URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 05 AUGUST 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De câte ori se apropie campania electorală, cei 200.000 de arhitecţi orădeni se reactivează, şi aşa aflăm pentru a nu ştiu câta oară că spânzurătorile montate acum patru ani în centru sunt hidoase, cutia de conserve din staţia de tramvai e horror, iar cârciuma nou deschisă nu se simte mai bine nici ea. Trăim în epoca "mai bine să nu se facă nimic decât să se facă prost". Dacă nu se face prost, se face cu întârziere. Iar dacă se face bine şi la timp, banii puteau fi folosiţi în cu totul altă parte. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Am ajuns de unde am plecat, dar cu un preţ mare: resurse materiale şi umane irosite, doar pentru că nu vrem să purtăm o mască, să nu ne îmbulzim unii în alţii şi să ne spălăm pe mâini.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Sunt curios să văd cum o mai scoate la capăt Primăria Oradea de data asta. A vrut să găsească o soluţie pentru acoperişul parcării de pe Strada Independenţei şi, pentru a nu fi acuzată de totalitarism, a organizat concurs. A făcut un regulament (contestat de Ordinul Arhitecţilor din România), a adunat un juriu, a stabilit un termen limită şi tot ce i-a mai rămas de făcut a fost să numere punctele primite pe fiecare proiect, să facă un clasament şi să declare un câştigător. Acum mai trebuie doar să scoată castanele fierbinţi din foc cu propriile mâini.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Care este prima măsură care ar trebui luată de urgență de autorități pentru limitarea creșterii răspândirii infecțiilor cu coronavirus?







De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Aşa cum arătam săptămâna trecută, Legea nr. 136/2020, cunoscută popular ca legea carantinei şi izolării la domiciliu, adoptată în urma unei decizii din 25 iunie 2020 a Curţii Constituţionale, prevede că izolarea unei persoane fără acordul acesteia se poate dispune doar pentru 48 de ore, într-o unitate sanitară sau, după caz, într-o locaţie alternativă ataşată unităţii sanitare, atunci când medicul constată riscul de transmitere a unei boli infectocontagioase cu risc iminent de transmitere comunitară.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Steatoza hepatică reprezintă o acumulare excesivă de grăsimi la nivelul ficatului (în special trigliceride) cu mărirea sa uşoară până la moderat şi cu caracter benign şi reversibil de obicei, dar uneori putând deveni gravă, cu evoluţie spre ciroză (în condiţiile acumulării excesive şi îndelungate şi a asocierii unor factori nocivi). Î
12 Februarie 2020, 09:00

Noul Renault Captur poate fi comandat la agentul Renault Auto Bara din Șoseaua Borșului

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Noul Captur își consolidează identitatea care i-a adus succesul, oferind în același timp o evoluție importantă în materie de confort şi design. Acesta va fi disponibil în trei versiuni de echipare: Life, Zen şi Intens, iar prețul de pornire este de 15 900 euro cu TVA. Noul Renault Captur poate fi comandat la agentul Renault Auto Bara din Sos. Borșului nr. 22!

Noul Captur este modelul pionier şi lider în Europa pe segmentul SUV-urilor urbane. Pe o piață care a devenit extrem de competitivă, noul model rămâne fidel identității care i-a adus succesul, oferind mai multe posibilități de personalizare, o calitate percepută îmbunătățită şi tehnologie de ultimă oră.

Revoluția interioară inițiată pe Noul Clio continuă cu Noul Captur. Acesta preia și dezvoltă un "Smart Cockpit", înclinat ușor spre şofer, cu o nouă consolă de bord. Însă nu doar poziția de conducere este regândită. Întreg spațiul destinat pasagerilor propune o revoluție atât din punct de vedere al stilului, cât și al calității, asigurând o experiență similară celei disponibile pe modelele din segmentele superioare.

Ecranul multimedia de 9,3” (de două ori mai mare în comparaţie cu versiunea de 7”), o componentă cheie a "Smart Cockpit-ului",  este cel mai mare din segment. Datorită orientării acestuia spre șofer şi cu ajutorul noului sistem multimedia Renault EASY LINK, toate serviciile multimedia sunt ușor accesibile, la fel ca și setările MULTI-SENSE și parametrii pentru sistemele de asistență la conducere.

Cu aripi elegant conturate și cu plafonul personalizabil, care creează efectul ”floating roof”, noul SUV de segment B este inconfundabil. Transformarea exterioară, realizată cu ajutorul unor linii mai expresive, respectă în același timp aspectele senzuale ale "designului francez" pe care Renault le prețuiește. Noul Captur este mai lung (4,23 m sau +11 cm), propune jante de 18” (în funcție de versiune), un ampatament mărit (2,63 m sau +2 cm) și 27 l pentru spațiul de depozitare, inteligent distribuite în habitaclu.

Oferta disponibilă în România si la agentul Renault Auto Bara include o gamă largă de motoare reproiectate, în mare măsură, pe benzină și diesel. Împreună cu o cutie de viteze manuală cu 5 sau 6 trepte sau cu o cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, aceste motoare propun o paletă largă de putere: de la 100 la 155 CP pentru benzină și de la 95 la 115 CP pentru diesel. De asemenea, clienții pot opta pentru versiunea GPL.

Așa cum s-a întâmplat cu modelul Clio V, Noul Captur oferă cel mai complex sistem de asistență la condus din categoria sa. Cel mai notabil dintre aceste sisteme de asistență este Asistentul în trafic și pe autostradă, un serviciu unic în segmentul SUV-urilor urbane și, în general, în segmentul vehiculelor polivalente. Oferind mai mult confort și în mod semnificativ mai puțin zgomot de rulare în blocaje și pe autostradă, acest sistem avansat de asistență la condus constituie o primă etapă spre vehiculul autonom și este disponibil de la momentul lansării.

Încă de pe nivelul de echipare LIFE Noul Captur propune iluminare LED Full Pure Vision, dar și mai mult spațiu și modularitate în comparație cu generația anterioară. Lista echipamentelor standard include noutăți și exclusivități pentru acest segment: un pachet complet de siguranță activă cu păstrarea benzii de circulație, frânare de urgență activă, detectarea pietonilor și a bicicliștilor, alertă privind distanța de rulare, recunoașterea semnelor de circulație, cruise control, aprindere automată a farurilor şi apel de urgență.

Pentru partea de siguranță pasivă modelul este prevăzut cu șase airbag-uri, suport Isofix, un tablou de bord digital de 4,2'', banchetă culisantă de 16 cm care poate fi pliată 1/3 sau 2/3, geamuri electrice și oglinzi electrice încălzite.

Nivelul de echipare ZEN adaugă, spre deosebire de LIFE, tehnologia EASY LINK cu ecranul de 7'' compatibil cu Android Auto ™ și Apple CarPlay ™, aer condiționat manual, jante din aliaj de 17'', card de tip „hands free”, padele la nivelul volanului pentru cutia EDC și oglinzi rabatabile electric.

În ceea ce privește versiunea INTENS, aceasta oferă aer condiționat automat, jante din aliaj de 18'', semnătura luminoasă în forma literei "C", vopsea în două culori în standard, asistență la parcarea cu spatele, EASY LINK cu ecran 7 '' și navigație, o frână de parcare electronică şi funcție Auto Hold, comutare automată a luminilor de zi la faza lungă, oglindă retrovizoare fără ramă, volan din piele și Renault MULTI-SENSE cu cele 3 moduri care asigură o experiență de conducere personalizabilă.

Preţuri

(Advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0976 RON
  • 1 EUR = 4.8341 RON
  • 1 HUF = 0.014 RON