Doi studenţi orădeni au creat vineri un cont de Instagram, numit "Dor de Oradea", care a adunat rapid peste 3.000 de urmăritori.
Pe cont apar tot soiul de activităţi pe care în special tinerii din oraş le făceau înainte de pandemie, toate prezentate neaoş, în limbaj colocvial. De ce le e dor tinerilor? Câteva exemple ar fi: "Mc-ul la Ciuperca", "Shopping în Lotus", "Langoşii din Felix", "Merem sub pasaj" şi "Poze prin oraş, să vadă România cum mai e prin Oradea".
"Am vrut să ne amintim cu toţii de ceea ce iubeam în oraşul nostru, să ne împărtăşim amintirile în locuri care ne sunt dragi tuturor", spune unul dintre studenţii din spatele contului.
Cei doi iniţiatori au şi scris primele "doruri". Acum, ei îi invită pe followeri să spună şi ei ce le lipseşte cel mai mult, prin comentarii sau mesaje. "Până acum am primit aproape 200 de mesaje, iar unele sugestii le-am şi publicat deja", spune studentul.
Contul a fost realizat după modelul "Dor de Cluj", în care sunt postate cele mai cunoscute şi populare activităţi ale clujenilor. De altfel, pe Instragam au mai apărut recent şi pagini precum "Dor de Craiova", "Dor de Iaşi" sau "Dor de Baia Mare".
De vineri până sâmbătă contul "Dor de Oradea" a strâns peste 3.000 de urmăritori. Între lucrurile care le lipsesc tinerilor orădeni se numără: "Meciurile CSM Oradea", "Să-mi aud numele când e gata comanda la Magic", "Îngheţata Bianco Milano", dar şi "Gyros de la McNeil".
Una dintre postări, şi anume dorul de "Cum era să fim să fim în maşina ta", a fost distribuită şi de cântăreaţa Delia.
Modelul orădean a fost preluat sâmbătă şi de salontani care au creat contul "Dor de Salonta".
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.