URMĂREȘTE-NE PE
SÂMBĂTĂ, 14 DECEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Au fost anunțate firmele înscrise la marile lucrări pentru fluidizarea traficului pe axa Magheru-Magazinul Crișul - Gară. Așa că, după licitații și contestații, s-ar putea ca, de pe la mijlocul anului viitor, întreaga zonă să fie răvășită, iar circulația, bulversată. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Spre deosebire de concetățenii care dobândesc brusc experiență juridică la orice controversă pe legi (în pandemie nu au devenit mulți medici?), nu știu dacă surprinzătoarea decizie a CCR de anulare a alegerilor prezidențiale este izvorâtă numai și numai din sfânta literă a Constituției...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți de acord cu decizia Curții Constituționale de a anula alegerile prezidențiale?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Întrucât cea mai fierbinte temă a zilei este alegerea președintelui pentru un mandat de 5 ani, este important de știut ce poate și ce nu poate face președintele. În primul rând, președintele este cel care desemnează candidatul la funcția de prim-ministru, în urma consultărilor cu partidele politice. Odată însă ce prim-ministrul este numit, ca efect al acordării votului de investitură de către parlament, acesta devine practic „șeful” administrației din România.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
26 Octombrie 2015, 06:30

JYSK România redeschide magazinul din Oradea - Ogorului după noul concept danez

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

JYSK România, retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare dedicat conceptului Sleeping and Living, redeschide magazinul JYSK Oradea din strada Orogului nr. 171. La evenimentul inaugural ce va avea loc pe 29 octombrie, începând cu ora 08.00, clienţii vor avea ocazia să admire noul spaţiu al primului magazin JYSK din România amenajat modern, după noul concept danez axat pe produsele de Sleeping.

Pe 29 octombrie, începând cu ora 08.00, magazinul JYSK Oradea din strada Ogorului nr. 171 îşi redeschide porţile în cadrul unui eveniment cu multe surprize! Pe lângă baloane şi muzică antrenantă, clienţii vor fi întâmpinaţi cu oferte incredibile de până la 70% şi cu un mic dejun delicios - un croissant pufos şi o cafea energizantă. În plus, primii 150 de cumpărători care achiziţionează produse de peste 50 de lei vor primi cadou câte o pernă cu umplutură naturală, care îi va ajuta să se odihnească după sesiunea de shopping.

"Magazinul JYSK Oradea din strada Ogorului este primul magazin JYSK inaugurat în România, în martie 2007. Este magazinul prin intermediul căruia românii au făcut cunoştinţă cu produsele JYSK pentru prima dată, de aceea ocupă un loc important în familia JYSK. Ne bucurăm că cel mai longeviv magazin JYSK din România îmbracă haine noi şi că, începând din această toamnă, îi putem primi pe clienţi într-un spaţiu mult mai frumos, în care experienţa de cumpărături va fi mai plăcută. Noul concept de amenajare, axat pe zona de Sleeping, este mai primitor, iar produsele sunt mult mai bine puse în valoare. Îi aşteptăm pe clienţi la petrecerea de redeschidere, pentru a se bucura de ofertele speciale de redeschidere şi de o atmosferă caldă şi prietenoasă!", declară Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

"Suntem încântaţi de noua imagine a magazinului, realizată după noul concept gândit în Danemarca, ţara de origine a produselor JYSK, şi implementat deja în magazinele deschise în ultimii ani în ţară. Produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plăpumi şi lenjerii de pat care diferenţiază compania noastră de concurenţă şi care sunt cele mai variate de pe piaţă – sunt aşezate chiar la intrare, astfel încât clienţii le vor găsi mai uşor", declară Cecilia Gal, directorul magazinului JYSK Oradea Ogorului.

Conform noilor standarde din Danemarca, spaţiul noului magazin este adaptat la un format mai potrivit şi măsoară acum aproximativ 1400 mp, interiorul este mai luminos şi mai coerent, iar în toate zonele din magazin sunt prezente instrucţiuni care îi ajută pe clienţi să ia decizia potrivită şi le facilitează cumpărăturile.

Aşa cum design-ul magazinelor este modernizat şi adus la noi standarde, şi sortimentele sunt adaptate periodic la cerinţele pieţei. Brandul JYSK aduce în fiecare sezon noi sortimente de mobilier, saltele, plăpumi, perne şi accesorii home & deco, iar în fiecare lună le propune clienţilor noi produse care să le înfrumuseţeze casele.

JYSK este unul dintre cei mai importanţi retaileri de saltele, plăpumi, mobilă şi decoraţiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,8 miliarde de euro. Grupul desfăşoară operaţiuni în 38 de ţări, are peste 2250 de magazine, majoritatea în ţări europene, şi numără peste 19.000 de angajaţi.

Deţinut de omul de afaceri danez Lars Larsen, JYSK Group a împlinit anul acesta 36 de ani, primul magazin fiind inaugurat pe data de 2 aprilie 1979 în Danemarca, în oraşul Aarhus, al doilea cel mai mare din ţară. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării odată cu deschiderea unui magazin în Germania.

Retailerul danez de mobilă şi decoraţiuni interioare comercializează o gamă largă de produse pentru casă, de bună calitate şi la un preţ redus. Cu misiunea de a avea o ofertă excelentă pentru fiecare, magazinele JYSK oferă tot ce este necesar pentru casă, de la saltele, plăpumi, mobilă sau lenjerii de pat, până la feţe de masă sau şerveţele.

JYSK a intrat pe piaţa din România în 2007, odată cu inaugurarea primului magazin la Oradea. Reţeaua numără în prezent 26 în cele mai importante oraşe din ţară.

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.7332 RON
  • 1 EUR = 4.9708 RON
  • 1 HUF = 0.0121 RON