URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
29 Noiembrie 2012, 17:54

Victimele accidentului de luni au fost înmormântate: Micuţul Elias a fost îngropat în braţele mămicii sale (FOTO)

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Mai bine de o mie de persoane, rude, prieteni, cunoştinţe sau colegi, au participat joi după amiază la înmormântarea victimelor groaznicului accident petrecut luni seară pe şoseaua de centură a Oradiei.

La Capela Orăşenească din Cimitirul Municipal, lumea a început să se strângă încă dinainte de ora 15, anunţată pentru înmormântarea Roxanei Sărătoc şi a fiului ei, iar întreg platoul din faţa capelei a fost plin de lume, între care foarte mulţi tineri. Sicriul, acoperit, a fost înconjurat de apropiaţii tinerei, la căpătâi plângând-o soţul ei, alături de părinţii şi de sora Roxanei.

Într-o atmosferă apăsătoare, de jale tăcută, inclusiv pastorii neoprotestanţi de la Biserica Baptistă Speranţa, chemaţi să ţină slujba de înmormântare, au fost afectaţi de dramă, aceştia adresându-li-se în repetate rânduri membrilor familiilor celor două victime, în special soţului femeii de 25 de ani, Cristi, să nu-şi piardă speranţa şi să găsească tăria de a fi pozitiv, cu gândul la momentul revederii, "de-a dreapta Tatălui".

Un moment emoţionant a fost când unul dintre pastori a dat citire ultimului mesaj, de "iertăciune", pentru părinţii fetei decedate. "Am cel mai tare tată şi cea mai faină mamă din tot Universul", a spus, simplu, preotul, stârnind şi mai multe lacrimi.

Cel mai sensibil moment a fost însă chiar la finalul slujbei, când un alt pastor li s-a adresat celor prezenţi. "Poate vă întrebaţi unde este Elias. Elias este acolo unde este locul lui, în braţele mamei, dar mai mult decât atât, amândoi sunt în braţele Domnului", a spus el.

Sicriul a fost aşezat, apoi, într-o maşină funerară, care i-a dus pe cei doi la mormânt. Coloana s-a întins pe sute de metri, oamenii comentând îndelung despre şocul morţii celor doi. Roxana şi Elias au dispărut sub mormane de flori, acompaniaţi de cântece religioase, în partea nouă a cimitirului, vizavi de şoseaua de centură, nu departe de zona în care s-a produs accidentul în care cei doi şi-au pierdut viaţa.

După cum se ştie, Roxana, de 25 de ani, şi Elias Sărătoc, de numai 1 an, mamă şi fiu, au decedat luni seară, după ce femeia a pierdut controlul volanului şi a intrat frontal într-un TIR cu cisternă. Cei doi n-au avut nicio şansă, maşina lor fiind efectiv zdrobită de impactul devastator.

Poliţiştii rutieri iau în calcul mai multe variante, una dintre ele fiind că tânăra era preocupată de micuţ şi nu era atentă la drum când s-a petrecut nenorocirea. Totuşi, există posibilitatea ca accidentul să se fi produs şi în urma unei defecţiuni tehnice a maşinii, dar acest fapt va fi stabilit în urma efectuării expertizei tehnice, în curs de desfăşurare. Maşina în care erau cei doi a fost făcută bucăţi, iar piese din ea au fost aruncate zeci de metri.

Mai multe despre accident, în articolul: Accident teribil pe Centură. Un copil de un an şi mama lui au murit zdrobiţi sub un TIR (FOTO / VIDEO)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
81 Comentarii
nu judecati
CITESC SI AM LACRIMI IN OCHII NU JUDECATI PENTRU CA ARE CINE SA O FACA ,DOAMNE FERESTE DE ASA TRAGEDIE SA-TI MOARA SI SOTIA ,FICA E TRAGIC SINCER SI IMI PARE RAU PTR CEI CARE SUFERA .
Postat 07 Februarie 2013, 15:54 de andrei_cristi_01
suntem iconjurati de oameni fff rai
nu stiu cum puteti spune uni atatea prosti ,stau si ma gandesc voi chiar nu aveti suflet punetiva macar o segunda in situatia familiei prin ce suferinta trec.nu mai D-zeu poate sti cum s-a intamplat accidentu nu mai judecati pe alti uitativa prima data la voi si dupaia la alti .D zeu sa i odhichneaca in pace . familiei vreau sa i spun fiti tari in Dzeu
Postat 10 Decembrie 2012, 16:47 de dan
O MAMA
cand am auzit de acest accident de la o ruda instanataneu mi-au dat lacrimile (si sotul meu se numeste Cristian si am un baieletel de 1 an si 6 luni exact ca victima) Dumnezeule.....ce tragedie....ce importanta mai are cine este vinovat? o mamica si puiutul ei au plecat la ceruri iar sotul ( taticul) a ramas singur si fara familie intr-o fractiune de secunda......voi chiar nu aveti nici un pic de mila si compasiune? ....Dumnezeu sa ii ierte si sa ii odihneasca! si sa ii dea sotului multa liniste .alinare si mangaiere ca numai el stie cata durere are in suflet......n-am cunoscut familia respectiva dar eu zic ca nici un comentariu rautacios nu isi are locul ....cand auzi de o asemenea tragedie ramai fara cuvinte ............si au fost ingropati impreuna, puiutul in bratele mamei....Doamne...ma cutremur si mi-i se face pielea de gaina.......DUMNEZEU SA II ODIHNEASCA IN PACE!
Postat 07 Decembrie 2012, 11:05 de clau
imi pare rau
sunt tata a doi copilasi si sufletul imi plange si azi cand imi aduc aminte de tragicul accident.ca om,nu poti ramane indiferent la ceea ce s a intamplat.intr adevar a fost o neatentie,una platita prea scump.nu e corect.acest eveniment a avut acest impact social datorita faptului ca s a stins si un ingeras...nu conteaza ca era botezat sau nu.pana la varsta de un an sigur nu a pacatuit.nu mai aduceti in discutie religia.eu sunt ortodox, am multi prieteni pocaiti si,sincer,le respect solidaritatea,lucru rar la alte religii.spre exemplu,cunoscutii familiei indurerate au cumparat o masina barbatului ramas vaduv.cei care o hulesc pe ROXANA si pe pocaiti duc o mare lipsa de dragoste si oameni dragi pe langa ei.in loc sa fim buni parca ne dorim sa fim rautaciosi.Condoleante familiei.Ati pierdut doua persoane dragi dar Dumnezeu are in plus doi ingeri.Viata merge inainte.
Postat 06 Decembrie 2012, 01:35 de ionut
ce seamana se aduna !
verisorul vezi ca iubesti contrar lui D=zeu :))) sinucigas nu sunt ai lui D-zeu !
Postat 03 Decembrie 2012, 19:02 de sinucigasii =sacrifi
:))))
poftim tirul e vinovat ca trecea pe acolo si ca nu au fost parapetii , copilul traia dupa unii daca erau parapetii :))))) te ingrozesti cu asemenea bestii umane !
Postat 03 Decembrie 2012, 16:45 de :))))
O femeie nu are nevoie de atentia tuturor ca sa se simta speciala, ci de atentia persoanei pe care o
erata "Dumnezeu i a iubit atat de mult incat i a luat langa el.Sper ca aceste cuvinte sa va aline durerea sufleteasca.......................Condoleante."
Postat 03 Decembrie 2012, 16:03 de O femeie...
in bratele lui Dumnezeu
dumnezeu sai odihneasca in pace
Postat 03 Decembrie 2012, 15:54 de anonim
in bratele lui Dumnezeu
Ei,sunt acum in bratele lui Dumnezeu .FFiecareia ne vine randul,nu ne putem ascunde.Crisi,esti verisorul meu si vam iubit mult si pe tine si pe Roxi si pe ingerasul de Elias dar toti ne vom intalni acolo sus.Dumnezeu ia iubit atat de mult incat ia luat langa el.Sper ca aceste cuvinte sa va aline durerea sufleteasca.......................Condoleante.
Postat 03 Decembrie 2012, 15:50 de anonim
si a ucis copilul !!!
ce sa facem impotriva crimei, ce programe ne ofera statul impotriva acestor evenimente care ucid copii nevinovati ?
Postat 03 Decembrie 2012, 10:25 de a ucis un copil
cu lacrimi
Draga, botezul cu care ne botezam noi azi nu esre cel de dinaite de Iisus ci este botezul din Ioan 3,5. Deci nu spun ca nu-mi pare rau de aceasta tanara si de acest copilas si ca nu mi-as dori sa fie in Imparatia lui Dumnezeu dar daca crestinismul invata de la intemeierea lui ca trebuie sa se nasca toti din apa si din Duh, atunci ce sa mai iterpretam noi cuvantul ca este cuvant vesnic.
Postat 02 Decembrie 2012, 22:30 de nimeni
Popor creștin?
Măi, pe mulți dintre voi v-a lovit strechea - în forma ei cea mai gravă. Femeia a murit cu copil cu tot și vouă vă arde s-o călcați în picioare. Da, văd limpede acum, suntem într-adevăr un popor născut creștin, unde mila creștinească e la cote de... /R/A/H/A/T *. Pe cei care sunt atei îi înțeleg, atâta îi duce neuronul, acolo n-am pretenții, dar cei botezați creștinește în religia strămoșească ar trebui să știe mai multe dacă într-adevăr s-au născut creștini. Asta dacă nu cumva numai v-o udat la botez... că la ce scoateți pe orificiile cu pretenție numite guri dați dovadă de o mârșăvie demnă de afurisenie...
Postat 02 Decembrie 2012, 21:10 de Shogun
Domnul sa aiba mila
Toti cei care judecati/criticati si chiar o batjocoriti pe acea tanara mama, Domnul sa aiba mila de voi. Credeti ca lucrurile se intampla de capul lor? Credeti ca a fost un accident nefericit care se putea evita? Ce cred eu este ca in planul lui Dumnezeu asa i-a fost scris, si ei si micutului copilas. Este planul lui Dumnezeu si El stie cand trebuie sa plecam acasa, nu noi decidem , ci El, El e suveran, El decide cine moare si cine are viata. Ma rog sa binecuvanteze Domnul familia indurerata, sunt clipe grele, insa daca tanara, Roxana a fost credincioasa Domnului in viata ei, a scapat de chin si acum se bucura....e intrun loc mai bun... Domnul Dumnezeu sa aiba mila de noi de toti. E trist cum gandesc unii, vai de noi suntem, vai de noi....praful se va alege daca nu ne intoarcem inspre Dumnezeu....
Postat 02 Decembrie 2012, 20:32 de anonim 2012
ce mama buna sunt eu am maini si in fata si in spate, perfecta !
o intrebare logica daca erau in spate trei gemeni cate maini mai avea ? ca ea sunt o gramada , sa nu ne mai miram de nimic , sunt rece la asemenea evenimente .
Postat 02 Decembrie 2012, 11:43 de vai de capul ei
ce mama buna sunt eu am maini si in fata si in spate, perfecta !
o familie dezorganizata care nu stiu planifica si respecta niste reguli , oricum tipa era o salbatica pe cat de blanda o vad unii, nu mai spuneti isi iubea copilul, o proasta nu cunoaste iubirea decat riscul , nu stie anticipa urmarile care pot surveni in urma riscului provocat, ce mama buna sunt eu am maini si infata si in spate, perfecta ! har divin demn de de o salbatica in toata splendoarea prostiei :))))) saracul copil !
Postat 02 Decembrie 2012, 11:41 de vai de capul ei
dar si copii trebuiesc sacrificati ?
prostime se sacrifica vad viata pe pamand ca un iad ei cauta raiul si pentru asta trebuie sa se scarifice dar si copii trebuiesc sacrificati ? sa ne feresca D-zeu de prostime, amin ! unde duce lacomia si prostia uneui cuplu o mama nu umbla singura cu copilul nici la 4 ani la distante mari !!!!!
Postat 02 Decembrie 2012, 11:29 de o intrebare ?
Pseudo-dogmaticienii să citească sursele primare
Mă întreb și eu, ca om simplu din popor: de unde o fi început creștinismul? De la Cristos, că de aici îi vine numele, nu? Bine, Cristos este tot una cu Isus din Nazaret, nu? Cam așa zice la Sfânta Carte, adică în Biblie. Citesc în Biblie despre Isus, despre sfinții apostoli, apoi despre sfânta biserică și toate cele. Nici măcar o singură dată nu reușesc să citesc despre copii care sunt botezați. Adulți botezați, asta văd, dar copii, nici pomeneală. Așa că, preacuviosule "nimeni", las-o mai moale cu logica dumitale dogmatică, nu de alta dar nu zice nicăieri în Sfânta Biblie că se duc copiii în iad dacă nu-s botezați. Dar ce? Tâlharul de pe cruce fu botezat? Nici vorbă, și totuși Mântuitorul i-a zis că va fi cu el în rai, nu? Te pomenești că dumneata știi mai multe decât Mântuitorul... Copilașul mort în accident se duce unde vrea Mântuitorul să se ducă, nu unde zici matale și alții habotnici. Iar dacă la Sfânta Carte se zice că mult iubit-a Domnul nostru pe copii și i-a cerut la Sine (de botez nici pomeneală), atunci eu zic că un pic de smerenie nu-ți strică, nici dumitale, nici turmei/haitei specializată pe bigotisme.
Postat 01 Decembrie 2012, 23:51 de Shogun
lavi nu ne stresa cu nevolnicia ta la volan
oricine, oricine, oricine are carnet de sofer aici e o problema nationala , nu e de glkumit, pakat de copilas un dulce de prichidel, capul sus barbate vine altul !
Postat 01 Decembrie 2012, 23:50 de hai mai :))))
pt toti
DA a zis Iisus ,, Lasati copii sa vina la Mine ,, si unii parinti fac invers adica i opresc de la botez si daca mor nebotezati merg la ghebosu , ca binecuvantarea nu e botez. iar botezul lui Iisus nu era pt iertare de pacate ca El nu are pacate doar e DUMNEZEU si noi nu ne botezam cu botezul lui Ioan. DECI PRIN BOTEZ apartii familiei Dumnezeiesti devii copil al lui Dumnezeu. Imi pare rau de cei doi dar mai rau imi pare ca au mers la cornilescu.
Postat 01 Decembrie 2012, 21:22 de nimeni
Gunoaie subumane
Extraordinar ce gunoaie de materii organice structurate sub formă de ființe umane comentează pe acest site... vi-l meritați pe Gigi Becali, australopiteci amărâți ce sunteți. Și încă mai invocați religia - niște cadavre umblătoare care se agață de Ortodoxie comentează împotriva pocăiților... în 2012. Așa ceva nu mai vezi decât în triburile africane care se măcelăresc reciproc din lipsă de ceva mai bun. Gigi Becali e ortodox cât sunt eu șintoist, iar voi, răblăgiților la minte, sunteți copia fidelă a oierului a cărui intelijență se află într-o relație invers proporțională cu banii pe care, din păcate, îi are... făcuți - încep să văd asta la modul concret - pe seama unor "prostyyy" "ce se naște din..." "maimuțe" ce nu știu scoate pe bot decât "marsss dreakului de..." că ortografia de clasa a doua (scrierea cu unul sau mai mulți i) le e complet străină.
Postat 01 Decembrie 2012, 20:53 de Shogun
is curioasa cine nu a gresit niciodata la volan?
nu as dori ca sa fie cineva in situatia familiei care trece prin mare durere....dupa cum se vede din comentariile multora, sunteti multi care nu aveti nici o rusine si respect...nu e vb ca sunt pocaiti...e vb de o mare tragedie...care dintre voi nu ati gresit la volan niciodata? copilul a plans si ea s-a intors la el si in clipa aia a pierdut controlul volanulu...nu inteleg de ce multi o considerati criminala...da e o greseala fatala dar de unde stii ca maine nu vei face si tu o greseala fatala? daca nu aveti ceva bun de zis mai bine nu ziceti/scrieti nimic...sa nu uitati ca fiecare da socoteala pt faptele lor....Dumnezeu ne vede pe toti...
Postat 01 Decembrie 2012, 20:25 de Lavi
neatentia stupida a unei proaste a luat o viata
CENZURAT
Postat 01 Decembrie 2012, 20:08 de prostyyyy
vorbe goalee!
