URMĂREȘTE-NE PE
MIERCURI, 11 DECEMBRIE 2024
`

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
Au fost anunțate firmele înscrise la marile lucrări pentru fluidizarea traficului pe axa Magheru-Magazinul Crișul - Gară. Așa că, după licitații și contestații, s-ar putea ca, de pe la mijlocul anului viitor, întreaga zonă să fie răvășită, iar circulația, bulversată. 
Zic şi eu
Adrian Cris
Spre deosebire de concetățenii care dobândesc brusc experiență juridică la orice controversă pe legi (în pandemie nu au devenit mulți medici?), nu știu dacă surprinzătoarea decizie a CCR de anulare a alegerilor prezidențiale este izvorâtă numai și numai din sfânta literă a Constituției...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Sunteți de acord cu decizia Curții Constituționale de a anula alegerile prezidențiale?




De stiut

Colțul juridic
Mircea Ursuta
Întrucât cea mai fierbinte temă a zilei este alegerea președintelui pentru un mandat de 5 ani, este important de știut ce poate și ce nu poate face președintele. În primul rând, președintele este cel care desemnează candidatul la funcția de prim-ministru, în urma consultărilor cu partidele politice. Odată însă ce prim-ministrul este numit, ca efect al acordării votului de investitură de către parlament, acesta devine practic „șeful” administrației din România.
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
Exercițiile fizice fac parte din tratamentul diabetului zaharat de tip 2. Activitatea fizică nu înseamnă neapărat sport sau exerciții fizice susținute. Efectele benefice ale activității fizice regulate sunt recunoscute ca efecte sigure asupra sănătății precum și a moralului. Activitatea fizică diminuează insulino-rezistența, determinând o scădere a glicemiei. Pe termen lung reprezintă un real ajutor pentru menținerea greutății sau a pierderii de greutate în cazul obezității, ceea ce se reflectă în diminuarea riscului de complicații cardiovasculare și de hipertensiune arterială, menținerea în formă a articulațiilor și a musculaturii și nu în ultimul rând ameliorarea calității somnului.
29 Septembrie 2020, 16:49

Dacia redefineşte automobilul practic şi contemporan cu noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway. Noile modele, disponibile la Auto Bara!

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

A treia generaţie a modelelor de succes propune un design nou, o platformă şi echipamente noi.  Un stil mai atrăgător şi mai contemporan. O motorizare ECO-G eficientă şi economică şi cele mai noi motorizări pe benzină.

Cu cea de-a treia generaţie a modelelor Logan, Sandero şi Sandero Stepway, Dacia reînnoieşte simultan trei din modelele sale emblematice şi redefineşte automobilul practic şi contemporan, care se adresează nevoilor reale ale clienţilor, la preţul corect.

Noul Logan afişează un design cu linii fluide, datorat în mare măsură înclinării mai accentuate a parbrizului, dar şi noilor proporţii ale vehiculului (înălţime mai mică, lungime mai mare cu 3,6 cm, un ampatament mai lung, o consolă spate mai scurtă). Linia uşor descendentă a pavilionului, cu antena radio amplasată în partea din spate a acestuia, precum şi efectul generat de îngustarea graduală a geamurilor laterale conferă vehiculului un aspect dinamic. O serie de elemente estetice ale Noului Logan se regăsesc şi pe noile Sandero şi Sandero Stepway, printre acestea figurând semnătura luminoasă în formă de Y, ecartul redus între roţi şi pasajele acestora, precum şi noul design al mânerelor de uşi.

Noul Sandero beneficiază de un aspect robust pus în evidenţă de flancurile bine marcate şi de pasajele roţilor generos dimensionate. Personalitatea maşinii este completată de profilul cu linii fluide, ale cărui repere vizuale sunt reprezentate de parbrizul mai înclinat şi de noua formă a pavilionului, aplecat uşor spre spate şi a cărui înălţime este mai mică faţă de cea a modelului precedent.

Deşi garda la sol a rămas neschimbată, Noul Sandero pare mai puţin înalt, mai stabil şi mai "aşezat", datorită ecartamentului uşor mărit şi a roţilor bine dimensionate în raport cu pasajele acestora.

Noul Sandero Stepway este uşor de identificat datorită capotei specifice, cu bosaje proeminente precum şi a ornamentelor cromate dispuse deasupra proiectoarelor de ceaţă. Denumirea modelului este vizibilă sub forma unei monograme amplasate în partea inferioară a calandrului. Barele faţă şi spate integrează un scut de protecţie a cărui culoare este impregnată în material, astfel încât aspectul său nu este afectat de micile zgârieturi.

