URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 20 OCTOMBRIE 2020
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Un eveniment unic în viaţă, care ar fi trebuit să rămână pe veci în memoria tinerilor căsătoriţi, s-a transformat într-un coşmar. Mi-am imaginat cum trebuie să fi gândit protagoniştii nunţii de pomină care s-a lăsat cu percheziţii la fostul comisar şef Eugen Boc şi cu Covid la nora acestuia.
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Obsesia asta a multora, că presa face și desface lucruri la modul absolut, mi-a amintit de o întâmplare relatată cândva de Ilie Bolojan, care nu văd de ce n-ar fi cunoscută acum de toată lumea. S-a întâmplat, acum câțiva ani, ca primarul Oradiei să fie convocat la o discuție de șefii Consiliului Județean, Pasztor Sandor și Ioan Mang, pentru a discuta, cu ziarul BIHOREANUL pe masă, anumite articole...
Zic şi eu
Adrian Cris
Nu ştiu ce şanse rămân, după ultima decizie a Curții Constituționale, ca alegerile legislative să fie la termen, aşa încât actualii parlamentari să nu-şi depăşească mandatele constituţionale. Deşi, potrivit Constituţiei, prelungirea acestora e posibilă doar în anumite condiţii (stare de război, de calamitate, de urgenţă) care, slavă Domnului, nu există, CCR a ajutat din nou PSD, dornic ca scrutinul, cu orice preţ, să aibă loc cât mai târziu.
Vorba lu' Lulu
Lucian Cremeneanu
Dacă pandemia de coronavirus ar fi lovit pe vremea lui Ceauşescu, oare ce-ar fi făcut luminatul nostru conducător ca să o stopeze? Ar fi închis complet graniţele, ar fi oprit transporturile în afara celor de strictă necesitate, ar fi dat un decret mult mai drastic cu privire la instituirea stării de urgenţă, ar fi ţinut oamenii muncii acasă câteva săptămâni şi, probabil, le-ar fi ordonat savanţilor români conduşi de academiciana de renume mondial să găsească un vaccin împotriva virusului.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părere aveți despre rezultatul alegerilor locale?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Potrivit codului administrativ, relativ recent intrat în vigoare, consiliul local se constituie în cel mult 60 de zile de la data desfăşurării alegerilor autorităţilor administraţiei publice locale. Iniţial, mandatele consilierilor locali declaraţi aleşi sunt validate în cel mult 25 de zile de la data desfăşurării alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale de judecătoria în a cărei rază teritorială se află circumscripţia electorală pentru care au avut loc alegeri, în procedură necontencioasă.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
În cursul evoluţiei bolii, după faza septicemică urmează faza organică, în care reapare febra, simultan cu instalarea unor sindroame diferite. Dintre acestea, cele mai frecvente sunt meningita leptospirotică, sindromul hepatorenal, manifestări hemoragice limitate sau grave şi insuficienţa renală.
29 Septembrie 2020, 16:49

Dacia redefineşte automobilul practic şi contemporan cu noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway. Noile modele, disponibile la Auto Bara!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

A treia generaţie a modelelor de succes propune un design nou, o platformă şi echipamente noi.  Un stil mai atrăgător şi mai contemporan. O motorizare ECO-G eficientă şi economică şi cele mai noi motorizări pe benzină.

Cu cea de-a treia generaţie a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia reînnoieşte simultan trei din modelele sale emblematice şi redefineşte automobilul practic şi contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienţilor, la preţul corect.

Noul Logan afişează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar şi noilor proporţii ale vehiculului (înălţime mai mică, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă). Linia uşor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum şi efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc şi pe noile Sandero şi Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roţi şi pasajele acestora, precum şi noul design al mânerelor de uşi.

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidenţă de flancurile bine marcate şi de pasajele roţilor generos dimensionate. Personalitatea maşinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat şi de noua formă a pavilionului, aplecat uşor spre spate şi a cărui înălţime este mai mică faţă de cea a modelului precedent.

Deşi garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puţin înalt, mai stabil şi mai "aşezat", datorită ecartamentului uşor mărit şi a roţilor bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.

Noul Sandero Stepway este uşor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum şi a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceaţă. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele faţă şi spate integrează un scut de protecţie a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.

