URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 23 APRILIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Nu credeam că se vor putea mobiliza 15.000 de oameni în acțiunea intitulată Misiunea Grivei, prin care se cer condiții mai bune pentru câinii abandonați și pentru sterilizarea lor. Iată că inițiativele cetățenești încep să capete forță și consistență. Poate n-ar fi fost lipsit de interes să se ceară și sterilizarea stăpânilor care-și abandonează animalele de companie...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Săptămâna trecută, înainte ca lucrările de 70 milioane de euro derulate la Aeroportul Oradea să se încheie (apropo, va fi un şoc diferenţa!), suspansul privind utilitatea lor s-a risipit: CJ Bihor şi Primăria Oradea au bătut palma cu LOT şi cu HiSky.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți de noul proiect de realizare a unui drum nou între Paleu și Șoseaua Borșului, contestat de unii locuitori din Oncea?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Camera Deputaţilor a adoptat recent un proiect de modificare a legislaţiei în vigoare, prin care se prevede, în esenţă, că instanţele judecătoreşti nu vor mai putea reduce din oficiu onorariile achitate de justiţiabili avocaţilor, ci doar la cererea părţii adverse. 
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
29 Mai 2018, 17:39

Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO)

Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) PIAŢETA CRIŞUL. Schimbarea managementului Crişul Shopping Center a coincis cu refacerea piaţetei din faţa clădirii "navei-amiral" a comerţului socialist, actuala înfăţişare a locului public stimulând noua conducere a unităţii să-i schimbe înfăţişarea şi pe dinăuntru
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) ATRACŢIE LA... PERETE. Fântana-cascadă amenajată la parter pe peretele dintre scările rulante şi spaţiile centrale a devenit, în sine, o atracţie pentru clienţi. Semn că fostul magazin universal tinde să capete şi caracteristici de mall
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) SPLENDORI. Una dintre noutăţile de la parterul Crişul este magazinul Splendor, unde cunoscătorii pot să admire şi, fireşte, să cumpere ceasuri de marcă şi accesorii
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) O BIJUTERIE DE MAGAZIN. Chiar dacă, aşa cum se spune, un giuvaer străluceşte şi în miezul nopţii, bijuteriile expuse la Ilex Gold sunt puse şi mai mult în valoare prin sistemul de iluminare anume centrat asupra lor
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) PENTRU DOAMNE. Magazinul Edifice de la parterul Crişul Shopping Center oferă genţi şi poşete din piele pentru doamne, care şi le pot asorta pe loc cu noi bijuterii
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) PENTRU ÎNTREAGA FAMILIE. La etajul I a fost deschis un magazin Pepco, dar conceptul e uşor diferit faţă de unităţile din alte locaţii, cu o gamă mai variată de articole
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) CE-I BUN RĂMÂNE. Schimbările nu au însemnat renunţarea la magazinele frumos amenajate şi cu mărfuri de înaltă calitate. Ca atare, magazinul Jolidon a rămas la etajul II, iar la III se află Crişul Shoeland, care oferă cea mai mare concentrare de încălţăminte din piele din comerţul orădean
Crişul în întinerire: Din iniţiativa noilor proprietari, Crişul Shopping Center din Oradea îşi schimbă înfăţişarea (FOTO) CE-I BUN RĂMÂNE. Schimbările nu au însemnat renunţarea la magazinele frumos amenajate şi cu mărfuri de înaltă calitate. Ca atare, magazinul Jolidon a rămas la etajul II, iar la III se află Crişul Shoeland, care oferă cea mai mare concentrare de încălţăminte din piele din comerţul orădean
0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Cu un an înainte să împlinească "venerabila" vârstă de 40 de ani, fostul magazin universal Crişul din Oradea, dat în folosinţă în 1979, cu o suprafaţă de peste 18.000 metri pătraţi şi 50 de raioane, începe să-şi înnoiască înfăţişarea.

Schimbările au fost declanşate de noul proprietar, firma Sapient Management, care şi-a propus să repună în valoare centrul comercial aflat în inima oraşului.

Să fie lumină!

Mall-urile moderne nu sunt neapărat un concurent, pot fi şi un model. La finele anului trecut, după ce a preluat pachetul majoritar de acţiuni, noul proprietar al Crişul Shopping Center a decis să-i păstreze profilul, dar să-i schimbe ţinuta şi să-i ridice nivelul.