Spiritul Dacia se regăseşte şi într-o serie de inovaţii utile precum barele de pavilion ale modelului Sandero Stepway, care se pot transforma în bare transversale. Un sistem ingenios şi uşor de utilizat, care este disponibil opţional sau în echiparea de serie, în funcţie de versiune.

Blocurile optice faţă şi spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură luminoasă în formă de "Y" a mărcii Dacia. Datorită acesteia, ele beneficiază de o identitate puternică. Atât în faţă cât şi în spate, blocurile optice sunt reunite de o nervură orizontală, care accentuează impresia de lăţime mai mare a vehiculelor. Proiectoarele de tip LED, cu aprindere automată pe toate nivelele de echipare, oferă o mai bună vizibilitate pe timp de noapte.

O NOUĂ EXPERIENŢĂ LA BORD

Interiorul face un mare salt înainte pe toate planurile. Cele trei modele dispun de o planşă de bord care oferă o ergonomie mai bună şi beneficiază de materiale noi şi de calitate. Ambianţa generală este mai modernă iar gradul de confort înregistrează un net progres datorită noului profil al scaunelor şi posibilităţilor de ajustare a poziţiei la volan. Dacia propune, totodată, un nou sistem Media Control care permite utilizarea radio-ului şi a navigaţiei direct pe smartphone-ul instalat într-un locaş aflat în partea superioară a planşei de bord. Acest sistem este completat pe versiunile superioare de sistemele Media Display şi Media Nav, care dispun de un ecran specific pe consola centrală.

În plus, cele trei modele oferă avantajul deja recunoscut al automobilelor Dacia: un spaţiu interior record pentru segmentul de gamă din care fac parte. Astfel, chiar dacă dimensiunile exterioare sunt practic neschimbate faţă de generaţia precedentă, spaţiul interior, volumul portbagajului şi numărul spaţiilor de depozitare sunt în real progres.

ECHIPAMENTE MODERNE PENTRU MAI MULTĂ SIGURANŢĂ

Datorită platformei modulare CMF, Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway beneficiază de o structură ranforsată care oferă, alături de cele 6 airbag-uri disponibile în serie, un plus de siguranţă.

Noua arhitectură electronică permite instalarea unor noi sisteme de asistenţă la conducere, printre care frânarea activă de urgenţă - AEB (Active Emergency Brake) şi apelul de urgenţă în caz de accident.

UN PLUS DE EFICIENŢĂ ŞI MAI MULTĂ PLĂCERE LA VOLAN

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway dispun de motorizări mai eficiente iar noua platformă modulară şi profilul aerodinamic ameliorat asigură mai multă plăcere la volan în condiţiile unui consum redus şi al unor emisii scăzute. Gama de motoare cuprinde, alături de propulsoarele pe benzină, o versiune cu alimentare mixtă benzină/GPL (cunoscută sub denumirea ECO-G), soluţie simplă, fiabilă şi economică. În plus, este disponibilă noua cutie de viteze automată CVT.

Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway reprezintă, mai mult decât oricând, cea mai avantajoasă opţiune de achiziţie a unui autoturism nou din punctul de vedere al raportului prestaţii/preţ de pe piaţă.

Noile modele pot fi comandate la agentul Dacia Auto Bara din Sos. Borşului nr. 22!

(advertorial)

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
4 Comentarii
Buna gluma
Plasticu interior e cel mai ieftin. Fetele de uși sunt de plastic tare ce se zgarie. Calitatea plasticului e sub prima generatie. La banii aia iti iei SsangYong, Kia Stonic si mai sunt altele. Preferabil Fiat Tipo decat drujbele astea in 3 cilindri
Postat 01 Octombrie 2020, 11:46 de poiu
Zsizsi
Din cate vorbesc cu amici care și-au luat. Asi I noi la passat a facut directia la 180.000, Megan, la fel. Eu cand aud putina bataie la direcție schimb tot la direcție land rover e o masina de oraș, pare ea de la țară dar e mai bun un duster pe off road
Postat 30 Septembrie 2020, 12:41 de Sandu2100
Sandu2100
Am avut mașini (nu Dacia) cu peste 300.000 la bord cumpărate cu puțin peste 100.000 fără să fie nevoie să schimb direcția. Nu mi se pare normal să schimbi această piesă așa repede, numai dacă ai rulat preponderent pe drum neasfaltat și cu viteză, că atunci nici un Land Rover nu cred că rezistă mult mai mult.
Postat 30 Septembrie 2020, 10:45 de zsizsi
Cuvinte de lauda pentru DACIA
Dar nu mi se adresează, totuși să faci direcția la un Logan la 163.000km eu zic că e un tanc
Postat 30 Septembrie 2020, 00:27 de Sandu2100
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.7216 RON
  • 1 EUR = 4.9709 RON
  • 1 HUF = 0.0121 RON