VORBITI MULT SI DEGEABA::MAI BINE V-ATI OCUPA TIMPUL KU ALTCEVA K AR FOLOSII LA CEVA! SAU CE-I DINTRE CEI CARE COMENTATI KUMVA VA-R PLACEA SA SCHIMBATI LOCURILE:... VAD K NU VIE BINE ASA:::???ATUNCII SA VA VAD IO CARE MAI ARE TUPEU SA COMENTEZE K NU E DE COMPETENTA VOSTRA ORICUM ::VA DEPASESTE!SA VA FIE RUSINEEE E PUTIN SPUS DAR NU VREAU SA MA COBOR LA NIVELUL VOSTRU ,,,,,...HAII PAAA...!!!
Postat 01 Decembrie 2012, 16:43 de ana
Exista Binecuvantarea copiilor
Si in bisericile neoprotestante exista binecuvantarea copiilor, conform Bibliei: Marcu 10, 13-16: Copilaşii. 13 I-au adus nişte copilaşi ca să Se atingă de ei. Dar ucenicii au certat pe cei ce îi aduceau. Mat 19.13; Luc 18.15; 14 Când a văzut Isus acest lucru, S-a mâniat şi le-a zis: „Lăsaţi copilaşii să vină la Mine şi nu-i opriţi; căci Împărăţia lui Dumnezeu este a celor ca ei. 1Cor 14.20; 1Pet 2.2; 15 Adevărat vă spun că oricine nu va primi Împărăţia lui Dumnezeu ca un copilaş, cu niciun chip nu va intra în ea!” Mat 18.3; 16 Apoi i-a luat în braţe şi i-a binecuvântat, punându-Şi mâinile peste ei. Deci Isus si-a pus mainile peste copii si i-a binecuvantat
Postat 01 Decembrie 2012, 16:18 de Ioan
usor sa judecati
Sunt foarte socata de comentariile de mai jos...e o tragedie foarte mare pt fam. aceasta si voi nu aveti altceva de facut doar sa judecati...multi din voi presupuneti multe lucruri si e usor sa arati cu degetu la pocaiti...faptul ca copilu nu a fost botezat nu e o problema, botezul la pocaiti se face cand esti matur si cand stie persoana respectiva ce face, la pocaiti copii se duc la binecuvintare cand sunt mici, asta e asemanator cu botezul la orthodocsi...un accident se poate intampla la oricine, asta nu e crima, nu ati fost in masina in momentul acela sa stiti ce se intampla asa ca nu cred ca e bine sa judecati... Condoleante familiei si sa ajute pe Cristi sa treaca prin greutatile astea ca numai bunul Dumnezeu poate face asta. God Bless!
Postat 01 Decembrie 2012, 15:44 de socata
cum poate o mama sa si ucida pruncul ?
CENZURAT
Postat 01 Decembrie 2012, 15:02 de cum ?!!!!!
Stergeti comentariile cu titlu cu tot
Stimată redacție, nu ajunge să cenzurați mesajele - român titlurile care sunt la fel de inumane, dovadă stă cel scris de nemernicul de "auuuuuuuuuuuuuuuuuuu", un limbric ce eliberează prea mult dioxid de carbon în atmosferă împreună cu o imensă cantitate de... sulf (asta ca să nu-i zic altfel).
Postat 01 Decembrie 2012, 14:53 de Shogun
Speranta, nadejde...
Micutul Elias cu siguranta va face parte din ostile ingerilor ceresti ai Domnului.Va fi cu siguranta cel care va veghea asupra celor ramasi aici, pe Pamant.In mod sigur nu-si va parasi nici mama.Bunatatea Domnului este nemarginita,vor fi impreuna si de acolo din inaltul cerurilor vor veghea asupra celor dragi.In urma cu aproape 24 de ani mi-am pierdut un fiu de care sunt sigur ca vegheaza asupra mea si a fratilor lui si a celor care l-au dorit atat de mult,probabil ca Domnul l-a iubit si mai mult decat noi, luandu-l la El.Sunt sigur ca ne pazeste si ne fereste de ce-i rau. Sunt sigur ca face parte din ostile ingerilor Domnului desi si el a murit nebotezat cu toate ca eu sunt ortodox.Ce vina sa aiba niste prunci nevinovati care n-au apucat sa fie botezati ? Astea-s povesti ortodoxe.Copiii acestia au fost zamisliti in pantecele mamelor lor cu ajutorul Domnului.Sufletele lor care le-au parasit trupurile nu pot fi decat ale Domnului.Dumnezu sa ajute pe cei ramasi de Elias si mama lui sa treaca peste aceasta grea incercare !
Postat 01 Decembrie 2012, 14:41 de Petre
mai terminati va cu jelitul ca nu este permisul auto pentru orice , nu va e rusine !
mai terminati va cu jelitul ca nu este permisul auto pentru orice , nu va e rusine ! sa faci asa ce !! toata lumea conduce spre moarte cand vrea si pe cine vrea !
