În cadrul conferinţei de presă susţinute marţi, Ioan Rus, administratorul companiei RMB Inter Auto, a declarat că o firmă serioasă investeşte în vreme de recesiune, iar criza nu este decât "un detergent care curăţă de impurităţi firmele şi mediul economic".
Fostul ministru de Interne a apreciat că recesiunea economică este o oportunitate pentru cei care au curajul să construiască proiecte pe termen lung, printr-o relaţie corectă cu angajaţii, clienţii şi comunitatea.
RMB Inter Auto este reprezentant zonal pentru nouă dintre cele mai importante mărci de pe piaţa auto: Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep, Dodge, Smart, Mitsubishi, Ford, Hyundai, Land Rover.
Înfiinţată la Cluj-Napoca în 1993, compania s-a impus ca o societate de referinţă pe piaţa auto din Transilvania, performanţele firmei fiind reflectate de creşterea numărului clienţilor, al angajaţilor (236), precum şi a cifrei de afaceri, estimată pentru anul 2010 la 30 milioane de euro. Produsele şi serviciile oferite s-au diversificat continuu, iar compania s-a dezvoltat oferind servicii la standarde recunoscute internaţional.
Centrul auto din Oradea pune la dispoziţia clienţilor o gamă largă de servicii: vânzări de autoturisme şi autoutilitare noi, atelier mecanică, electrică şi tinichigerie, finanţare, constatări daune auto, oferind în plus autovehicule second hand, facilităţi de buy back şi soluţii de asigurări auto.
Utilizatorii înregistraţi pe acest site trebuie să respecte Regulamentul privind postarea comentariilor. Textele care încalcă prevederile regulamentului vor fi editate sau şterse. Îi încurajăm pe cititori să raporteze orice abuz.