URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 19 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De când au venit liberalii la conducerea Oradiei, numai de dezbinare avem parte. Se face un pod nou peste Criș: de ce se face? Și dacă se face, de ce are doar o bandă pe sens? La ce ne trebuie drum expres când pe terenurile alea vegetația creștea liniștită încă de pe vremea lui Ladislau Întemeietorul? Iar se fac pasaje supra și subterane? E scandalos cum se intervine la renovarea parcurilor, nu era mai bine înainte?!
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Ca în fiecare an electoral, o grămadă de aleși își schimbă partidul care i-a ajutat să-și câștige mandatele, perioada pre-electorală fiind comparată cu sezonul de Mercato din fotbal. Atât doar că, deși numitorul comun cu fotbalul sunt banii, în politică ar trebui să conteze și factorul moral. Cum aleșilor nu le pasă, însă, de așa ceva (de doctrine și ideologii nici vorbă, iar de fair-play nici atât), alegătorii n-au decât să spună că politica e prostituție, dar să meargă totuși să-i voteze.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Așa cum am mai arătat anul trecut, în octombrie 2023 Înalta Curte de Casație și Justiție a pronunțat o decizie obligatorie, extrem de importantă, prin care a stabilit că asiguratorul RCA care nu își respectă obligațiile legale trebuie să fie obligat să plătească penalități de întârziere de 0,2% pe zi de întârziere, adică peste 70% pe an, din suma stabilită de instanță cu titlu de despăgubiri.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
21 Octombrie 2019, 14:30

Vremuri... digitale: Orădenii care vor să ştie cum să se promoveze „pe net”, chemați la Digital Days, cu Mircea Bravo între speakeri

Vremuri... digitale: Orădenii care vor să ştie cum să se promoveze „pe net”, chemați la Digital Days, cu Mircea Bravo între speakeri SFATURI DE LA MIRCEA. Fără bunica din Chinteni, dar "înarmat" cu sfaturi utile, comediantul Mircea Bravo le va spune orădenilor cum să realizeze un conţinut care să devină "viral" pe reţelele de socializare
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Ajunsă la a treia ediţie, conferinţa Digital Days este organizată de agenţia orădeană de marketing digital Brandup Media.

Evenimentul se adresează celor care vor să afle cum se fac campaniile "deştepte" de promovare în mediul online, că sunt angajaţi ai unor firme, bloggeri sau curioşi. "În ziua de azi sunt şanse mari ca 80% dintre cei care lucrează oriunde să fie interesaţi de temele abordate", spune Adrian Domocoş, project manager Digital Days.

Online, cu cap

Organizatorii spun că evenimentul a luat naştere ca răspuns la un trend în continuă dezvoltare: digitalizarea. Scopul conferinţei este de a aduce împreună în primul rând specialişti în marketing digital şi entuziaşti sau profesionişti din acest domeniu, "pentru a împărtăşi cele mai bune idei, practici, inovaţii şi strategii, menite să le ofere progres şi dezvoltare în diversele domenii de activitate în care aceştia operează", mai subliniază organizatorul.

Digital Days, singurul eveniment dedicat exclusiv marketingului digital din vestul României, va avea loc pe 25 octombrie la Opera Events. Vor participa 11 speakeri de top la nivel naţional, cu experienţă în cadrul unor branduri cunoscute.

Lista vorbitorilor de anul acesta este deschisă de comediantul Mircea Bravo, pe numele său real Mircea Popa, tânărul cunoscut de o ţară întreagă datorită clipurilor sale funny postate pe reţelele de socializare, cu care a adunat sute de milioane de vizualizări. Originar din Beclean (Bistriţa Năsăud), Mircea a studiat Dreptul la Cluj, însă a fost mai atras de comedie şi de oportunităţile pe care mediul online le oferă.

Omul şi milioanele

Datorită filmuleţelor amuzante conepute pe diverse teme - de la cum să-ţi prezinţi iubita bunicilor până la tot felul de farse cu poliţişti -, Mircea Bravo a devenit un star al internetului, dezvoltându-şi o companie de publicitate neconvenţională.

A făcut clipuri pentru branduri recunoscute şi chiar pentru NATO, dar a dat dovadă şi de simţ civic. Alături de haioasa băbuţă din Chinteni, în mai, a realizat videoclipul "Aşa a zis bunica!", prin care tinerii erau îndemnaţi să iasă la vot, la alegerile europarlamentare. Doar pe Facebook, clipul a strâns peste 10 milioane de vizualizări.

"Mircea nu este o întâmplare şi nu a devenit unul dintre cei mai importanţi, cunoscuţi şi iubiţi vloggeri din România din pur noroc. Are în spate o strategie pe care şi-a conturat-o extrem de bine, iar în cadrul conferinţei Digital Days va vorbi despre modul în care putem să ajungem să creăm conţinut video viral şi care sunt trick-urile folosite în realizarea video-urilor sale care l-au făcut atât de cunoscut", spune Adrian Domocoş.

În trend

Între ceilalţi speakeri se numără Alexandru Negrea - social media marketing expert, Alexandra Cernian - profesor, trainer şi senior consultant, Nansi Lungu - behavior analyst @Bitdefender, Sorin Sfetcu - manager @Google, Sebastian Văduva - director Griffiths School of Management & IT, Elena Badea - managing partner Valoria şi Tudor Galoş - senior business consultant.

Printre temele abordate vor fi social media marketing, viral marketing, artificial intelligence, psihologia digitală, content marketing, etică şi confidenţialitate.

Conferinţa va începe la ora 8.30 şi se va încheia la ora 17.30, programul fiind împărţit în patru sesiuni principale compuse din prezentări, momente interactive, concursuri, chestionare şi  momente de networking. Separat, vor fi ţinute şi două workshop-uri, pe 26 octombrie, de către Alexandru Negrea, prezentat ca fiind "unul dintre cei mai importanţi consultanţi şi traineri de social media marketing din România, respectiv de către Elena Badea, managing partner la Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi soluţii de management.

Un bilet la Digital Days costă 49 euro, cu acces la toate sesiunile conferinţei, plus coffee break şi premii din partea sponsorilor, în timp ce un bilet VIP, care include locuri mai bune, plus un prânz, costă 99 euro.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5614 RON
  • 1 EUR = 4.9715 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON