URMĂREȘTE-NE PE
JOI, 21 IANUARIE 2021
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Dacă până acum câteva luni marea problemă a orădenilor era dacă noul stadion trebuie să aibă 25.000 de locuri sau mai puţine, acum se pune problema dacă vom mai avea un nou stadion. Şi asta nu neapărat pentru că mulţi miniştri de la Bucureşti se întreabă la ce ne trebuie stadion pe foametea asta, din moment ce n-avem echipă de fotbal...
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Pentru cei care sperau asta, o veste tristă: PSD-ul nu este un partid pe cale de dispariţie. Dimpotrivă, e asemenea lui Iliescu, un bătrân care se încăpăţânează să rămână verde (a se citi roşu). Are electoratul său solid, format din nostalgicii, socialiştii, comuniştii şi stângiştii de stil nou, din pomanagiii şi dependenţii de ajutoarele sociale, din sudiştii şi tuciuriii patriei, uşor de cumpărat cu mărunţiş, din bugetari şi lefegii plantaţi şi lăsaţi să sporească şi să rodească prin pleiada de instituţii publice susţinute din greu de pălmaşii şi "liberalii" naţiei...
Zic şi eu
Adrian Cris
De ani de zile, tot felul de lideri sindicali, "dascăli" şi politicieni (aceştia, nota bene, doar când se află în opoziţie) repetă ca pe o mantră că marea problemă a învăţământului românesc este "subfinanţarea" (la fel sunt prezentate lucrurile şi în ce priveşte sistemul sanitar) şi că n-o să avem o societate educată până când guvernele nu vor aloca 6% din PIB acestui sector. 
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Controversele din ultima vreme pe tema virusului, a pandemiei şi a vaccinului au scos în evidenţă diferenţe între oameni într-un mod mai de speriat decât vremea primelor alegeri libere de după 1989. Cei care au traversat acea perioadă ca adulţi îşi amintesc cu siguranţă cât de adânc intrase zâzania între prieteni, vecini şi rude pe tema politicii. Politica era un subiect nou şi savuros, o preocupare interzisă mulţi ani, şi reuşise să trezească în foarte mulţi oameni pasiuni nebănuite.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre noul vaccin anti-Covid și despre campania de vaccinare gratuită declanșată de autorități?





De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Potrivit Codului administrativ, ministerele se aprobă de către Parlament, prin acordarea votului de încredere asupra Programului de guvernare şi a întregii liste a Guvernului, în procedura de învestitură. Ministerele se organizează şi funcţionează numai în subordinea Guvernului, potrivit prevederilor Constituţiei și codului administrativ.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Sub denumirea de hepatită cronică sunt cuprinse o serie de afecţiuni ale ficatului cu cauze şi grade de severitate diferite, care au ca punct comun faptul că procesul inflamator şi necrotic durează cel puţin 6 luni. Formele uşoare nu progresează sau pot progresa lent, iar formele severe sunt asociate cu cicatrizări ale ţesutului hepatic, cu formarea altui tip de structură a acestuia care pot evolua spre ciroză hepatică.
23 Noiembrie 2020, 13:00

Decarbonizarea, o soluție la îndemână pentru îndepărtarea calaminei din motorul mașinii

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Calamina depusă pe diversele componente ale motorului autoturismului produce o serie de efecte neplăcute: creşte consumul de combustibil, motorul nu mai "trage" corespunzător, au loc fluctuaţii la mersul în ralanti etc. Pentru eliminarea acestor neajunsuri există, însă, şi o soluţie la îndemână: decarbonizarea. Intervenţia se realizează într-o oră, poate fi realizată la domiciliul clientului şi nu costă decât 150 lei.

Decarbonizarea are ca scop eliminarea calaminei din motoarele cu ardere internă, indiferent de combustibilul utilizat (benzină, motorină, GPL). Ea se poate realiza printr-o intervenţie cu adaos de hidrogen în camera de ardere a motorului automobilului.

Nu este, însă, o soluţie la îndemâna oricui. Hidrogenul necesar se obţine utilizându-se un aparat profesional care realizează hidroliza, apa utilizată trebuind sa fie pură, distilată.

Operaţiunea durează cel puţin 45 de minute pentru motoarele sub 1.500 cmc, iar pentru motoare mari, de peste 2.000 cmc, se recomandă 75 de minute. De asemenea, decarbonizarea este recomandată la fiecare 30 - 40.000 de kilometri parcurşi sau o dată la maxim 2 ani.

Generatorul (aparatul de decarbonizare) funcţionează cu sursă de curent de 220 V, iar intervenţia se efectuează cu motorul în funcţiune (în ralanti). Rezultatele sunt pro-ecologice, se reduce substanţial emisia de fum / noxe.

Costul unei intervenţii este de 150 lei, negociabil în cazul unui număr mai mare de automobile. Aparatul este uşor transportabil, astfel că intervenţia se poate realiza oriunde - în apropierea unei surse de curent.

Informaţii şi programări se pot face la telefoanele: 0755-936.206 / 0787-589.535

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
3 Comentarii
Placebo
Se numeste. Nu trebuie sa fii mecanic ci sa ai cultura generala despre cum functioneaza motoarele termice moderne. Toata calamina o trimite în catalizator si dpf, care costa, pe bucata >1000 euro. Deci nu mai bine reapecti cum zice tool mai jos?
Postat 24 Noiembrie 2020, 12:24 de poiu
Tool
bine zici
Postat 23 Noiembrie 2020, 23:21 de Sandu2100
Atentie !!!!
Nu puneti botul la toate prostiile de proceduri recomandate de tot felul de ticalosi care va vor banii. Faceti doar ce va este recomandat de catre producatorul masinii voastre. O asemena procedura nu este recomandata de catre absolut nimeni, cum nici tratamentele de ulei, curatare injectoare cu tot felul de solutii vandute prin benzinarii, etc. Puneti combustibil recomandat de catre producator, ulei recomandat de catre producator samd.
Postat 23 Noiembrie 2020, 19:49 de Tool
count display
Ultimele Comentarii

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.0207 RON
  • 1 EUR = 4.8741 RON
  • 1 HUF = 0.0136 RON