URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 24 MAI 2019

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Formidabil cum un fapt aproape banal, până la urmă, se rostogolește pe Facebook pe baza unor știri false. Povestea a căpătat proporții tragice, mai ales la comentatorii de peste munți, care erau aproape gata să vină să ne salveze simbolul național. Frați români verzi, rămâneți la locurile voastre: Patria nu este în pericol!
Zic şi eu
Adrian Cris
Deja de mult timp Partidul ne toarnă în cap minciuna că toţi politicienii sunt "aceeaşi mizerie", deşi nu toţi fac totul ţăndări ca în ultimii doi ani. Sper, totuşi, să ieşim din capcana asta pe 26 mai, fiindcă totdeauna putem alege din ceea ce avem. La urma urmei, nici în viaţa unui om nu-şi găseşte nimeni jumătatea cea mai inteligentă, sexy, fermecătoare şi harnică, dar de alegere fug doar mizantropii, cei care vor să moară singuri.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Dacă credem că schimbarea va veni odată cu tinerii, poate ar trebui să ne mai gândim. Am cunoscut mulți tineri politicieni, membri prin organizațiile de tineret ale diverselor partide, și am constatat cu amărăciune că nu sunt cu nimic mai deosebiți decât cei mari, la statutul cărora aspiră. Vorbesc la fel, gândesc la fel, unii chiar se îmbracă la fel cu șefii...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Pe cine intenţionaţi să votaţi duminică, 26 mai, la alegerile pentru Parlamentul European?
















De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Iniţiativa de revizuire a Constituţiei în sensul interzicerii ocupării funcţilor publice de către persoane condamnate este constituţională. Recent, a fost publicată pe site-ul Curţii Constituţionale Decizia nr. 222 din 9 aprilie 2019 prin care Curtea Constituţională a stabilit că iniţiativa de revizuire a Constituţiei, iniţiată de un număr foarte mare de cetăţeni, este constituţională şi poate să îşi continue parcursul legislativ.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Deşi numărul cazurilor de cancer al stomacului sunt în continuă scădere, totuşi această boală rămâne încă o problemă, studiile epidemiologice sugerând că riscul de a face boala este mai mare la clasele sociale cu nivel socio-economic scăzut. Consumul îndelungat de alimente cu un conţinut mare de nitriţi (cum sunt cele uscate, sărate şi afumate) poate determina apariţia bolii, alături de acţiunea unor bacterii. 
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
03 Decembrie 2018, 20:00

Compania Brandient va concepe, în schimbul a 28.000 euro, brandul Oradiei

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

La jumătate de an de la închiderea concursului public pentru desemnarea unui brand de oraş fără să fi ales niciun câştigător, municipalitatea orădeană a apelat direct la specialişti.

Un proiect din 2018

Agenţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune a contractat firma Brandient pentru a concepe un brand care să promoveze Oradea ca destinaţie turistică. Firma aleasă este una de top în domeniu, fiind responsabilă de brandingul Băncii Transilvania, companiei Dedeman şi berii Silva. 

"Proiectul începe, simbolic, pe 1 decembrie 2018, cu ocazia aniversării centenarului României moderne, iar finalizarea acestuia este planificată pentru lansare în luna mai 2019", se menţionează într-un comunicat al APTOR. La fel ca la ediţia precedentă, proiectul va fi coordonat de directorul APTOR, Mihai Jurca.

"Conturarea unui brand de oraş este un demers pe care l-am abordat la începutul anului 2018, printr-un concurs public, care în ciuda faptului că nu a desemnat un câştigător, a asigurat un nivel de transparenţă obligatoriu pentru astfel de proiecte (vezi site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reuşit să desemnăm un câştigător, pentru că nici o propunere nu ne-a convins din perspectiva strategică. A trebuit să ne recunoaştem limitele şi să acceptăm umil observaţiile şi criticile constructive ale participanţilor şi publicului. Este clar că un brand nu se poate conceptualiza prin concurs public şi, în această logică, am decis să abordăm cei mai reputaţi specialişti români din domeniu", a transmis Mihai Jurca.

Cu consultare publică

Potrivit directorului, proiectul va parcurge mai multe stadii, începând cu runda de consultare a reprezentanţii grupurilor economice şi de business, educaţie, cultură şi arte, tineri şi studenţi, manageri de proiecte publice şi sociale, culte şi altele. Acesta va continua cu conceptualizarea brandului la nivel ideologic şi vizual, şi mai departe, cu creaţia şi designul unor manifestări concrete, de bază, ale brandului. În total, APTOR va plăti 28.000 euro pentru serviciile Brandient.

Înfiinţată în urmă cu 16 ani, Brandient are birouri în Bucureşti şi Singapore şi este una dintre cele mai importante firme independente de branding de pe pieţele emergente cu peste 50 de premii de top. Recent, firma a fost premiată cu prestigioasele Red Dot Design Award și Platinum Graphis Award și inclusă în REBRAND Hall of Fame.

Brandient este firma care semnează brandingul sau, în unele cazuri, rebrandingul unor clienţi cunposcuţi, precum Banca Transilvania, CEC Bank, compania Dedeman, farmaciile HelpNet, Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, berea Silva şi laptele Fulga. 

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
1 Comentariu
Știați că Oradea a avut "brand" în preajama aderării RO la UE, în toamna lui 2006 ?!?
Și mai știați că acest brand a stat pe un panou din holul Parlamentului European până în 2015, când nimeni de la Oradea nu a cerut "producătorului" prelungirea care costa 30 Euro ?!? Dar știați că acest "brand" a fost un cadou facturat simbolic tot cu 30 Euro, de către aceeași firmă britanică care facea astfel de lucruri pentru o serie de bănci, instituții și orașe, regiuni și mari metropole ... iar valoarea efectivă a fost de 2.450 Euro pe primul an de utilizare, cu drept pe 10 ani și prelungire la cerere ?!? Ei bine, să dai 28.000 Euro pe ceva ce nu ai știut să păstrezi cu 30 Euro înseamnă că, ori ești prost ori nemernic cu rea intenție !?! Hai, e-liberare ...
Postat 04 Decembrie 2018, 11:45 de CrisDumi
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2755 RON
  • 1 EUR = 4.7601 RON
  • 1 HUF = 0.0146 RON