URMĂREȘTE-NE PE
DUMINICĂ, 29 MARTIE 2020

Părerea noastră

Folclor de Bihor
Mircea Chirila
În vremuri grele, țara are nevoie de oameni cu greutate. În nici un caz, tripleta Marcel Vela, Bogdan Despescu, Raed Arafat nu face parte din această categorie.
Zic şi eu
Adrian Cris
De o săptămână, de când a devenit cât se poate de limpede că nenorocirea provocată de răspândirea coronavirusului nu are cum să ocolească nici măcar Grădina Maicii Domnului, românii au început să se îngrijoreze şi ei, ba mulţi chiar să se panicheze (dovadă golirea magazinelor).
Cum a fost?
Lucian Cremeneanu
Am lipsit câţiva ani din ţară şi, la întoarcere, am aflat de nişte datorii la fisc de care nu aveam habar. Nu fusesem niciodată notificat pentru ele. Pe vremea aceea, ANAF-ul era mai puţin activ ca astăzi, iar tăcerea sa mă făcuse dator cu câteva mii de euro la bugetul de stat, o bună parte fiind penalităţi. Dacă aş fi ştiut de datorii, le-aş fi achitat din timp, astfel că nu s-ar mai fi adunat ditamai purcoiul de bani...
Newsletter
Vreau să primesc periodic newsletter de la eBihoreanul.ro pe adresa de email:
Spune ce crezi
Ce părerea aveți despre măsurile adoptate de autoritățile din România în ce privește răspândirea noului tip de coronavirus?






De stiut

Avocatul Bihoreanului
Mircea Ursuta
Așa cum am arătat săptămâna trecută, Codul administrativ a trecut testul de neconstituționalitate și rămâne în vigoare, astfel încât voi prezenta, începând de azi, aspectele cele mai importante aduse de acest act normativ. Întrucât subiectul ultimelor săptămâni în mass-media îl reprezintă Guvernul, mă voi referi la principalele reglementări care vizează această instituţie...
Bihoreanul la medic
Mircea Dumitrescu
În data de 16 martie, Preşedintele Franţei a decis adoptarea unor măsuri pentru reducerea propagării virusului COVID-19 pe teritoriul Franţei. Astfel, începând cu 17 martie, de la ora 12, timp de 15 zile, cetăţenii se pot deplasa doar cu un atestat justificativ şi doar în anumite condiţii: de la domiciliu la locul de muncă (în caz că nu sunt condiţii pentru telemuncă), pentru cumpărăturile de primă necesitate (doar în zonele comerciale de proximitate) şi vizitarea medicului de familie în cazurile mai urgente.
Psihologul Bihoreanului
Razvan Coloja
Poate v-aţi întrebat zilele acestea ce e cu isteria hârtiei de toaletă şi unii v-aţi mirat privind online clipuri cu oameni cărând baxuri întregi în braţe ori luptându-se pentru o rolă de hârtie de WC. Am fost curios să văd care e explicaţia psihologică a acestui comportament bizar şi de ce fix hârtia de toaletă e cea care preocupă mai mult masele. La urma urmei există lucruri mult mai importante decât ea în situaţii de criză...
28 Noiembrie 2012, 21:09

Războiul Discovery vs. RCS&RDS continuă: Discovery susţine că a făcut o ofertă bună

0 clipuri
0 audio
0 fisiere

Discovery Networks spune că oferta pe care au făcut-o RCS&RDS este competitivă, iar preţul cerut companiei de telecomunicaţii este unul rezonabil în raport cu calitatea programelor difuzate de televiziunile Discovery.

Reacţia Discovery Networks vine după ce, luni, compania RCS&RDS a transmis, într-un comunicat de presă, că nu poate fi de acord să continue difuzarea canalelor Discovery, cu plata unor tarife de trei ori mai mari decât cele pentru alte canale similare, pentru toţi abonaţii săi, în condiţiile în care cota medie de audienţă a canalelor Discovery este de aproximativ 1%.

De cealaltă parte, oficialiii Discovery Networks spun că "este regretabil că s-a ajuns în acest punct şi că telespectatorii sunt afectaţi de ceea ce se întâmplă, însă faptele vorbesc de la sine".

