DUMINICĂ, 22 IULIE 2018

Degeaba ne-am străduit să facem noi un Untold mai mare, e imposibil. Nici de o Gărână mai deșteaptă nu cred că suntem în stare. În schimb, la ce mândrețe de Cetate avem, nu cred că există localitate în România să poată rivaliza cu noi când este vorba de un Festival Medieval.
Cel mai important eveniment al săptămânii trecute a fost anunţarea de către primarul Ilie Bolojan a două noi proiecte cu fonduri UE în valoare de 24 milioane euro, pentru decongestionarea traficului pe axa rutieră cea mai problematică a oraşului, între podul Dacia şi zona Cantemir, cu pasaje subterane, favorizarea mijloacelor de transport în comun şi multe, multe detalii inginereşti, precum exacavarea la 4 metri şi relocarea reţelelor de utilităţi…
A venit multă lume, Andrei, să îşi ia rămas bun de la tine. Atâtea inimi grele la un loc nu am văzut de mult timp. Uneori trebuie să murim ca să ne dăm seama cine suntem. Ai fi fost mândru, cu toată modestia ta emblematică, să vezi câţi oameni frumoşi au venit să te salute. A fost multă tristeţe în locul acela, pentru că moartea ta a fost mai mult decât breaking news. A fost heart-breaking news.
Unde vă veți petrece vacanța de vară?

Mai pe româneşte, instanţa supremă spune că nu importă dacă agentul constatator a trecut sau nu suspendarea permisului în procesul-verbal, fiind suficient ca sancţiunea suspendării să fie prevăzută în lege, mai ales că termenele de suspendare de 30, 60 sau 90 de zile nu pot fi majorate sau reduse de poliţist tocmai pentru că termenele legale sunt clar determinate.
Ridicarea temperaturii mediului ambiant la peste 32 gr. C şi o umiditate relativă ridicată (peste 60%) determină modificări ale organismului, care se pot grupa în 4 sindroame importante: mialgia termică, insolaţia, accidentele datorate efortului fizic pe caniculă şi şocul hipertermic.
Cercetătorii regnului animal se confruntă de ani de zile cu o problemă spinoasă. Animalele care duc o luptă şi o câştigă au o şansă foarte mare să câştige şi următoarea bătălie. Întrebarea este: "de ce anume?". Sunt la mijloc factori psihologici? Este vorba de încrederea dobândită de către învingător? Mai mult - deoarece acelaşi lucru pare să fie valabil şi în cazul fiinţelor umane - un studiu a încercat să găsească un răspuns la această întrebare: de ce învingătorii continuă să învingă?
26 Octombrie 2010, 09:14

Ozzy Osbourne este în viaţă pentru că e rudă cu oamenii de Neanderthal

Celebrul rocker susţine că genele sale "supraumane" l-au ţinut sănătos în ciuda unei vieţi pline de excese. Oamenii de ştiinţă au aflat acum că, într-adevăr, arborele genealogic al lui Ozzy este destul de special.

Cercetătorii care i-au studiat ADN-ul au descoperit că Ozzy Osbourne este descendentul unui Neanderthal.

Cântăreţul este şi rudă îndepărtată cu rău-făcătorul Jesse James, cu ultimul ţar al Rusiei Nicolae II şi cu regele George I şi împarte câteva gene cu vechii romani.

Rockerul de 61 de ani, care a supravieţuit în mod uimitor anilor de dependenţă de alcool şi droguri, glumeşte că vestea că este urmaşul unui Neanderthal nu a surprins-o pe soţia sa Sharon sau pe poliţiştii din întreaga lume.

El a muşcat capul unui liliac în timp ce era beat pe scenă, şi-a rupt gâtul într-un accident în 2003 şi a recunoscut că nu există niciun motiv plauzibil pentru care este încă în viaţă.

Oamenii de ştiinţă au descoperit provenienţa lui Ozzy după ce i-au analizat ADN-ul printr-un test în valoare de 12.000 de lire sterline în care au reuşit să îi spargă codul genetic.

Neanderthalii au dispărut acum 30.000 de ani, dar genele lor trăiesc încă în unii oameni moderni. Un studiu de anul acesta arată că strămoşii europenilor albi şi asiaticilor s-au împerecheat cu Neanderthalii şi că de atunci genele lor au fost transmise mai departe.

• Investiţie de peste 700.000 euro. Prima seră hidroponică de roşii cherry din Bihor a fost inaugurată la Toboliu (FOTO)