URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 20 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă te iei după iubitorii de clorofilă, în Oradea s-a defrișat în ultimii ani o suprafață egală cu jumătate din Pădurea Amazoniană. De la Primărie ți se va spune că în ultimii 10 ani abia au dispărut doi copaci și o creangă, și aceea din cauza furtunii de anul trecut...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
În data de 21 martie a fost publicată în Monitorul Oficial al României Legea nr. 58/2024 prin care se aduc modificări atât legii speciale cu privire la sancționarea traficului de droguri, cât și codului penal.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
20 Martie 2019, 12:49

Brico Depôt vine mai aproape de clienţi la nivel naţional, acum în 34 magazine

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

- Acţiunile de transformare au fost gândite ţinând cont de modul în care clienţii îşi planifică proiectele de renovare şi amenajare

- Un nou slogan – "it’s good to be home"

O premieră:  catalogul "Idei pentru grădină şi balcon", inspirat din poveştile a 7 clienţi, disponibil în magazine şi online

Bucureşti, 20 martie 2019 – Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, finalizează procesul de transformare a celor 19 magazine Praktiker în Brico Depôt şi anunţă o nouă poziţionare de brand, mai apropiată de clienţi. Noua reţea de magazine Brico Depôt numără acum 34 de magazine, în 25 de oraşe din ţară.

Acţiunile de transformare a magazinelor Praktiker în Brico Depôt au fost gândite ţinând cont de  modul în care clienţii îşi planifică proiectele de renovare şi amenajare, de suprafeţele şi bugetele de care dispun, dar şi de uneltele de care au nevoie. Clienţii vor beneficia, astfel, de o experienţă îmbunătăţită de cumpărare, adaptată aşteptărilor şi cerinţelor lor şi vor putea găsi mult mai uşor şi mai repede produsele la raft. De asemenea, au fost prevăzute şi amenajate noi spaţii inspiraţionale, precum showroom-uri de baie, în care clienţii pot testa şi vedea în realitate cum va arăta baia lor. În plus, datorită noului mod de dispunere a produselor – mai intuitiv şi uşor de urmărit – alegerile clienţilor vor fi mult mai simple.

Odată cu finalizarea procesului de transformare, Brico Depôt marchează trecerea către o nouă etapă a strategiei operaţionale şi lansarea unei noi poziţionări de brand, însoţită de un nou slogan: "it’s good to be home".

"Le propunem clienţilor un nou Brico Depôt şi o nouă abordare, mai apropiată de nevoile şi aşteptările acestora. Credem că fiecare dintre noi ar trebui să aibă o casă în care să se simtă bine, iar obiectivul nostru este ca îmbunătăţirea locuinţei să devină accesibilă tuturor. Îi invităm în noile magazine, în care vor descoperi soluţii adaptate diverselor provocări cu care se confruntă în proiectele de amenajare şi renovare, precum şi game inovatoare de produse, la preţuri mici zilnic", declară Adela Smeu, CEO Brico Depôt România.

34 de amenajări interioare pentru 34 de clienţi

Finalizarea procesului de transformare este sărbătorită alături de clienţi, în toate magazinele Brico Depôt, prin organizarea de concursuri cu premii instant, dar şi a unei tombole cu premii constând în 34 de amenajări interioare realizate cu ajutorul unui designer.

Recomandările Brico Depôt pentru primăvara 2019 vin sub forma unui nou catalog, care propune clienţilor o selecţie de produse preferate, ideale pentru o amenajare personalizată a locuinţei, la preţuri mici. Catalogul este valabil în perioada 15-28 martie.

Inspiraţie pentru grădină şi balcon

Brico Depôt a lansat, în premieră, noul catalog "Idei pentru grădină şi balcon", inspirat din poveştile a şapte clienţi cu provocări diferite de reamenajare a grădinii sau balconulului. În cele 118 pagini, clienţii pot găsi inspiraţie pentru noi proiecte, dar şi soluţii inteligente şi idei de amenajare, astfel încât să obţină spaţii funcţionale şi de efect, indiferent de suprafaţa şi bugetul pe care le au la dispoziţie. Catalogul este valabil în perioada 15 martie – 30 iunie 2019, fiind disponibil în magazinele Brico Depôt şi online.

Mai multe informaţii despre noile game Brico Depôt sunt disponibile în cele 34 de magazine din ţară, pe website, la adresa www.bricodepot.ro şi prin aplicaţia Brico Depôt.

Despre Brico Depôt România

Brico Depôt România este parte din grupul Kingfisher, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, care a intrat oficial pe piaţa locală în 2013, după achiziţia lanţului de magazine Bricostore. Compania a redenumit lanţul de magazine nou preluat, care a devenit Brico Depôt.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi: http://www.bricoDepôt.ro şi pagina de Facebook Brico Depôt România.

Despre Kingfisher

Kingfisher, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, deţine 1.300 de magazine în 10 ţări din Europa şi Turcia. Brandurile sale principale sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt şi Screwfix. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să accesaţi: http://www.kingfisher.com/.

(Advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6625 RON
  • 1 EUR = 4.9763 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON