URMĂREȘTE-NE PE
MARȚI, 19 MARTIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
De când au venit liberalii la conducerea Oradiei, numai de dezbinare avem parte. Se face un pod nou peste Criș: de ce se face? Și dacă se face, de ce are doar o bandă pe sens? La ce ne trebuie drum expres când pe terenurile alea vegetația creștea liniștită încă de pe vremea lui Ladislau Întemeietorul? Iar se fac pasaje supra și subterane? E scandalos cum se intervine la renovarea parcurilor, nu era mai bine înainte?!
Cu tupeu
Florin Ciucaş
Țineți-vă bine, urmează perioada tumultoasă, marcată de agitație și circ, a campaniei electorale! Precampania se desfășoară deja, unii competitori grăbindu-se să fure startul și să ocupe spațiul public cu mesaje și inițiative care mai de care mai colorate, ca să nu zic caraghioase. Peisajul este trist și dezamăgitor, îndeosebi prin prisma calității oamenilor politici care-l populează, dar și a mesajelor vehiculate, cele mai multe izvorâte dintr-un populism deșănțat.
Zic şi eu
Adrian Cris
Ca în fiecare an electoral, o grămadă de aleși își schimbă partidul care i-a ajutat să-și câștige mandatele, perioada pre-electorală fiind comparată cu sezonul de Mercato din fotbal. Atât doar că, deși numitorul comun cu fotbalul sunt banii, în politică ar trebui să conteze și factorul moral. Cum aleșilor nu le pasă, însă, de așa ceva (de doctrine și ideologii nici vorbă, iar de fair-play nici atât), alegătorii n-au decât să spună că politica e prostituție, dar să meargă totuși să-i voteze.
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți mulțumit de noile trasee de tramvai gândite de OTL pentru a asigura un flux mai bun în oraș?





De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Așa cum am mai arătat anul trecut, în octombrie 2023 Înalta Curte de Casație și Justiție a pronunțat o decizie obligatorie, extrem de importantă, prin care a stabilit că asiguratorul RCA care nu își respectă obligațiile legale trebuie să fie obligat să plătească penalități de întârziere de 0,2% pe zi de întârziere, adică peste 70% pe an, din suma stabilită de instanță cu titlu de despăgubiri.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Numeroasele studii efectuate demonstrează legătura dintre fumat şi unele boli. Fumatul reprezintă o cauză majoră a bolii coronariene şi este responsabil de circa 20% din decesele datorate acestei boli. Bărbaţii fumători cu boală coronariană au o rată de mortalitate cu 60-70% mai mare decât nefumătorii, iar femeile fumătoare au un risc mai mare de a face boală coronariană decât nefumătoarele, riscul fiind de 10 ori mai mare dacă concomitent utilizează şi anticoncepţionale orale.
29 Septembrie 2020, 16:49

Dacia redefineşte automobilul practic şi contemporan cu noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway. Noile modele, disponibile la Auto Bara!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

A treia generaţie a modelelor de succes propune un design nou, o platformă şi echipamente noi.  Un stil mai atrăgător şi mai contemporan. O motorizare ECO-G eficientă şi economică şi cele mai noi motorizări pe benzină.

Cu cea de-a treia generaţie a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia reînnoieşte simultan trei din modelele sale emblematice şi redefineşte automobilul practic şi contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienţilor, la preţul corect.

Noul Logan afişează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar şi noilor proporţii ale vehiculului (înălţime mai mică, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă). Linia uşor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum şi efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc şi pe noile Sandero şi Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roţi şi pasajele acestora, precum şi noul design al mânerelor de uşi.

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidenţă de flancurile bine marcate şi de pasajele roţilor generos dimensionate. Personalitatea maşinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat şi de noua formă a pavilionului, aplecat uşor spre spate şi a cărui înălţime este mai mică faţă de cea a modelului precedent.

Deşi garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puţin înalt, mai stabil şi mai "aşezat", datorită ecartamentului uşor mărit şi a roţilor bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.

Noul Sandero Stepway este uşor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum şi a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceaţă. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele faţă şi spate integrează un scut de protecţie a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.

Spiritul Dacia se regăseşte şi într-o serie de inovaţii utile precum barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway, care se pot transforma în bare transversale. Un sistem ingenios şi uşor de utilizat, care este disponibil opţional sau în echiparea de serie, în funcţie de versiune.

Blocurile optice faţă şi spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de "Y" a mărcii Dacia. Datorită acesteia, ele beneficiază de o identitate puternică. Atât în faţă cât şi în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lăţime mai mare a vehiculelor. Proiectoarele de tip LED, cu aprindere automată pe toate nivelele de echipare, oferă o mai bună vizibilitate pe timp de noapte.

O NOUĂ EXPERIENŢĂ LA BORD

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile. Cele trei modele dispun de o planşă de bord care oferă o ergonomie mai bună şi beneficiază de materiale noi şi de calitate. Ambianţa generală este mai modernă iar gradul de confort înregistrează un net progres datorită noului profil al scaunelor şi posibilităţilor de ajustare a poziţiei la volan. Dacia propune, totodată, un nou sistem Media Control care permite utilizarea radio-ului şi a navigaţiei direct pe smartphone-ul instalat într-un locaş aflat în partea superioară a planşei de bord. Acest sistem este completat pe versiunile superioare de sistemele Media Display şi Media Nav, care dispun de un ecran specific pe consola centrală.

În plus, cele trei modele oferă avantajul deja recunoscut al automobilelor Dacia: un spaţiu interior record pentru segmentul de gamă din care fac parte. Astfel, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt practic neschimbate faţă de generaţia precedentă, spaţiul interior, volumul portbagajului şi numărul spaţiilor de depozitare sunt în real progres.

ECHIPAMENTE MODERNE PENTRU MAI MULTĂ SIGURANŢĂ

Datorită platformei modulare CMF, Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway beneficiază de o structură ranforsată care oferă, alături de cele 6 airbag-uri disponibile în serie, un plus de siguranţă.

Noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistenţă la conducere, printre care frânarea activă de urgenţă - AEB (Active Emergency Brake) şi apelul de urgenţă în caz de accident.

UN PLUS DE EFICIENŢĂ ŞI MAI MULTĂ PLĂCERE LA VOLAN

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway dispun de motorizări mai eficiente iar noua platformă modulară şi profilul aerodinamic ameliorat asigură mai multă plăcere la volan în condiţiile unui consum redus şi al unor emisii scăzute. Gama de motoare cuprinde, alături de propulsoarele pe benzină, o versiune cu alimentare mixtă benzină/GPL (cunoscută sub denumirea ECO-G), soluţie simplă, fiabilă şi economică. În plus, este disponibilă noua cutie de viteze automată CVT.

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opţiune de achiziţie a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestaţii/preţ de pe piaţă.

Noile modele pot fi comandate la agentul Dacia Auto Bara din Sos. Borşului nr. 22!

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
Buna gluma
Plasticu interior e cel mai ieftin. Fetele de uși sunt de plastic tare ce se zgarie. Calitatea plasticului e sub prima generatie. La banii aia iti iei SsangYong, Kia Stonic si mai sunt altele. Preferabil Fiat Tipo decat drujbele astea in 3 cilindri
Postat 01 Octombrie 2020, 11:46 de poiu
Zsizsi
Din cate vorbesc cu amici care și-au luat. Asi I noi la passat a facut directia la 180.000, Megan, la fel. Eu cand aud putina bataie la direcție schimb tot la direcție land rover e o masina de oraș, pare ea de la țară dar e mai bun un duster pe off road
Postat 30 Septembrie 2020, 12:41 de Sandu2100
Sandu2100
Am avut mașini (nu Dacia) cu peste 300.000 la bord cumpărate cu puțin peste 100.000 fără să fie nevoie să schimb direcția. Nu mi se pare normal să schimbi această piesă așa repede, numai dacă ai rulat preponderent pe drum neasfaltat și cu viteză, că atunci nici un Land Rover nu cred că rezistă mult mai mult.
Postat 30 Septembrie 2020, 10:45 de zsizsi
Cuvinte de lauda pentru DACIA
Dar nu mi se adresează, totuși să faci direcția la un Logan la 163.000km eu zic că e un tanc
Postat 30 Septembrie 2020, 00:27 de Sandu2100
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.5614 RON
  • 1 EUR = 4.9715 RON
  • 1 HUF = 0.0126 RON