"În primul rând, suntem îngrijoraţi că acţiunile RCS&RDS îi vor priva pe abonaţii săi de 6 canale, inclusiv Discovery Channel, cel mai urmărit canal de documentare din România, lider pe segmentul său. În cursul acestui an, Discovery Channel a fost urmărit de cel puţin 11 milioane de români, în medie, pe lună (Kantar Media Audiences, target ind 4+). Mai mult decât atât, conform unui studiu comandat de Discovery Networks şi realizat de Gfk în 2011, pe un eşantion reprezentativ la nivel naţional (16 +), 89% dintre abonaţii RCS&RDS din România au declarat că Discovery Channel este canalul lor preferat. În plus, în ultimele 5 zile, peste 16.000 de persoane au semnat petiţia noastră prin care cer păstrarea canalelor Discovery în grila RCS&RDS, manifestându-şi clar dorinţa de a urmări în continuare programele noastre", spune Discovery Networks.

În acelaşi comunicat, se spune că oferta pe care a făcut-o compania Discovery celor de la RCS&RDS este "competitivă şi adaptată la condiţiile comerciale pe care le utilizăm în relaţie cu toţi jucătorii din piaţă".

"Ponderea tarifelor noastre din abonamentul plătit de abonaţii RCS în fiecare lună este de aproximativ 1,5%, în medie, pentru fiecare canal Discovery inclus în pachetul de bază. Credem că este un preţ rezonabil în raport cu calitatea programelor noastre", se spune în comunicat.

Pe de altă parte, potrivit aceluiaşi comunicat, compania Discovery "a făcut investiţii semnificative" în cei 15 ani de când este prezentă pe piaţa din România.

"Pe parcursul ultimilor trei ani de contract cu RCS&RDS, am lansat două noi canale pentru abonaţii operatorului - TLC şi ID Investigation Discovery. Mai mult decât atât, am lansat 'Şcoala Discovery', un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei, prin care care oferim elevilor şi profesorilor, în mod gratuit, conţinut educativ TV şi online. 'Şcoala Discovery' este singura iniţiativă de acest gen din România, programele sale fiind urmărite de aproape 1 milion de elevi români, în cursul acestui an", se spune în comunicatul Discovery.

Totodată, oficialii Discovery spune că sunt în continuare deschişi să negocieze cu RCS&RDS pentru ca operatorul de cablu să păstreze canalele Discovery în ofertele sale.

"Ne menţinem angajamentul faţă de telespectatorii noştri şi le mulţumim pentru sprijin celor care şi-au exprimat opinia şi continuă să ne susţină prin mesajele şi semnăturile lor. Reacţia lor ne dovedeşte că Discovery Chanel este cel mai iubit canal de documentare din România, iar abonaţii RCS&RDS vor ca el să rămână în oferta operatorului. Din acest motiv, suntem deschişi să continuăm negocierile cu RCS&RDS pentru a găsi o modalitate de a păstra canalele Discovery în ofertele sale", se mai spune în comunicatul Discovery.

Pe de altă parte, David Zaslav, preşedinte şi Chief Executive Officer (CEO) al Discovery Communications, a anunţat în luna aprilie strategia companiei pentru 2012-2013, la nivel internaţional. Atunci, David Zaslav a spus că Discovery va investi peste un miliard de dolari în producţia de conţinut pentru televiziunile sale.

RCS&RDS a scos, vinerea trecută, de pe platforma sa de satelit Digi (care are aproximativ un milion de abonaţi, n.r.), televiziunea Discovery Channel, fără a-şi anunţa telespectatorii, unii dintre aceştia solicitând pe pagina de Facebook a companiei reintroducerea postului în grilele operatorului.

Într-un comunicat remis luni agenţiei Mediafax, compania de telecomunicaţii RCS&RDS a spus că "nu intenţionează să renunţe la difuzarea canalelor documentare, ci doar să le înlocuiască pe unele dintre acestea".

Sursa: Mediafax

Comentarii
Trebuie să fii autentificat pentru a lăsa un comentariu.

Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.
0 Comentarii
count display

CURS VALUTAR

  • 1 USD = 4.4143 RON
  • 1 EUR = 4.8345 RON
  • 1 HUF = 0.0136 RON