URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 02 APRILIE 2020

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Una din principalele griji ale Guvernului a fost să înființeze un Grup de Comunicare Strategică. La cum funcționează, însă, această sculă nefericită din mâinile Guvernului se poate numi, fără a greși, Grupul de Cenzură Scandaloasă. După cum pică, pe rând, medicii și spitalele din țară, în plină epidemie de coronavirus, ne dăm seama că un asemenea instrument de propagandă este nu doar binevenit în mâinile autorităților, ci chiar esențial pentru a acoperi catastrofa organizatorică din România.
Zic şi eu
Adrian Cris
În spitalele din Italia şi Spania sunt mii de medici şi asistente care s-au adaptat condiţiilor vitrege şi folosesc pentru protecţie ce au la îndemână, inclusiv saci menajeri. În Italia au şi decedat peste 50 de cadre medicale la datorie. Nici unul n-a dat bir cu fugiţii. Nici acolo, nici în restul Europei. La noi, veştile sunt de Balcani...
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Să strigi în gura mare că n-ai ce-ţi trebuie pentru munca de zi cu zi e interzis în sistem. În orice sistem. E revoltă, e disidenţă, e sabotaj! Dăunează la funcţie, la avansări, la sporuri sau măriri de salarii, la relaţiile cu colegii şi cu şefii. Frica de realitate şi băgatul capului în nisip prevalează în faţa sincerităţii...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părerea aveți despre măsurile adoptate de autoritățile din România în ce privește răspândirea noului tip de coronavirus?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Așa cum am arătat săptămâna trecută, Codul administrativ a trecut testul de neconstituționalitate și rămâne în vigoare, astfel încât voi prezenta, începând de azi, aspectele cele mai importante aduse de acest act normativ. Întrucât subiectul ultimelor săptămâni în mass-media îl reprezintă Guvernul, mă voi referi la principalele reglementări care vizează această instituţie...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
În data de 16 martie, Preşedintele Franţei a decis adoptarea unor măsuri pentru reducerea propagării virusului COVID-19 pe teritoriul Franţei. Astfel, începând cu 17 martie, de la ora 12, timp de 15 zile, cetăţenii se pot deplasa doar cu un atestat justificativ şi doar în anumite condiţii: de la domiciliu la locul de muncă (în caz că nu sunt condiţii pentru telemuncă), pentru cumpărăturile de primă necesitate (doar în zonele comerciale de proximitate) şi vizitarea medicului de familie în cazurile mai urgente.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Poate v-aţi întrebat zilele acestea ce e cu isteria hârtiei de toaletă şi unii v-aţi mirat privind online clipuri cu oameni cărând baxuri întregi în braţe ori luptându-se pentru o rolă de hârtie de WC. Am fost curios să văd care e explicaţia psihologică a acestui comportament bizar şi de ce fix hârtia de toaletă e cea care preocupă mai mult masele. La urma urmei există lucruri mult mai importante decât ea în situaţii de criză...
23 Iulie 2017, 14:04

Cele mai amuzante plângeri ale turiştilor: "Soţul meu a fost deranjat de femeile care făceau plajă topless"

Cele mai amuzante plângeri ale turiştilor: 'Soţul meu a fost deranjat de femeile care făceau plajă topless' sursa foto: www.pexels.com
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Nu există turist care să nu fi avut şi experienţe mai puţin plăcute în timpul călătoriilor sale. Însă unii au mers la extrem cu nemulţumirea.

O agenţie de turism, Thomas Cook, a prezentat cele mai haioase reclamaţii făcute de clienţi, preluate şi de digi24.ro.

Printre altele, turiştii s-au plâns că pe plajă era prea mult nisip, că femeile care făceau plajă topless îi deranjau vizual pe bărbaţi ori că în apa mării erau... peşti!

Iată reclamaţiile prezentate de Thomas Cook:

1. "Într-o excursie în Goa, India, am fost dezgustat să descopăr că aproape fiecare restaurant servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă".

2. "Nu ar trebui să li se permită femeilor să facă topless pe plajă. I-a distras atenţia soţului meu şi el voia doar să se relaxeze".

3. "Am fost în excursie în Spania şi am avut o problemă cu şoferii de taxi: erau toţi spanioli."

4. "Ne-am rezervat o excursie la water park, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie şi prosoape. Am presupus că sunt incluse în preţ".

5. "Era prea mult nisip pe plajă. A trebuit să curăţăm totul când ne-am întors la cazare".

6. "Nu ne-a spus nimeni că vor fi peşti în apă. Copiilor le-a fost frică."

7. "Deşi în broşură scria că vom avea o bucătărie cu toate cele necesare, nu exista tăietor de ouă."

8. "A durat nouă ore să zburăm acasă din Jamaica până în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore să ajungă acasă. Nu mi se pare corect."

9. "Am comparat apartamentul nostru, cu un dormitor, cu apartamentul prietenilor noştri, care are trei dormitoare, iar al nostru era mult mai mic."

10. "A trebui să aşteptăm afară ca să prindem barca şi nu era aer condiţionat".

11. "Era datoria ta ca operator de turism să ne sfătuieşti despre alţi oaspeţi care pot fi gălăgioşi."

12. "Am fost înţepată de un ţânţar. Broşura nu menţiona că sunt ţânţari."

13. "Eu şi logodnicul meu am rezervat o cameră cu paturi twin, dar în schimb am primit o cameră cu un pat matrimonial. Considerăm că sunteţi responsabili şi vrem să ni se dea banii înapoi pentru că acum sunt însărcinată. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă ne-aţi fi dat camera pe care am cerut-o."

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4133 RON
  • 1 EUR = 4.8246 RON
  • 1 HUF = 0.0132 RON