URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 11 DECEMBRIE 2018

Ediția tipărită

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Decât să tipărim broșuri și să ne batem cu pumnii-n piept, mai bine ne aplecam pe probleme importante. Să lichidăm toaletele din fundul curții, să racordăm gospodăriile țărănești la gaz metan, să oprim migrația care duce la depopularea țării, acestea erau proiecte ce meritau închinate mărețului Centenar. De autostrăzi nici n-are rost să mai vorbim.
Zic şi eu
Adrian Cris
În urmă cu peste un deceniu, un clujean teribilist zicea că s-a săturat de România. Cum n-a explicat că, de fapt, se săturase de balcanism, de corupţie, de minciună, de demagogie, naţionalism primitiv, murdărie şi dezordine, a fost pus la index ca vândut ungurilor. De câteva luni, patru primari din Transilvania pregătesc o iniţiativă mult pragmatică, deci şi mai "periculoasă" decât manifestul lui Sabin Gherman...
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
În primul rând, îmi doresc să nu fie doar o mişcare politică, iar declaraţiile de intenţie ale celor 4 primari (fonduri, dezvoltare, infrastructură etc) să fie doar de faţadă, aşa cum se face în orice campanie electorală. Mi-ar plăcea să nu devină un pol politic şi să nu fie exploatată în consecinţă, deşi, dacă va începe să facă performanţă şi să dea rezultate palpabile, e foarte posibil să se ajungă şi acolo. Primul semnal ar fi atunci când vor cere şi alte oraşe să intre în horă.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre cerinţele organismelor europene adresate României privind consolidarea statului de drept şi stoparea modificării legilor justiţiei?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
După cum se ştie, în 7 noiembrie Curtea Constituţională a admis sesizarea Guvernului şi a constatat existenţa unui conflict juridic de natură constituţională între Parlament şi Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie. Constatând acest conflict, CCR a obligat ÎCCJ de îndată la desemnarea prin tragere la sorţi a tuturor membrilor completurilor de 5 judecători, cu respectarea art. 32 din Legea nr. 304/2004 privind organizarea judiciară, cum a fost modificat şi completat prin Legea nr. 207/2018.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Sistemul colector urinar, format din bazinetele renale (formaţiunile care "captează" urina din cei doi rinichi), cele două uretere ("tuburile" prin care urina ajunge la vezică), vezica urinară şi uretra ("tubul" prin care urina se elimină) este "căptuşit" cu nişte celule epiteliale denumite în ansamblu "uroteliu". Toată această zonă este expusă influenţelor carcinogene, dar cea mai frecventă tumoră este cea a vezicii urinare, urmată de cea de la nivelul bazinetelor.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Vorbim de o "explozie" de depresie în rândul fetelor începând cu anul 2012 şi până în prezent şi toate aceste adolescente au un singur lucru în comun: petrec mult timp pe telefoanele mobile ori în faţa canalelor social media.
03 Decembrie 2018, 20:00

Compania Brandient va concepe, în schimbul a 28.000 euro, brandul Oradiei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătate de an de la închiderea concursului public pentru desemnarea unui brand de oraş fără să fi ales niciun câştigător, municipalitatea orădeană a apelat direct la specialişti.

Un proiect din 2018

Agenţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a contractat firma Brandient pentru a concepe un brand care să promoveze Oradea ca destinaţie turistică. Firma aleasă este una de top în domeniu, fiind responsabilă de brandingul Băncii Transilvania, companiei Dedeman şi berii Silva. 

"Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019", se menţionează într-un comunicat al APTOR. La fel ca la ediţia precedentă, proiectul va fi coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurca.

"Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică. A trebuit să ne recunoaştem limitele şi să acceptăm umil observaţiile şi criticile constructive ale participanţilor şi publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public şi, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputaţi specialişti români din domeniu", a transmis Mihai Jurca.

Cu consultare publică

Potrivit directorului, proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare a reprezentanţii grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte şi altele. Acesta va continua cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic şi vizual, şi mai departe, cu creaţia şi designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În total, APTOR va plăti 28.000 euro pentru serviciile Brandient.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, Brandient are birouri în Bucureşti şi Singapore şi este una dintre cele mai importante firme independente de branding de pe pieţele emergente cu peste 50 de premii de top. Recent, firma a fost premiată cu prestigioasele Red Dot Design Award și Platinum Graphis Award și inclusă în REBRAND Hall of Fame.

Brandient este firma care semnează brandingul sau, în unele cazuri, rebrandingul unor clienţi cunposcuţi, precum Banca Transilvania, CEC Bank, compania Dedeman, farmaciile HelpNet, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, berea Silva şi laptele Fulga. 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Știați că Oradea a avut "brand" în preajama aderării RO la UE, în toamna lui 2006 ?!?
Și mai știați că acest brand a stat pe un panou din holul Parlamentului European până în 2015, când nimeni de la Oradea nu a cerut "producătorului" prelungirea care costa 30 Euro ?!? Dar știați că acest "brand" a fost un cadou facturat simbolic tot cu 30 Euro, de către aceeași firmă britanică care facea astfel de lucruri pentru o serie de bănci, instituții și orașe, regiuni și mari metropole ... iar valoarea efectivă a fost de 2.450 Euro pe primul an de utilizare, cu drept pe 10 ani și prelungire la cerere ?!? Ei bine, să dai 28.000 Euro pe ceva ce nu ai știut să păstrezi cu 30 Euro înseamnă că, ori ești prost ori nemernic cu rea intenție !?! Hai, e-liberare ...
Postat 04 Decembrie 2018, 11:45 de CrisDumi
count display

FOTO BIHOREANUL

  • 'Asta-i datina străveche': 350 de copii, în straie tradiționale, au colindat pe străzile Oradiei (FOTO/VIDEO)
  • Nervi în Aeroportul din Oradea: Pasagerii cursei Tarom spre Bucureşti, revoltați că... nu au locuri în avion! (FOTO)
  • Inna a strălucit ca o stea: Peste 3.000 de orădeni şi o mână de turcoaice s-au bucurat de concertul talentatei artiste (FOTO / VIDEO)
  • Iluminatul de sărbători a fost pornit, a început Târgul de Crăciun în Oradea. Vezi cum arată! (FOTO / VIDEO)
  • Capsula timpului: Gânduri despre Oradea secolului viitor, dar şi obiecte din oraşul zilelor noastre, vor fi îngropate în curtea Muzeului Ţării Crişurilor (FOTO)
  • Merită vizitat! Muzeul istoriei evreilor din Oradea şi Bihor a fost inaugurat (FOTO/VIDEO)
  • O oră de linişte, din respect pentru autişti, în toate magazinele Kaufland, la iniţiativa Centrului de Educaţie Incluzivă Cristal (FOTO)
  • Modelul elveţian funcţionează în Bihor: Zeci de salvatori montani, instruiţi la centrul înfiinţat într-un program elveţiano-român (FOTO)
  • Podul Centenarului a fost inaugurat de o Dacie tricoloră, în prezenţa comisarului european Corina Creţu (FOTO/VIDEO)
  • La mulţi ani, România! Festivităţile de 1 Decembrie s-au încheiat în premieră cu un foc de artificii (FOTO/VIDEO)

TIMP LIBER

Timp liber

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 3.8697 RON
  • 1 EUR = 4.5959 RON
  • 1 HUF = 0.015 RON