URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 20 AUGUST 2019

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Toată lumea se distrează, numai Bolo defrişează. Ca să poată face pasajul de pe Magheru, 26 de arbori cad sub drujbele Edilului, stârnind o întreagă revoltă în rândul ecologiştilor amatori, amatori de PSD şi UDMR... Problema mare este că, la cum se relaxează Bolojan în concediu de 10 ani, vom serba vacanţa mare mereu prin muncă.
Zic şi eu
Adrian Cris
Dacă am fi avut o opoziţie profesionistă, integră şi îndrăzneaţă, 10 august 2019 nu ar fi găsit la cârma României netoţii şi ticăloşii care o cangrenează de atâta amar de vreme. Pe 26 mai, mobilizarea la urne a românilor a zdruncinat cele trei PSD-uri, pe cel al lui Liviu Dragnea, al Vioricăi Dăncilă şi al tuturor baronilor roşii, pe al lui Tăriceanu şi pe al lui Kelemen Hunor (căci, să nu uităm, putreziciunea nu ar fi fost desăvârşită fără acest partid etno-business). Dar Ciuma Roşie a rămas.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
La Untold trebuie să te obişnuieşti rapid cu marea frustrare că nu poţi fi în toate locurile în acelaşi timp. Dacă ai venit doar pentru anumiţi artişti, e simplu, mergi să-i vezi şi gata. Dacă dimpotrivă, vrei să vezi cât mai multe, ai o mare provocare. Nu numai suprapunerea orelor este o problemă, ci şi timpii de deplasare de la o scenă la alta. Când în festival sunt 90.000 de oameni pe seară, mişcarea e anevoioasă.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveţi despre necesitatea construirii şi modul în care se va realiza viitorul pasaj subteran Magheru, care va lega pe sub bulevard Aleea Ştrandului de Pacul Traian?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, în data de 26 iulie a fost publicată în Monitorul Oficial Legea nr. 152/2019 pentru modificarea Codului rutier. Pe lângă modificările aduse procedurii de suspendare a dreptului de a conduce în cazul săvârşirii unei contravenţii, noua lege aduce şi modificări cu privire la sancţiunile aplicabile în cazul cercetării pentru comiterea unor infracţiuni la regimul rutier.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Tratamentul cardiopatiei ischemice este individualizat pentru fiecare pacient, ţinându-se cont de felul de viaţă, factorii de risc, gradul de incapacitate al bolnavului, stresurile specifice fizice şi emoţionale care precipită disconfortul toracic cu apariţia anginei, medicul fiind singurul care poate recomanda planul terapeutic. Acesta trebuie să cuprindă mai multe etape.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Din păcate, cinematografia şi oamenii neinformaţi perpetuează o serie de mituri care impun o stigmă asupra bolnavilor şi asupra celor cu afecţiuni psihice. Un schizofrenic este confundat des cu cei cu personalitate multiplă, cu criminalii în serie, cu cei malefici şi răi, gata de violenţe inimaginabile. Adevărul este, însă, altul...
15 Aprilie 2019, 22:13

Tramvaiul Siemens a fost mutat cu greu spre depou. Circulaţia tramvaielor a fost reluată în Nufărul (FOTO / VIDEO)

Tramvaiul Siemens care a deraiat luni, în jurul orei 18, lângă podul de peste Peţa din cartierul Cantemir a fost pus pe şine şi mutat, cu câteva minute înaintea orei 22, pe liniile care duc spre depoul OTL. Astfel circulaţia pe relaţia Parcul 1 Decembrie – Nufărul a fost reluată.

Echipele de intervenţie ale OTL au reuşit să fixeze pe linii garnitura deraiată în jurul orei 21.30. Ulterior, cu o viteză foarte mică, tramvaiul a fost dus să ia curba spre depoul societăţii locale de transport în comun.

Astfel, a fost degajat traseul principal pe care cele câteva tramvaie care aşteptau au şi început să circule.

Garnitura Siemens a fost deplasată cu viteză foarte mică fiindcă exista riscul ca roţile celui de-al patrulea portal să iasă din şine la întretăierea acestora.

Aflaţi la faţa locului, directorul general Viorel Pop şi directorul tehnic Adrian Revnic au confirmat că la originea incidentului a stat macazul vechi din dreptul Peţei, care s-a activat într-un moment în care nu ar fi trebuit să o facă, aruncând practic de pe direcţia corectă ultimele roţi ale tramvaiului.

Intervenţia pentru repunerea pe şine a tramvaiului a durat circa trei ore şi jumătate. "A fost într-un unghi foarte dificil, de aceea a durat atât. Curba (n.r. - pe care au fost împinse ultimele roţi ale tramvaiului) este spre dreapta, în timp ce tramvaiul se deplasa în faţă. Boghiul respectiv a fost solicitat şi are nişte lonjeroane care s-au deformat un pic şi nu mai au aceeaşi planeitate. A fost greu să le punem la loc. A fost vorba de o intervenţie complexă", a precizat Adrian Revnic.

În urma incidentului de luni seara, garnitura Siemens a fost avariată, urmând a fi expertizată şi reparată.

În intervalul în care liniile au fost blocate, OTL a trimis în circulaţie două autobuze pe traseul Nufărul - Parcul 1 Decembrie. Tramvaiele care trebuiau să ajungă în Nufărul au fost redirecţionate spre alte zone ale oraşului, astfel încât să nu rămână blocate.

Citeşte şi:

Un tramvai Siemens a deraiat în Oradea, în cartierul Cantemir. Circulaţia este blocată! (FOTO / VIDEO)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.2575 RON
  • 1 EUR = 4.7284 RON
  • 1 HUF = 0.0145 RON