H&M, cel de-al doilea mare lanţ de îmbrăcăminte din lume, a înregistrat o scădere a profitului cu 61% în lunile decembrie, ianuarie şi februarie, pe fondul vânzărilor slabe, potrivit BBC.
Profitul operaţional al companiei a scăzut până la cel mai scăzut nivel în 16 ani, iar acţiunile companiei s-au redus la cea mai mică valoare din ultimii zece ani, cu 4,1%, până la 122 de coroane suedeze/acţiune, arată Mediafax.
Reprezentanţii H&M au declarat că în acest trimestru înregistrează creşteri semnificative, după ce compania a acumulat articole de îmbrăcăminte nevândute de peste 4 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.
Recent reprezentanţii companiei au avertizat asupra scăderii vânzărilor în unele magazine, pentru al doilea trimestru la rând. H&M a înregistrat venituri de 123 de milioane de euro. Compania se aşteaptă ca în trimestrul doi din 2018 vanzările şi profiturile să revină pe creştere.
H&M are 171.000 de angajaţi în 4.700 de magazine, cu pieţe de desfacere în 69 de ţări, inclusiv România. În acest an, compania intenţionează să deschidă 220 de magazine noi.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.