Între primele schimbări au fost renunţarea la chiriaşii cu mărfuri fără pretenţii de calitate şi, poate neaşteptat, dar binevenit, anularea unor amenajări făcute la începutul deceniului, când tavanele originale au fost dublate cu unele din rigips, în onduleuri zugrăvite în culori ţipătoare, precum şi desfiinţarea pereţilor de rigips care au obturat la etaje ferestrele dinspre strada Republicii şi bulevardul Magheru. Rezultatul este evident: mai multă lumină naturală!

Plus de eleganţă

Concomitent, din decembrie până acum, cea mai mare parte a spaţiilor de la parter au fost populate cu chiriaşi noi şi recompartimentate. Astfel, din holul principal a dispărut "toneta" unei firme de creditare nebancară, a fost realizată o cascadă-fântână pe peretele dintre scările rulante şi spaţiile comerciale, unde au apărut magazine noi şi elegante.

Conceptul general a fost modificat astfel că nu mai există vechile "raioane", fiecare magazin fiind delimitat prin pereţi de sticlă. A fost deschis un magazin Splendor, cu ceasuri şi accesorii de marcă (Fossil, Tommy Hilfiger, Michael Kors, Swarovski ş.a.) şi două noi magazine de bijuterii şi accesorii - Ilex Gold şi Edifice.

În acelaşi timp, la parter a fost păstrat magazinul propriu de produse cosmetice (gamele Giorgio Armani, Dolce & Gabbana, Caroline Herrera, Bourjois, Max Factor etc.), precum şi papetăria cu produse Pelikan şi Herlitz şi jucării marca LEGO. Tot la parter a fost deschisă şi o cofetărie-cafenea, Savor, cu cafea de cea mai bună calitate şi o gamă foarte bogată de prăjituri şi torturi.

La primul etaj a fost deschis un magazin Pepco, cu confecţii "pentru întreaga familie", foarte bine aprovizionat, la etajul II au fost păstrate magazinele de confecţii şi lenjerie pentru femei şi bărbaţi, plus cunoscutele Braiconf şi Cozacone, iar la II magazinul de încălţăminte propriu, Crişul Shoeland, cu cea mai mare varietate de modele din piele.

Birouri şi... joacă

O parte semnificativă a etajului IV este ocupată în prezent de o mare firmă specializată în IT (cu 600 de angajaţi), iar alte spaţii, atât comerciale, cât şi pentru birouri, sunt în continuare oferite spre închiriere.

De altfel, alături de aceste spaţii de la etajul IV există şi unul dedicat... copiilor: un loc pentru joacă, anume amenajat, dar care poate găzdui inclusiv petreceri pentru copii.

Eveniment special de 1 iunie

De altfel, de 1 iunie, cu ocazia Zilei Copilului, Crişul Shopping Center a pregătit, în premieră, şi un program special, dedicat micuţilor, adolescenţilor şi chiar studenţilor, cu concursuri de puzzle, desene şi ateliere de nutriţie şi de creaţie florală, însoţite de o campanie de reduceri de preţuri la jucăriile din gama Herlitz şi la florăria K & K Flower Design.

Toate activităţile oferite de 1 iunie vor fi găzduite la etajul I al centrului comercial şi se vor desfăşura pe toată durata orarului obişnuit de funcţionare, de la ora 10:00 la ora 21:00. Poftiţi, aşadar, la Crişul!

(Advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
3 Comentarii
Supermarket ???
Lipseste mult un supermarket de calitate...la subsol e acum un jeg foarte prost aprovizionat, cu rafturi in general goale, personal insuficient...Proprietarul ce parere are ?
Postat 29 Mai 2018, 21:26 de BlackCrow
neinteresant loc pt shopping
exteriorul magazinului arata ultra oribil, geamurile sunt dezgustatoare, ar trebui explodat tot si reconstruit din nou. pe mine nu m-a convins sa merg sa vizitez acest loc dupa ce prezentare ati facut in articol.
Postat 29 Mai 2018, 18:35 de roger
birouri
Buna ideea cu birourile. Poate ar fi mai rentabil decat spatiile comerciale. Ca sincer nimeni nu zice azi merg la C..... sa-mi cumpar pantofi sau jeansi ci mai degraba la L.... .
Postat 29 Mai 2018, 18:09 de Christa
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6712 RON
  • 1 EUR = 4.9758 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON