Compania de Apă Oradea a lansat săptămâna trecută o nouă campanie de lămurire a localnicilor din Biharia să încheie contracte individuale de furnizare a apei. După şantajul cu sistarea serviciilor şi intentarea unor procese, în lipsă de alte argumente CAO a pus de-o campanie în presă.
Sătenii s-au trezit marţi dimineaţă cu trei maşini de "activişti" ai Companiei, în frunte cu directorul comercial Claudiu Pop, bântuind pe străzi cu munca de lămurire. Respectivii s-au dus peste babele din comună însoţiţi de reporterii cotidianelor Jurnal bihorean şi Bihari Naplo.
Descinderea nu doar că a fost ţinută în secret, pentru ca la întâlnire să poată participa doar presa aflată sub contracte de publicitate cu Compania, dar n-au fost anunţaţi nici măcar localnicii, aşa cum ar fi fost normal. Cum nu se făcea ca jurnaliştii să scrie împotriva clientului lor, sătenii s-au trezit pictaţi a doua zi în gazete drept cei mai "Geza-contra" din toată zona metropolitană.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.