Amplasat în Lotus Center, aparatul a înregistrat "decibelii" colindătorilor, iar compania multinaţională va dona, la finele campaniei, o sumă de bani pentru fiecare colind, sumă ce variază în funcţie de decibeli. Astfel, cu cât grupul de colindători a fost mai numeros ori mai gălăgios, iar colindul mai intens, cu atât donaţia va fi mai mare. Donaţiile Coca-Cola sunt direcţionate către fundaţia Inocenţi, care are drept misiune ajutarea copiilor instituţionalizaţi şi cu dizabilităţi.
Inedita acţiune derulată de Coca-Cola la Oradea face parte din campania "Motive să credem" iniţiată de companie. Scopul campaniei este de a căuta motive pentru a crede într-o lume mai bună, dar şi de a-i face pe români să facă o faptă bună într-un mod simplu: colindând. De aceea, automatul de colinde a trecut prin mai multe oraşe ale ţării, pe lângă Oradea: Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Ploieşti, Braşov, Craiova şi Timişoara.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.