URMĂREȘTE-NE PE
LUNI, 18 NOIEMBRIE 2019

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Este evident că, după marele război al tranșeelor cu pasaje subterane și girații îngropate, urmează  bătălia pentru parcări. Însă ideea de a lăsa pe mâna unui investitor specializat această afacere trebuie analizată cu foarte mare atenție, în niciun caz după sistemul „da, șefu’, am înțeles, să trăiți!”.
Zic şi eu
Adrian Cris
Duminică, prima oară în ultimii 30 de ani, am avut cu adevărat din ce alege la Preşedinţie, nu doar „răul mai mic”, ci şi binele, să zic aşa. Electoratul de dreapta (spre deosebire de simpatizanţii unor Dăncilă, Diaconu, Cumpănaşu etc, ale căror exigenţe sunt modeste) a acuzat, însă, o altă premieră, ruşinoasă: lipsa dezbaterii, a confruntării între pretendenţi...
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Când vorbim despre rasism avem tendinţa de a vorbi la persoana a II-a sau a III-a. Privindu-ne în oglindă, rasismul nu se vede ca un rid şi nici nu ustură ca o zgârietură. La fel şi xenofobia. Iar discriminarea nu se vindecă cu alifii sau pastile. Rasism, xenofobie, discriminare - păcate pe care le punem în cârcă altora fiindcă oglinda în care ne reflectăm este fermecată şi ne arată doar ce vrem să vedem noi...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Cu cine veți vota în turul doi al alegerilor prezidențiale din 24 noiembrie?




De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam anterior, poprirea este operaţiunea prin care, prin intermediul unui executor judecătoresc şi în temeiul unui titlu executoriu, un creditor încearcă să obţină banii datoraţi de o altă persoană (a treia persoană) debitorului său. Procedura popririi presupune o adresă se înfiinţare a popririi emisă de executorul judecătoresc şi comunicată terţului poprit (care, de regulă este fie angajatorul debitorului, fie o bancă).
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Diagnosticul de infarct miocardic acut (IMA) se bazează pe durerea toracică severă şi celelalte simptome (nelinişte, anxietate, paloare, transpiraţii), fiind completat de datele de laborator, electrocardiogramă şi tehnicile imagistice. Bolnavul cu IMA prezintă unele modificări sanguine nespecifice (creşterea numărului de leucocite şi a VSH) şi unele modificări specifice (creşterea cantităţii de enzime specifice muşchiului miocardic ca urmare a necrozei).
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
21 Octombrie 2019, 14:30

Vremuri... digitale: Orădenii care vor să ştie cum să se promoveze „pe net”, chemați la Digital Days, cu Mircea Bravo între speakeri

Vremuri... digitale: Orădenii care vor să ştie cum să se promoveze „pe net”, chemați la Digital Days, cu Mircea Bravo între speakeri SFATURI DE LA MIRCEA. Fără bunica din Chinteni, dar "înarmat" cu sfaturi utile, comediantul Mircea Bravo le va spune orădenilor cum să realizeze un conţinut care să devină "viral" pe reţelele de socializare
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Ajunsă la a treia ediţie, conferinţa Digital Days este organizată de agenţia orădeană de marketing digital Brandup Media.

Evenimentul se adresează celor care vor să afle cum se fac campaniile "deştepte" de promovare în mediul online, că sunt angajaţi ai unor firme, bloggeri sau curioşi. "În ziua de azi sunt şanse mari ca 80% dintre cei care lucrează oriunde să fie interesaţi de temele abordate", spune Adrian Domocoş, project manager Digital Days.

Online, cu cap

Organizatorii spun că evenimentul a luat naştere ca răspuns la un trend în continuă dezvoltare: digitalizarea. Scopul conferinţei este de a aduce împreună în primul rând specialişti în marketing digital şi entuziaşti sau profesionişti din acest domeniu, "pentru a împărtăşi cele mai bune idei, practici, inovaţii şi strategii, menite să le ofere progres şi dezvoltare în diversele domenii de activitate în care aceştia operează", mai subliniază organizatorul.

Digital Days, singurul eveniment dedicat exclusiv marketingului digital din vestul României, va avea loc pe 25 octombrie la Opera Events. Vor participa 11 speakeri de top la nivel naţional, cu experienţă în cadrul unor branduri cunoscute.

Lista vorbitorilor de anul acesta este deschisă de comediantul Mircea Bravo, pe numele său real Mircea Popa, tânărul cunoscut de o ţară întreagă datorită clipurilor sale funny postate pe reţelele de socializare, cu care a adunat sute de milioane de vizualizări. Originar din Beclean (Bistriţa Năsăud), Mircea a studiat Dreptul la Cluj, însă a fost mai atras de comedie şi de oportunităţile pe care mediul online le oferă.

Omul şi milioanele

Datorită filmuleţelor amuzante conepute pe diverse teme - de la cum să-ţi prezinţi iubita bunicilor până la tot felul de farse cu poliţişti -, Mircea Bravo a devenit un star al internetului, dezvoltându-şi o companie de publicitate neconvenţională.

A făcut clipuri pentru branduri recunoscute şi chiar pentru NATO, dar a dat dovadă şi de simţ civic. Alături de haioasa băbuţă din Chinteni, în mai, a realizat videoclipul "Aşa a zis bunica!", prin care tinerii erau îndemnaţi să iasă la vot, la alegerile europarlamentare. Doar pe Facebook, clipul a strâns peste 10 milioane de vizualizări.

"Mircea nu este o întâmplare şi nu a devenit unul dintre cei mai importanţi, cunoscuţi şi iubiţi vloggeri din România din pur noroc. Are în spate o strategie pe care şi-a conturat-o extrem de bine, iar în cadrul conferinţei Digital Days va vorbi despre modul în care putem să ajungem să creăm conţinut video viral şi care sunt trick-urile folosite în realizarea video-urilor sale care l-au făcut atât de cunoscut", spune Adrian Domocoş.

În trend

Între ceilalţi speakeri se numără Alexandru Negrea - social media marketing expert, Alexandra Cernian - profesor, trainer şi senior consultant, Nansi Lungu - behavior analyst @Bitdefender, Sorin Sfetcu - manager @Google, Sebastian Văduva - director Griffiths School of Management & IT, Elena Badea - managing partner Valoria şi Tudor Galoş - senior business consultant.

Printre temele abordate vor fi social media marketing, viral marketing, artificial intelligence, psihologia digitală, content marketing, etică şi confidenţialitate.

Conferinţa va începe la ora 8.30 şi se va încheia la ora 17.30, programul fiind împărţit în patru sesiuni principale compuse din prezentări, momente interactive, concursuri, chestionare şi  momente de networking. Separat, vor fi ţinute şi două workshop-uri, pe 26 octombrie, de către Alexandru Negrea, prezentat ca fiind "unul dintre cei mai importanţi consultanţi şi traineri de social media marketing din România, respectiv de către Elena Badea, managing partner la Valoria, companie care oferă servicii de training, consultanţă şi soluţii de management.

Un bilet la Digital Days costă 49 euro, cu acces la toate sesiunile conferinţei, plus coffee break şi premii din partea sponsorilor, în timp ce un bilet VIP, care include locuri mai bune, plus un prânz, costă 99 euro.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.3224 RON
  • 1 EUR = 4.7667 RON
  • 1 HUF = 0.0142 RON