URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 30 MAI 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Când văd cum mulţi dintre compatrioţii noştri pun botul la toate prostiile despre conspiraţii, am bănuiala că anumite televiziuni urmăresc cu orice preţ tâmpirea privitorilor. Nici nu trebuie să se străduiască prea tare pentru a-i băga pe bieţii oameni în ceaţă.
Zic şi eu
Adrian Cris
Protagonistul rândurilor ce urmează este, formal, purtător de cuvânt al Consiliului Judeţean Bihor, în fapt al preşedintelui Pásztor Sándor, şi se numeşte Simon Adrian. Înainte de 2016 a fost şef al clubului Pro Democraţia Oradea, calitate din care, ani în şir, n-a găsit nicio neregulă în campaniile electorale ale UDMR Bihor, dar şi "ideolog" al aşa-zisei Coaliţii pentru Rogerius.
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Dacă am fi făcut orele de română prin internet, cel mai probabil că profesoara nu și-ar mai fi amintit de un elev obscur din a VI-a C. Aș fi rămas doar o adunătură de pixeli, un cadru minuscul în colțul din dreapta jos al ecranului, o fărâmă digitală pe care o uiți imediat ce închizi calculatorul sau tableta.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce anume v-a marcat cel mai mult în ultimele două luni ale stării de urgență?





De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Nu trebuie să poarte mască persoana care desfășoară activități fizice intense și/sau în condiții de muncă solicitante (temperaturi ridicate, umiditate crescută, etc). Dincolo de faptul că nu se prevede ce înseamnă umiditate crescută sau temperatură ridicată, agentul trebuie să constate contravenția cu termometrul și barometrul? Mai mult, cum îl constată Agentul 007 pe „etc.”?!
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Majoritatea calculilor renali (aşa-zisele "pietre" ale rinichilor) sunt formate din săruri de calciu, magneziu, acid uric şi cistină. Calculii cu oxalat de calciu şi fosfat de calciu reprezintă împreună 75-85% din total. Litiaza calcică este mai frecventă la bărbaţi, în jurul vârstei de 30 de ani; de obicei, la cei cu un singur calcul vor exista în timp şi alţii, rata medie a apariţiei unei noi formaţiuni fiind de 2-3 ani; litiaza calcică este frecvent familială.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Poate v-aţi întrebat zilele acestea ce e cu isteria hârtiei de toaletă şi unii v-aţi mirat privind online clipuri cu oameni cărând baxuri întregi în braţe ori luptându-se pentru o rolă de hârtie de WC. Am fost curios să văd care e explicaţia psihologică a acestui comportament bizar şi de ce fix hârtia de toaletă e cea care preocupă mai mult masele. La urma urmei există lucruri mult mai importante decât ea în situaţii de criză...
28 Noiembrie 2012, 21:09

Războiul Discovery vs. RCS&RDS continuă: Discovery susţine că a făcut o ofertă bună

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Discovery Networks spune că oferta pe care au făcut-o RCS&RDS este competitivă, iar preţul cerut companiei de telecomunicaţii este unul rezonabil în raport cu calitatea programelor difuzate de televiziunile Discovery.

Reacţia Discovery Networks vine după ce, luni, compania RCS&RDS a transmis, într-un comunicat de presă, că nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de trei ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%.

De cealaltă parte, oficialiii Discovery Networks spun că "este regretabil că s-a ajuns în acest punct şi că telespectatorii sunt afectaţi de ceea ce se întâmplă, însă faptele vorbesc de la sine".

"În primul rând, suntem îngrijoraţi că acţiunile RCS&RDS îi vor priva pe abonaţii săi de 6 canale, inclusiv Discovery Channel, cel mai urmărit canal de documentare din România, lider pe segmentul său. În cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români, în medie, pe lună (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decât atât, conform unui studiu comandat de Discovery Networks şi realizat de Gfk în 2011, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional (16 +), 89% dintre abonaţii RCS&RDS din România au declarat că Discovery Channel este canalul lor preferat. În plus, în ultimele 5 zile, peste 16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS, manifestându-şi clar dorinţa de a urmări în continuare programele noastre", spune Discovery Networks.

În acelaşi comunicat, se spune că oferta pe care a făcut-o compania Discovery celor de la RCS&RDS este "competitivă şi adaptată la condiţiile comerciale pe care le utilizăm în relaţie cu toţi jucătorii din piaţă".

"Ponderea tarifelor noastre din abonamentul plătit de abonaţii RCS în fiecare lună este de aproximativ 1,5%, în medie, pentru fiecare canal Discovery inclus în pachetul de bază. Credem că este un preţ rezonabil în raport cu calitatea programelor noastre", se spune în comunicat.

Pe de altă parte, potrivit aceluiaşi comunicat, compania Discovery "a făcut investiţii semnificative" în cei 15 ani de când este prezentă pe piaţa din România.

"Pe parcursul ultimilor trei ani de contract cu RCS&RDS, am lansat două noi canale pentru abonaţii operatorului - TLC şi ID Investigation Discovery. Mai mult decât atât, am lansat 'Şcoala Discovery', un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, prin care care oferim elevilor şi profesorilor, în mod gratuit, conţinut educativ TV şi online. 'Şcoala Discovery' este singura iniţiativă de acest gen din România, programele sale fiind urmărite de aproape 1 milion de elevi români, în cursul acestui an", se spune în comunicatul Discovery.

Totodată, oficialii Discovery spune că sunt în continuare deschişi să negocieze cu RCS&RDS pentru ca operatorul de cablu să păstreze canalele Discovery în ofertele sale.

"Ne menţinem angajamentul faţă de telespectatorii noştri şi le mulţumim pentru sprijin celor care şi-au exprimat opinia şi continuă să ne susţină prin mesajele şi semnăturile lor. Reacţia lor ne dovedeşte că Discovery Chanel este cel mai iubit canal de documentare din România, iar abonaţii RCS&RDS vor ca el să rămână în oferta operatorului. Din acest motiv, suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS&RDS pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale", se mai spune în comunicatul Discovery.

Pe de altă parte, David Zaslav, preşedinte şi Chief Executive Officer (CEO) al Discovery Communications, a anunţat în luna aprilie strategia companiei pentru 2012-2013, la nivel internaţional. Atunci, David Zaslav a spus că Discovery va investi peste un miliard de dolari în producţia de conţinut pentru televiziunile sale.

RCS&RDS a scos, vinerea trecută, de pe platforma sa de satelit Digi (care are aproximativ un milion de abonaţi, n.r.), televiziunea Discovery Channel, fără a-şi anunţa telespectatorii, unii dintre aceştia solicitând pe pagina de Facebook a companiei reintroducerea postului în grilele operatorului.

Într-un comunicat remis luni agenţiei Mediafax, compania de telecomunicaţii RCS&RDS a spus că "nu intenţionează să renunţe la difuzarea canalelor documentare, ci doar să le înlocuiască pe unele dintre acestea".

Sursa: Mediafax

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.3983 RON
  • 1 EUR = 4.8421 RON
  • 1 HUF = 0.0139 RON