URMĂREȘTE-NE PE
VINERI, 29 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Primăria Oradea a decis să modifice regulamentul de salubrizare. La fel cum deja ne-a obișnuit, schimbarea s-a făcut fără o dezbatere publică serioasă. Mi se pare o greșeală strategică, pentru că despicarea firului în patru atunci când e vorba de problemele tuturor locuitorilor poate duce la soluții bune, unde mai pui că elimini din start suspiciunile și speculațiile.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Oradea și Bihorul au ajuns într-o perioadă fastă, cum din perspectiva dezvoltării infrastructurii n-au mai cunoscut niciodată. Anul acesta se deschid circulației o mulțime de noi drumuri, vreo 70 de kilometri: legătura centura Oradea - Autostrada Transilvania (chiar la finele acestei săptămâni), plus centurile Sânmartin, Aleșd, Beiuș, Oșorhei, Nojorid, Sântandrei (în vară). „Miracolul” ar putea fi explicat prin faptul că 2024 e an electoral. Și, da, este! Dar, totuși, nu asta-i explicația, ci parcurgerea întregii evoluții de la germinarea la coacerea proiectelor.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Din data de 31 martie, România devine, parțial, parte a spațiului de liberă circulație Schengen, aspect care ar trebui să ne bucure, ca națiune, deoarece vine după un îndelung proces de negociere cu celelalte state ale Uniunii Europene, aspectele privind negocierea cu Austria fiind comentate pe larg în ultima perioadă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
17 Iunie 2011, 16:10

Oradea Shopping City se deschide la toamnă!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Oradea Shopping City, fostul Tiago Mall, din Calea Aradului, se deschide în toamnă. Centrul comercial va aduce locuitorilor din Oradea "o perspectivă nouă şi inovatoare asupra serviciilor de divertisment şi retail", promit dezvoltatorii.

Oradea Shopping City este un proiect dezvoltat de Shopping Center Holding SRL şi va aduce "în Oraşul Orădenilor", odată cu lansarea din această toamnă, mai multe concepte inovatoare, atât în serviciile de divertisment, cât şi în cele de retail. Aceste concepte, care vor ajunge astfel pentru întâia dată în zona Oradea, vor crea o nouă direcţie de dezvoltare regională a proiectelor de tip mall, acum la un nivel comparabil al serviciilor şi al standardelor cu cele din capitală şi din alte zone europene.

"Aşa cum a fost conceput proiectul, Oradea Shopping City redefineşte modalităţile de petrecere a timpului liber şi de a face cumpărături pentru orădeni, oferindu-le variate puncte de atracţie cu caracter recreativ şi comercial care pot satisface aşteptările tuturor vârstelor, de la copii până la adulţi, toate în cadrul noului centru de divertisment din oraş", a declarat Bogdan Jigman, director general Oradea Shopping City.

Cu o investiţie totală de 50 de milioane de euro, Oradea Shopping City va reuni sub un singur acoperiş "cel mai mare centru de divertisment indoor", care prin asistenţa şi implicarea operaţională directă a unuia dintre furnizorii de top în servicii de divertisment din Marea Britanie, compania The Light, este astfel pregătit să asigure buna dispoziţie a oricărui vizitator în cei peste 4500 de metri pătraţi alocaţi acestor activităţi.

"Principalul punct de atracţie îl reprezintă însă noua experienţă cinematografică oferită de cele 6 săli cu sistem de proiecţie 3D şi echipament Dolby Surround, dotate cu 960 de locuri pe scaune ergonomice, menite să ofere spectatorilor săi confortul şi calitatea unei vizionări de excepţie. O altă facilitate o constituie posibilitatea de rezervare şi achiziţionare în sistem online a biletelor de cinema. Cinematograful, cu un spaţiu alocat de 2300 metri pătraţi, unde se difuzează cele mai noi blockbustere de la Hollywood, devine casa iubitorilor de film din Oradea", se mai arată în comunicat.

Printre multe alte puncte de atracţie se numără centrul de bowling, dezvoltat şi echipat cu sisteme profesionale AMF, cel mai mare producător de echipamente şi sisteme pentru bowling din SUA, garantând astfel o experienţă unică şi momente de recreere de neuitat alături de prieteni, având la dispoziţie, într-o singură locaţie, 8 piste de bowling complet echipate, la dimensiuni ce respectă standardele competiţionale.

În plus, amatorii de biliard vor avea la dispoziţie mese cu 9 bile, cu lungimea standard americană de 2,74 metri. În zona de jocuri video, air-hockey, arcades, vor putea fi găsite şi simulatoare create special pe gustul adolescenţilor. Ca totul să fie complet, centrul de divertisment include şi un loc de joacă pentru copiii de până la 10 ani, spaţiu pentru evenimente private şi petreceri aniversare cu o scenă complet echipată pentru spectacole.

