Japonezii de la Triumph şi-au dus imaginaţia la extrem şi au creat produse de lenjerie intimă imposibil de neremarcat, scopul fiind marketingul brandului. Astfel că, în materie de lenjerie, producătorii s-au gândit să îi mai ofere încă o utilitate produsului, pe lângă cea de bază.
Pe acest principiu a fost creat sutienul-ghiveci în care poate fi plantată orice sămânţă, sutienul-bol din care poate fi servită masa sau sutienul-portofel unde poate fi ascunsă o eventuală scrisoare secretă.
Deoarece într-unul dintre sutiene se poate planta, de exemplu, orez, şi femeile din mediul urban pot practica agricultura chiar la ele acasă. "În ultimul an, japonezele s-au arătat foarte interesate de agricultură. Poate că, în acest fel, şi alte femei vor experimenta cultivarea pământului oriunde şi oricând", explică Yoshiko Masuda, purtătorul de cuvânt al firmei de lenjerie.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.