Spiritul Dacia se regăseşte şi într-o serie de inovaţii utile precum barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway, care se pot transforma în bare transversale. Un sistem ingenios şi uşor de utilizat, care este disponibil opţional sau în echiparea de serie, în funcţie de versiune.

Blocurile optice faţă şi spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de "Y" a mărcii Dacia. Datorită acesteia, ele beneficiază de o identitate puternică. Atât în faţă cât şi în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lăţime mai mare a vehiculelor. Proiectoarele de tip LED, cu aprindere automată pe toate nivelele de echipare, oferă o mai bună vizibilitate pe timp de noapte.

O NOUĂ EXPERIENŢĂ LA BORD

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile. Cele trei modele dispun de o planşă de bord care oferă o ergonomie mai bună şi beneficiază de materiale noi şi de calitate. Ambianţa generală este mai modernă iar gradul de confort înregistrează un net progres datorită noului profil al scaunelor şi posibilităţilor de ajustare a poziţiei la volan. Dacia propune, totodată, un nou sistem Media Control care permite utilizarea radio-ului şi a navigaţiei direct pe smartphone-ul instalat într-un locaş aflat în partea superioară a planşei de bord. Acest sistem este completat pe versiunile superioare de sistemele Media Display şi Media Nav, care dispun de un ecran specific pe consola centrală.

În plus, cele trei modele oferă avantajul deja recunoscut al automobilelor Dacia: un spaţiu interior record pentru segmentul de gamă din care fac parte. Astfel, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt practic neschimbate faţă de generaţia precedentă, spaţiul interior, volumul portbagajului şi numărul spaţiilor de depozitare sunt în real progres.

ECHIPAMENTE MODERNE PENTRU MAI MULTĂ SIGURANŢĂ

Datorită platformei modulare CMF, Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway beneficiază de o structură ranforsată care oferă, alături de cele 6 airbag-uri disponibile în serie, un plus de siguranţă.

Noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistenţă la conducere, printre care frânarea activă de urgenţă - AEB (Active Emergency Brake) şi apelul de urgenţă în caz de accident.

UN PLUS DE EFICIENŢĂ ŞI MAI MULTĂ PLĂCERE LA VOLAN

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway dispun de motorizări mai eficiente iar noua platformă modulară şi profilul aerodinamic ameliorat asigură mai multă plăcere la volan în condiţiile unui consum redus şi al unor emisii scăzute. Gama de motoare cuprinde, alături de propulsoarele pe benzină, o versiune cu alimentare mixtă benzină/GPL (cunoscută sub denumirea ECO-G), soluţie simplă, fiabilă şi economică. În plus, este disponibilă noua cutie de viteze automată CVT.

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opţiune de achiziţie a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestaţii/preţ de pe piaţă.

Noile modele pot fi comandate la agentul Dacia Auto Bara din Sos. Borşului nr. 22!

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
Buna gluma
Plasticu interior e cel mai ieftin. Fetele de uși sunt de plastic tare ce se zgarie. Calitatea plasticului e sub prima generatie. La banii aia iti iei SsangYong, Kia Stonic si mai sunt altele. Preferabil Fiat Tipo decat drujbele astea in 3 cilindri
Postat 01 Octombrie 2020, 11:46 de poiu
Zsizsi
Din cate vorbesc cu amici care și-au luat. Asi I noi la passat a facut directia la 180.000, Megan, la fel. Eu cand aud putina bataie la direcție schimb tot la direcție land rover e o masina de oraș, pare ea de la țară dar e mai bun un duster pe off road
Postat 30 Septembrie 2020, 12:41 de Sandu2100
Sandu2100
Am avut mașini (nu Dacia) cu peste 300.000 la bord cumpărate cu puțin peste 100.000 fără să fie nevoie să schimb direcția. Nu mi se pare normal să schimbi această piesă așa repede, numai dacă ai rulat preponderent pe drum neasfaltat și cu viteză, că atunci nici un Land Rover nu cred că rezistă mult mai mult.
Postat 30 Septembrie 2020, 10:45 de zsizsi
Cuvinte de lauda pentru DACIA
Dar nu mi se adresează, totuși să faci direcția la un Logan la 163.000km eu zic că e un tanc
Postat 30 Septembrie 2020, 00:27 de Sandu2100
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.1456 RON
  • 1 EUR = 4.8746 RON
  • 1 HUF = 0.0133 RON