Cinci funcţionari ai Primăriei Oradea sunt în autoizolare la domiciliu de săptămâna trecută, după ce unul dintre angajaţii Biroului Achiziţii, care gestionează licitaţiile municipalităţii, a fost identificat ca posibil contact al unei persoane infectate.
"Unul din angajaţii Primăriei care a participat la un botez a fost contactat telefonic a doua sau a treia zi, de către DSP, pentru că din ancheta epidemiologică făcută de Direcţia de Sănătate Publică a rezultat că s-a aflat în aceeaşi încăpere cu o persoană infectată. Funcţionarului i s-a transmis să intre în autoizolare acasă", a declarat luni pentru BIHOREANUL viceprimarul Florin Birta.
Potrivit edilului, toţi colegii de birou ai angajatului au fost trimişi acasă. "Cei cinci angajaţi care lucrează în acelaşi birou au fost trimişi acasă, iar încăperea a fost dezinfectată", a pus Birta.
Funcţionarii vor reveni la muncă doar după ce vor primi rezultatele negative ale testării pentru Covid-19. "Rezultatele testelor vor veni mâine, cel târziu poimâine. Sperăm să fie negative şi lucrurile să revină a normal", a declarat viceprimarul.
De la instaurarea stării de alertă, angajaţii Primăriei sunt obligaţi să poarte mască de protecţie, sub ameninţarea unei penalizări cu 10% din salariu. Funcţionarii sunt îndemnaţi să folosească inclusiv mănuşi, să se spele pe mâini cât mai des, să aerisească încăperile frecvent şi să evite, pe cât posibil, părăsirea biroului.
De altfel, normele de protecţie împotriva infectării cu Covid-19 sunt afişate pe toate calculatoarele din Primărie, dimineaţa, la pornire pentru a-i determina pe funcţionari să menţină o stare de vigilenţă.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.