Informaţia a apărut pe blogul său. "Nu e puţin lucru pentru mine, cu atât mai mult cu cât nu sunt decât un "inventator ocazional", ideea simplă şi foarte utilă pentru copiii aflaţi în primii ani de viaţă fiindu-mi inspirată de o nevoie a fiicei mele când avea doar câteva luni", scrie vedeta, pe blogul personal, despre premiul obţinut la Geneva, adăugând că produsul "Body cu chiloţel extensibil Violet by Andreea Marin Bănică" a devenit deja foarte popular în România.
Andreea Marin Bănică a lansat, împreună cu designerul Irina Schrotter, pe 1 decembrie 2009, brandul "Violet by Andreea Marin", o linie de îmbrăcăminte pentru bebeluşi, care cuprinde body-ul extensibil şi hăinuţe pentru botez.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.