Postat 01 Decembrie 2012, 14:41 de mai terminati va cu
@nimeni @mizerilor @ana
Domnul Mizerilor si Domnul Nimeni... uita-te tu in gradina ta si mizeria din ea inainte sa judeci a lui vecinul. Fiecare are libertatea sa creada in ce religie vrea. Respecta religia si decizia fiecaruia. Cine suntem noi sa le zicem si sai judecam cand sa-si boteaza copilul? Ii treaba lor ce fac si cum isi traiesc viata. Daca tu crezi intrun fel sau altul ii ok implica in familia ta. Ii un sot tanar care a ramas singur fara cei mai dragi. Nu imi pot imagina durerea / golul / rana din sufletul lui chiar daca ANA tu crezi ca el pare cam resemnat deja :( ce rai putem fi... Cand pierzi pe cineva drag parca esti intro panica si ce se intampla parca nu ii adevarat... ce vrei sa faci sati pierzi mintile sa te arunci de pamant? Cu ce rezolva asta? sa arati oamenilor cat de ranit esti? Ana draga, nu iti doresc sa treci prin asa tragedie niciodata... ii bine sa ne tinemi gura ca nu stim niciodata cand se intoarce roata. Cristi, May GOD keep you & your family strong during this dificult times. You are in our thoughts and prayers.
Postat 01 Decembrie 2012, 10:48 de MCZM
Stergeti comentariile
Stimată redacție, vă rog să închideți secțiunea comentarii de la acest articol. Apar din nou comentarii ale unor primate de tip gigibecalian precum păduchele ce semnează "mizerilor". Acești neica-nimeni ar trebui bătuți cu nuiaua la fundul gol în piața publică, nu lăsați să-și verse dejecțiile pseudo-mintale pe net.
Postat 01 Decembrie 2012, 09:19 de Shogun
.
Condoleanta familiei..
Postat 01 Decembrie 2012, 08:58 de K.r
va tocati copii, ii ucideti dupa bunul plac ?
CENZURAT
Postat 01 Decembrie 2012, 00:02 de mizerilor
Important !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=8SbUC-UaAxE , uitati-va la acest link si dupa aia puteti sa comentati cat vreti !!!
Postat 30 Noiembrie 2012, 22:54 de Dinu
Atentie sporita
Da, e pacat ca s-au pierdut vieti omeneste dar acesta ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru toti conducatorii auto: atentie maxima atunci cand sunteti la volan; nu trebuie sa va intereseze nimic altceva decat sofatul; din pacate Politia Romana nu e in stare decat sa stea la radar, nu poate sa patruleze pe sosele, unde se intampla adevaratele probleme din trafic. Nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost daca nu era un TIR, ci o masina normala, ar fi murit mai multi oameni din cauza neatentiei, imi pare rau sa o zic, dar acesta e adevarul
Postat 30 Noiembrie 2012, 22:27 de Mone Alex
@nimeni
Este greu de imaginat prin ce trece tatal si sotul in aceste momente, dar domnule nimeni nu este cazul sa ne explici cum sta problema cu botezul. Isus a spus: 'Lasati copilasii sa vina la mine!'. Isus avea 30 de ani cand s-a botezat si toti ucenicii Lui erau la o varsta matura cand au facut acest lucru, iar botezul nu are legatura cu nimele.
Postat 30 Noiembrie 2012, 21:55 de radu
?!?!?
O clipa de neatentie platatita mai scump decat trebuie....conduc foarte mult si sa nu imi zica nimeni ca toti cei care ati postat aici sunteti perfecti la volan........ DUMNEZEU SA-I IERTE ..si pe cei vii sa-i ajute. PS Sunt si eu tata si ma doare sufletul pt aceasta familie..... SINCERE CONDOLEANTE
Postat 30 Noiembrie 2012, 21:43 de AAA
pentru toti
Da, totul se petrece din ingaduinta lui Dumnezeu, dar, copilul nebotezat nu poate fi la DUMNEZEU. IOAN 3,5. Cel ce nu se naste din apa si din Duh nu intra in imparatia lui Dumnezeu. Deci el nu apartine familiei, imparatie, lui Dumnezeu tocmai din cauza parintilor lui. Pui nume copilului pt a apartine cuiva , unei familii,nu lasi un copil sa si aleaga numele care vrea si cand vrea ci ai tu grija ca el sa apartina familiei tale iar Botezul asta e, apartenenta persoanei tocmai lui Dumnezeu, prin grija parintilor copilul trebuie repede botezat. Deci Botezul se face pentru ca sa arate cui apartinem si pentru iertarea pacatului stramosesc.. Domnul sa aiba mila de noi toti.
Postat 30 Noiembrie 2012, 21:28 de nimeni
ce trist.
Dumnezeu să-i odihnească !!!!!!!!!!!!!!!! iar celor ramasi să le de-a putere să treacă peste aceasta suferință. Legat de soțul ramas, poate nu stiiati ca bărbați uneori par ok, dar in interiorul lor poarta toata durerea, mai mult decat vă puteți voi imagina. ( Opriți-vă din comentari stupide si răutăcioase, și să nu lase Dumnezeu și peste noi așa o durere că nu stiu unde vom sfarși multi...poate la spitalul 6)
Postat 30 Noiembrie 2012, 18:00 de ce trist,
ce sa zic
Deci daca ziarul, care asta e treaba lui, sa informeze, e gunoi, atunci biserica care a dat live de la inmormantare si tine un film de aproape o ora pe site, ce e?
Postat 30 Noiembrie 2012, 17:11 de CD
victimele accidentului provocat de cine ?
victimele accidentului provocat de cine ?
Postat 30 Noiembrie 2012, 16:39 de cine e de vina?
ebihoreanul-gunoi
Trebuie sa fii abject ca sa documentezi cu 36 de poze durerea cuiva.
Postat 30 Noiembrie 2012, 16:27 de AB
să nu taci niciodată din neglijenţă, din uşurinţă sau din laşitate.
să nu taci niciodată din neglijenţă, din uşurinţă sau din laşitate.
Postat 30 Noiembrie 2012, 13:43 de să nu taci niciodată
mesaj
eu zic ca au fost aproximativ 3000 de persoane, dar nu asta e important. Important este intradevar ca avem speranta revederii cu cei pe care i-am pierdut aici pe pamant! Cristi si fam. Moga sa stiti ca va purtam in rugaciunile noastre
Postat 30 Noiembrie 2012, 13:38 de tina
conducerea masinii permite sau nu dezvoltarea simturilor
oare conducerea masinii permite sau nu dezvoltarea simturilor de aparare a vietii copilului nostru , inevitabil toti ii vom ucide este doar o chestiune de timp? Viata pe primul loc.
Postat 30 Noiembrie 2012, 13:34 de conducerea masinii
era oare apta medical sa conduca ?
CENZURAT
Postat 30 Noiembrie 2012, 13:05 de era oare apta medica
REDACTIEI
Stimata Redactie, Solicit ca acele comentarii care contin caracter obscen si injurii la adresa celor implicati in accident sa fie blocate. Nu este posibil ca pe un site de ziar judetean sa fie permis un astfel de limbaj. Multumesc anticipat!
Postat 30 Noiembrie 2012, 12:59 de REDACTIEI
" nu judeca "
" nu judeca " opinia nu inseamna a judeca , judecatorul poate judeca conform legii in rest fiecare gandeste ce vrea cu privire la acest caz , judecatoria trebuia sa se autosesizeze din oficiu, asteptam cu sufletul la gura sa vedem care este realitatea faptelor criminale si delok de induiosat suflete care plang dupa moarte. Este vorba de viata unui copil, orice parinte poate lua viata cand doreste ?
Postat 30 Noiembrie 2012, 12:50 de " nu judeca "
era oare apta medical sa conduca
era oare apta medical sa conduca ?
Postat 30 Noiembrie 2012, 12:47 de ce medici inconstien
ca să nu fii judecat
Simplu..NU JUDECA CA SĂ NU FII JUDECAT. "Nu judecati, ca sa nu fiti judecati. Caci cu judecata cu care judecati, veti fi judecati, si cu masura cu care masurati, vi se va masura" (Matei 7, 1-2) Cu ce măsură măsurați, vi se va măsura (Marcu 4:24). Despre ceea ce nu se poate vorbi, trebuie să se tacă. Oamenii se grabesc sa judece spre a nu fi ei insisi judecati. Daca vei judeca oamenii, nu nu vei avea timp sa-i iubesti.
Postat 30 Noiembrie 2012, 12:31 de Nu Judeca
a venit pe lume sa moara in chinuri, Doamne fereste ne de prosty , amin !
CINSTÍ vb. v. adora, diviniza, idolatriza, respecta, ține, venera. Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta! liantul care te obliga MORAL (virtute ) te tine in viata NU VORBE , faptele conteaza "cel mai...., cea mai ..." ATENTIE mare !
Postat 30 Noiembrie 2012, 12:08 de saracul COPIL
a venit pe lume sa moara in chinuri, Doamne fereste ne de prosty , amin !
Sa nu ucizi! Sa nu ucizi! Sa nu ucizi! Sa nu ucizi! Sa nu ucizi! Sa nu ucizi! Sa nu ucizi!
Postat 30 Noiembrie 2012, 11:58 de saracul COPIL
a venit pe lume sa moara in chinuri, Doamne fereste ne de prosty , amin !
a venit pe lume sa moara in chinuri, Doamne fereste ne de prosty , amin !Cele 10 porunci: 1 )Sa nu ai alți dumnezei afara de Mine! 2) Sa nu-ți faci chip cioplit și nici un fel de asemănare a nici unui lucru din câte sunt în cer, sus, și din câte sunt pe pământ, jos, și din câte sunt în apele de sub pământ! 3) Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tău în desert! 4) Adu-ți aminte de ziua od ihnei, ca sa o sfințești! 5) Cinstește pe tatăl tău și pe mama ta! 6) Sa nu ucizi! 7) Sa nu fii desfrânat! 8) Sa nu furi! 9) Sa nu mărturisești strâmb împotriva aproapelui tău! 10) Sa nu poftești casa aproapelui tău, sa nu poftești soția aproapelui tău, nici sclavul lui, nici sclava lui, nici boul lui, nici măgarul lui, nici vreun alt lucru care este al aproapelui tău!
Postat 30 Noiembrie 2012, 11:57 de saracul COPIL
daca nu ai MINTE uite ce patesty !
simurile nedezvoltate atrag drame si tragedii este dovedit stiintific ca orice drama intervine in urama simturilor alterate.Cei care interpreteaza o fac dup ace pot ei ,nu va mai impuneti prin prostie .
Postat 30 Noiembrie 2012, 11:52 de of, of ,of
LATURI UMANE !!
LATURI UMANE nu se pot abtine nici in momente de grea incercare a oamenilor sa nu spuna, posteze din gunoiul gandirii lor murdare!!! Fii de lele facuti in betie si curvie, cu mintea injectata cu ura si dispret gata oricand sa scuipe pe oricine care nu are mintea infecta ca a lor !!! Ce le poti ura acestor LATURI ?????
Postat 30 Noiembrie 2012, 10:35 de scortosul
Lămurire !
În ce priveşte fraza "Am cel mai tare tată şi cea mai faină mamă din tot Universul", a spus, simplu, preotul, stârnind şi mai multe lacrimi.", nu aţi specificat că nu e o 'iertăciune' de aceea compusă de preoţi pentru a spori emoţiile evenimentului, ci preotul citise chiar din scrisoarea pe care Roxana le-a lăsat-o părinţilor după ce a plecat odată de la ei. Erau chiar cuvintele ei, nu ale preotului.