"Prin mixul de retail stabilit, care reuneşte deja nume precum Famous Brands, Bigotti, Penti, Samsonite, Coccodrillo, Domo, Gloria Jean's, Altînbaş şi multe altele, Oradea Shopping City completează plusul de valoare adus de zona de divertisment cu cel de la capitolul retail. Astfel, Oradea Shopping City este în masură să îşi respecte propriul angajament de a oferi o varietate şi o experienţă unică vizitatorilor săi ", a mai declarat Bogdan Jigman.

Pe o suprafaţă totală de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, care conţine 22.000 metri pătraţi de spaţiu pentru retail, o arie de 6.000 mp dedicată divertismentului, o zonă de restaurante şi fast food-uri de 2.000 mp, o parcare pentru 1000 de maşini, Oradea Shopping City aduce un nou standard în serviciile de divertisment şi retail.

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
9 Comentarii
mda
fOARTE mULTZI ERAU AZI IN LOTUS..FULL
Postat 08 Septembrie 2011, 22:39 de Gaby
LOTUS??
Lotus tine pasul?:)) foarte funny...cat despre tiago ca au descoperit cinemaul..daca nu stiti ce inseamna The Light si care este diferenta dintre Multiplex si The Light este foarte trist :)) THE LIGHT - DIGITAL MOVIES doar la partea de filme, Multimplex PELICULA...adica uitate la un film CAM sau TS si uitate la unu Blue-Ray sau HD..si dupaia descopera tu unde vrei sa mergi sa il veizi :P Lucrez in lotus de ceva timp. Nu are nimic nou, 4 magazine..inditex, din cate stiu eu KFC nu se mai deschide ...dar daca te uiti cine detine franciza Pizza Hut si KFC pe romania o sa veizi ca ii proprietarul Oradea Shoping City, o sa vedem la deschidere unde va merge lumea, oricum toate mall`urile din oradea merg bine... Bafta tuturor
Postat 05 August 2011, 18:04 de Anonim
Proiect esuat
Personal nu cred in acest proiect! Asa cum se mentiona in discutiile anterioare, se pare ca au pierdut startul! Vad ca se tot insista pe divertisment. Bowling si Cinema este si la Lotus si nu trebuie sa bat tot orasul ca sa vizionez un film si dupa aceea sa aleg intre cele 8!!!!! magazine din care sa imi fac cumparaturile. Oricum, Lotusul cu Zara &Co chiar ca au dat lovitura! Abia astept deschiderea Zara !!!
Postat 20 Iunie 2011, 14:09 de Victor
Adela
Sincer, ma bucur pentru cei de la Lotus. Au reusit sa se mentina pe piata. Aproape anual vin cu branduri adevarate si acum cu Zara, chiar au dat lovitura. Cei de la Oradea Shopping... par sa fi descoperit cinematograful si bowlingul.
Postat 20 Iunie 2011, 13:31 de Muntean
mudura
SINCER NU MIE MILA DE CEI DE LA TIAGOO,ORICARE AR FI EI ( CEI NOI SAU CEI VECHI) LA IVIREA CRIZEI TINEAU CU DINTII LA PRETUL CHIRIEI CA NISTE DOBITOCI,DACA LASAU PRETUL JOS ATUNCI ERAU DEPARTE ACUM.ASA E CAND ESTI ZGARCIT SI NU AI CAP.MUDURA A PUS MANA ASA CUM A PUS PE TERENUL DIN NUFARUL SI DE ATUNCI TOTSE EXTINDE SI TINE PIEPT CU BRIO CONCURENTEI
Postat 18 Iunie 2011, 17:41 de aa
kaufland
kaufland miercuri se deschide
Postat 18 Iunie 2011, 15:58 de ionut
Nu sti ce inseamna
Cred ca nu sti ce inseamna atunci marci adevarate, si lotusu au dat lovitura cu Zara, Bershka, etc, dar cele de sus, crede-ma sunt marci de marci ,
Postat 17 Iunie 2011, 23:29 de Sebastian
teapa
ce teapa si-au luat astia. Au pierdut inditex-ul. le-a tras-o lotusu. degeaba au entertainment daca nu au si ceva magazine ca lumea. Iar cele enumerate in finalul articolului nu prea sunt "momele" pentru clientii fitzosi.
Postat 17 Iunie 2011, 16:35 de unu
mda
Si Kaufland de pe Borsului cand se va deschide, ca ziceau ca luna aceasta?
Postat 17 Iunie 2011, 16:28 de nnn
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.6085 RON
  • 1 EUR = 4.973 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON