop. IMAGINI SPECTACULOASE
  • Lăzăriștii au avut o zi dulce: Carnavalul prăjiturilor, scenete și spectacole cu ocazia zilei școlii (FOTO)
  • Musicalul Mamma Mia în Oradea: Aproximativ 1000 de persoane au cântat împreună, cucerite de povestea de dragoste dintre Loredana și Cornel Ilie (FOTO / VIDEO)
  • Protest inedit la sediul PSD Bihor: Învăţământul este subfinanţat, dar partidele devin milionare pe banii noştri! (FOTO / VIDEO)
  • Primare, vrem parcare! Un loc la trei mașini: Criza locurilor de parcare din centrul Oradiei, fără soluţii până anul viitor (FOTO)
  • Incendiu la Baroul Bihor! Mai multe documente au luat foc în biroul unor avocați (FOTO / VIDEO)
  • La mulţi ani cu delicii! Janette Cakes, business-ul pornit de o tânără orădeancă de 23 de ani, aniversează un an de la înfiinţare (FOTO)
  • E praf! Un alt drum judeţean, cel dintre Salonta şi Tinca, este plin de gropi (FOTO)
  • Incendiu în centrul Oradiei: O casă a luat foc, pe strada Ady Endre (FOTO)

TIMP LIBER

Timp liber

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 3.8697 RON
  • 1 EUR = 4.5959 RON
  • 1 HUF = 0.015 RON