Postat 30 Noiembrie 2012, 10:32 de cineva
ce sunteti asa de rai
CENZURAT
Postat 30 Noiembrie 2012, 00:04 de ioi cum a murit
se poate sa fiti asa de rai, vai, vai, vai
CENZURAT
Postat 30 Noiembrie 2012, 00:01 de vai, tulai
Cata rautate zace in unii
Doamne cat de rai putem fi!!!!! Ma mir ca ne mai tine Dumnezeu pe fata pamantului. Cum puteti spune ca sotul acestei fete parea resemnat, va-ti gandit ca poate nici nu mai avea lacrimi la cat o fi suferit de luni seara pana azi? Incredibil!!!! Sa ne pazeasca Dumnezeu de rau, Condoleantze familiei greu incercate!!!
Postat 29 Noiembrie 2012, 23:55 de Lavinia
Bun simz
WoW deci raman uimita de ce se scrie aici "aceasta pocaita" in primul rand a fost om si mama si sotie etc... in al 2-lea rans nu vad dc sa facem din lucrur asta o telenovela si cercetarii si investigatii si 100000000 de idei poate femeia a pierdut controlu masini si asta i-a fost nenorocirea. Plus ca wow alti copii o sa traiasca inspaimantatii ca mama lor intra cu ei sub tir mi se pare o aberatie... cine isi doreste asta?sau cine si-a dorit? Sunt atatia inconstienti care au omorat oameni nevinovatii si nu am vaut atatea comm cu asa mare grad de prostie. SI DACA MAINE INTRA MAMA TA SAU SORA TA SAU SOTIA SAU SOTUL TAU SUB TIR CUM O SA REACTIONEZ? O SA FACI O TELENOVELA ??? Din respect pentru familia decedatei cat si pentru ea rogebihoreanul sa stearga comm care aduc insulta si pareri inutile si rautacioase bayate pe nimic.
Postat 29 Noiembrie 2012, 23:32 de FII Om
Nume real
Pe cand veti introduce ca postarea unui comentariu pe site sa se poata face doar daca esti autentificat pe facebook sau daca ai un nume real? Asa am mai scapa de cei rau intentionati care doar asta fac la comentarii: invrajbesc! La acest articol chiar trebuia sa blocati posibilitatea comentarii. Chiar nu era cazul! Ce sa comentezi?
Postat 29 Noiembrie 2012, 23:29 de Justitiarul
Bun simt
Rog redactia Bihoreanului sa dea dovada de bun simt si sa stearga toate comentariile (inclusiv acesta) de la cele doua articole pentru a nu da sansa nesimtitilor sa se afirme. Multumesc anticipat!
Postat 29 Noiembrie 2012, 22:48 de Un cetatean
ma doare undeva de prosty care critica , paca ca nu pot simti ce simte un prost !
familia are obligatia morala sa cerceteze moartea ei dar daca o prefera moarta ca sacrificiul este problema noastra , ce serveste acesta secta de pocaiti , cati copii vor mai fi ucisi asa ? Nu va ganditi la copii care citesc acest articol , la panica ca mama lor pot si ea intra sub un tir cu el ? este usor sa bocesti, gesturi demne de prostime sau sa privesti cu mila cum au plecat, prea usor acceptati moarte ~!
Postat 29 Noiembrie 2012, 22:44 de daca...
pt pe tocuri
Daca l-ai fi vazut cum arata fotograful si cum s-a catarat peste mormant si tu te uitai cis la el
Postat 29 Noiembrie 2012, 22:42 de de la inmormantare
ma doare undeva de prosty care critica , paca ca nu pot simti ce simte un prost !
dcaa a fost ucisa ? cineva ia s;abit frana intentionat ?:(((( mai imprumuta masina si altora, este suspecta moartea ei , a primt un telefon care a provocat accidentul si a demoralizat o, orea usor o faceti pe ea vinovata, ce vreti sa demonstrati ? Prea usor accepta unii moarte, forte usor !!!
Postat 29 Noiembrie 2012, 22:40 de daca...
Mai bine fără comentarii
Cred că e mai bine fără nici un fel de comentarii. Chiar nu e nimic de comentat la faza asta... Femeia a murit foarte tânără, copilul la fel; e o tragedie cât încape. În rest, bocete sau răutăți care nu fac bine nimănui. Ajunge răul făcut prin moartea celor doi, nu cred că are nevoie cineva de alte rele.
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:57 de Shogun
Ce trist!
Dumnezeule ce se intampla cu lumea asta???? Cum se poate atata rautate intr-o situatie atat de neobisnuita? Sunt comentarii vis a vis de numarul celor care au participat la inmormantare. Bravo celor ce au ales sa ii sustina pe cei din familie si cinste tuturor care apartin religiei respective si care au participat fara macar sa-i cunoasca. Asta se numeste SOLIDARITATE. O lectie data de unii romani altor romani preocupatii doar de comentarii rautacioase si jigniri gratuite. Daca o astfel de tragedie s-ar fi intamplat in Statele Unite sunt sigura ca nu ar fi fost loc in cimitir. Noi inca ne frecam mainile de bucurie cand o nenorocire se intampla unor oameni fericiti si ne numim cu mandrie crestini. Ce trist si ce rusinos. Dumnezeu sa-i odihneasca, indiferent ca e Dumnezeul lor sau Dumnezeul nostru. Multa putere familiei.
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:54 de Claudia R
ODIHNA VESNICA!
