Se spune că românii sunt gazde pline de căldură, iar la lansarea Oradea Hospitality Management Academy (OHMA), o şcoală de ospitalitate sub licenţa faimoasei instituţii elveţiene din Lausanne, s-a văzut asta din plin, la propriu.
Joia trecută, reprezentanţi ai Winsedswiss Education Group, firma româno-elveţiană care a făcut un parteneriat cu Primăria Oradea pentru înfiinţarea OHMA, au lansat oficial noua şcoală, invitând la eveniment şefi de instituţii, manageri de hoteluri şi restaurante, plus jurnalişti.
Gazdă a fost hotelul DoubleTree by Hilton, iar din pricina pandemiei, evenimentul a fost organizat în aer liber, pe terasă.
Culmea e că lansarea academiei ospitalităţii a însemnat şi o lecţie de „aşa nu” pentru viitorii cursanţi
Evenimentul, care a durat 40 de minute, s-a ţinut în plin soare, în condiţiile în care temperatura trecea lejer de 30 de grade.
Invitaţii au stat pe scaune înşirate către soare, în timp ce fondatorii OHMA le-au vorbit despre ospitalitate la cele mai înalte standarde de la umbra singurului copac de pe terasă.
Sub o singură umbrelă montată tot acolo au încăput doar vreo trei persoane, aşa că ceilalţi circa 20 de participanţi fie au îndurat destoinic, fie s-au pitit lângă zid, în speranţa unei răcoriri.
Asta în timp ce, alături de zona aleasă pentru conferinţă, hotelul mai are o terasă, umbrită şi dotată cu instalaţii de răcorire... Lecție elvețiană, ce mai, de „aşa nu”!
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.