Unii petrec toamna pe cai mari. Dar nu ai lor. Pentru a promova festivalul Toamna Orădeană, directorul Casei de Cultură Oradea, Flavius Bunoiu (foto), şi-a tras, printr-un parteneriat cu un dealer de autoturisme, un Mercedes de ultimă generaţie (detaliu).
Pe pliantele de promovare, autoturismul este prezentat ca fiind "maşina oficială" a festivalului, asta însemnând probabil şi că trebuia pusă la dispoziţia invitaţilor şi a vedetelor care au venit la festival, iar apoi returnată.
Doar că până acum numai Bunoiu a fost văzut conducând mândru prin oraş, zi şi noapte, maşina inscripţionată cu logo-ul Toamnei Orădene. Bihorel apreciază că, în felul acesta, merţanul are o mare hibă: fiind o maşină foarte joasă, nu mai încape sub ea căţeaua oltenească care de obicei se leagă de ţeava de eşapament.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.