DUMNEZEU SA II ODIHNEASCA IN PACE PE CEI DOI INGERI CARE ACUM IL VEGHEAZA PE CRISTI DE ACOLO DE SUS!!! DOMNUL SA TE INTAREASCA SI NU UITA CA INTR-O ZI ITI VEI REVEDEA SOTIA SI INGERASUL.SUNTEM ALATURI DE TINE!!!FAM.BADEA LAURA ,VIOREL SI INGERASUL LOR DARWIN.
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:49 de BADEA LAURA
Un gand
ESTE FOARTE ADEVARAT SI FAPTUL CA AI DREPTUL DE A CITI SAU NU ACEST ARTICOL SAU ORICARE ALTUL, ALEGI MAI DEGRABA SA ACCEPTI TACIT MINCIUNI CE TE AFUNDA IN INTUNERIC SI CU ATAT PATOS PARCA INCERCI SA GASESTI UN FIR DE-A DEMONSTRA CA SI-A LUAT VIATA, CE OM POTI FI? Dedicat celui ce are subiectul: CODUL penal nu tine cont de RELIGIE, corect ?
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:33 de George
-
ce durere,doamne,cum sa iti revii dupa asa ceva??fara suparare dar sotul pare cam resemnat deja,eu una eram pe jos sa stiu ca am pierdut 2 ingeri,ori nu arata ori e prea puternic,in unele poze unii au o fata senina...pacat de mamica si puiul ei,ce frumoasa era,ce fiinte pure....
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:32 de ana
CODUL penal nu tine cont de RELIGIE, corect ?
de ce nu ne dati delatii tehnice cu privire la revizia tehnica a masini, eu ca cititor vreau sa stiu daca a fost omor din culpa sau sinucidere, cer prea mult ? CODUL penal mai este in vigoare si nu tine cont de RELIGIE, corect ? Daca tot ati facut public cazul cu permisiunea rudelor indoliate :)))) si ne abuzati psihic cu problemele emotionale ale unora fiecare vrea adevarul nu mila .Mai incet cu tonul de acuzatie , este un articol public nu privat!
Postat 29 Noiembrie 2012, 21:03 de codul penal mai este
....
Dumnezeu sa-i ierte! Odihneasca-se in pace!
Postat 29 Noiembrie 2012, 20:29 de ...
Catre redactie
Deci deja limita bunului simt a fost demult depasita, incredibil cum lasati toate progeniturile si rebuturile sexuale ale societatii sa scrie aici. Nu mai veniti cu povesti si vrajeli ca fiecare are dreptul la parere, astea deja nu mai sunt pareri, este batjocura, si acuze grave. Ma mir cum macar redactiei nu ii este rusine de nerusinarea progeniturilor care scriu astfel de randuri si nu blocheaza sectiunea de comentarii.
Postat 29 Noiembrie 2012, 20:23 de Norbi
Cenzurati comentariile
Stimată redacție, vă rog să nu mai lăsați comentariile unor lepădături precum "DIAVOLI cu chipdeom". Măcar de ar ști scrie cu doi i...
Postat 29 Noiembrie 2012, 19:36 de Shogun
a inebunit TURMA BAPTISTA !
CENZURAT
Postat 29 Noiembrie 2012, 19:23 de DIAVOLI cu chipdeom
We Are Here For You
Roxana was a really nice friend, a very good and humble person. Her son, Elias, an absolute cutie! There is no possible way for us to understand why God chose to take them back, and it is not our place to ask God. He knows everything. Dear family, keeping you in my prayers! Cristi, be strong in the Lord. "Dumnezeu este adapostul, si sprijinul nostru, un ajutor care nu lipseste niciodata in nevoi!" Cat despre toti NESIMTITII care vorbiti fara sa stiti si aveti tupeul sa va formati opinii dezgustatoare si sa le postati aici.... SA VA CRAPE OBRAZU DE RUSINE! Roxana a fost o mamica extraordinara, si orice bebe ar fii norocos s-o fii avut pe ea ca mamica.
Postat 29 Noiembrie 2012, 19:09 de Eli
?
Nu mai e nimic sfânt pe lumea asta... durerea familiei trebuia să rămână acolo, la cimitir, nu să ajungă pe pagini de ziar. Dar așa se face audiență, nu? Chiar nu văd ce rost are împrăștierea durerii familiei pe tot netul. Iar individul ce semnează "pe TOCURI la CIMITIR" e un bou.
Postat 29 Noiembrie 2012, 18:57 de Shogun
Condoleante
Sincere condoleante familei. Ne rugam pentru voi si dorim ca Dumnezeu sa va dea Pacea Lui si multa putere. Sa va umple inimile cu nadejdea Lui si cu sa reverse bucurie peste casa vostra! Pentru cei ce comentati cu rautate sper sa fiti ignorati, si sper sa va reveniti din betia prostiei si rautatii.
Postat 29 Noiembrie 2012, 18:40 de aa
a avut parinti nepotriviti
toate inmormatarile le prezentati ca pe asta ? pacat ca a avut carnet , daca masina era defecta si pe numele barbatului, dosar penal il asteapta
Postat 29 Noiembrie 2012, 18:14 de pacat de copil
baptisty
nu te uiti la aparatul foto la inmormantare !! ce gasca , turma de .....fara bun simt !
Postat 29 Noiembrie 2012, 18:10 de pe TOCURI la CIMITIR
a
de ce viata e asa nedreapta?...odihneasca-se in pace
Postat 29 Noiembrie 2012, 17:56 de a
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON