Cei mai renumiți artiști ai muzicii anilor `90-2000 ajung pentru prima oară în Bihor în acest weekend. Haddaway, Dr. Alban, No Mercy, Mr. President, C-block și Nana sunt doar câteva nume care vor concerta la prima ediție a festivalului Retro Summer, organizat de VD Event Production în Băile 1 Mai în incinta ștrandului cu valuri.
Pentru o bună desfășurare a festivalului, organizatorii transmit informații importante pentru participanți, iar regulamentul complet va fi afișat pe paginile oficiale ale festivalului, dar și la fața locului!
Regulament și acces:
Accesul pe teritoriul festivalului se face începând cu data de 10 iunie, ora 10:00 AM.
Participanții pot intra și ieși ori de câte ori doresc din zona festivalului, cu condiția să aibă pe mână brățara de festival intactă.
Toți participanții sunt supuși controlului corporal la intrarea în zona festivalului, în vederea asigurării condițiilor de siguranță necesare desfășurării evenimentului.
Refuzul controlului corporal atrage interzicerea accesului la festival pentru orice participant.
Obiectele ce pot fi aduse pe teritoriul festivalului:
- ghiozdan
- aparate foto profesionale și camere video
- medicamente (inclusiv insulina)
- steaguri & selfie sticks
Obiectele ce NU pot fi aduse pe teritoriul festivalului:
- droguri
- mâncare și băutură
- cuțite și bricege cu lamă
- arme (indiferent dacă sunt sau nu legal deținute), explozibil etc.
- orice obiect care conține sau este fabricat din sticlă
- alcool
- animale
- biciclete, skate-uri, trotinete, hoverboards, segways
- umbrele de orice fel
- instrumente muzicale
- graffiti, stickere, etc
- materiale publicitare (stickere, flyere, bannere, etc.)
- mobilier de grădină
- boxe, amplificatoare sau sisteme audio
- drone
Accesul la festival se face doar pe baza unei brățări oferite de Organizator la intrare, pe baza biletului valabil.
Doar o brăţară intactă, purtată pe mână, asigură participantului dreptul de a intra în perimetrul Festivalului.
Organizatorul îşi rezervă dreptul (prin colaboratorii săi) de a verifica brățările ori de câte ori apreciază că este necesar, atât la intrarea în incinta Festivalului, cât şi pe tot perimetrul ascestuia.
Menținerea integrității brățării este responsabilitatea exclusivă a participantului, acesta fiind singurul răspunzător în cazul pierderii, deteriorării sau distrugerii acesteia.
Este interzisă intrarea cu mașina în zona Festivalului fără un car-pass eliberat de către Organizator.
Organizatorul recomandă folosirea autobuzelor sau a taxiurilor pentru a ajunge în stațiunea Băile 1 Mai. Atenție: locurile de parcare sunt limitate!
OTL - va fi un autobuz care va circula începând cu ora 17:00, din 30 în 30 de minute până la ora 02:00, autobuzele având capacitatea de 100 de locuri.
Autobuzele pornesc din stația de autobuz din capătul cartierul Nufărul.
CATEGORII DE BILETE ȘI ACHIZIȚIONAREA ACESTORA
CATEGORII DE BILETE
Biletele pot fi achiziționate online, exclusiv de pe site-ul iabilet.ro sau fizic la Dock Bistro and Bar sau la casieria ștrandului cu valuri.
Program casierie ștrandului cu valuri:
Joi: 9 iunie: 14:00-19:00
Vineri-10 iunie: 10:00- 21:00
Sâmbătă- 11 iunie: 10:00-21:00
Duminică- 12 iunie: 10:00 - 21:00
Atenție! Vânzarea biletelor la fața locului va fi în limita locurilor disponibile.
Participanții pot opta pentru 2 tipuri de bilete, respectiv:
* 3 Day Pass (abonament pe toată durata festivalului)
* Day Ticket (bilet de o zi)
Day Ticket / Biletul de o zi - Asigură participantului accesul la eveniment în ziua pentru care a fost efectuată achiziția, începând cu ora 10:00 AM și până în ziua următoare, la ora 05:00 AM, oră la care încetează valabilitatea biletului de o zi, iar participantul este obligat să părăsească perimetrul festivalului.
Dacă participantul refuză să se conformeze, organizatorul, prin intermediul colaboratorilor săi, îşi rezervă dreptul de a-l însoţi în afara perimetrului festivalului.
3 Day Pass: Cu acest tip de bilet, participanţii au dreptul de acces la toate cele trei zile ale festivalului, zilnic, începând cu ora 10:00 AM.
Minorii până la 14 ani împliniţi au acces gratuit pe toată durata desfășurării festivalului, cu condiţia ca aceştia să fie însoţiţi de un părinte/titularul autorității părintești care deține un abonament/bilet valid.
PLATA PENTRU SERVICII ȘI PRODUSE ÎN CADRUL FESTIVALULUI
Modalităţile de plată pentru achiziționarea de servicii și produse pe teritoriul festivalului se face prin plata cash sau cu cardul bancar.
Organizatorii promit 3 zile cu soare, relaxare, distracție, muzică de excepție și o atmosferă incendiară. Vă așteptăm cu drag!
(advertorial)
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.