MIERCURI, 15 AUGUST 2018

Problema subvenţiilor trebuie privită însă cu reticenţă, cel puţin din două motive. O dată, pentru că la ce lipsă de forţă de muncă există în Oradea, e imposibil de crezut că oamenii săraci nu-şi pot găsi de lucru. Şi atunci, de fapt pe cine subvenţionăm? Pe oamenii săraci sau pe oamenii fără chef de muncă?
Noua mineriadă a PSD nu mai lasă cale de întoarcere pentru că, pur şi simplu, pe aşa-zişii social-democraţi nu-i interesează demult ce spune poporul, ci doar ce spun ei poporului. Li se rupe de imagine, de sondaje, de UE şi de orice alt „moft”, pentru că probabil şi-au pregătit inclusiv planul de a fura alegerile.
De 4 ani, Untold înseamnă Cluj-Napoca, înseamnă România. Umblă vorba că se vrea mutarea lui în afara orașului, nu din pricina deranjului din centru, ci pentru că scena principală, stadionul adică, e limitativă cu numărul de persoane din motive de siguranță. Dacă se va transforma din festival urban în festival câmpenesc s-ar putea ca percepția să se schimbe.
Unde vă veți petrece vacanța de vară?

Începând din 24 august 2018 o persoană amendată pentru orice contravenţie - indiferent că este o contravenţie de mediu, silvică, la regimul construcţiilor, etc. - va beneficia de un interval de 15 zile în care va trebui să decidă dacă plăteşte amenda (în acest caz achitând jumătate din mimimul prevăzut de lege) sau formulează plângere în instanţă (caz în care, dacă pierde procesul, va plăti amenda prevăzută în procesul-verbal de contravenţie).
Hematuria reprezintă prezenţa sângelui în urină. Cauzele sunt variate şi se pot grupa în 2 categorii: renale şi extrarenale. Vezi ce boli poate indica!
În caz că nu aţi observat, fobiile faţă de anumite vieţuitoare sunt mai des întâlnite decât cele care au ca obiect alte animale. De exemplu, femeile tind să se teamă mai mult de insecte şi păianjeni decât de - să zicem - porumbei. Mult mai mulţi oameni se tem de şerpi decât de pisici. De şobolani decât de mămăruţe. În acest articol vom discuta despre psihologia fricii şi cum teama a jucat un rol adaptativ în dezvoltarea speciei umane.
26 Octombrie 2010, 09:14

Ozzy Osbourne este în viaţă pentru că e rudă cu oamenii de Neanderthal

Celebrul rocker susţine că genele sale "supraumane" l-au ţinut sănătos în ciuda unei vieţi pline de excese. Oamenii de ştiinţă au aflat acum că, într-adevăr, arborele genealogic al lui Ozzy este destul de special.

Cercetătorii care i-au studiat ADN-ul au descoperit că Ozzy Osbourne este descendentul unui Neanderthal.

Cântăreţul este şi rudă îndepărtată cu rău-făcătorul Jesse James, cu ultimul ţar al Rusiei Nicolae II şi cu regele George I şi împarte câteva gene cu vechii romani.

Rockerul de 61 de ani, care a supravieţuit în mod uimitor anilor de dependenţă de alcool şi droguri, glumeşte că vestea că este urmaşul unui Neanderthal nu a surprins-o pe soţia sa Sharon sau pe poliţiştii din întreaga lume.

El a muşcat capul unui liliac în timp ce era beat pe scenă, şi-a rupt gâtul într-un accident în 2003 şi a recunoscut că nu există niciun motiv plauzibil pentru care este încă în viaţă.

Oamenii de ştiinţă au descoperit provenienţa lui Ozzy după ce i-au analizat ADN-ul printr-un test în valoare de 12.000 de lire sterline în care au reuşit să îi spargă codul genetic.

Neanderthalii au dispărut acum 30.000 de ani, dar genele lor trăiesc încă în unii oameni moderni. Un studiu de anul acesta arată că strămoşii europenilor albi şi asiaticilor s-au împerecheat cu Neanderthalii şi că de atunci genele lor au fost transmise mai departe.

• Scene dramatice în satul Olosig: Localnicii plâng în hohote văzând cum le sunt omorâte animalele (FOTO/VIDEO)